Mwah, Kate Bush is toch echt wel een album artiest. Sommige albums zijn toch als een geheel te zien. Met name haar laatste album natuurlijk.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:17 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik weet het niet, vind haar eigenlijk meer een singles-artiest dan een albumartiest maar daar zullen een hoop mensen het niet mee eens zijn. Van Hounds of Love vind ik kant A wel erg goed.
Vind ik persoonlijk zelfs de beste versie van RUTH. Perfecte combinatie met David Gilmourquote:
Dat kanquote:Op maandag 21 januari 2013 13:48 schreef DO2 het volgende:
Ja, nee... Dat album is bij mij alweer oud.
bronquote:Kate Bush awarded CBE by the Queen at Windsor Castle
Kate Bush has received her CBE for services to music from the Queen at an investiture ceremony at Windsor Castle. The singer-songwriter, who was catapulted to fame in 1978 when Wuthering Heights topped the charts, said she was "incredibly thrilled". The 54-year-old dedicated the award to her family and joked that it would have pride of place at the top of her Christmas tree.
She has released 10 studio albums in a career spanning nearly 40 years. Bush, whose other hits include Running Up That Hill and Babooshka, has won both Brit and Ivor Novello awards. The artist, from Abingdon, Oxfordshire, has also recorded collaborations with some of the most prominent names in music, including Sir Elton John, Eric Clapton, Peter Gabriel and Prince.
Volgens mij is ze nu zelfs weer afgevallen ten opzichte van vorig jaar, want toen zag ze er zo uit:quote:Op donderdag 25 april 2013 09:06 schreef Redux het volgende:
Zo, die is aangekomen!
Maar r.e.p.s.e.c.t hoor, ben een groot fan van haar muziek
Ja, volgens mij is ze een hele lieve en gevoellige vrouw. Ik heb zelden zo'n mooi liedje gehoord van een artiest over haar kind (Aerial, Bertie)quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:30 schreef kingtoppie het volgende:
Gek genoeg zou ik kate bush ook heel graag willen kennen, lijkt me gewoon een top vrouw..
(Andere artiesten boeien me wat dat betreft een stuk minder qua persoonlijkheid)
Op deze foto herken ik haar wel duidelijk, die erboven had ze een totaal ander gezicht, dat ze is aangekomen ...ach wie niet als hij/zij ouder is.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:22 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Volgens mij is ze nu zelfs weer afgevallen ten opzichte van vorig jaar, want toen zag ze er zo uit:
[ afbeelding ]
Ik heb ergens gelezen dat ze een eetstoornis heeft ('compulsive over-eater'), maar dat zijn geruchten, want zelf heeft ze daar niks over gezegd.
Ja fijn nummer dat.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:04 schreef femmeChantal het volgende:
[..]
Ja, volgens mij is ze een hele lieve en gevoellige vrouw. Ik heb zelden zo'n mooi liedje gehoord van een artiest over haar kind (Aerial, Bertie)
Goed nummer jaquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:09 schreef Pulzzar het volgende:
Zit nu ff te zwijmelen op And So Is Love van Director's Cut.
Dat is niet haar zangstem, dat is gewoon het type nummer.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:26 schreef Pulzzar het volgende:
Haar zangstem vind ik er trouwens wel op vooruit gegaan. Niet dat schelle meer.
Ik heb het over And So Is Love, wat ze eerder ook uitbracht op The Red Shoes. Haar stem is lager, maar ook veel warmer geworden.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is niet haar zangstem, dat is gewoon het type nummer.
Snow is nogal een rustig album.
T.o.v. wat?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:30 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Ik heb het over And So Is Love, wat ze eerder ook uitbracht op The Red Shoes. Haar stem is lager, maar ook veel warmer geworden.
Ze zegt zelf dat haar stem veranderd is in de loop der jaren. Ik hoor dat ook en ik vind dat aangenamer om naar te luisteren. De 2012 versie van Running Up That Hill bijvoorbeeld vind ik ook beter dan het origineel.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
T.o.v. wat?
Ik denk gewoon dat dat aan het nummer ligt wat je dan precies luistert hoor, je zal toch echt 2 dezelfde nummers moeten vinden op een ander moment gezongen wil je daar iets over kunnen zeggen, en dan nog... zegt 1x geen reet.
Ik zal die dan nog maar eens luisteren dan.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:36 schreef Pulzzar het volgende:
Ik vind trouwens dat ze met die kleding haar dikkere figuur erg accentueert. Ze probeert het denk ik te verhullen, maar ze bereikt het tegenovergestelde.
[..]
Ze zegt zelf dat haar stem veranderd is in de loop der jaren. Ik hoor dat ook en ik vind dat aangenamer om naar te luisteren. De 2012 versie van Running Up That Hill bijvoorbeeld vind ik ook beter dan het origineel.
Oh, ik hoor het ja, als je ze naast elkaar zet hoor je dat best goed jaquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:36 schreef Pulzzar het volgende:
Ik vind trouwens dat ze met die kleding haar dikkere figuur erg accentueert. Ze probeert het denk ik te verhullen, maar ze bereikt het tegenovergestelde.
[..]
Ze zegt zelf dat haar stem veranderd is in de loop der jaren. Ik hoor dat ook en ik vind dat aangenamer om naar te luisteren. De 2012 versie van Running Up That Hill bijvoorbeeld vind ik ook beter dan het origineel.
Snowed in at Wheeler Streetquote:Op woensdag 20 november 2013 15:29 schreef Pulzzar het volgende:
Zit nu naar 50 Words For Snow te luisteren. Toch een mooi album met dit koude herfstweer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |