quote:Jaja, en hoe pak je dat dan in de praktijk aan? Waarmee spoel je dan? Gewoon kraanwater?
Een soort van klisma nemen.
quote:Gekookt water is beter en nee niet op 100 graden naar binnen
Op zaterdag 02 juni 2001 21:12 schreef mad26 het volgende:[..]
Jaja, en hoe pak je dat dan in de praktijk aan? Waarmee spoel je dan? Gewoon kraanwater?
Af laten koelen tot een graad of 35
quote:35 graden is ook nog te warm hoor, das echt warm hoor, steek je hand maar eens in z'n bak met water...ik zou 20/25 graden is beter. Maar koud kan volgens mij ook hoor
Op zaterdag 02 juni 2001 21:19 schreef Zworld het volgende:Af laten koelen tot een graad of 35
Kun je die klysma's trouwens gewoon bij de apotheek halen ofzo? of bij de drogist/kruidvat?
quote:Ik dacht dat je endeldarm op 37 graden was ?
Op zaterdag 02 juni 2001 21:21 schreef Vidra het volgende:[..]
35 graden is ook nog te warm hoor, das echt warm hoor, steek je hand maar eens in z'n bak met water...ik zou 20/25 graden is beter. Maar koud kan volgens mij ook hoor
a. douchekop (wel even rekken)
b. bierfles (op je hoofd gaan staan, dan loopt het eruit)
c. injectiespuit zonder naald (wel een heel klein tuutje om erin te krijgen)
d. ???
Suggesties ?!
quote:Zo'n brandhaspel daar zit een klein tuutje aan.
Op zaterdag 02 juni 2001 21:58 schreef mad26 het volgende:
Oke, spoelen met water dus... En dat krijg je erin met eena. douchekop (wel even rekken)
b. bierfles (op je hoofd gaan staan, dan loopt het eruit)
c. injectiespuit zonder naald (wel een heel klein tuutje om erin te krijgen)
d. ???Suggesties ?!
Wie heeft het over 'haar'?
Lekker makkelijk he, de heterosexuele standaard gebruiken?
quote:Sowy is mijn gedachte gang, maar vevang haar dan door hem.
Op zaterdag 02 juni 2001 22:06 schreef mad26 het volgende:
tsk, tsk, Zworld....Wie heeft het over 'haar'?
Bijvoorbeeld in bad, liggend op je linkerzij, met de doucheslang of zo. (Zijn bij de apotheek ook kannen met kraantje en slang voor te krijgen)
Linkerzij is van belang, omdat je darm eerst een kronkel naar links maakt. Water komt dan hoger in je darm en reinigt nog beter.
Ongeveer 1 - 2 minuten laten zitten, als je dat volhoudt, dan legen.
Gegarandeerd schoon resultaat.
quote:Opstaan en flink springen met dat water in je.
Op zondag 03 juni 2001 04:13 schreef Gia het volgende:
Spoelen met een halve liter lauwwarm water.Bijvoorbeeld in bad, liggend op je linkerzij, met de doucheslang of zo. (Zijn bij de apotheek ook kannen met kraantje en slang voor te krijgen)
Linkerzij is van belang, omdat je darm eerst een kronkel naar links maakt. Water komt dan hoger in je darm en reinigt nog beter.Ongeveer 1 - 2 minuten laten zitten, als je dat volhoudt, dan legen.
Gegarandeerd schoon resultaat.
quote:LOL
Opstaan en flink springen met dat water in je.
ff helemaal schoonklotsen
quote:Tja, dat JIJ! dat nou doet.....
Oplikken godverdomme!!!
quote:OFFTOPIC
Op maandag 04 juni 2001 10:09 schreef Realzm het volgende:
misschien wc-eend gebruikenreinigt alles
quote:Mag ik van u een setje van die extra stevige condooms?
Op zaterdag 02 juni 2001 21:57 schreef SLASH het volgende:
Lijkt me beetje klote dat bij de apotheek te gaan halen
condooms oke
maar zo n ding
weet iedereen meteen wat je gaat doen
Alleen moet je dan de eerste paar dagen geen bruine bonen eten, anders blaas je bellen.
2 uur voor de sex ff je darmen legen..
(de ontvangende kant )
En uhm.. tja
Is het nodig? Eerste gedeelte van je darmen is niet vies, en wat er zit zijn bacterien, en die blijven er toch wel zitten..
quote:Dan moet je het niet doen?
Op maandag 04 juni 2001 21:43 schreef DemonRage het volgende:
En als je aan de diarree bent?
quote:Tja, dat is een van de redenen waarom ik het in de eerste plaats vroeg... Ik heb geen zin om mijn lul onder de stukjes te krijgen, of om dit bij iemand te veroorzaken, dat lijkt me echt de afknapper van de eeuw namelijk
En als je aan de diarree bent?
Veel succes,
quote:In het aantje van een vrouw (van een man denk ik ook wel) zit een sluitspier, deze zit als een strakke ring om je leuter, en veegtr de vunzigheid er ook wel weer af...dus er blijft heus niks zitten hoor...en wat dan nog??? daar voel je toch niks van
Op maandag 04 juni 2001 21:47 schreef mad26 het volgende:[..]
Tja, dat is een van de redenen waarom ik het in de eerste plaats vroeg... Ik heb geen zin om mijn lul onder de stukjes te krijgen, of om dit bij iemand te veroorzaken, dat lijkt me echt de afknapper van de eeuw namelijk
quote:Wat een onzin zeg, lees hier Amerikaanse toestanden kwa hygiene, alsof je overal moet glimmen en naar dreft ruiken voor je kunt sexen, flauwekul, overdreven.
Op donderdag 07 juni 2001 10:44 schreef The_Guy het volgende:
gewoon even een spoeling doen. doe wel ff pijn denk maar maar dan ben je volledig schoonVeel succes,
quote:Mag ze het daarna er lekker zelf vanaf likken
Op vrijdag 08 juni 2001 02:12 schreef Dr.HaaiAskie het volgende:
Helemaal mee eens DIGGER, if you can't take the heat, stay out of the kitchen!!!! JA natuurlijk komt er POEP aan je snikkel!!!! take it or leave it
Graaft net wat dieper
quote:Hoeft niet, wij doen het ook wel anaal. En soms is er helemaal geen fuck aan de hand, en een andere keer moet je niet zeuren. Er kan nu eenmaal een ongelukje gebeuren (zelfs als je een klisma gehad heb). De kans dat je dan een ongelukje heb is zelfs groter, door het water in je darmen waar altijd wat van achterblijft. Maar dan pak je even een keukenrol veegt het op en wast je snikkel. En niet gaan roepen tegen je vrouw of vriendin "Jij was niet schoon" want de kans dat je dan de rest van je leven nog eens mag is minder dan 1%. Dan wordt het weer gewoon de missionaris houding.
Helemaal mee eens DIGGER, if you can't take the heat, stay out of the kitchen!!!! JA natuurlijk komt er POEP aan je snikkel!!!! take it or leave it
quote:Ik vraag me nu al tijden af wat een klysma is
Op zaterdag 02 juni 2001 21:28 schreef Razorfist het volgende:
Koud water is misschien wel opwindend...Kun je die klysma's trouwens gewoon bij de apotheek halen ofzo? of bij de drogist/kruidvat?
quote:Condoom gebruiken ?
Op zaterdag 02 juni 2001 20:19 schreef mad26 het volgende:
Voordat je aan anale sex wilt gaan doen, moet de ontvangende partij zich wel een beetje reinigen lijkt me. Ik vind het iig geen fris idee om met vinger/penis in de viezigheid te belanden
Zijn er tips hoe je dit zou kunnen doen?
quote:Is ook een idee, maar je voelt er wel iets minder van
Condoom gebruiken ??
?
quote:Das een soort zakje met een slangetje, waarmee je je darmen kunt reinigen. Wordt in de medische wereld gebruikt o.a. voor mensen die niet kunnen poepen. Dat slangetje gaat in je hol, je laat de vloeistof erin lopen en gaat vervolgens op de wc zitten om alles eruit te laten lopen.
Op woensdag 20 juni 2001 13:18 schreef X-Ray het volgende:[..]
Ik vraag me nu al tijden af wat een klysma is
Wat is het?????
quote:En na een klysma hebben mensen nog zin in seks?!
Op woensdag 20 juni 2001 13:41 schreef EelCapone het volgende:[..]
Das een soort zakje met een slangetje, waarmee je je darmen kunt reinigen. Wordt in de medische wereld gebruikt o.a. voor mensen die niet kunnen poepen. Dat slangetje gaat in je hol, je laat de vloeistof erin lopen en gaat vervolgens op de wc zitten om alles eruit te laten lopen.
quote:Sommigen wel jah
Op woensdag 20 juni 2001 13:52 schreef Halinalle het volgende:[..]
En na een klysma hebben mensen nog zin in seks?!
Mijn vriendin had regelmatig last van een soort blaasontsteking. Medicijnen hielpen niet.
Bleek nou: heel erg oppassen met "normale" sex na anale sex. Kan heel vervelende infecties veroorzaken..
rest my case
quote:Gatverdamme ja... 100% afknapper voor mij
Op woensdag 20 juni 2001 13:52 schreef Halinalle het volgende:[..]
En na een klysma hebben mensen nog zin in seks?!
Ik heb ook wel eens een meisje anaal geneukt, en daar was toch niks aan de hand hoor. Eerst wat massageolie op de bibs, vinger erin...en later den piemel
Niks raars eraan gehad
Vindt het nogal overdreven zo'n klysma... om niet te zeggen goor
quote:Brandslang is veel effectiever. Als 't water een meter of 8 omhoog kan komen uit zo'n brandslang, dan zou dat water ook een eind in je darmen moeten kunnen komen.
Op zaterdag 07 juli 2001 20:21 schreef Duiveltja het volgende:
ik zou zeggen de tuinslang derin
quote:Kun je beter een CO2 blusser nemen, hoef je de bevroren brokken er alleen nog maar uit te schudden.
Op maandag 09 juli 2001 14:14 schreef Light het volgende:[..]
Brandslang is veel effectiever. Als 't water een meter of 8 omhoog kan komen uit zo'n brandslang, dan zou dat water ook een eind in je darmen moeten kunnen komen.
"For example, a common complaint among women is urinary-tract infection, which is often caused by sexually transmitted fecal bacteria. Research suggests these bacteria travel to the entrance of the vagina, get shoved in by the penis during intercourse, and then migrate to the bladder. In other words, the guy helps infect the woman with her own germs. (Doctors--male ones usually--blame this on the "woefully short" female urethra.) It seems likely oral sex could accomplish the same thing, but for a given infection there's no way to tell.
It's rare that a specific sexual practice is associated with spreading germs, but there are exceptions. About 20 years ago clinicians began noticing what has come to be called "gay bowel syndrome," a collection of intestinal and rectal complaints that frequently plague gay men. Many of these illnesses stem from infection by fecal bacteria following anal sex--specifically, anal intercourse, analingus, and fellatio following anal intercourse. Some heterosexual couples (estimates range from 5 to 27 percent) also engage in anal sex, and they're at risk too."
quote:
Op vrijdag 06 juli 2001 18:47 schreef rismo het volgende:
Mijn ervaring is dat het toch wel belangrijk is om hier hygienisch mee om te gaan.Mijn vriendin had regelmatig last van een soort blaasontsteking. Medicijnen hielpen niet.
Bleek nou: heel erg oppassen met "normale" sex na anale sex. Kan heel vervelende infecties veroorzaken..rest my case
quote:ik dacht dat het vrij logisch was om na anale sex niet meteen je leuter in de vagina te steken.
Op maandag 09 juli 2001 20:11 schreef megatron het volgende:
Het blijft smeerlapperij. En gevaarlijk:
<snip stukje over ziektes>
quote:Hmm, beb ik toch gedaan eigenlijk
Op maandag 09 juli 2001 23:47 schreef Herald het volgende:[..]
[..]ik dacht dat het vrij logisch was om na anale sex niet meteen je leuter in de vagina te steken.
quote:Heb wel es een filmpje gezien waar het niet meer uitmaakt blijkbaar welk gat ie gaat. Die moeten toch behoorlijk schoon zijn dan
Op maandag 09 juli 2001 20:11 schreef megatron het volgende:
Het blijft smeerlapperij. En gevaarlijk:"For example, a common complaint among women is urinary-tract infection, which is often caused by sexually transmitted fecal bacteria. Research suggests these bacteria travel to the entrance of the vagina, get shoved in by the penis during intercourse, and then migrate to the bladder. In other words, the guy helps infect the woman with her own germs. (Doctors--male ones usually--blame this on the "woefully short" female urethra.) It seems likely oral sex could accomplish the same thing, but for a given infection there's no way to tell.
It's rare that a specific sexual practice is associated with spreading germs, but there are exceptions. About 20 years ago clinicians began noticing what has come to be called "gay bowel syndrome," a collection of intestinal and rectal complaints that frequently plague gay men. Many of these illnesses stem from infection by fecal bacteria following anal sex--specifically, anal intercourse, analingus, and fellatio following anal intercourse. Some heterosexual couples (estimates range from 5 to 27 percent) also engage in anal sex, and they're at risk too."
http://www.straightdope.com/classics/a4_220.html
kut, kont, mond, kont, kut, kont, kut, mond ... (etc. in die volgorde , en dan nog verschillende dames ook)
quote:Nee, de handeling heet klisma, wordt gedaan met water. Enima zijn films waarin ze dat soort dingen doen, naast plassex en zo
Op dinsdag 10 juli 2001 12:25 schreef Squartaq het volgende:
dacht dat die vloeistof clisma heette en dat "spuitje" emima. Nouja, kan me vergissen....
Schijnt erg lekker te zijn alsje lauw water met een flinke scheut wijn gebruikt, voor de ontvangende partij dus.
Mijn vorige vriend wilde altijd via de achterkant naar binnen en dat deden we dan ook gewoon zonder eerst die hele reiniging van jullie van tevoren te doen hoor. Dat hebben we zelfs helemaal nooit gedaan.
Condooms gebruikten we ook niet, maar hij kwam dan niet klaar in mijn anus, maar daarna pijpte ik hem gewoon, geen probleem hoor, echt niet!
Er zit echt niks aan! Kom op zeg, je denkt toch niet dat al die viezigheid daar nog zit? Als je een beetje hygienisch bent en na het "toileteren" niet de helft laat zitten, zit het daar echt niet meer hoor!!
Wat een onzin...
quote:JUIST! Wij begrijpen elkaar...
Op woensdag 11 juli 2001 15:57 schreef KonnieKipke het volgende:
Inderdaad, niet zeuren. Lekker in de kont neuken en dan in het mondje klaarkomen. Mijn favoriete volgorde
Is niet mijn favo-standje, maar die van mijn ex-vriendje wel en daarom vond ik het wel erg
Maar er is echt nix vies aan mensen, waarom denken jullie toch dat zijn hele pik vol met bruin spul zal zitten???
Echt vreemd..
to KonnieKipke
quote:dat laatste niet....maar het eerste zekerz wel.....
Op woensdag 11 juli 2001 15:57 schreef KonnieKipke het volgende:
Inderdaad, niet zeuren. Lekker in de kont neuken en dan in het mondje klaarkomen. Mijn favoriete volgorde
quote:Uhm.. wijn
dacht dat die vloeistof clisma heette en dat "spuitje" emima. Nouja, kan me vergissen....
Schijnt erg lekker te zijn alsje lauw water met een flinke scheut wijn gebruikt, voor de ontvangende partij dus.
quote:Nou ik heb met sommige dames wel andere ervaringen gehad, dus ga me niet vertellen dat het niet bestaat !
Op woensdag 11 juli 2001 13:17 schreef bruintjuh het volgende:
Jeutje, wat een overdreven gedoe hiero zeg!Mijn vorige vriend wilde altijd via de achterkant naar binnen en dat deden we dan ook gewoon zonder eerst die hele reiniging van jullie van tevoren te doen hoor. Dat hebben we zelfs helemaal nooit gedaan.
Condooms gebruikten we ook niet, maar hij kwam dan niet klaar in mijn anus, maar daarna pijpte ik hem gewoon, geen probleem hoor, echt niet!
Er zit echt niks aan! Kom op zeg, je denkt toch niet dat al die viezigheid daar nog zit? Als je een beetje hygienisch bent en na het "toileteren" niet de helft laat zitten, zit het daar echt niet meer hoor!!
Wat een onzin...
quote:Via de darmwand neem je ontzettend snel stoffen in je lichaam op (denk maar aan bv de werking van een zetpil). Ik denk dat je met een goeie scheut wijn in je klisma ontzettend dronken wordt
Op zondag 15 juli 2001 18:46 schreef EelCapone het volgende:[..]
Uhm.. wijn
Hoe kom je daar nou weer bij dan?
quote:Beetje jong nog zeker?
Op zondag 15 juli 2001 22:20 schreef hoogl298 het volgende:
Voor nog meer neuk-comfort, kun je er door een plastisch chirurg misschien meer gaten in je lichaam bij laten maken?
Tsjonge, waar gaat het nou eigenlijk om?
Om maar zoveel mogelijk gaten te benutten ofzo?
Dan is de stofzuigerslang ook niet ver meer....
Beetje sick is het wel!
quote:Wat is er sick aan anale seks ??????
[b]Op zondag 15 juli 2001 22:20 schreef
Beetje sick is het wel!
quote:Als je het allemaal geen fris idee vind waarom moet je dan zonodig anaal? Hou het lekker bij kut.
Op zaterdag 02 juni 2001 20:19 schreef mad26 het volgende:
Ik vind het iig geen fris idee om met vinger/penis in de viezigheid te belanden
Wacht tot je gewoon tot dat je er aan toe bent, dan vraag je dit soort dingen niet eens meer.
Zelfs al maak je het nog zo goed schoon (zout water, klisma) met een stevige pik blijft het toch ook wel een beetje vies. En waarom moet je meisje zich helemaal doorspoelen terwijl jij er staks weer van alles inkwakt, pfff.
De mannen van tegenwoordig weten ook niet meer van wanten he.
quote:Je geeft wel een extra dimensie aan je nickname.
Op woensdag 11 juli 2001 13:17 schreef bruintjuh het volgende:
Jeutje, wat een overdreven gedoe hiero zeg!Mijn vorige vriend wilde altijd via de achterkant naar binnen en dat deden we dan ook gewoon zonder eerst die hele reiniging van jullie van tevoren te doen hoor. Dat hebben we zelfs helemaal nooit gedaan.
Wat een onzin...
quote:Goh HenriPaul, jij brengt een mens nog op foute ideeen
Op zondag 15 juli 2001 21:32 schreef HenriPaul het volgende:
Via de darmwand neem je ontzettend snel stoffen in je lichaam op (denk maar aan bv de werking van een zetpil). Ik denk dat je met een goeie scheut wijn in je klisma ontzettend dronken wordt
quote:tsk, tsk, Manono....
Op donderdag 26 juli 2001 16:39 schreef Manono het volgende:
Als je het allemaal geen fris idee vind waarom moet je dan zonodig anaal? Hou het lekker bij kut.Wacht tot je gewoon tot dat je er aan toe bent, dan vraag je dit soort dingen niet eens meer.
Zelfs al maak je het nog zo goed schoon (zout water, klisma) met een stevige pik blijft het toch ook wel een beetje vies. En waarom moet je meisje zich helemaal doorspoelen terwijl jij er staks weer van alles inkwakt, pfff.De mannen van tegenwoordig weten ook niet meer van wanten he.
Wie heeft het over 'je meisje'?
quote:Ik weet niet wat het effect van wijn/sterke drank op je endeldarm is. Misschien tamelijk pijnlijk...
Op donderdag 26 juli 2001 17:03 schreef Manono het volgende:[..]
Goh HenriPaul, jij brengt een mens nog op foute ideeen
quote:is ook al tegen mij gezegd.
Op donderdag 26 juli 2001 17:07 schreef Herald het volgende:[..]
tsk, tsk, Manono....
quote:O god de mietjes vergeten. Nah 'Je mietje' dan OK, en nu niet meer zeuren.
Op donderdag 26 juli 2001 17:07 schreef Herald het volgende:[..]
tsk, tsk, Manono....
Je snapt toch wel dat 't in principe van alles kan zijn, gewoon zelf invullen wat van toepassing is please!
Mijn welgemeende excuses.
[Dit bericht is gewijzigd door Manono op 26-07-2001 17:15]
quote:maar je kan het zo moeilijk het lekker bij kut houden als je die niet voor handen hebt
Op donderdag 26 juli 2001 17:12 schreef Manono het volgende:
O god de mietjes vergeten. Nah 'Je mietje' dan OK, en nu niet meer zeuren.Je snapt toch wel dat 't in principe van alles kan zijn, gewoon zelf invullen wat van toepassing is please!
Ja degene die er in gaat die moet schoonmaken erna, boeien toch??
quote:
Op donderdag 26 juli 2001 16:48 schreef Halinalle het volgende:[..]
Je geeft wel een extra dimensie aan je nickname.
quote:Damn eerste regels klonken wel intressant maar na dat laatste wil ik het nooit meer proberen
Op donderdag 26 juli 2001 20:04 schreef Smots het volgende:
Gewoon de douchekop van de slang af halen.. zachtjes het water laten lopen en erin frotten.
NIET te hard laten lopen, anders heb je het gevoel dat je een anale fontein wordt zodra die slang eruit plopt.
En na een paar seconden naar de plee rennen en alles eruit flatsen.
(tip: Hou je neus dicht. Stront die bovenin je darm zit stinkt echt ONTIEGELIJK!)
quote:Toch werkt het wel heel goed.
Op zaterdag 28 juli 2001 09:00 schreef Tomaatje het volgende:
Damn eerste regels klonken wel intressant maar na dat laatste wil ik het nooit meer proberen.
Daar komt nog bij dat het iets is waar je wel de tijd voor moet nemen.
Je kan dit niet in het heetst van de strijd even gaan doen.
quote:
quote:Je kan daar gewoon een apparaat voor kopen hoor!
Op woensdag 11 juli 2001 13:02 schreef PocketRocket het volgende:
Nee, de handeling heet klisma, wordt gedaan met water. Enima zijn films waarin ze dat soort dingen doen, naast plassex en zo
Dat heet een 'Enema'.
Zo!
Maar je hebt ze ook in een soort 'dildo-vorm'. Die zijn wat 'erotischer' om te zien misschien. Dit is wat praktischer.
quote:Ik zou geen klysma bij de apotheek halen want dan ben je meteen een week aan de diaree!!!!
Op zaterdag 02 juni 2001 21:28 schreef Razorfist het volgende:
Koud water is misschien wel opwindend...Kun je die klysma's trouwens gewoon bij de apotheek halen ofzo? of bij de drogist/kruidvat?
Gewoon even legen voordat je aan de slag gaat, (euhh een tijdje daarvoor dus...)en dan is er toch nix aan de hand???
quote:Dan sta je meteen te boek als "het beest". Leuk voor je imago dus
Op zaterdag 02 juni 2001 21:57 schreef SLASH het volgende:
Lijkt me beetje klote dat bij de apotheek te gaan halen
condooms oke
maar zo n ding
weet iedereen meteen wat je gaat doen
quote:Ligt er maar net aan hoe hard je de douche zet... Een brandslang geeft snel nare bijwerkingen
Op woensdag 01 augustus 2001 00:31 schreef Vivi het volgende:
Misschien een domme vraag, maar is het niet gevaarlijk om zo'n doucheslang in je kont te stoppen en je vol te laten lopen met water? Kan je dan niet ontploffen ofzo
Voor wie wel intresse heeft, maar niet genoeg lef heeft om een opzetstuk te kopen of de klysma benodigdheden bij een apotheek etc.
Bij iedere simpele drogisterij (kruitvat, trekpleister, boots, etc) kun je de houders kopen voor een vaginale douche (lactacyd). De werking is hetzelfde alleen moet je op deze wijze zelf wat meer doen. - De kracht waarmee het water na binnen wordt gespoten voor de reiniging regel je nu zelf door te knijpen in het flesje -
Wat dat betreft werkt een opzetstuk of een eenvoudige klysma makkelijker.
Veel plezier
knor
quote:Je moet er wel wat voor over hebben ja......
Op zaterdag 28 juli 2001 09:00 schreef Tomaatje het volgende:[..]
Damn eerste regels klonken wel intressant maar na dat laatste wil ik het nooit meer proberen
.
quote:Dat verhoogt de spanning juist!
Op woensdag 01 augustus 2001 00:31 schreef Vivi het volgende:
Misschien een domme vraag, maar is het niet gevaarlijk om zo'n doucheslang in je kont te stoppen en je vol te laten lopen met water? Kan je dan niet ontploffen ofzo
Wat zal het worden na het gebruik van de slang?
Een nacht lang hete anale sex, of een ritje in de ambulance omdat je darmen compleet naar de klote zijn?
quote:Op zich wel een goed idee, maar dat zie IK mezelf nou weer niet zo snel kopen.
Op woensdag 01 augustus 2001 17:01 schreef Knorretje het volgende:
...de houders kopen voor een vaginale douche (lactacyd).
quote:
Op woensdag 01 augustus 2001 19:32 schreef Gellarboy het volgende:[..]
Op zich wel een goed idee, maar dat zie IK mezelf nou weer niet zo snel kopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |