De bedoeling is dus dat je steeds de slechtste van de twee genomineerden kiest.
* Laat jouw genomineerde staan en verwijder de andere!
De nominaties voor de 1/8 finale sluiten op uiterlijk vrijdag 31 oktober.
Indien je meer wilt weten over de spelers: Klik dan hier
De genomineerde voor de 1/8 finale:
Wamberto vs. James Quinn
Jochen Janssen vs. Edwin Hermans
Gregor Van Dijk vs. Purrel Fränkel
Jelle Ten Rouwelaar vs. René Bot
Daniël Rijaard vs. Jurgen Wevers
Ferry De Haan vs. Leonardo dos Santos
Morten Karlsen vs. Johan van der Werff
Thijs Houwing vs. Michael v.d. Kruis
[Dit bericht is gewijzigd door FrankyMcG op 23-10-2003 19:15]
astu
Volgens
http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=12537/typeofpage=40054/sc=7e4830
wel
Kleinigheidje, maar toch lullig op de kampioens beker.
Of graveren jullie er geen naam in?
[Dit bericht is gewijzigd door Droopie op 23-10-2003 19:16]
ziezo, Wamberto en van der Kruis hebben een 3-0 voorsprong genomen....
[Dit bericht is gewijzigd door Dieptriest op 23-10-2003 19:16]
quote:Je hebt gelijk!
Op donderdag 23 oktober 2003 19:13 schreef Droopie het volgende:
Is de echte naam niet toevallig Edwin Hermans!Volgens
http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=12537/typeofpage=40054/sc=7e4830
welKleinigheidje en nou ga ik ook eens stemmen.
Edwin of Erwin, slecht is ie iig!
Zal zijn naam veranderen in de openingsthread!
James Quinn nog slechter dan Wamberto kan het
Jochen Janssen
Purrel Fränkel O Hofs wat heb je een mazzel
René Bot
Daniël Rijaard
Leonardo dos Santos
Johan van der Werff
Michael v.d. Kruis
-edit- volgens mij heb ik het met mijn ogen
Dit mond uit in een regelrecht gevecht tussen de 2 bloopers op doel JTR vs JW
quote:Kon je niet kiezen Doc?
Op donderdag 23 oktober 2003 21:22 schreef Doc het volgende:
7.
zal je ff helpen: VdW heeft het onfatsoen gehad om bij ontslag Boeve de uitgetrekte hand niet te accepteren, maar te voorzien van het commentaar " hier heb ik al maanden op gewacht" Hij was de enige die dit deed van de complete selectie incl bestuur.
Maar goed, mijn lijstje:
Quinn
Janssen
Van Dijk
Ten Rouwelaar
Wevers
de Haan
geen van beiden
en opnieuw geen van beiden
...en waar zijn Glenn Loovens, Civard Sprockel, Zico Tumba en Patrick Paauwe?
Purrel is de winnaar denk ik
dit zijn ook de echte toppers
Overigens, als je hem dan toch wilt verschonen van spelfouten: het is Gregoor van Dijk ipv Gregor.
Wamberto
Edwin Hermans
Gregor Van Dijk
René Bot
Jurgen Wevers
Leonardo dos Santos
Johan van der Werff
Michael v.d. Kruis
quote:vooral Ferry-Leonardo was pittig
Op donderdag 23 oktober 2003 18:58 schreef FrankyMcG het volgende:
SLECHTSTE SPELER HCE 2003 (1/8 finale)
James Quinn
Jochen Janssen
Purrel Fränkel
René Bot
Jurgen Wevers
Ferry De Haan
Johan van der Werff
Thijs Houwing
quote:Jammer dat Peter van den Berg al exit is.
Op maandag 27 oktober 2003 10:12 schreef FrankyMcG het volgende:
Misschien krijgt Waberto ook nog wat stemmen na de goal van James Quinn tegen Feyenoord!
quote:Dat vond ik dus ook al!
Op maandag 27 oktober 2003 10:18 schreef pfaf het volgende:vooral Ferry-Leonardo was pittig
quote:Frankie is gewoon uit op een ajacied in de kwartfinale, competitievervalsing
Op maandag 27 oktober 2003 10:12 schreef FrankyMcG het volgende:
Misschien krijgt Waberto ook nog wat stemmen na de goal van James Quinn tegen Feyenoord!
quote:Weinig kans dat Wamberto deze ronde overleefd!
Op maandag 27 oktober 2003 10:27 schreef F1Bas het volgende:Frankie is gewoon uit op een ajacied in de kwartfinale, competitievervalsing
![]()
Tegen een uurtje of 7 de uitslag van deze ronde en de volgende ronde!
Stemmen op Wamberto kan NU nog
Wamberto vs. James Quinn 15-21
Jochen Janssen vs. Edwin Hermans 16-20
Gregoor Van Dijk vs. Purrel Fränkel 6-30
Jelle Ten Rouwelaar vs. René Bot 20-16
Daniël Rijaard vs. Jurgen Wevers 5-31
Ferry De Haan vs. Leonardo dos Santos 21-16
Morten Karlsen vs. Johan van der Werff 7-27
Thijs Houwing vs. Michael v.d. Kruis 13-22
Meeste nominaties:
Jurgen Wevers 31
Minste nominaties:
Daniël Rijaard 5
Grootste overwinning:
Daniël Rijaard vs. Jurgen Wevers 5-31
* Nominaties 1/4 finale volgen zo snel mogelijk!
De nominaties voor de 1/4 finale sluiten op uiterlijk zondag 2 november.
De genomineerde voor de 1/4 finale:
James Quinn vs. Jelle Ten Rouwelaar
Ferry De Haan vs. Purrel Fränkel
Edwin Hermans vs. Johan van der Werff
Jurgen Wevers vs. Michael v.d. Kruis
ik wou het zo mooi doen
quote:Ik dacht al, waar issie mee bezig!
Op maandag 27 oktober 2003 19:13 schreef PogueMahone het volgende:ik wou het zo mooi doen
quote:tering [img]'s en [url]'s en [afbeelding]'s
Op maandag 27 oktober 2003 19:18 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Ik dacht al, waar issie mee bezig!
volgende ronde maak ik hem wel mooi
Purrel Fränkel
Edwin Hermans
Jurgen Wevers
opvallend veel de graafschap spelers btw
Ferry De Haan
Johan van der Werff
Jurgen Wevers
(en ik gok zo dat de finale: Frankel - Wevers gaat worden)
Mijn uitslag:
James Quinn
Purrel Frankel
Johan van der Werff
Michael vd Kruis
Purrel Frankel *buiten kijf. Is al zeker van de overwinning
Johan van der Werff *Heeft voor mij afgedaan
Michael vd Kruis *:D wat een prutser!!!
quote:Cart_man, je ligt een ronde achter!
Op dinsdag 28 oktober 2003 08:51 schreef Cart_man het volgende:
Wamberto
Jochen Janssen
Purrel Fränkel
Jelle Ten Rouwelaar
Jurgen Wevers
Leonardo dos Santos
Johan van der Werff
Michael v.d. Kruis
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 09:46 schreef Drive-By-Shooters het volgende:
Wamberto vs. James Quinn
Jochen Janssen vs. Edwin Hermans
Gregor Van Dijk vs. Purrel Fränkel
Jelle Ten Rouwelaar vs. René Bot
Daniël Rijaard vs. Jurgen Wevers
Ferry De Haan vs. Leonardo dos Santos
Morten Karlsen vs. Johan van der Werff
Thijs Houwing vs. Michael v.d. Kruis
3 keepers
Ik vind johan van der werf trwns niet eens zo'n heel slechte keeper
Jelle Ten Rouwelaar
Purrel Fränkel
Johan van der Werff
Jurgen Wevers
quote:James Quinn,
Op maandag 27 oktober 2003 19:07 schreef FrankyMcG het volgende:
SLECHTSTE SPELER HCE 2003 (1/4 finale)
quote:Afgaande op die wedstrijd vorig jaar in Eindhoven....
Op dinsdag 28 oktober 2003 14:29 schreef El_Bassie het volgende:Ik vind johan van der werf trwns niet eens zo'n heel slechte keeper
[edit]ik loop weer eens achter
quote:Klik ff op de link in mijn onderschrift!
Op dinsdag 28 oktober 2003 19:28 schreef jpzegthallo het volgende:
James Quinn
Edwin Hermans
Purrel Fränkel
René Bot
Daniël Rijaard
Leonardo dos Santos
Morten Karlsen
Michael v.d. Kruis
Je ligt nl. een ronde achter!
quote:Die heeft ooit vroeger bij de Kozakken Boys een keer handschoenen gewonnen met een Sinterklaas-wedstrijd en is sindsdien maar in het doel gaan staan...
Op dinsdag 28 oktober 2003 14:29 schreef El_Bassie het volgende:Ik vind johan van der werf trwns niet eens zo'n heel slechte keeper
James Quinn
Ferry De Haan
Johan van der Werff
Jurgen Wevers
(verdacht veel Graafschap spelers
Greetz Mario
AJAX kampioen 2003-2004
quote:daar ben je veeel te laat mee, de voorrondes zijn allang geweest
Op woensdag 29 oktober 2003 18:55 schreef kluivie het volgende:
Het hele elftal van feyenerd kan er wel in denk ik maar dat mag niet zeker
quote:Spuit 11!
Op woensdag 29 oktober 2003 18:55 schreef kluivie het volgende:
Het hele elftal van feyenerd kan er wel in denk ik maar dat mag niet zeker
quote:ik wil hem best ruilen tegen vonk als je jelle toch echt zo fantastisch vind
Op maandag 27 oktober 2003 22:02 schreef SCH het volgende:
Jammer dat Ten Rouwelaar zo ver komt, volstrekt ten onrechte, maar dat is het lot van een keeper.
Ten Rouwelaar
Purrel Frankel
Johan van der Werff
Michael vd Kruis
quote:Laat me niet lachen, die jongen is misschien een talent, maar nog lang niet mentaal voorbereid op het grote werk. Je ziet het ook als ie een fout heeft gemaakt dat ie totaal verkrampt, als ik trainer was zou ik die jongen al lang voor ze eigen bescherming een stapje terug hebben laten doen. Op deze manier zakt ie alleen maar verder in de spiraal weg. En tuurlijk een keeper kan vaak niet veel goeds doen (ben zelf keeper, dus weet waar ik over spreek) maar een keeper moet wel mentaal sterk zijn, en dat is ie voorlopig niet.
Op maandag 27 oktober 2003 22:02 schreef SCH het volgende:
Jammer dat Ten Rouwelaar zo ver komt, volstrekt ten onrechte, maar dat is het lot van een keeper.
quote:volgens mij ben jij zon ten rouwelaar keeper..:o
Op donderdag 30 oktober 2003 21:51 schreef raptorix het volgende:[..]
Laat me niet lachen, die jongen is misschien een talent, maar nog lang niet mentaal voorbereid op het grote werk. Je ziet het ook als ie een fout heeft gemaakt dat ie totaal verkrampt, als ik trainer was zou ik die jongen al lang voor ze eigen bescherming een stapje terug hebben laten doen. Op deze manier zakt ie alleen maar verder in de spiraal weg. En tuurlijk een keeper kan vaak niet veel goeds doen (ben zelf keeper, dus weet waar ik over spreek) maar een keeper moet wel mentaal sterk zijn, en dat is ie voorlopig niet.
quote:Nah, ik ben meer een keepende laatste man
Op vrijdag 31 oktober 2003 10:28 schreef El_Bassie het volgende:[..]
volgens mij ben jij zon ten rouwelaar keeper..:o
Dus hij blijft open tot er nog 1 persoon gestemd heeft!
quote:heb je hofland wel eens zien janken als psv heeft verloren? ik elke wedstrijd (dat ze verliezen dan he
Op donderdag 30 oktober 2003 21:51 schreef raptorix het volgende:[..]
Laat me niet lachen, die jongen is misschien een talent, maar nog lang niet mentaal voorbereid op het grote werk. Je ziet het ook als ie een fout heeft gemaakt dat ie totaal verkrampt, als ik trainer was zou ik die jongen al lang voor ze eigen bescherming een stapje terug hebben laten doen. Op deze manier zakt ie alleen maar verder in de spiraal weg. En tuurlijk een keeper kan vaak niet veel goeds doen (ben zelf keeper, dus weet waar ik over spreek) maar een keeper moet wel mentaal sterk zijn, en dat is ie voorlopig niet.
James Quinn vs. Jelle Ten Rouwelaar 10-22
Ferry De Haan vs. Purrel Fränkel 12-20
Edwin Hermans vs. Johan van der Werff 16-15
Jurgen Wevers vs. Michael v.d. Kruis 25-7
Meeste nominaties:
Jurgen Wevers 25
Minste nominaties:
Michael v.d. Kruis 7
Grootste overwinning:
Jurgen Wevers vs. Michael v.d. Kruis 25-7
* Nominaties 1/2 finale volgen zo snel mogelijk!
De nominaties voor de 1/2 finale sluiten op uiterlijk zaterdag 8 november.
De genomineerde voor de 1/2 finale:
Jurgen Wevers vs. Edwin Hermans
Jelle Ten Rouwelaar vs. Purrel Fränkel
Het duel der keepers.
Purrel Fränkel [afbeelding]
Ik dacht trouwens dat je nog een kort verhaaltje over de 4 halve finalisten zou maken? Wil ik anders ook wel doen hoor!
quote:Ik wou in de finale wat statistieken verwerken, maar als je een verhaaltje per persoon wilt schrijven, graag!
Op zaterdag 1 november 2003 16:16 schreef methodmich het volgende:Ik dacht trouwens dat je nog een kort verhaaltje over de 4 halve finalisten zou maken? Wil ik anders ook wel doen hoor!
quote:Okee, post ik morgen een leuke bio over de 4 overgebleven mannen!
Op zaterdag 1 november 2003 17:31 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Ik wou in de finale wat statistieken verwerken, maar als je een verhaaltje per persoon wilt schrijven, graag!
![]()
quote:Cool! Alvast bedankt!
Op zaterdag 1 november 2003 17:45 schreef methodmich het volgende:Okee, post ik morgen een leuke bio over de 4 overgebleven mannen!
Als je wilt kun je het me ook mailen, dan zet ik het in de openingsthread van de 1/2 finale (onder vermelding van copyright methodmich uiteraard)
Rara, wie is het!?
quote:Ik kon je emailadres niet vinden, dus dan maar even hier:
Op zaterdag 1 november 2003 17:46 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Cool! Alvast bedankt!
Als je wilt kun je het me ook mailen, dan zet ik het in de openingsthread van de 1/2 finale (onder vermelding van copyright methodmich uiteraard)
Edwin Hermans
De op 23 mei 1974 te Goirle geboren Edwin Hermans is al bezig aan zijn 11e seizoen in het profvoetbal. Dat zijn carriere vooralsnog vrij anoniem verloopt, bewijst het feit dat hij in dit toernooi lange tijd Erwin werd genoemd. Hermans is echter weer niet anoniem genoeg om te ontsnappen aan een halve finale plaats in dit prestigieuze toernooi. De plichtmatig spelende en structureel verkeerd dekkende linksback heeft ooit nog in de jeugd van PSV gespeeld. Daar had men al snel door dat het met onze Edwin niets zou worden, waardoor hij zijn debuut in het profvoetbal bij de kleine buur Eindhoven maakte. Hermans wist in 10 duels zowaar 1 keer te scoren, wat hem een transfer naar FC Volendam opleverde. Edwin was constant, ook voor Volendam speelde hij 10 maal mee. Het enige verschil was dat Volendam destijds eredivisie speelde en dat kon Edwin toch nog niet aan. MVV zag wel wat in deze toekomstige linksback van Oranje en haalde Edwin naar Maastricht. In 2 seizoenen miste hij slechts 3 competitieduels en scoorde hij 2 keer. Dit aandeel in de goede prestaties van MVV betekende dat de scouts hem wekelijks kwamen bezoeken. Fortuna Sittard won de slag van onder andere Real Madrid en Juventus en haalde Edwin binnen. Ook hier was Edwin weer iemand die weinig duels hoefde te missen, slechts 9 in 5 seizoenen. Het net wist hij niet meer te vinden. Toen De Graafschap een linksback zocht, aarzelde men niet. Edwin zou in navolging van o.a. Paauwe, Bouma, van Bommel en Hofland de volgende vedette met een Fortuna-verleden worden en hij werd dan ook een belangrijke schakel in het degradatiejaar van De Graafschap. Hermans speelde 25 duels en die leverden hem een nominatie op voor dit toernooi.
Jurgen Wevers
Vanaf het seizoen 1999/00 maakt Jurgen Wevers deel uit van de selectie van De Graafschap. Wevers, van 12 januari 1979 te Winterswijk, zat eerst 2 seizoenen voornamelijk vanaf de tribune te kijken hoe Stefan Postma een transfer naar Aston Villa verdiende. Jurgen mocht in het seizoen 2001/02 al 2 maal meedoen met De Graafschap, waar hij de slag om de positie van reservedoelman had gewonnen van Martijn Besselink, die de wijk nam naar Eindhoven. Toen Postma na dat jaar naar Engeland trok, wist de nieuwe trainer Peter Bosz genoeg: Wevers werd de nieuwe nummer één. Dat Jurgen weinig ervaring had, kon Bosz niet schelen. Dat Jurgen ook weinig talent had, deerde Bosz ook niet zo zeer. Jurgen mocht namelijk alle 34 duels keepen, waarbij met name zijn vreemde capriolen in het oog sprongen. Jurgen wilde namelijk niet worden als Postma: degelijk, betrouwbaar en saai. Nee, Jurgen deed het anders: af en toe een bal laten glippen, verkeerd inspelen, onder voorzetten doorgaan. Jurgen hoefde dan ook slechts 84 keer een bal uit zijn doel te pakken, om die weer naar de middenstip te trappen voor een aftrap van zijn spitsen. Even leek zijn loopbaan te stokken, toen nieuwe trainer Adelaar de Pool Klak eerste man maakte, maar na enkele duels is Jurgen weer terug tussen de palen, om dit jaar ook maar het klassement van de slechtste speler in de GGD te gaan winnen.
Purrel Fränkel
Linksbacks zijn heden ten dage schaars. Vandaar dat Purrel Fränkel inmiddels bij Vitesse speelt. Purrel, geboren in Paramaribo op 8 oktober 1976, begon zijn loopbaan bij Telstar. Daar speelde hij eerst nog wel eens in de aanval of als linkshalf, maar pas als superlinksback kregen de scouts Purrel in het oog. Na 88 duels in de eerste divisie, zonder te scoren, achtte De Graafschap - toch al een club met oog voor talent, zie Hermans en Wevers - de tijd rijp Purrel te contracteren. Zijn kunsten moesten ook op het hoogste niveau zichtbaar worden. Purrel begon twijfelend, met 16 duels in zijn eerste en 26 duels in zijn tweede seizoen. Toen werd hij echter de vaste linksback van de Superboeren, hoewel hij als Surinamer nauwelijks enige affiniteit met de agrariërs had. 65 duels en 1 goal in zijn volgende 2 seizoenen waren voor Vitesse reden genoeg om Purrel te halen als vervanger van Marc van Hintum. Purrel had grootse plannen, want was het niet diezelfde van Hintum die al op respectabele leeftijd international werd bij Vitesse? Vorig jaar was Fränkel een goede schakel in het zwakste Vitesse sinds jaren, met 30 optredens. Purrel scoorde niet en mede daardoor besloot hij om in het huidige seizoen maar eens 2 keer zijn eigen doelman te passeren. Is dat de reden voor zijn plek bij de laatste 4? Wie zal het zeggen...
Jelle ten Rouwelaar
Friese Jelle, van 24 december 1980 te Joure, maakte een stormachtige entree in het profvoetbal bij Emmen, waar hij in het seizoen 1999/00 monument Theo Migchelsen uit de ploeg verdrong. Het seizoen ervoor was Jelle nog reservedoelman. De 11 duels in dit seizoen waren zo indrukwekkend, dat Jelle eerste man mocht worden. De 2 seizoenen daarna speelde hij 66 duels in Emmen 1 en haalde hij zelfs Jong Oranje. PSV zag wel wat in Jelle en contracteerde hem. Jelle speelde vorig jaar zelfs 2 keer in de competitie en 1 keer in de Champions League. Toen ging het mis: Jelle had heimwee en faalangst. PSV stuurde hem naar FC Groningen, waar hij gedurende 4 duels Beukenkamp mocht vervangen. FC Twente besloot dat het Jelle maar moest huren, toen Boschker niet bijtekende. Een gouden greep, want met Jelle als betrouwbaar slot op de deur heeft FC Twente de weg naar de subtop weer ingezet. Vooral Jelles optreden in Friesland tegen SC Heerenveen staat de fans nog helder op het netvlies. Ze hadden zich al die jaren maar moeten behelpen, met mannen als de Koning, Westerveld en Boschker. Jelle ten Rouwelaar is dit seizoen dé smaakmaker in Enschede en gaat misschien wel deze prijs op zijn naam schrijven. Het zou de ultieme bekroning zijn.
quote:Purrel heeft toch een behoorlijke voorsprong op Jelle!
Op zondag 2 november 2003 20:27 schreef pfaf het volgende:
wevers is inmiddels al wel zeker van een finaleplaats ( hoe verrassend ) de andere plaats is zeker nog niet beslist
Maar alles kan nog m.b.t. deze 1/2 finale!
quote:het gaat over heel 2003
Op maandag 3 november 2003 20:23 schreef C2000 het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom er spelers van een club die inmiddels in Gouden gids divisie zit bijhoren? Tis toch een HCE finale. (Serieus uitleggen, geen flame)
Voor de meeste mensen zal de uitslag van de 1/2 finale geen verrassing zijn:
Jurgen Wevers vs. Edwin Hermans 29-0
Jelle Ten Rouwelaar vs. Purrel Fränkel 9-20
* Finale volgt zo snel mogelijk!
29-0, dat is pas een sweep, Jurgen all the way
Na enkele zenuwslopende voorrondes zijn er twee helden doorgedrongen tot te finale van het tournament voor de slechtste speler van de HCE jaargang 2003. Deze twee spelers zullen nu in de finale strijden tegen elkaar voor eeuwige roem, want er kan er maar een de slechtste zijn!
PURREL FRÄNKEL vs. JURGEN WEVERS
Stemmen kan tot uiterlijk vrijdag 14 november 2003
* Purrel Fränkel
Personalia
Linksbacks zijn heden ten dage schaars. Vandaar dat Purrel Fränkel inmiddels bij Vitesse speelt. Purrel, geboren in Paramaribo op 8 oktober 1976, begon zijn loopbaan bij Telstar. Daar speelde hij eerst nog wel eens in de aanval of als linkshalf, maar pas als superlinksback kregen de scouts Purrel in het oog. Na 88 duels in de eerste divisie, zonder te scoren, achtte De Graafschap - toch al een club met oog voor talent, zie Hermans en Wevers - de tijd rijp Purrel te contracteren. Zijn kunsten moesten ook op het hoogste niveau zichtbaar worden. Purrel begon twijfelend, met 16 duels in zijn eerste en 26 duels in zijn tweede seizoen. Toen werd hij echter de vaste linksback van de Superboeren, hoewel hij als Surinamer nauwelijks enige affiniteit met de agrariërs had. 65 duels en 1 goal in zijn volgende 2 seizoenen waren voor Vitesse reden genoeg om Purrel te halen als vervanger van Marc van Hintum. Purrel had grootse plannen, want was het niet diezelfde van Hintum die al op respectabele leeftijd international werd bij Vitesse? Vorig jaar was Fränkel een goede schakel in het zwakste Vitesse sinds jaren, met 30 optredens. Purrel scoorde niet en mede daardoor besloot hij om in het huidige seizoen maar eens 2 keer zijn eigen doelman te passeren. IS dat de reden voor zijn plek in de finale? Wie zal het zeggen? Copyright Methodmich
Road to the Final
1e ronde: Purrel Fränkel vs. Dennis Rommedahl 23-7
2e ronde: Henk Vos vs. Purrel Fränkel 7-19
3e ronde: Purrel Fränkel vs. Brian Pinas 30-2
1/8 finale: Gregoor Van Dijk vs. Purrel Fränkel 6-30
1/4 finale: Ferry De Haan vs. Purrel Fränkel 12-20
1/2 finale: Jelle ten Rouwelaar vs. Purrel Fränkel 9-20
* Jurgen Wevers
Personalia
Vanaf het seizoen 1999/00 maakt Jurgen Wevers deel uit van de selectie van De Graafschap. Wevers, van 12 januari 1979 te Winterswijk, zat eerst 2 seizoenen voornamelijk vanaf de tribune te kijken hoe Stefan Postma een transfer naar Aston Villa verdiende. Jurgen mocht in het seizoen 2001/02 al 2 maal meedoen met De Graafschap, waar hij de slag om de positie van reservedoelman had gewonnen van Martijn Besselink, die de wijk nam naar Eindhoven. Toen Postma na dat jaar naar Engeland trok, wist de nieuwe trainer Peter Bosz genoeg: Wevers werd de nieuwe nummer één. Dat Jurgen weinig ervaring had, kon Bosz niet schelen. Dat Jurgen ook weinig talent had, deerde Bosz ook niet zo zeer. Jurgen mocht namelijk alle 34 duels keepen, waarbij met name zijn vreemde capriolen in het oog sprongen. Jurgen wilde namelijk niet worden als Postma: degelijk, betrouwbaar en saai. Nee, Jurgen deed het anders: af en toe een bal laten glippen, verkeerd inspelen, onder voorzetten doorgaan. Jurgen hoefde dan ook slechts 84 keer een bal uit zijn doel te pakken, om die weer naar de middenstip te trappen voor een aftrap van zijn spitsen. Even leek zijn loopbaan te stokken, toen nieuwe trainer Adelaar de Pool Klak eerste man maakte, maar na enkele duels is Jurgen weer terug tussen de palen, om dit jaar ook maar het klassement van de slechtste speler in de GGD te gaan winnen. Copyright Methodmich
Road to the Final
1e ronde: Jurgen Wevers vs. Kurt van der Paar 23-6
2e ronde: Fredrik Berglund vs. Jurgen Wevers 4-22
3e ronde: Jurgen Wevers vs. Yassine Abdellaoui 24-7
1/8 finale: Daniël Rijaard vs. Jurgen Wevers 5-31
1/4 finale: Jurgen Wevers vs. Michael v.d. Kruis 25-7
1/2 finale: Jurgen Wevers vs. Edwin Hermans 29-0
(leuke stukjes methodmich --- maar waarom zou een Surinamer geen affiniteit met agrarische zaken kunnen hebben?
quote:wereldburger
Op donderdag 6 november 2003 13:49 schreef SCH het volgende:
(leuke stukjes methodmich--- maar waarom zou een Surinamer geen affiniteit met agrarische zaken kunnen hebben?
ik ga voor Wevers
Jurgen Wevers natuurlijk
nog wat info van de De Graafschap website, om onze held wat beter te leren kennen:
quote:speciaal voor Jurgen
Meer Jurgen Wevers...Naast wie zou je het liefst in het vliegtuig willen zitten? Met mn vriendin of helemaal niemand want dan heb ik wat meer ruimte.
Merk schoenen: Adidas mania.
Lievelingseten: Hollandse pot en dan het liefst stamppot andijvie met appelmoes en een speklap & een glas 7-up. Het toetje: stracciatella-yoghurt van Friesevlag (mmmm).
Jeugdidool: heb ik nooit gehad.
Filmacteur (m/v)? Nicolage Cage & Nicole Kidman.
Sportieve doelstelling: Een goed constant seizoen draaien in het 1e elftal van De Graafschap.
Iets verrassends over Jurgen: Ik vind Bassie & Adriaan nog steeds grappig. Als dit op tv komt kijk ik het altijd.
quote:
Op donderdag 6 november 2003 14:13 schreef PogueMahone het volgende:Iets verrassends over Jurgen: Ik vind Bassie & Adriaan nog steeds grappig. Als dit op tv komt kijk ik het altijd.
Waarschijnlijk kan hij zich op het veld ook beter vinden in de rol van Bassie dan die van Adriaan!
quote:sjeeesus wat een saai figuur, mag ik nog een extra stem uitbrengen?
Meer Jurgen Wevers...
Naast wie zou je het liefst in het vliegtuig willen zitten? helemaal niemand
Lievelingseten: Hollandse pot
Jeugdidool: heb ik nooit gehad.
Sportieve doelstelling: Een goed constant seizoen draaien bij een eerstedivisionist
Iets verrassends over Jurgen: Ik kijk graag B&A
Purrel Frankel!
* SCH begint vast aan het het verliezers winnaars maal van Jurgen
quote:nu moet niet iedereen dat gaan doen
Op donderdag 6 november 2003 14:57 schreef Damzzz het volgende:
Ik ga voor Purrel...om het nog spannend te houden
quote:Tja, op de één of andere manier zie ik dat bij de Surinaamse voetballers niet. Maar er zijn inderdaad in Suriname zelf genoeg agrarisch ingestelde Surinamers te vinden.
Op donderdag 6 november 2003 13:49 schreef SCH het volgende:(leuke stukjes methodmich
--- maar waarom zou een Surinamer geen affiniteit met agrarische zaken kunnen hebben?
quote:Ja hoor. Misschien kunnen we het mailen naar zijn club ook!
Op donderdag 6 november 2003 14:36 schreef FrankyMcG het volgende:
Methodmich, zou jij een leuk stukje willen schrijven voor de toekomstige winnaar als het straks bijna zover is?
quote:Goed idee!
Op donderdag 6 november 2003 19:45 schreef methodmich het volgende:Ja hoor. Misschien kunnen we het mailen naar zijn club ook!
Stuur de stukjes maar naar mijn mail als je ze klaar hebt!
quote:Wat is je email? Die kon ik vorige keer niet vinden namelijk, vandaar dat ik toen in eerste instantie gewoon hier had gepost.
Op vrijdag 7 november 2003 00:43 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Goed idee!
Stuur de stukjes maar naar mijn mail als je ze klaar hebt!
quote:frankyg88@hotmail.com
Op vrijdag 7 november 2003 19:04 schreef methodmich het volgende:Wat is je email? Die kon ik vorige keer niet vinden namelijk, vandaar dat ik toen in eerste instantie gewoon hier had gepost.
quote:Okee, zodra de wedstrijd klaar is, zal ik een stukje schrijven voor de winnaar en naar je mailen.
Op zaterdag 8 november 2003 15:31 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
frankyg88@hotmail.com
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 13:39 schreef Martino_JR het volgende:
Hij lijkt meer een kippenvanger uit de achterhoek dan een ballenvanger.
Dus STEMMEN!
Dus sorry Jurgen.....
You ganna lose............................................
[Dit bericht is gewijzigd door YordY op 09-11-2003 22:11]
quote:*bibber* *shake* *tril*
Op maandag 10 november 2003 09:51 schreef FrankyMcG het volgende:
Zodra ik de teksten van methodmich binnen heb, sluit ik de finale, waarschijnlijk vanavond of morgenavond dus!
ROFL ROFL
SPANNEND
quote:Ze hebben elkaar toch echt een tijdje amper ontlopen!
Op maandag 10 november 2003 09:56 schreef SCH het volgende:SPANNEND
quote:Ik probeer straks nog even wat te maken en anders morgen, okee?
Op maandag 10 november 2003 09:51 schreef FrankyMcG het volgende:
Zodra ik de teksten van methodmich binnen heb, sluit ik de finale, waarschijnlijk vanavond of morgenavond dus!
quote:Thanx voor de stukjes!
Op maandag 10 november 2003 19:28 schreef methodmich het volgende:Ik probeer straks nog even wat te maken en anders morgen, okee?
Ik dacht wel, van wie krijg ik godsnaam dat mailtje; 4 namen!
quote:de uitslag lijkt me duidelijk
Op dinsdag 11 november 2003 18:50 schreef FrankyMcG het volgende:
Er kan niet meer gestemd worden, ik ga de stemmen tellen...........
In de finale is er door 43 users gestemd, wie zich uiteindelijk de slechtste speler van de HCE in 2003 mag gaan noemen. Hoewel ze elkaar het gehele tournament amper ontlopen hebben, is de uitslag niet verrassend te noemen:
PURREL FRÄNKEL vs. JURGEN WEVERS 18-25
* JURGEN WEVERS
Onze Jurgen was al op voorhand de grootste kandidaat. Zoals in dictatoriale staten al vaststaat dat de zittende heerser de verkiezingen wint, zo stond hier al vast dat Jurgen zou gaan winnen. Bij de nominaties werd al direct om een wildcard gevraagd, omdat Jurgen momenteel niet in de HCE uitkomt. Hopelijk voor hem blijft dat nog even zo, anders maakt hij kans om deze prestigieuze prijs elk jaar weer in de wacht te slepen. U weet, een beker is evenals een bal in zekere handen bij onze Jurgen. Wel is het aan te raden om Jurgen toch minstens 10 bekers te geven, in de hoop dat hij er dan 1 niet zal laten glippen. Wat dat betreft is het net voetbal... Copyright Methodmich
Road to the Final
1e ronde: Jurgen Wevers vs. Kurt van der Paar 23-6
2e ronde: Fredrik Berglund vs. Jurgen Wevers 4-22
3e ronde: Jurgen Wevers vs. Yassine Abdellaoui 24-7
1/8 finale: Daniël Rijaard vs. Jurgen Wevers 5-31
1/4 finale: Jurgen Wevers vs. Michael v.d. Kruis 25-7
1/2 finale: Jurgen Wevers vs. Edwin Hermans 29-0
Finale: Purrel Fränkel vs. Jurgen Wevers 18-25
Jurgen Wevers mag als beloning voor zijn prestitieuze prijs de komende maanden de bar van Hools beheren, en is dus belast met het verzorgen van (alcoholische) versnaperingen voor de stam(gasten).
Een keer per week zal speciaal ter ere van Jurgen Wevers een Bassie & Adriaan marathon worden gehouden in de kelder van Hools:
Als laatste nog een eervolle vermelding voor de users die steevast iedere ronde gestemd hebben in dit tournament; SCH, Pfaf, Tony_Montana67, Sander4444, F1bas, PogueMahone, FrankyMcG, Suijk, Methodmich, Leshy, raptorix, Eibertje, Tukkeronline en Doc
quote:3 achternamen.
Op dinsdag 11 november 2003 09:34 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Thanx voor de stukjes!
Ik dacht wel, van wie krijg ik godsnaam dat mailtje; 4 namen!
Maar, een terechte winnaar, hoewel ik Purrel stemde in de finale. Dank voor de organisatie!!
Overigens wel jammer dat mijn stukje voor Purrel voor altijd geheim zal blijven.
Ga je De Graafschap nog informeren?? info@degraafschap.nl
ps: waar mot ik dat mailtje naartoe sturen?
Aan het einde van het seizoen nog een keer, maar dan de Jurgen Wevers Bokaal!
quote:Zie mijn fotoboek, of eerder in dit topic!
Op dinsdag 11 november 2003 20:21 schreef Tony_Montana67 het volgende:ps: waar mot ik dat mailtje naartoe sturen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |