Inderdaadquote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:21 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Underworld is geen muziek voor 16-jarigen
Meestal gaan mensen pas helemaal om op het moment dat ze het eens live meemaken
Ik ben er bij! Woooo!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 10:26 schreef stukovich het volgende:
Ik heb kaarten voor Underworld 9-11-2007 in de Heineken Music Hall.
![]()
Dan kan je er eentje best wel overslaan...quote:
Deze tour ıs nav hun nıeuwe album, welke dıt najaar zal uıtkomen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:12 schreef djmarshal het volgende:
Ah *pvd*, waarom heb ik dat gemist? Underworld in HMH. Dat wordt marktplaats afstruinen. Ze komen dus ook op I Love Techno en in de Maas Silo.. Misschien dat ook maar in de gaten houden.
al enige idee wanneer de nieuwe cd eens uitkomt? wacht al sinds hun vorige optreden in de HMH !
De vorige keer zeiden ze ook al zoiets, maar goed dit keer blijkt het inderdaad waar te zijn! gaaf! kan ik me underworld collectie weer eens uitbreiden. Hopelijk staat faces er ook op. Dat vond ik toen wel een goed nummer (als ik het goed herinner).quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:32 schreef stukovich het volgende:
[..]
Deze tour ıs nav hun nıeuwe album, welke dıt najaar zal uıtkomen.
Oblıvıon wıth bells
dat kan alleen maar goed nieuws zijn.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:58 schreef PDOA het volgende:
Die cover van Oblivion doet me denken aan Dubnobass.
Dus CD is al te verkrijgen. Goed nieuws.quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:51 schreef timbob het volgende:
Volgende week komt de japanse versie uit met bonus dvd.
* timbob luistert oblivion with bells
Jij zit in Türkiye momenteel?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:32 schreef stukovich het volgende:
[..]
Deze tour ıs nav hun nıeuwe album, welke dıt najaar zal uıtkomen.
Oblıvıon wıth bells
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |