Gisteravond zijn wij (Annemiek en ik) het vruchtje verloren. Niet herkenbaar, maar wel heel duidelijk dat dit toch echt het vruchtje was. Wij zijn erg blij dat wij dit nog als afsluiting in het oude jaar heb kunnen doen, zodat wij dit nieuwe jaar "schoon" kunnen beginnen.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 15:22 schreef bixister het volgende:
annemiek, jij bent inmiddels dus ook het vruchtje verloren... sterkte ermee. was het nog duidelijk te herkennen zoals je gehoopt had?
Ja, dat is wat ik ook wilde zeggen even. Ik ben er ook erg mee bezig geweest aangezien m'n moeder vrij veel miskramen heeft gehad (ik geloof een stuk of 6, ze heeft het er niet vaak over) en een doodgeboorte met 6 maanden. Stefan's moeder heeft ook in ieder geval 1 miskraam gehad. Maar dan heb je dus zelf niet een grotere kans op dit soort dingen. Niet dat dit wat veranderd aan wat er nu gebeurt is natuurlijk. Djeez en Ingrid: veel sterkte!quote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:56 schreef Merisse het volgende:
3. Jullie hebben nauwelijks meer kans als iemand anders op een nog een miskraam. Miskramen zijn volgens mij alleen erfelijk als er sprake zou zijn van een chromosomenafwijking (wat zeer zeldzaam is).
Ik ben nog niet bij de ha geweest. Maandag probeer ik meteen een afspraak te maken. Ik geloof dat een echo bij 6 weken weinig nut heeft, maar weet dit niet zeker.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 10:32 schreef heavenswoman het volgende:
Djeez en ingrid ... zijn jullie wel naar een dokter ofzo geweest voor een echo ofzo... (of heeft dat geen zin bij 6 weken?)
Mijn nichtje heeft vorige week een flinke bloeding gehad met stolsels en ook een prop die erg groot was en waarvan ze dacht dat dat haar kindje was .... ze zijn snachts naar het ziekenhuis gegaan en hebben een echo gehad.... alles bleek in orde.
Ik wil jullie geen valse hoop geven en vaak is je eigen gevoel het juiste gevoel, maar laat het toch eens uitzoeken ?
Over wel of geen kinderen meer moet je nu direkt misschien nog niet nadenken, eerst dit !!
Sterkte allebei, hoop dat jullie veel steun aan elkaar hebben
Hoi Ingrid,quote:Op zondag 2 januari 2005 01:16 schreef Ingrid19 het volgende:
Iemand enig idee hoe lang je er last van blijft houden? Van het vloeien en de buikpijn en krampen?
Ok. Ik moest van de vervangende ha sowieso deze week naar mijn eigen ha. Dus maak ik meteen een afspraak voor morgen, hebben we dat ook weer gehad.quote:Op zondag 2 januari 2005 12:50 schreef danosa het volgende:
Ik heb een ook een natuurlijke miskraam gehad. Dit was met ongeveer 10 weekjes oud. Na het verliezen van het vruchtje op maandag heb ik tot vrijdag last gehad van krampen en vloeien. Dit is belangrijk om de baarmoeder weer schoon te maken. In mijn geval kwam vrijdag nog het nageboorte eruit, hierna was het snel over. Na een 1e miskraam doet een HA niets hoor Ingrid. Alleen als je blijft vloeien gaan ze kijken of er niet iets is blijven zitten in de baarmoeder.
Heel veel sterkte Ingrid en Annemiek!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |