"zitten" ????quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:32 schreef WheeleE het volgende:
* WheeleE zat ook in de Alpha op LL.
Beviel me goed, en inderdaad was het even opbouwen met rustigere nummers. Dat werd vond ik ruimschoots goedgemaakt me de bekende nummers, ik kon moeilijk stil blijven zitten.
rolstoel enzoquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:49 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
"zitten" ????
Man, m'n voeten hebben de grond amper geraakt !
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:46 schreef L.Denninger het volgende:
Hier de liveset van lowlands trouwens :
http://rapidshare.com/fil(...)Live_-16-08-2008.mp3
Hij is lekker!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:46 schreef L.Denninger het volgende:
Hier de liveset van lowlands trouwens :
http://rapidshare.com/fil(...)Live_-16-08-2008.mp3
quote:
lol, naja, ik was die dag gewoon een beetje lui enzoquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:14 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Pf, kom op zeg, als je dat al een excuus vindt
En als je 'm harder zet ?quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:31 schreef Laton het volgende:
ik kan born slippy sowieso niet meer horen
nee echt volledig doodgedraaid. ik erger me tegenwoordig zelfs aan het nummerquote:
Geen last van. Maar Dark & Long (Dark Train) kan ik echt nog eindeloos aanhoren. Chris Sadler (Tsjechische DJ) pleurt die nog steeds in z'n sets.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:34 schreef Laton het volgende:
[..]
nee echt volledig doodgedraaid. ik erger me tegenwoordig zelfs aan het nummer
ja heb op vinylquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:36 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Geen last van. Maar Dark & Long (Dark Train) kan ik echt nog eindeloos aanhoren. Chris Sadler (Tsjechische DJ) pleurt die nog steeds in z'n sets.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:27 schreef _Led_ het volgende:
Born Slippy cover - Portishead style
Born Slippy cover - Radiohead style
Born Slippy cover - gewoon vet
Edit:
Links gewijzigd omdat Youtube-filmpjes op Fok! altijd op lo-fi worden afgespeeld.
Ja, vonnem ook niet zo goed.quote:Op zondag 17 oktober 2010 00:09 schreef RichardDawkins het volgende:
Vind het nieuwe album niet heel erg daverend. Misschien dat het even wennen is maar ik heb ze liever zonder outside producers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |