quote:ja!
Op dinsdag 28 oktober 2003 12:14 schreef hinse het volgende:[..]
De baron is evil, weet je nog
![]()
.
Jongens, ik heb er echt heel veel zin in, de tour wordt vast een topdag
dan kunnen we zo zachtjes aan een planning maken en beide heren vragen wanneer zij kunnen.
quote:Ja, het lastigste is denk ik nog dat beide heren op dezelfde dag kunnen. Wij maken voor die dag wel vrij, maar Aad en Bert zullen dat (neem ik aan) niet zo snel doen
Op dinsdag 28 oktober 2003 13:00 schreef djkoelkast het volgende:[..]
ja!
Als iedereen het er verder mee eens is (dat is dus alleen heidbuurt) dan moeten we even een schema maken wanneer iedereen kan enzo...
dan kunnen we zo zachtjes aan een planning maken en beide heren vragen wanneer zij kunnen.
quote:Eh, jij kan door djkoelkast (met de auto) opgehaald worden in Den Oever, maar hoe je daar komt is nog even kijken. Bus misschien? Of rijdt er een trein over de afsluitdijk? DJkoelkast en ik prefereren het liefst door de weeks (jammer dan voor school), maar ik kan op zondag ook gewoon. Op zaterdag werk ik en mijn vrije dagen zijn op
Op dinsdag 28 oktober 2003 23:33 schreef heidbuurt het volgende:
Sorry, dat ik een tijdje niks meer van mij heb laten horen, maar ik had het erg druk met stageOp watvoor dag willen jullie nu precies gaan? Ik zelf zou het liever in het weekend hebben, omdat ik anders met stage in de knoei kom. Ik moet zelf ook nog even bekijken hoe ik ga reizen.... Zelf heb ik helaas ook nog geen autorijbewijs... Op watvoor plaatsen zou ik het best op kunnen stappen??? Of moeten we gewoon met z'n allen op 1 centraalpunt komen ?
Kortom: het wordt even passen en meten totdat iedereen een vrij gaatje vindt. Maar we komen er wel . Het hangt ook af van Aad Klaris en Bert Smorenburg, als zij doordeweeks/weekend niet kunnen weten we meteen waar we aan toe zijn
.
[edit]
Ontmoetingsplek is een bushalte/NS station het makkelijkst denk ik. Ieder neemt een mobiel mee, dan kan er niets fout gaan .
De ontmoetingsplaatsen waren eerst Den Oever (A7), Hoorn (A7), Purmerend (A7), Amsterdam (A10), Utrecht (A2), Nieuwegein (A2), en dan kom je al in Leerdam. Voor jou is Nieuwegein ofzo het meest logisch: met de trein naar Utrecht en de tram naar Nieuwegein (duurt 10 minuutjes). Ook in het geval dat we eerst naar Capelle a/d IJssel gaan moeten we eerst langs Utrecht (A2 --> A12 --> A20), tenzij djkoelkast liever over Leiden (A4) en Den Haag (A4) gaat of dat hij liever een provinciale weg neemt.
De ontmoetingsplaats is meteen de te volgen route. Pak anders even een atlas erbij, heb ik ook gedaan .
Klik voor alle stations. Dit is voor een doordeweekse dag (29-10), maar die 2 uur zal je doorgaans zeker in het weekend kwijt zijn.
Dit was Robin, prettige nacht verder .
edit]Link werkt niet (logisch!)[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door hinse op 29-10-2003 00:22]
quote:oh haha die heb ik al 2 weken liggen
Op woensdag 29 oktober 2003 10:45 schreef Joostve het volgende:
zo ik heb de focus III cd binnen
wat valt die zwaar tegen zeghehe
maarja ik wil hem toch hebben he
nu wacht ik nog op Peru
quote:heb jij Peru ook bij Bol.com besteld?
Op woensdag 29 oktober 2003 11:23 schreef djkoelkast het volgende:[..]
oh haha die heb ik al 2 weken liggen
Peru heb ik nog niet
want ik sta al 2 weken in een backorder
quote:Wij bol.com verkopen ze toch alleen The Best of Peru? Das toch niet de cd Continents? Die kan je alleen bij groove.nl kopen dacht ik. Or am ik wrong?
Op woensdag 29 oktober 2003 13:19 schreef Joostve het volgende:[..]
heb jij Peru ook bij Bol.com besteld?
zo ja dan zullen we hem wel tegelijk krijgenwant ik sta al 2 weken in een backorder
ik heb ze niet besteld
ennuh the best of heb ik wel, maar is niet zo'n goed album.
the best of hebben ze voor 10 euro bij nlstore.
continents heb ik nog nergens gezien.
quote:Continents kun je hier vinden en bestellen
Op woensdag 29 oktober 2003 13:41 schreef djkoelkast het volgende:continents heb ik nog nergens gezien.
quote:Ik zag hem ook en ik meteen: "CLANNAD!"
Op woensdag 29 oktober 2003 18:43 schreef djkoelkast het volgende:
haha zie net reclame van de CD van Clannad
wist niet dat dat toch nog erg bekend was... haha
quote:
Ja okee, doen we een keertje in de JMR Studio in Ridderkerk. Neemt Martijn een paar originele multitrackbanden mee en dan kunnen
we een en ander demonstreren.
quote:inderdaad!!!
Op woensdag 29 oktober 2003 21:45 schreef djkoelkast het volgende:
Bericht van Bert Smorenburg:
[..]
dit is natuurlijk helemaal geweldig!!!
Goed nieuws: Ridderkerk is ruim 10km dichterbij dan Capelle
* hinse heeft vandaag typmoeite
[Dit bericht is gewijzigd door hinse op 29-10-2003 22:28]
Ik zei trouwens dat de muziek me niet zo interesseerde, maar ik keek gisteren De Plaaggeest op TV en toen kwam ineens het "boeven" muziekje! Of in ieder geval een boevenmuziekje. Dat klonk echt vaag in die context. Was dat nou origineel of niet? Het was die op een xylofoon van metaal, ik weet niet hoe die dingen heten... ploing....... ploing ploing. Als iemand dat snapt
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 21:45 schreef djkoelkast het volgende:
Bericht van Bert Smorenburg:
[..]
dit is natuurlijk helemaal geweldig!!!
quote:Zeker, een hoogtepunt uit mijn leven
Op woensdag 29 oktober 2003 23:12 schreef De_Maestro het volgende:[..]
De tour wordt helemaal geweldig! Ik voel het!
quote:B&A deden het ook, dus het kan nooit verkeerd zijn
Op woensdag 29 oktober 2003 23:30 schreef hinse het volgende:
Gaan we de gesprekken met Smorenburg en Klaris ook opnemen met bijvoorbeeld een afluisterapparaatje? Zou wel leuk zijn als we beide verhalen kunnen vastleggen. Maar misschien willen ze helemaal niet dat we iets opnemen, dus moet het maar geheim. Of is dat achterbaks? Hmz wat vinden jullie? Mijn mp3spelertje kan iig 2 uur opnemen en die is niet zo groot
quote:Daarom, we hebben een onweerlegbaar argument waarom we het zouden doen
Op donderdag 30 oktober 2003 00:07 schreef wonderer het volgende:[..]
B&A deden het ook, dus het kan nooit verkeerd zijn
[Dit bericht is gewijzigd door hinse op 30-10-2003 00:36]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |