quote:Heerlijk die frisse lucht, goed voor mijn longen
Op vrijdag 24 oktober 2003 14:17 schreef pfaf het volgende:
K*t Nederland, een maand terug liep ik nog in mijn korte broekje, nu ligt er al weer sneeuw![]()
quote:Mijn weekend is NU begonnen
Op vrijdag 24 oktober 2003 16:32 schreef SCH het volgende:
16.58.08 begint de ster op R1 - dan heb ik ook weekeinde
Bluezz opgehaald van haar werk en boodschappen voor het weekend in huis gehaald.
quote:toch wel heel veel boodschappen hoop ik
Op vrijdag 24 oktober 2003 16:56 schreef golfer het volgende:
Hier is het weekend ook begonnen.Bluezz opgehaald van haar werk en boodschappen voor het weekend in huis gehaald.
quote:is gekomen
Op vrijdag 24 oktober 2003 17:02 schreef SCH het volgende:
Joepiejoep
quote:Zeg Edje Kroketje als jij nou gewoon eens aan die bar gaat hangen is de sfeer ook gelijk een stuk aangenamer.
Op vrijdag 24 oktober 2003 17:06 schreef edje77 het volgende:
golfer jij bent zeker ook een jood kritiek over de knvb gaat er bij jou niet in he bedankt voor het verwijderen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
* sqlsmurft pleurt halve liter voor Ed zijn neusje
quote:Oi, ook als PSV'er heb je je te gedragen. Golfer is een van de beste mods hier, dus een beetje respect ok?
golfer jij bent zeker ook een jood kritiek over de knvb gaat er bij jou niet in he bedankt voor het verwijderen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:vrijdagmiddaghumor.
Op vrijdag 24 oktober 2003 17:12 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Oi, ook als PSV'er heb je je te gedragen. Golfer is een van de beste mods hier, dus een beetje respect ok?
quote:just psv-er heeft echt wel respect voor golfer
Op vrijdag 24 oktober 2003 17:12 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Oi, ook als PSV'er heb je je te gedragen. Golfer is een van de beste mods hier, dus een beetje respect ok?
quote:Nah, Whisk(e)y smaakt hem inderdaad beter.
quote:
quote:Ik stel jou door dit soort reacties altijd voor als een ventje die in bed liefst helemaal verot gescholden wordt met de meest vuige taal door z'n bedpartner (m of v)
Op vrijdag 24 oktober 2003 17:21 schreef zjroentje het volgende:
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 17:24 schreef DIGGER het volgende:[..]
Ik stel jou door dit soort reacties altijd voor als een ventje die in bed liefst helemaal verot gescholden wordt met de meest vuige taal door z'n bedpartner (m of v)
quote:
Maar voor kritiek hebben we een apart Feedbacktopic in het Voetbal-forum.
kraag trui omhoog *tjsek*
kraag polo omhoog *tjek*
laterz!!
quote:Augustinus?
Op vrijdag 24 oktober 2003 17:46 schreef just me het volgende:
just mama gaat met Merel bij Junior's studentenvereniging in Leiden eten! Junior moet in de keuken "werken"kraag trui omhoog *tjsek*
kraag polo omhoog *tjek*laterz!!
Is wel lekker eten daar.
quote:ok.done.
[17:42:29] <RedGuy> Ga je dit kanaal nog promoten in Hools?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |