quote:Sentridoh, bedoel je? Nee. Ik heb er wel het een en ander van gehoord, was er niet echt van onder de indruk, maar dat kan wellicht ook komen doordat ik er niet echt voor ben gaan zitten. None of your goddamn business was nog ooit een radiohitje op Kink FM, geloof ik.
Op vrijdag 24 oktober 2003 10:39 schreef Z het volgende:[..]
En heb je ook wat van Sentidoh?
[Dit bericht is gewijzigd door Grobbel op 24-10-2003 11:16]
quote:Ik zal hier ook maar m'n voordeel mee doen, kende Vs. Helmet nog niet zo heel goed.
Op vrijdag 24 oktober 2003 10:42 schreef ranja het volgende:[..]
Ja, in elk geval hun album 'Vs. Helmet', met daarop briljante muziekstukjes als het hitje Gimme indierock en Vampire. Ook 'III' is erg goed. Wat daarvoor zit is meer voor de ervaren luisteraar en bevat af en toe meer geluidscollages dan liedjes. Al staat op een van die oude albums wel het orgineel van Healthy sick, door Bettie serveert onherkenbaar gecovered.
Na 'Vs. Helmet' zijn ze voor mij wat minder interesant geworden, eerst werd het meer 'algemene alto' (Bakesale) terwijl later ook de scheidslijn tussen Sebadoh en Sentridoh ging vervagen.
quote:Gelukkig wordt er deze week gestort, kan ik even naar Get om Sebodah en Sentridoh te beluisteren!
Three artists, ignoring the rules and doing what comes naturally without care to style or sales, cLOUDDEAD is the avant hiphop coalition of Doseone, why?, and odd nosdam. Their schizophrenic compositions, uninhibited vocal stylings, ambient soundscapes, and polished live show have both impressed and baffled. Life Sucks Die has said their work is "as close as you can get to a description of what doing whippets sounds like." Skater kids claim them as one of their own. Indie kids hear rock's future in their music. Hiphop heads debate is it or isn't it, and all the while cLOUDDEAD blazes forward without a map or a care. Not just a meeting of the minds, but a blending of three individuals into a new entity, cLOUDDEAD is Mush's most abstract experiment of word and sound.
quote:
Q: What are your fellow band members' most irritating habits?
Tunde Adibimpe: Are you trying to get me killed? We have shows to do.
oh en room on fire deed mij ook weinig itt is this it... maar ik heb er ook maar 1 keer naar geluisterd. vond 12:51 wel aardig (die had ik al wat vaker opgezet). gaat er nog iemand naar hun concert? ik wacht wel weer een paar albums tot de hype over is en ze weer gewoon in de paradiso kunnen staan....
quote:Dat had ik ook bedacht. Ik heb het ook niet zo op die bierhal...
Op vrijdag 24 oktober 2003 14:32 schreef MadScientist het volgende:
ik wacht wel weer een paar albums tot de hype over is en ze weer gewoon in de paradiso kunnen staan....
quote:Ik ga naar Kashmir, in de Melkweg. Ken die nieuwe plaat nog niet, weet iemand of dat wat is?
Op vrijdag 24 oktober 2003 17:31 schreef MadScientist het volgende:
gaan er nog mensen naar kashmir?
Thermals staan btw binnenkort in de Vera, groningen (ergens anders ook nog?). Zit nog een beetje te twijfelen of ik daar naartoe ga, is voor mij een paar uur reizen en dat optreden zal waarschijnlijk met een klein halfuurtje wel bekeken zijn, denk ik...
quote:Waarschijnlijk wel, op 14 november in vera
Op vrijdag 24 oktober 2003 17:31 schreef MadScientist het volgende:
gaan er nog mensen naar kashmir?
quote:Ik heb de nieuwe CD nog niet gehoord, maar Castaways and Cutouts draait al enige maanden overuren in mijn CD-speler.
Op vrijdag 24 oktober 2003 17:52 schreef dr_diablos het volgende:
Trouwens, een gave nieuwe plaat is die van The Decemberist, luister naar een mp3 van The Soldiering Life (via Kill Rock Stars) en dan ben je natuurlijk meteen verkocht!
Ik ken de eerste CD niet 'Oh, Inverted World' overigens. Ik vind het wel een leuk CD-tje, op de één of andere manier klink het wat retro, maar weet nog niet retro wat. Het is ook een behoorlijk vrolijk/melancholisch cd-tje, en dat is wel lekker in de herfst.
Ik vind die CD van The Decemberists eigenlijk niet zo leuk, maar dat is persoonlijk natuurlijk...
quote:Ga er wel ff naartoe, jammer dat ze korte showtjes geven maar wel logisch. En besides, na 10 Thermal liedjes ben je toch al zo hyperactive dat je er eigenlijk ook niet meer nodig hebt.
Op vrijdag 24 oktober 2003 17:48 schreef dr_diablos het volgende:
Thermals staan btw binnenkort in de Vera, groningen (ergens anders ook nog?). Zit nog een beetje te twijfelen of ik daar naartoe ga, is voor mij een paar uur reizen en dat optreden zal waarschijnlijk met een klein halfuurtje wel bekeken zijn, denk ik...
quote:Misschien hebben ze ondertussen weer wat nieuw materiaal... Ze zijn al weer aardig lang aan het touren . Ik had trouwens ergens gelezen dat ze de volgende cd van rustiger aan wilde doen, dat zou jammer zijn natuurlijk.
Op zaterdag 25 oktober 2003 15:16 schreef hyperfuzz het volgende:[..]
Ga er wel ff naartoe, jammer dat ze korte showtjes geven maar wel logisch. En besides, na 10 Thermal liedjes ben je toch al zo hyperactive dat je er eigenlijk ook niet meer nodig hebt.
quote:
- Interpol plan 15 more U.S. dates for massive world tour
- Interpol drummer hospitalized, band expands tour anyway
- Interpol announce still more tour dates
- Interpol Adds North American Leg to Ridiculously Extensive World Tour
- Interpol touring in September
- Interpol To Record Soph-- Oh Wait, It's Just More Tour Dates
- Interpol plan East Coast dates
- Interpol won't stop touring
zo ja, bij deze: wat een band gister Copperopolis geluisterd, wordt gezien als hun minste album maar daar staan ook een paar prachtsongs op
Ik vind, na een paar keer luisteren, de nieuwe Strokes toch wel erg te gek, net als de nieuwe BRMC overigens. Veel mensen doen beide platen af als meer van hetzelfde, maar dan minder goed. Hier beni k het uiteindelijk toch niet mee eens. Beide platen zijn toch behoorlijk anders dan het debuut.
En dan The Thermals, 28 november in de Vera! Jemig, wat heb ik daar een zin in zeg!
Nog een tip. Domino Records heeft ivm het 10 jarig bestaan een verzamelaar uit, World Of Possibility, Domino´s 10th aniversary. Deze is in zn geheel te beluisteren op de luisterpaal van www.3voor12.nl
Erg de moeite waard.
quote:Pretty Girls Make Graves is ook een veelgedraaide band in huize Grobbel sinds hun overrompelende debuutplaat Good Health van vorig jaar... Nieuwe plaat The New Romance is wat minder direct, maar bij meerdere draaibeurten kom je er toch wel achter dat het achter die muur van dwarsliggende gitaarpartijen het toch een behoorlijk ingenieuze plaat blijkt te zijn.
Op woensdag 29 oktober 2003 09:46 schreef green_machine het volgende:
Cool topic! Mijn favoriete bands in dit straatje momenteel: The Thermals, The Strokes, BRMC, Pretty Girls Make Graves.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |