abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 juni 2001 @ 01:01:41 #1
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_959426
was het nou juist goed om 'm dicht te laten zitten..of moet het vocht eruit..?

Heb er 1 op m'n hiel..irritant..

Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
  zondag 3 juni 2001 @ 01:07:35 #2
11918 Vidra
That's me
pi_959458
Het vocht moet er wel uit, alleen hij wordt wel iets pijnlijker, als je nog moet lopen, vraag het me af

Dan zou ik er een pleister op doen (in geval van lopen), die kan tevens ook het restant aan vocht opzuigen....

Anders gewoon laten luchten, wat ook help is een voetenbadje met zeezout..Maar dat zal je wel niet in huis hebben.

Het voordeel van het snuiven van coke = Je raakt nooit de lijn in je leven kwijt!!!!
pi_959486
wel
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  zondag 3 juni 2001 @ 01:14:37 #4
11918 Vidra
That's me
pi_959489
quote:
Op zondag 03 juni 2001 01:13 schreef Chandler het volgende:
wel
Nou dat is mooi dat JIJ ook zeezout in huis hebt
Het voordeel van het snuiven van coke = Je raakt nooit de lijn in je leven kwijt!!!!
  zondag 3 juni 2001 @ 10:57:29 #5
3498 Barb
Graduated Fool
pi_960568
Blaar ontsmetten (bijv. met sterilon), naald even verhitten in een vlammetje, dan blaar aan de rand doorprikken, vocht er met een gaasje of stukje wc-papier helemaal uitdrukken, weer ontsmetten (kan trouwens ook met betadine) en dan een schone pleister erop. 's Nachts de pleister eraf laten en de volgende ochtend weer een verse erop. Twee dagen, en dan is de ellende voorbij.

* Barb heeft nieuwe schoenen en weet alles van blaren op dit moment.

When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  zondag 3 juni 2001 @ 12:18:32 #6
7300 Codin
Motherfucking keycards...
pi_960952
Ik begon onlangs met het opvoeren van het aantal minuten dat ik achter elkaar op loopband sta.

Gevolg -> Vette blaren.

Gelukkig weet ik zo onderhand ook hoe ik ze aan moet pakken:

Afhankelijk van hoe groot ie is, een gaatje of 2,3 erin prikken zodat het vocht eruit kan. Het dode vel gewoon laten zitten als bescherming van de gevoelige huid die eronder ligt.

Plak er een paar keer per dag een pleister op, zodat er geen pluis van je sokken oid in kan komen, met wat zalf eronder (fucydin bijvoorbeeld, werkt heel goed bij mij). Je blaar zal snel genezen, en je huid op die plek zal wat steviger zijn.

* Codin heeft geen last meer van blaren nadat ie z'n eigen lijfje goed verzorgd heeft.

You have to be eightteen or older to ride...
pi_960959
quote:
Op zondag 03 juni 2001 01:14 schreef Vidra het volgende:

[..]

Nou dat is mooi dat JIJ ook zeezout in huis hebt

klopt dat heb ik!
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  FOK!fossiel zondag 3 juni 2001 @ 15:27:01 #8
1455 Keroppi
kool kikker
pi_961995
Je hebt van compeed speciale blarenpleisters

Een vriendin had ze bij zich op Rome-reis en ze schijnen heel goed te werken

Chick on a mission
pi_962011
quote:
Op zondag 03 juni 2001 15:27 schreef Keroppi het volgende:
Je hebt van compeed speciale blarenpleisters

Een vriendin had ze bij zich op Rome-reis en ze schijnen heel goed te werken

Die hadden wij ook meegenomen naar Rome echt fantastische pleisters, je kon gewoon doorblijven lopen terwijl je voeten onder de blaren zaten
If you reincarnate, I will have to shoot you again
  zondag 3 juni 2001 @ 15:35:23 #10
3038 Emel
realist
pi_962030
Altijd afblijven van blaren dit heb ik moeten leren als verpleegkundige dat je van blaren af moet blijven. Maar als ze erg pijnlijk en hinderlijk zijn dan kan het steriel doorgeprikt worden.
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_963219
je moet toch alleen van brandblaren afblijven? loopblaren kan je zo doorprikken en al wat de rest hier heeft gezegd

maargoed, wat ook kan is gewoon zorgen dat je geen blaren krijgt

Vroegah was alles beter, zelfs fok O-)
pi_963858
quote:
Op zondag 03 juni 2001 20:02 schreef Realzm het volgende:
je moet toch alleen van brandblaren afblijven? loopblaren kan je zo doorprikken en al wat de rest hier heeft gezegd

maargoed, wat ook kan is gewoon zorgen dat je geen blaren krijgt

Loopblaren doorprikken, anders scheuren ze open op den duur
Zolang er was is, is er leven.
  maandag 4 juni 2001 @ 00:58:29 #13
1234 HiZ
Istanbullu
pi_964935
Ik prik blaren ook altijd door, wel goed ontsmetten en zo. Nooit ook maar enige complicatie mee gehad.

Als je ze wil voorkomen is er een handig truukje; koop een rol silkoplast(witte pleister) op plekken waar je normaal blaren krijgt (bijvoorbeeld bij nieuwe schoenen) blijf de pleister vervangen tot de druk weg is en je schoenen zijn ingelopen.

Sportschoenen zouden trouwens helemaal geen blaren mogen veroorzaken. Beter passende sokken kunnen daar vaak de oplossing zijn.

dinsdag 5 juni 2001 @ 13:48:27 #14
2432 Nimue
keep your magic
pi_973661
Als je door wilt lopen inderdaad steriel doorprikken en leegdrukken. Nog even ontsmetten met sterilon of betadine. Goed droogmaken en Compeed erop doen. Dan kun je pijnloos weer doorlopen! Ideaal spul!
Als je niet doorloopt kun je ze beter niet doorpikken en gewoon in laten drogen. Als je doorloopt op niet doorgeprikte blaren scheurt hij op een geeven moment open en dat is erg pijnlijk!
It takes all sorts to make the world (Keri Hulme, The bone people)
pi_1013010
Je moet je blaren niet door prikken maar je moet er een pleister overheen doen.

Geen gewone pleister maar vandat leukoplast of nog liever van dat speciale tape.

Dan schuurt je schoen niet tegen je voet maar op de tape en krijg je ook geen blaar.....

pi_1013373
Sokken binnenstebuiten aantrekken schijnt ook te helpen tegen blaren.
  maandag 11 juni 2001 @ 16:46:47 #17
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_1013380
mwah hij is vanzelf open gegaan..wel een pleister d'r op gedaan anders ging ie schuren..nu nergens last meer van..gelukkig..
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
  maandag 11 juni 2001 @ 22:55:37 #18
12079 koele
The Koeler, the better
pi_1015723
quote:
Op maandag 11 juni 2001 15:58 schreef smartie het volgende:
Je moet je blaren niet door prikken maar je moet er een pleister overheen doen.

Geen gewone pleister maar vandat leukoplast of nog liever van dat speciale tape.

Dan schuurt je schoen niet tegen je voet maar op de tape en krijg je ook geen blaar.....

JA! en jij kan het weten!
  maandag 11 juni 2001 @ 23:00:00 #19
2397 MacBeth
dum-dum-BOOM-dum-*crash*
pi_1015750
Heb twee keer jukels van blaren op m'n voet-'kussentjes' (bij je tenen in de buurt) gehad na een karate sparrings marathon. Normaalgesproken oefen je karate op een parketvloer, maar omdat het vrij grootscheeps was was het in een gymzaal, en daar is de vloer minder glad... Sja, als je dan een paar uur achter elkaar op de bal van je voet staat te draaien voor allerlei trappen schuurt dat, met grote blaren tot gevolg. Naja, heb het gewoon laten zitten, pijn verdragen, ging vanzelf over.
Down[br]Under
  woensdag 16 juli 2003 @ 13:14:07 #20
36646 Helaaz
Onee toch niet!
pi_11807304
Update topic

Heb dus een blaar op mijn teen helemaal kapotgelopen (nieuwe schoenen)
Hij blijft vochtig...
Moet ik hier nou een pleister opdoen?

Are you gonna bark all day, little doggie? Or are you gonna bite?
  woensdag 16 juli 2003 @ 13:15:02 #21
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_11807329
Godverdomme... het is net middag en ik heb al 8 blarentopics gelezen... Kan er geen centraal blarentopic geopend worden?
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
  woensdag 16 juli 2003 @ 13:18:37 #22
36646 Helaaz
Onee toch niet!
pi_11807424
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 13:15 schreef RedDevil085 het volgende:
Godverdomme... het is net middag en ik heb al 8 blarentopics gelezen... Kan er geen centraal blarentopic geopend worden?
Ik heb gewoon een ouwe opnieuw leven ingeblazen, omdat deze het meest overeenkwam...
Are you gonna bark all day, little doggie? Or are you gonna bite?
  woensdag 16 juli 2003 @ 13:19:02 #23
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_11807435
gewoon doen
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_11809589
Ik gebruik altijd van dat leukopor ofzo. Is van dat ademde witte tape. Bij ene blaar doorprikken, idd aan de zijkant, vocht eruit, en dan goed plat en strak intapen. Geen centje pijn meer! En dat tape is veel goedkoper dan al die high tech blaarpleisters. En werkt minstens even goed in mijn nederige opinie.
Als de blaar al open is gegaan kun je hem ook intapen met leukopor, evt met een steriel gaasje ertussen, afh waar de blaar zit..
Kaasblaak Baasklaak Baalskaak Slaabkaak Slaakbaak Klaasbaak Laakbaaks Kaalsbaak Akalabska Skaablaak Skaabalak Abaklakas Kalabsaka Aaksaklab Askalabaks Kaalbakas Laakbakas Slaakbaka Klaaskaba Blaaskaka Saksakabal Slaksabaka Kabalkasa Laksakaab
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')