quote:haha prachtig liedje !
Op vrijdag 24 oktober 2003 14:52 schreef De_Maestro het volgende:[..]
Ons lied (op 'Hallo Vriendjes''):
Hallo Vriendjes en Vriendinnetjes,
we komen er weer aan!
Hallo vriendjes en vriendinnetjes,
tis Heidbuurt, de veteraan!Samen met Hinse, de fijne man
die heel goed praten kan.
En De Maestro met zijn gedol,
die lult de reis wel vol.En DJ Koelkast, met de muziek en geen gemis,
gaan wij samen...naar Aad Klaris.
quote:Ik heb trouwens gehoord dat je voor die video's per stuk wel 120 euro (of gulden) mag vragen. Ze zijn erg zelfdzaam..
Op vrijdag 24 oktober 2003 15:00 schreef hinse het volgende:
Er e-mailde net iemand naar me dat hij die rode videobanden van B&A en de Professor wou kopen voor ¤ 12,- per stuk. Zeker een wanhopige B&A fan want die banden kun je voor 2,50 op marktplaats.nl kopen en daar heb ik hem ook naar verwezen. Je begint als B&A fan dan toch te twijfelen, ¤ 48 is heel wat
. Maar uiteraard bevatten ze meer emotionele waarde dan in geld uitgedrukt kan worden
.
quote:Dankjewel!
Op vrijdag 24 oktober 2003 17:19 schreef heidbuurt het volgende:[..]
haha prachtig liedje !
quote:Hmm, ik weet nog dat mijn vader die videobanden kocht bij V&D destijds, ze kostten toen F 9,95 per stuk. Bij die banden zijn er ook geen scènes uitgeknipt, zoals wel bij de DVD
Op vrijdag 24 oktober 2003 17:20 schreef heidbuurt het volgende:[..]
Ik heb trouwens gehoord dat je voor die video's per stuk wel 120 euro (of gulden) mag vragen. Ze zijn erg zeldzaam..
quote:Klopt.. Maar op de DVD staat trouwens wel een extra scene. Als B&A naar het vliegtuigje gaan zie je eerst een scene dat Bassie zegt dat hij Sweety naar Andre heeft gebracht en deze scene staat niet op video.
Op vrijdag 24 oktober 2003 17:44 schreef hinse het volgende:[..]
Hmm, ik weet nog dat mijn vader die videobanden kocht bij V&D destijds, ze kostten toen F 9,95 per stuk. Bij die banden zijn er ook geen scènes uitgeknipt, zoals wel bij de DVD
.
quote:Oh dat wist ik niet meer, goed dat je dat hebt opgemerkt
Op vrijdag 24 oktober 2003 17:46 schreef heidbuurt het volgende:[..]
Klopt.. Maar op de DVD staat trouwens wel een extra scene. Als B&A naar het vliegtuigje gaan zie je eerst een scene dat Bassie zegt dat hij Sweety naar Andre heeft gebracht en deze scene staat niet op video.
quote:Er vallen ook al wat figuren af. De plaaggeest en de huilende professor zijn goed geworden. Robin is te groot om de hele tijd meegedragen te worden, maar een kleine rol kan natuurlijk altijd.
Op vrijdag 24 oktober 2003 17:17 schreef Gerritje het volgende:
Bassie
Adriaan
Lara
Robin
B&A Boys
Baron
BB
B1
B2
Vlugge Japie
Handige Harry
B100
Professor
PlaaggeestWe hebben toch wel aardig wat vacatures
In ieder geval horen de boeven uit de laatste series er in (omdat ze in de laatste serie bij de bende van de Baron horen). Verder moet B2 er in voor de humor. En Vlugge Japie kan volgens mij het beste zo'n soort rol als in de Reis vol Verrassingen krijgen.
Een mogelijkheid is dat Vlugge Japie ziet dat Bassie en Adriaan de caravan zoeken. Maar hij denkt dan dat ze een schat zoeken. Maar uiteindelijk loopt hij in een val die voor B&A bedoeld is.
quote:Ik zou best willen helpen met scriptschrijven... Maar ja, ik ben nieuw en zo, kan me voorstellen dat jullie liever met het vaste cluppie willen werken. Maar ik hou me beschikbaar als jullie me nodig mochten hebben
Op vrijdag 24 oktober 2003 18:22 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:[..]
Er vallen ook al wat figuren af. De plaaggeest en de huilende professor zijn goed geworden. Robin is te groot om de hele tijd meegedragen te worden, maar een kleine rol kan natuurlijk altijd.
In ieder geval horen de boeven uit de laatste series er in (omdat ze in de laatste serie bij de bende van de Baron horen). Verder moet B2 er in voor de humor. En Vlugge Japie kan volgens mij het beste zo'n soort rol als in de Reis vol Verrassingen krijgen.
Een mogelijkheid is dat Vlugge Japie ziet dat Bassie en Adriaan de caravan zoeken. Maar hij denkt dan dat ze een schat zoeken. Maar uiteindelijk loopt hij in een val die voor B&A bedoeld is.
quote:Is Mantille trouwens al gebeld
Op vrijdag 24 oktober 2003 17:21 schreef De_Maestro het volgende:[..]
Dankjewel!
quote:Nee, helaas, dat zou ik vandaag doen, maar er is iets tussen gekomen. Morgen kan ook niet en zondag ook al niet, dan wordt het dus waarschijnlijk maandag.
Op vrijdag 24 oktober 2003 20:55 schreef Shoplifter14 het volgende:[..]
Is Mantille trouwens al gebeld
'het geheim van de sleutel' - Scènes op de racebaan (fragment 1)
'het geheim van de sleutel' - Scènes op de racebaan (fragment 2)
van Jethro Tull komt?
[Dit bericht is gewijzigd door Joostve op 24-10-2003 22:43]
quote:Nope die van Bert is totally anders, veel vrolijker dan die scene.
DJ Koelkast schreef het volgende:
ok die tune,
vergelijk hem met 'de Diamant' scène in de grot waar B2 moe is op www.bassieenadriaan.nl
quote:Weet jij misschien titels van die nummers van Jethro Tull?
Op vrijdag 24 oktober 2003 22:33 schreef Joostve het volgende:
weten jullie zeker dat dit fragment :'het geheim van de sleutel' - Scènes op de racebaan (fragment 1)
van Jethro Tull komt?
quote:Mijn vriend denkt dat het misschien van de CD Broadsword and the Beast komt, maar die kwam pas in 1980 uit. Het tweede fragment is volgens hem niet van Tull. Verder weet ik het ook niet, sorry.
weten jullie zeker dat dit fragment :'het geheim van de sleutel' - Scènes op de racebaan (fragment 1)
van Jethro Tull komt?
edit: misschien een mailtje sturen naar deze "kenner", aannemende dat hij alles kent: http://remus.rutgers.edu/JethroTull/
[Dit bericht is gewijzigd door wonderer op 25-10-2003 00:54]
quote:Mijn vader zei:
van Jethro Tull komt?
het gitaartje ken ik niet direct, maar die fluit, da's Jethro Tull
en mijn vader heeft een heleboel Jethro Tull platen en hij is een muziekkenner, dus ik denk dat het wel klopt
(maar ook hij kan zich vergissen natuurlijk
maar ik denk wel dat we in die richting moeten zoeken.)
Het meest benieuwd ben ik naar het nummer waarbij Adriaan uit het vliegtuig springt, dat vind ik zoooo goed
!!!
quote:Hoezo zijn 'de plaaggeest en de huilende professor goed geworden'?
Op vrijdag 24 oktober 2003 18:22 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:[..]
Er vallen ook al wat figuren af. De plaaggeest en de huilende professor zijn goed geworden. Robin is te groot om de hele tijd meegedragen te worden, maar een kleine rol kan natuurlijk altijd.
B2 moet er zeker in idd, maar ik vind het niks als die samen met B100 en Handige Harry 1 groep vormt, aangezien die nooit samen in 1 serie hebben gezeten! Is het niks om 2 groepen (HH/B100 en B2/VJ, + dan de Baron bij één van de twee) die - zonder dat ze het van elkaar weten - achter B&A aan zitten, en dan onvermijdelijk in de val van de mede-achtervolgers blijken te lopen?
Huh, een dubbelpost...
hoe kan dat nou weer ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Gerritje op 25-10-2003 14:24]
quote:Hoewel het natuurlijk snel schrijft met meerdere schrijvers, lijkt het me niet erg handig schrijven. Je komt dan volgens mij altijd dingen tegen in elkaars schrijfwerk die de dingen van de ander weer tegenspreken.
Op vrijdag 24 oktober 2003 19:55 schreef wonderer het volgende:[..]
Ik zou best willen helpen met scriptschrijven... Maar ja, ik ben nieuw en zo, kan me voorstellen dat jullie liever met het vaste cluppie willen werken. Maar ik hou me beschikbaar als jullie me nodig mochten hebben
quote:De plaaggeest blijkt op het einde van de gelijknamige serie spijt te hebben van zijn geplaag. En op het einde van de huilende professor is de professor een goed man geworden (die poppenkast speelt voor kinderen.)
Op zaterdag 25 oktober 2003 14:14 schreef Gerritje het volgende:[..]
Hoezo zijn 'de plaaggeest en de huilende professor goed geworden'?
Verder heb je wel gelijk... álle personages een hoofdrol in de film geven werkt ook niet, maar het is wel leuk als ze (bijna) allemaal even voorbij zouden komen...
B2 moet er zeker in idd, maar ik vind het niks als die samen met B100 en Handige Harry 1 groep vormt, aangezien die nooit samen in 1 serie hebben gezeten! Is het niks om 2 groepen (HH/B100 en B2/VJ, + dan de Baron bij één van de twee) die - zonder dat ze het van elkaar weten - achter B&A aan zitten, en dan onvermijdelijk in de val van de mede-achtervolgers blijken te lopen?
![]()
Wat die groepen betreft klopt het dat B2 nooit bij B100 en Handige Harry heeft gezeten, maar dat laat niet weg dat hij daar bij kan komen. want vroeger zat hij ook in een andere bende (met BB en B1).
Vlugge Japie zou niet door de Baron worden geacepteerd, want hij heeft hem verraden (zie begin geheimzinnige opdracht.) En hij heeft een aanslag op B & A verpest. Verder zou Japie B2 alleen maar een blok aan zijn been vinden. Maar misschien is dat ook wel weer te gebruiken voor een verhaallijn. Dat Japie bijvoorbeeld van B2 af probeert te komen, maar dat B2 steeds maar weer bij hem in de buurt komt.
quote:Aja, op die manier bedoel je het
Op zaterdag 25 oktober 2003 16:01 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:De plaaggeest blijkt op het einde van de gelijknamige serie spijt te hebben van zijn geplaag. En op het einde van de huilende professor is de professor een goed man geworden (die poppenkast speelt voor kinderen.)
quote:Lijkt mij persoonlijk minder leuk als B2, B100 en Handige Harry samen bij 1 groep zouden komen, maar das mijn mening, whehehe (met dank aan kikkerlikker
Op zaterdag 25 oktober 2003 16:01 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:Wat die groepen betreft klopt het dat B2 nooit bij B100 en Handige Harry heeft gezeten, maar dat laat niet weg dat hij daar bij kan komen. want vroeger zat hij ook in een andere bende (met BB en B1).
Vlugge Japie zou niet door de Baron worden geacepteerd, want hij heeft hem verraden (zie begin geheimzinnige opdracht.) En hij heeft een aanslag op B & A verpest. Verder zou Japie B2 alleen maar een blok aan zijn been vinden. Maar misschien is dat ook wel weer te gebruiken voor een verhaallijn. Dat Japie bijvoorbeeld van B2 af probeert te komen, maar dat B2 steeds maar weer bij hem in de buurt komt.
Over Vlugge Japie en de Baron heb je wel gelijk, maar dan zou ik de boevengroepen-samenstelling 'VJ/B2 en B100/HH/Baron' voorstellen!
Vlugge Japie en B2 zijn een meesterlijk duo, en het zou leuk zijn als die twee samen de 'concurrent' van de groep van de Baron zouden worden! ![]()
Maar wat fantaseren we eigenlijk allemaal??
Eerst maar es meer horen van de eventuele makers e.d. voordat we een script gaan schrijven!
quote:En de boevenbaas dan? Als we ervan uitgaan dat de Baron zeg maar de uberbaas is (n.a.v. speculaties in een eerder topic), kan de BB misschien voor zichzelf beginnen... samen met VJ en B2? Of wordt dat te ingewikkeld?
Op zaterdag 25 oktober 2003 16:11 schreef Gerritje het volgende:[..]
Lijkt mij persoonlijk minder leuk als B2, B100 en Handige Harry samen bij 1 groep zouden komen, maar das mijn mening, whehehe (met dank aan kikkerlikker
)
Over Vlugge Japie en de Baron heb je wel gelijk, maar dan zou ik de boevengroepen-samenstelling 'VJ/B2 en B100/HH/Baron' voorstellen!
Vlugge Japie en B2 zijn een meesterlijk duo, en het zou leuk zijn als die twee samen de 'concurrent' van de groep van de Baron zouden worden!
Maar wat fantaseren we eigenlijk allemaal??
Eerst maar es meer horen van de eventuele makers e.d. voordat we een script gaan schrijven!
BB, B2 en VJ plegen inbraak (of zo), B&A gaan daar achteraan terwijl Baron, B100 en HH weer achter B&A aanzitten om wraak te nemen. Wel zielig voor B&A
Tenzij professor Chagrijn en/of de Plaaggeest hen te hulp komen. Heb je die er ook bij. Ik opper ook maar wat, hoor, hehe.
En trouwens... is een script schrijven sowieso al niet leuk om te doen, of het nou wel of niet wordt uitgevoerd?
quote:Een baan als scriptschrijver is altijd nog voor je weggelegd
Op zaterdag 25 oktober 2003 17:29 schreef wonderer het volgende:[..]
En de boevenbaas dan? Als we ervan uitgaan dat de Baron zeg maar de uberbaas is (n.a.v. speculaties in een eerder topic), kan de BB misschien voor zichzelf beginnen... samen met VJ en B2? Of wordt dat te ingewikkeld?
BB, B2 en VJ plegen inbraak (of zo), B&A gaan daar achteraan terwijl Baron, B100 en HH weer achter B&A aanzitten om wraak te nemen. Wel zielig voor B&A
Tenzij professor Chagrijn en/of de Plaaggeest hen te hulp komen. Heb je die er ook bij. Ik opper ook maar wat, hoor, hehe.
En trouwens... is een script schrijven sowieso al niet leuk om te doen, of het nou wel of niet wordt uitgevoerd?
quote:ik ken die hele Jethro Tull niet maar ik dacht als jullie zeker weten dat het nummer van hem komt dan moet het toch niet moeilijk zijn om hem te vinden
Op zaterdag 25 oktober 2003 09:19 schreef djkoelkast het volgende:[..]
Mijn vader zei:
het gitaartje ken ik niet direct, maar die fluit, da's Jethro Tull
en mijn vader heeft een heleboel Jethro Tull platen en hij is een muziekkenner, dus ik denk dat het wel klopt
(maar ook hij kan zich vergissen natuurlijk
maar ik denk wel dat we in die richting moeten zoeken.)
Het meest benieuwd ben ik naar het nummer waarbij Adriaan uit het vliegtuig springt, dat vind ik zoooo goed
!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |