abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24337069
Ingrid sterkte! Erg klote en vooral op een dag als deze...

maar probeer er niet in weg te zakken
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_24337629
ingrid & djeez, ook hier veel sterkte gewenst. wat ontzettend rot, zo'n domper na dat mooie tweede streepje. misschien ervaren jullie het volgende als dooddoener maar is niet zo bedoeld: realiseer je dat een vroege miskraam vrij vaak voorkomt, en dat het echt niet meteen het einde hoeft te betekenen. jullie schrijven al vrij lang bezig te zijn, maar als ik het me goed herinner was ingrids cyclus eigenlijk pas net weer een beetje op orde na het stoppen met de pil, dus op zich was het nog best snel raak als je het vergelijkt met het gemiddelde. het gaat vast nog een keer lukken! ik begrijp wel erg goed dat dit jullie extra angstig maakt en heb dat zelf ook zo ervaren na mijn miskraam. maar het hoeft op zich helemaal niks te betekenen voor volgende kansen op een goede zwangerschap. voor nu nogmaals heel veel sterkte, hopelijk kunnen jullie goed uithuilen/steun vinden bij elkaar en bij mensen in je omgeving. neem er de tijd voor.

annemiek, jij bent inmiddels dus ook het vruchtje verloren... sterkte ermee. was het nog duidelijk te herkennen zoals je gehoopt had?
  zaterdag 1 januari 2005 @ 15:40:07 #78
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_24337943
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 15:22 schreef bixister het volgende:
annemiek, jij bent inmiddels dus ook het vruchtje verloren... sterkte ermee. was het nog duidelijk te herkennen zoals je gehoopt had?
Gisteravond zijn wij (Annemiek en ik) het vruchtje verloren. Niet herkenbaar, maar wel heel duidelijk dat dit toch echt het vruchtje was. Wij zijn erg blij dat wij dit nog als afsluiting in het oude jaar heb kunnen doen, zodat wij dit nieuwe jaar "schoon" kunnen beginnen.

We waren samen met wat vrienden bij ons thuis. Toen we terug kwamen van de wc had vooral mijn vrouw het wel even moeilijk, maar ze is erg sterk geweest! Maar gelukkig zakte het snel weer en hebben we eigenlijk nog best een gezellige avond gehad.

We zijn in ieder geval blij dat we het hebben kunnen zien. Als afsluiting, als afscheid.
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zaterdag 1 januari 2005 @ 17:30:30 #79
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24339872
Ingrid en Djeez...

Martijn_77 en Annemiek, ook voor jullie een
pi_24339963
Wat verdrietig
Ingrid en Djeez en Annemiek, heel veel sterkte..
  zaterdag 1 januari 2005 @ 18:41:18 #81
37150 livelink
keek op mijn week ( Š DJ11)
pi_24341127
Ingrid en Djeez en Martijn_77 en Annemiek, wat een verdriet voor jullie zo op het einde van het jaar. Heel veel sterkte gewenst.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 18:45:42 #82
24188 Belana
kloon van belana
pi_24341205
Ik had het al in Z&G gezet, maar wil jullie ook hier nog even veel sterkte wensen, wat onzettend k*t
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 1 januari 2005 @ 18:56:05 #83
1087 Merisse
broddeltante
pi_24341396
He Ingrid en Djeez. Wat erg voor jullie.... Het is zo oneerlijk en verdrietig... Dikke knuffel

[strenge modus]
Maar nu een preek:
1. Ingrid werd niet moeilijk zwanger want binnen een jaar is zeker normaal. Vergeet niet dat het nog een hele tijd heeft geduurd voordat Ingrids cyclus op orde was. Bovendien word je na een miskraam vaak sneller zwanger omdat de hormonen nog in je lichaam zitten, daar lopen hier tig voorbeelden van rond, incl. ikzelf.
2. Jullie komen nog lang niet in een medische molen hoor. Na 1 miskraam word er niets onderzocht, na 2 miskramen alleen chromosomenonderzoek en na 3 miskramen bekijken ze pas alles. Bovendien zijn behandelingen als IVF bij miskramen niet van toepassing.
3. Jullie hebben nauwelijks meer kans als iemand anders op een nog een miskraam. Miskramen zijn volgens mij alleen erfelijk als er sprake zou zijn van een chromosomenafwijking (wat zeer zeldzaam is).

Dus kop op lieverds, de moed niet opgeven hoor! Bovendien zijn jullie nog hartstikke jong. Uiteraard neemt dit niet weg dat het hartstikke verdrietig is en jullie je je tijd moeten nemen om dit verlies te verwerken.
[/strenge modus]
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
  Jubileum moderator zaterdag 1 januari 2005 @ 19:21:28 #84
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_24341839
Ingrid en Djeez en ook Martijn_77 en Annemieke ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Ik vind het moeilijk om de juiste woorden te vinden maar ik denk aan jullie en wens jullie heel veel sterkte.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_24344408
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 18:56 schreef Merisse het volgende:

3. Jullie hebben nauwelijks meer kans als iemand anders op een nog een miskraam. Miskramen zijn volgens mij alleen erfelijk als er sprake zou zijn van een chromosomenafwijking (wat zeer zeldzaam is).
Ja, dat is wat ik ook wilde zeggen even. Ik ben er ook erg mee bezig geweest aangezien m'n moeder vrij veel miskramen heeft gehad (ik geloof een stuk of 6, ze heeft het er niet vaak over) en een doodgeboorte met 6 maanden. Stefan's moeder heeft ook in ieder geval 1 miskraam gehad. Maar dan heb je dus zelf niet een grotere kans op dit soort dingen. Niet dat dit wat veranderd aan wat er nu gebeurt is natuurlijk. Djeez en Ingrid: veel sterkte!
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_24344428
Wat vreselijk is dat toch als je zoiets moet meemaken. Bah, ik word er echt een beetje naar van.

Sterkte Ingrid en Djeez, wat lijkt me dat een enorme domper

En jullie ook sterkte Martijn_77 en Annemiek
pi_24348602
Iedereen bedankt voor de steun!

Martijn en Annemiek ook veel sterkte!

Iemand enig idee hoe lang je er last van blijft houden? Van het vloeien en de buikpijn en krampen?
Ik ga maandag een afspraak bij mijn ha maken, ik denk dat ik dan dezelfde dag nog wel terecht kan. Djeez gaat gelukkig mee.
Enig idee wat voor onderzoek ik dan krijg? Inwendig en op de buik gedruk?
pi_24348720
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 10:32 schreef heavenswoman het volgende:
Djeez en ingrid ... zijn jullie wel naar een dokter ofzo geweest voor een echo ofzo... (of heeft dat geen zin bij 6 weken?)

Mijn nichtje heeft vorige week een flinke bloeding gehad met stolsels en ook een prop die erg groot was en waarvan ze dacht dat dat haar kindje was .... ze zijn snachts naar het ziekenhuis gegaan en hebben een echo gehad.... alles bleek in orde.
Ik wil jullie geen valse hoop geven en vaak is je eigen gevoel het juiste gevoel, maar laat het toch eens uitzoeken ?

Over wel of geen kinderen meer moet je nu direkt misschien nog niet nadenken, eerst dit !!
Sterkte allebei, hoop dat jullie veel steun aan elkaar hebben
Ik ben nog niet bij de ha geweest. Maandag probeer ik meteen een afspraak te maken. Ik geloof dat een echo bij 6 weken weinig nut heeft, maar weet dit niet zeker.

We hebben inmiddels al een aantal positieve verhalen gehoord, zowel op i-net, als irl, van vrouwen die na een miskraam, vrij snel, gezonde kinderen hebben gekregen. Dat geeft wel moed.

Verder baal ik toch wel van de cliches, die willen we nu nog gewoon niet horen! Geen aanval tegen iemand hier hoor! Maar die hebben we vandaag een paar keer gehoord en dat steekt toch wel, alsof je niet verdrietig mag zijn en dat zijn we wel. Ookal was ik maar 6 weken zwanger.
pi_24348787
Tuurlijk mag je verdrietig zijn, het is juist goed om het te verwerken. Dingen die je niet wil horen moet je proberen lekker langs je heen te laten gaan. Jullie moeten het verwerken op jullie manier. Niemand kan jullie vertellen hoe jullie dat moeten doen. Maar neem de tijd ervoorik heb een jaar geen contact met mijn broertje en zijn vriendin gehad ivm dingen die niet goed verwerkt waren voor jullie
  zondag 2 januari 2005 @ 01:41:19 #90
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_24349007
ik heb er de ballen vestand van maar ik wens TS wel heel veel sterkte toe.
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
  zondag 2 januari 2005 @ 11:42:06 #91
73549 Annemiek78
Martijn_77 my favo user!
pi_24352127
quote:
Op zondag 2 januari 2005 01:16 schreef Ingrid19 het volgende:

Iemand enig idee hoe lang je er last van blijft houden? Van het vloeien en de buikpijn en krampen?
Hoi Ingrid,
Ik ben maandag gaan vloeien en ben toen vrijdag het vruchtje verloren. Na het verliezen van het vruchtje moet het vloeien na een dag of twee over zijn. Heel veel sterkte meid!!!
Annemiek
Positive thinking, my way of thinking!
pi_24352134
Ingrid,
Wat jammer dat het is misgegaan, vooral met deze dagen.
Ik weet niet of je er iets aan hebt, maar mijn schoonzus is nu 5 maanden zwanger na haar miskraam.
Geef de hoop dus niet meteen op ook al is het nu zo moeilijk voor jullie.
Veel sterkte.
In my dreams I fly around the world and visit many places.
  zondag 2 januari 2005 @ 12:27:13 #93
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_24352860
Ingrid en Djeez & Martijn en Annemiek, heel veel sterkte. Hopelijk kunnen jullie dit verlies snel een plekje geven.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_24353291
Ik heb een ook een natuurlijke miskraam gehad. Dit was met ongeveer 10 weekjes oud. Na het verliezen van het vruchtje op maandag heb ik tot vrijdag last gehad van krampen en vloeien. Dit is belangrijk om de baarmoeder weer schoon te maken. In mijn geval kwam vrijdag nog het nageboorte eruit, hierna was het snel over. Na een 1e miskraam doet een HA niets hoor Ingrid. Alleen als je blijft vloeien gaan ze kijken of er niet iets is blijven zitten in de baarmoeder.

Heel veel sterkte Ingrid en Annemiek!
  FOK!fossiel zondag 2 januari 2005 @ 14:27:33 #95
2628 Karin
pi_24354387
Djeez en Ingrid heel veel sterkte
pi_24354537
quote:
Op zondag 2 januari 2005 12:50 schreef danosa het volgende:
Ik heb een ook een natuurlijke miskraam gehad. Dit was met ongeveer 10 weekjes oud. Na het verliezen van het vruchtje op maandag heb ik tot vrijdag last gehad van krampen en vloeien. Dit is belangrijk om de baarmoeder weer schoon te maken. In mijn geval kwam vrijdag nog het nageboorte eruit, hierna was het snel over. Na een 1e miskraam doet een HA niets hoor Ingrid. Alleen als je blijft vloeien gaan ze kijken of er niet iets is blijven zitten in de baarmoeder.

Heel veel sterkte Ingrid en Annemiek!
Ok. Ik moest van de vervangende ha sowieso deze week naar mijn eigen ha. Dus maak ik meteen een afspraak voor morgen, hebben we dat ook weer gehad.
Ik ben dan neem ik aan, vrijdag het vruchtje verloren, donderdag/vrijdag moet het vloeien dan ongeveer over zijn? Nou ja, ik zal het morgen verder wel aan mn ha vragen.

Wat kun je eik doen aan de krampen? Kruikje en paracetamol?
  zondag 2 januari 2005 @ 15:11:25 #97
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_24355031
Djeez, Ingrid, Martijn en Annemiek, heel erg veel sterkte
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_24356018
idd Ingrid, gewoon behandelen zoals je dat met een zware pijnlijke menstruatie zou doen. Paracetamol mag altijd en lekker met een kruikje liggen en je laten verwennen en zielig voelen. Laat je dat verdriet niet afnemen hoor. ik ben trouwens ook zo'n voorbeeld van mega-snel zwanger en na meerdere miskramen een kerngezond kindje zonder mallemolen toestanden
mooi he, alles
  † In Memoriam † zondag 2 januari 2005 @ 19:32:31 #99
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_24358801
Martijn en Annemiek, Ingrid en Djeez heel veel sterkte met het verlies van jullie kindje!
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  zondag 2 januari 2005 @ 20:21:40 #100
1087 Merisse
broddeltante
pi_24359514
Bij mij was het steeds een zware menstruatie, veel stolsels en flinke krampen en bloedverlies maar met een dag of 8 over. Gewoon een pijnstiller pakken Ingrid. Bij mij is de eerste keer in het ziekenhuis een inwendige echo gedaan waarop ze konden zien dat mijn baarmoeder helaas leeg was.

You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')