Heb er 1 op m'n hiel..irritant..
Dan zou ik er een pleister op doen (in geval van lopen), die kan tevens ook het restant aan vocht opzuigen....
Anders gewoon laten luchten, wat ook help is een voetenbadje met zeezout..Maar dat zal je wel niet in huis hebben.
quote:Nou dat is mooi dat JIJ ook zeezout in huis hebt
Op zondag 03 juni 2001 01:13 schreef Chandler het volgende:
wel
* Barb heeft nieuwe schoenen en weet alles van blaren op dit moment.
Gevolg -> Vette blaren.
Gelukkig weet ik zo onderhand ook hoe ik ze aan moet pakken:
Afhankelijk van hoe groot ie is, een gaatje of 2,3 erin prikken zodat het vocht eruit kan. Het dode vel gewoon laten zitten als bescherming van de gevoelige huid die eronder ligt.
Plak er een paar keer per dag een pleister op, zodat er geen pluis van je sokken oid in kan komen, met wat zalf eronder (fucydin bijvoorbeeld, werkt heel goed bij mij). Je blaar zal snel genezen, en je huid op die plek zal wat steviger zijn.
* Codin heeft geen last meer van blaren nadat ie z'n eigen lijfje goed verzorgd heeft.
quote:klopt dat heb ik!
Op zondag 03 juni 2001 01:14 schreef Vidra het volgende:[..]
Nou dat is mooi dat JIJ ook zeezout in huis hebt
Een vriendin had ze bij zich op Rome-reis en ze schijnen heel goed te werken
quote:
Op zondag 03 juni 2001 15:27 schreef Keroppi het volgende:
Je hebt van compeed speciale blarenpleistersEen vriendin had ze bij zich op Rome-reis en ze schijnen heel goed te werken
maargoed, wat ook kan is gewoon zorgen dat je geen blaren krijgt
quote:Loopblaren doorprikken, anders scheuren ze open op den duur
Op zondag 03 juni 2001 20:02 schreef Realzm het volgende:
je moet toch alleen van brandblaren afblijven? loopblaren kan je zo doorprikken en al wat de rest hier heeft gezegdmaargoed, wat ook kan is gewoon zorgen dat je geen blaren krijgt
Als je ze wil voorkomen is er een handig truukje; koop een rol silkoplast(witte pleister) op plekken waar je normaal blaren krijgt (bijvoorbeeld bij nieuwe schoenen) blijf de pleister vervangen tot de druk weg is en je schoenen zijn ingelopen.
Sportschoenen zouden trouwens helemaal geen blaren mogen veroorzaken. Beter passende sokken kunnen daar vaak de oplossing zijn.
Geen gewone pleister maar vandat leukoplast of nog liever van dat speciale tape.
Dan schuurt je schoen niet tegen je voet maar op de tape en krijg je ook geen blaar.....
quote:JA! en jij kan het weten!
Op maandag 11 juni 2001 15:58 schreef smartie het volgende:
Je moet je blaren niet door prikken maar je moet er een pleister overheen doen.Geen gewone pleister maar vandat leukoplast of nog liever van dat speciale tape.
Dan schuurt je schoen niet tegen je voet maar op de tape en krijg je ook geen blaar.....
Heb dus een blaar op mijn teen helemaal kapotgelopen (nieuwe schoenen)
Hij blijft vochtig...
Moet ik hier nou een pleister opdoen?
quote:Ik heb gewoon een ouwe opnieuw leven ingeblazen, omdat deze het meest overeenkwam...
Op woensdag 16 juli 2003 13:15 schreef RedDevil085 het volgende:
Godverdomme... het is net middag en ik heb al 8 blarentopics gelezen... Kan er geen centraal blarentopic geopend worden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |