?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:32 schreef ruud_fr het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/magazines/news/index.jsp?portals=2534202&magazines=10719222&news=28255492
tvp + schop
Is het daarop dan? Hoe vet!!quote:
Dat is pas dikke vaagheidquote:Op maandag 15 mei 2006 10:15 schreef Kiteless het volgende:
Hoera !
Ik heb m'n boek "In the belly of St.Paul" eidenlijk binnen !
489e exemplaar, met handtekeningen en unieke foto erbij
Nog te halen op http://www.underworld-print.com/
(En ze worden zo weinig verkocht dat als je nu bestelt je waarschijnlijk ook nog een autographed version hebt)
ja, 3voor12 zelfquote:
ben benieuwdquote:De CD is een instrumentale trip van piano, strijkers, samples en lounge-elementen die op plekken als wachtkamers, loungebars, coffeecorners, yogaruimtes niet zou misstaan, alsmede op radiokanaal 4 of 10 van de meeste vliegmaatschappijen. De tracks zijn klassiek opgebouwd (met piano en strijkers als belangrijkste instrumenten) en zijn allemaal voorzien van een low-tempo.
quote:
Underworld is geen muziek voor 16-jarigenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:05 schreef stukovich het volgende:
[..]
![]()
Vroeger (ik ben pas 22), vond ik Underworld echt totaal niets aan. Maar hoe ouder ik geworden ben des te meer ik de band ben gaan waarderen en sinds 2 jaar ook echt fan ben.
Het wordt echt bruut...![]()
Inderdaadquote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:21 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Underworld is geen muziek voor 16-jarigen
Meestal gaan mensen pas helemaal om op het moment dat ze het eens live meemaken
Ik ben er bij! Woooo!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 10:26 schreef stukovich het volgende:
Ik heb kaarten voor Underworld 9-11-2007 in de Heineken Music Hall.
![]()
Dan kan je er eentje best wel overslaan...quote:
Deze tour ıs nav hun nıeuwe album, welke dıt najaar zal uıtkomen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:12 schreef djmarshal het volgende:
Ah *pvd*, waarom heb ik dat gemist? Underworld in HMH. Dat wordt marktplaats afstruinen. Ze komen dus ook op I Love Techno en in de Maas Silo.. Misschien dat ook maar in de gaten houden.
al enige idee wanneer de nieuwe cd eens uitkomt? wacht al sinds hun vorige optreden in de HMH !
De vorige keer zeiden ze ook al zoiets, maar goed dit keer blijkt het inderdaad waar te zijn! gaaf! kan ik me underworld collectie weer eens uitbreiden. Hopelijk staat faces er ook op. Dat vond ik toen wel een goed nummer (als ik het goed herinner).quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:32 schreef stukovich het volgende:
[..]
Deze tour ıs nav hun nıeuwe album, welke dıt najaar zal uıtkomen.
Oblıvıon wıth bells
dat kan alleen maar goed nieuws zijn.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:58 schreef PDOA het volgende:
Die cover van Oblivion doet me denken aan Dubnobass.
Dus CD is al te verkrijgen. Goed nieuws.quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:51 schreef timbob het volgende:
Volgende week komt de japanse versie uit met bonus dvd.
* timbob luistert oblivion with bells
Jij zit in Türkiye momenteel?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:32 schreef stukovich het volgende:
[..]
Deze tour ıs nav hun nıeuwe album, welke dıt najaar zal uıtkomen.
Oblıvıon wıth bells
En die kaarten ga je nu natuurlijk verloten onder de bezoekers van dit topic? Je kan toch niet?quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:15 schreef L.Denninger het volgende:
Goddomme, heb ik vip-kaarten voor de HMH,
vertrek ik voor werk een paatr maanden naar Sydney.
Ook niet geheel onplezierig, maar ik zit me al maanden te verheugen op Underworld
erg gaaf gedaan!! ziet er goed uit.. thema's wisselen elkaar wel snel achter elkaar op..quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:25 schreef L.Denninger het volgende:
Check m'n demo-video's op http://www.beatharness.com/gallery.html
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 00:11 schreef robbish het volgende:
[..]
erg gaaf gedaan!! ziet er goed uit.. thema's wisselen elkaar wel snel achter elkaar op..
Misschien komt ie nog een keer als B side op een single?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:53 schreef djmarshal het volgende:
ben benieuwd hoe ze dit live gaan inpakken ?
kent iemand trouwens het nummer "faces". Wat is hier mee gebeurd? ze speelde dit 2jr geleden ofzo in de HMH. Die vond ik best oke. Maar die staat hier ook niet op.
Oinkquote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:02 schreef PDOA het volgende:
Is de cd al uit, of hebben jullie 'm allemaal via via gedownkocht?
Ja maar dat telt niet echt he.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:49 schreef wise het volgende:
Everything Everything blijft de beste![]()
vooral bij feest thuis kan je de dvd aanzetten en dat tie alleen de video effecten laat zien ipv het live convert![]()
Ik ben 'm al aan het downkopen, heh heh!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:40 schreef timbob het volgende:
[..]
Oink
Maar in japan is hij al uit, dus theoretisch zouden we hem wel kunnen hebben ja
ik wacht wel even tot hij hier uit is.
Die bonus track is ook niet echt de moeite
[..]
Ja maar dat telt niet echt he.
live en verzamel cd's zijn geen albums, naar mijn mening.
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:52 schreef PDOA het volgende:
[..]
Ik ben 'm al aan het downkopen, heh heh!
Net zoals de nieuwe Orb trouwens, ook al uit in Japan.
Edit: whehe, binnen 5 minuten binnen!!!Zonder bonus track helaas.
Edit Edit: Zo op het eerste gehoor valt hij me ietwat tegen. Veel ambientgeneuzel en weinig echte clubkrakers. Qua sound gaan ze ook een beetje terug richting begin jaren '90. Dubnobass/Second Thoughest achtige muziek. Niet slecht, maar die tijd hebben we gehad. Maar wellicht is het net zoals Beaucoup Fish een groeiplaat, want daar vond ik in het begin ook weinig aan en is nu mijn favo Underworld plaat!
my thoughts exactly.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 15:28 schreef Laton het volgende:
[..]
dit kan niet eens in de schaduw staan van dub en second. lol was het maar zo'n feest dat ze terug gingen naar die tijd.
net geluisterd. ben het met je eens. het wachten is op remixen en b-kantjes.quote:Op zondag 7 oktober 2007 00:55 schreef PDOA het volgende:
Nou, ik vind 'm (net zoals de nieuwe Orb) heel erg begin jaren '90 aandoen. Natuurlijk is het geen Dubnobass/Second Thoughest, maar er zit zeker wel een zelfde soort sound aan. Overigens hoor ik trouwens ook een hoop electropop invloeden a la Underneath The Radar/Change The Weather in deze cd. Of dit nu goed of slecht is laat ik maar even in het midden.
Mijn favo tracks tot nu toe zijn in ieder geval: Crocodile, Beautiful Burnout, Boy Boy Boy en Best Mamgu Ever. De rest weet ik nog zo net niet. Tracks zoals To Heal, Glam Bucket en Good Morning Cockerel doen me eerder denken aan fillers dan volwaardige album tracks.
die moet ik nog checken, maar dat bedoel ik dus.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:29 schreef PDOA het volgende:
Nah, Crocodile heeft tenminste een dikke remix van Oliver Huntemann, en voor de clubtrance liefhebbers is er de Pete Heller remix.
die hunteman remix is inderdaad heel erg lekkerquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:29 schreef PDOA het volgende:
Nah, Crocodile heeft tenminste een dikke remix van Oliver Huntemann, en voor de clubtrance liefhebbers is er de Pete Heller remix.
quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:33 schreef djmarshal het volgende:
http://www.nu.nl/news/128(...)orld_uitgesteld.html
:-(
quote:e Europese tournee van Underworld is uitgesteld. Hierdoor zijn beide shows op 5 november in Rotterdam en 9 november in Amsterdam voorlopig van de baan.
Reden voor de uitstel is een aanhoudende longontsteking waar Rick Smith al geruime tijd mee kampt. In verklaring zegt Karl Hyde: "Vanwege ernstige ziekte in de band zijn we genoodzaakt de Europese tournee van Underworld uit te stellen. Wij betreuren de gang van zaken, maar rekenen op begrip en geduld van onze fans."�
Het is nog niet bekend wanneer de vervangende shows plaats vinden. Zodra de nieuwe data bekend zijn, zal dit zo snel mogelijk bekend worden gemaakt.
Underworld zou�ook te zien zijn op 9 november in Amsterdam.
quote:Geachte mevrouw, heer,
De voorstelling van Underworld welke in de Maassilo op 5-11-2007 zou plaatsvinden is verschoven naar een nader te bepalen datum. Kaarten blijven geldig voor de nieuwe datum, die later bekend zal worden gemaakt. Eventueel kunt u ook uw kaarten inleveren op één van onze verkooppunten.
Klik hier voor de adressen http://www.ticketmaster.n(...)cations.popup.NL.htm
Teven inlevering van de originele tickets, ontvangt u ter plekke de kaartprijs (exclusief servicekosten) retour.
Klanten met TicketFast tickets die niet naar het concert op de vervangende datum willen, kunnen d.m.v een email aangeven dat het bedrag op hun rekening geretourneerd dient te worden. Het e-mailadres is info@ticketservice.nl Wij zullen de tickets annuleren en de kaartprijs terug betalen.
Als u met uw creditcard heeft betaald, zullen wij de betaling crediteren naar uw creditcardrekening. De creditering zal door uw creditcardmaatschappij worden verrekend.Als u met iDEAL heeft betaald, zullen wij de kaartprijs overmaken naar het rekeningnummer waarmee de betaling in de eerste instantie is betaald.
Wij doen ons best om alle betalingen binnen twee weken te verwerken. Gezien de hoeveelheid betalingen kan het helaas voorkomen dat wij uw terugbetaling niet binnen dit termijn kunnen verwerken. Wij vragen hiervoor uw begrip.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Ticket service nederland
Mee eens, maar in tegenstelling tot de nieuwe Orb is deze plaat van Underworld wel goed te pruimen vind ik. Nee het is niet vernieuwend of vooruitstrevend, maar ik vind het wel een relaxte plaat waarin Underworld zich nog minder dan voorheen richt op de dansvloer en laid back "luistermuziek" maakt.quote:Op zondag 7 oktober 2007 00:55 schreef PDOA het volgende:
Nou, ik vind 'm (net zoals de nieuwe Orb) heel erg begin jaren '90 aandoen.
Smaken verschillen. Ik vind de nieuwe Orb helemaal zo slecht nog niet. Die plaat doet het prima in de bus na een lange dag werken!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:39 schreef Weakling het volgende:
[..]
Mee eens, maar in tegenstelling tot de nieuwe Orb is deze plaat van Underworld wel goed te pruimen vind ik. Nee het is niet vernieuwend of vooruitstrevend, maar ik vind het wel een relaxte plaat waarin Underworld zich nog minder dan voorheen richt op de dansvloer en laid back "luistermuziek" maakt.
nee hoor. jij doet niet genoeg je best.quote:Op woensdag 28 november 2007 00:08 schreef misteriks het volgende:
armoe troef deze tijden ! Zelfs Underworld laat het afweten anno 2007. Het is overduidelijk een feit dat het millenium fantastische muziek voortbracht ; maar er nu op alle vlakken en stijl "armoe troef" de norm is :5 Electro, my ass....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |