diegene die onze kalender heeft bedacht moest een hoge kennis van astronomie hebben omdat precies tijdens het millenium onze zon zijn grootste piek had bereikt.
kan me niet voorstellen dat je echt de toekomst kunt voorspellen en aangezien nostradamus daar niet slecht in was lijkt me het meer waarschijnlijk dat hij de agenda kende.
misschien wat vergezocht, maar toch iets denk ik om over na te denken.
as the manipulators are operating from another frequency, albeit very close to this one, they have a very different relationship to what we call "time". therefore, they can see down the three-dimensional "time-line" much further than we can. this allows them to plan their agenda long in advance. nostradamus, for instance, is celebrated by many as a great prophet who was able to predict the future. it is no co-incidence that he was employed by both the de medici family and the house of lorraine - two of the key illuminati-reptilian bloodlines, in my view. so was he a "prophet" who saw the future or did he know the basic agenda through whatever means?
with this knowledge of timelines and cycles, the illuminati and their lower fourth dimensional puppeteers were able to introduce a calendar, the gregorian calendar, via the vatican in the 16th century, which placed the "millennium" smack, bang, on the peak of a massive sun cycle, as i explain in the accompanying article, the illuminati rituals at the false millennium and the coming age of light.
zoals hij heeft lopen voorspellen kan ik het ook.
zet vooral bij 95% van je gebeurtenissen geen datum dan komen ze uiteindelijk wel een keer uit.
hij heeft oorlogen en hongersnoden, ziektes, en milieurampen voorspelt. die zijn er miljoenen jaren lang geweest en zullen wel nooit weggaan.
http://www.bridgeoflove.com/bookstore/icke/magazine/vol15/articles/illuminati-not-human.html
bestaat die beweging niet, dan richt ik 'm bij deze op.
ik presenteer u de: aio.
anti illuminati organisation.
quote:lijkt me sterk, aangezien hitler precies dezelfde intresses (voor b.v. de oudheid) als de illuminati erop nahield.
op vrijdag 24 oktober 2003 02:25 schreef aurora025 het volgende:
ik zat net over hitler te denken, vroeg me af waar die haat tegen de joden vandaan zou kunnen komen. israel, jerusalem, jesus, joden, bijbel, illuminati. een uitspraak van sharon " we jews rule the world, not the americans" misschien wel heel ver gezocht, maar zou het niet kunnen dat er een band bestaat tussen de joden en de illuminati en dat hitler daarom zoveel haat bezat tegenover de joden?
de locatie is trouwens niet toevallig.
iedereen zegt dat kaliningrad een nogal hoog percentage mensen heeft die zich met 't occulte bezighouden.
nostradamus en de erfenis van de tempeliers, door rudy cambier
de "voorspellingen van nostradamus" werden niet in de jaren 1550 geschreven door de provençaal michel nostredame, maar wel in de periode van 1323 tot 1328 door een cisterciënzer monnik, wiens moedertaal het picardisch was. de werkelijke auteur was yves de lessines, prior van de cisterciënzer abdij van cambron, in het belgische henegouwen. de teksten tonen de weg naar de schat van de tempeliers.
deze verbluffende bewering is de conclusie die rudy cambier trok na jarenlang onderzoek en analyse van de teksten van nostradamus. cambier besloot dat de taal niet behoorde in de eeuw of de taal van nostradamus, maar wel in henegouwen, in de veertiende eeuw. "eigenlijk was het zo moeilijk niet", zegt rudy cambier. "in de drie eerste kwatrijnen wordt de sleutel gegeven. daarin zegt de schrijver wie hij is, waar hij zich bevindt, welke functie hij bekleedt, voor wie de tekst bestemd is en hoe hij moet gelezen worden."
met deze sleutel slaagde hij erin om de profetieën te vertalen. er was echter geen sprake van toekomstige rampen en ander ontij, zoals zovelen beweerd hebben. wat zichtbaar werd, was indien mogelijk nog meer verbluffend.
yves de lessines had jarenlang gewacht op de komst van "l'attendu", de langverwachte. deze man zou de verborgen schat van de tempeliers van hem in ontvangst moeten nemen. maar niemand kwam. dus besloot de prior de locatie en de aard van de schat op cryptische wijze neer te pennen. 220 jaar later werd dit document door nostradamus uit een bibliotheek ontvreemd en later wereldkundig gemaakt als een profetie eerder dan een erfenis.
op verbluffende wijze ontraadselt cambier, een van de weinige letterkundigen met kennis van het picardisch, de verzen en achterhaalt zo de plaats van de schat van de tempeliers. onderzoek heeft sindsdien aangewezen dat er zich op die plek inderdaad bevindt wat de lessines neerpende: vaten met goud, zilver en documenten.
toch wel illustratief: kijk eens mee hoe eea loopt: ts begint een topic, waar zacht gezegd niet iedereen zomaar in mee kan gaan. is zijn goed recht toch?
en dan zo'n reactie:
quote:dat zet de deur open..
op vrijdag 24 oktober 2003 01:23 schreef stewie het volgende:
mijn god wat een onzin weer...
er is geen samenzwering, ga terug naar jullie huizen en gezinnen... nothin' to see here folks, shows over...wat is in godesnaam "de zon zijn grootste piek" ???
quote:ja, zo haal je een onderwerp wel onderuit ja. interesseert het je niet - post dan niet! interesseert het je wel, ga er dan inhoudelijk op in, of tegen in. bovenstaande posts hebben een evident flame-karakter.
op vrijdag 24 oktober 2003 01:44 schreef oosthoek het volgende:
pas op! pas op! ze zitten achter je aan!
uiteraard zullen beide gebruikers geband worden. als voorbeeld, niet als schandpaal, laat ik die posts even staan.
bannen is geen straf, het is gewoon voorkomen dat er dingen gebeuren die het forum beschadigen. en als mensen bezig blijven, kan men ook een permanente truth-ban verwachten. echt niet als straf, waarom zou ik al die figuren op willen voeden, tenslotte. ze doen maar. alleen, niet hier. en daar is een ban dus voor.
quote:nou, nee. het is best storend. ik lees gewoon niet meer verder als ik bij de eerste 4 posts meteen van die flame-rellende posts tegenkom.
op vrijdag 24 oktober 2003 13:05 schreef aurora025 het volgende:
gewoon negeren die onzin antwoorden, doe ik ook.
als je op die onzin reageert krijg je nog meer onzin en het topic gaat dicht.
ignore ist the best solution.
dat betekent overigens weer niet dat ik geloof wat er in de openingpost staat.
maar, het kan nooit kwaad om over die zaken na te denken.
(tja daar zeg je dan weer wat: nadenken)
uit openingspost:
quote:wat stewie al zei: wtf?
diegene die onze kalender heeft bedacht moest een hoge kennis van astronomie hebben omdat precies tijdens het millenium onze zon zijn grootste piek had bereikt
quote:bijbel = veel ouder dan illuminati?
dat de illuminati de bijbel ingevoerd heeft vind ik waarschijnlijker dan het verhaal van een man die op aarde komt en even voor een paar wonderen zorgt.
quote:er zijn ook andere mogelijkheden dan wat in de bijbel staat en die illuminati-theorieën. namelijk dat er van geen van beide iets klopt
waarom die shit geloven die ons al eeuwen lang wordt opgedrongen.
wie zegt dat dat de waarheid is? omdat de bijbel dat zegt?
je moet gewoon open minded zijn.
quote:*lid wordt
ik presenteer u de: aio.anti illuminati organisation.
quote:kaliningrad heette vroeger königsberg, en het was een duitse stad. na de 2e wereldoorlog zijn alle duitsers eruit geranseld door de russen, en is het een russische stad geworden, met russische mensen. dus zowel die duitsers als die willekeurige na-oorlogse russen houden zich bezig met het occulte? sterk.
hitler heeft in kaliningrad een hele ministerie voor occulte zaken geopend.
de locatie is trouwens niet toevallig.
iedereen zegt dat kaliningrad een nogal hoog percentage mensen heeft die zich met 't occulte bezighouden.
en dan nostradamus: geef mij eens één voorbeeld van iets wat van tevoren duidelijk is voorspeld. dus niet op 12 september 2001 roepen: ja! die tweelingzonen in die brandende stad dat was het wtc! nostradamus had gelijk!
wat gebeurt er bijvoorbeeld in 2004, of in het begin van de 21e eeuw volgens nostradamus? dan kunnen we dat eens bijhouden. methinks dat er niet veel uitkomt.
nou, de illuminati bestaat al duidenden jaren hoor, lang voor de bijbel er kwam.
voor diegene die niet weet wat een zonnepiek is:
"solar maximum -- which falls during the year 2000 -- means that the sun will produce more "space weather" (explosions that happen at the sun and can cause magnetic storms and aurora on earth) than usual. this means an exciting time for scientists, but it can also affect everyone: magnetic storms can knock out power and communications or disturb satellites."
http://www-istp.gsfc.nasa.gov/istp/outreach/solarmax/
die zonne-uitbartingen: die zijn volgens mij om de elf (of 18?) jaar. heeft ook niets met astronomie te maken, maar met astrologie. en in de middeleeuwen merkten ze daar nog helemaal niks van:
quote:
[...]can knock out power and communications or disturb satellites."
en die waren er nog niet in de middeleeuwen. het lijkt me ook niet dat men toen het noorderlicht in verband kon brengen met zonne-activiteit.
quote:astrologie <-> astronomie
op vrijdag 24 oktober 2003 13:32 schreef rasing het volgende:
oh, ik dacht dat de illuminati pas een paar honderd jaar geleden op het toneel verschenen zouden zijn. ik heb niks gezegd.die zonne-uitbartingen: die zijn volgens mij om de elf (of 18?) jaar. heeft ook niets met astronomie te maken, maar met astrologie. en in de middeleeuwen merkten ze daar nog helemaal niks van:
[..]en die waren er nog niet in de middeleeuwen. het lijkt me ook niet dat men toen het noorderlicht in verband kon brengen met zonne-activiteit.
(neo)-nazi's zijn al genoemd. maar mijn inziens zijn die gewoon een afsplintering van de illuminati.
quote:aiiii, astrologie en astronomie door elkaar gehaald
op vrijdag 24 oktober 2003 13:38 schreef choas het volgende:[..]
astrologie <-> astronomie
schaam schaam
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |