quote:Oww voor die actie tegen brugge... Ik was em al kwijt.
Op donderdag 23 oktober 2003 11:09 schreef F1Bas het volgende:[..]
Ja, is ook gebeurd met een Celta speler
In dat geval zal sonck ook wel de pineut zijn.
quote:Nee, dat kost ze waarschijnlijk een boel centjes.
Op donderdag 23 oktober 2003 11:12 schreef devv05 het volgende:
mag dat zomaar ongestraft?
quote:Het schijnt dat er daar met vuurwerk gesmeten werd, nog wat van meegekregen?
Op donderdag 23 oktober 2003 11:05 schreef devv05 het volgende:
Heb me weer erg vermaakt gister op t rembrandtplein (cafe Monico is echt gaaf voor CL wedstrijden - alleen redelijk dreigend sfeertje weer door de ME) en natuurlijk in het stadion.. En een hoop mooie foto's aan overgehouden
Vandamme speelde na de eerste 10 minuten best aardig. Pasanen bleef ernstig rustig in de hectische 35 minuten
.
Volgende wat me opviel was dat na die doodschop Mitea echt terugviel in niveau. Jammer want hij begon zo veelbelovend. Lijkt me toch balen als SoetAars zijnde dat je Mitea ziet invallen op jouw plekkie
quote:Ja, wat knalwerk vlak voor mn voeten
Op donderdag 23 oktober 2003 11:18 schreef Againzender het volgende:[..]
Het schijnt dat er daar met vuurwerk gesmeten werd, nog wat van meegekregen?
quote:Nou, ik dacht, die is zo groggy, die scoort niet meer, dus zo onverstandig vond ik het niet van me
Op donderdag 23 oktober 2003 10:42 schreef DIJK het volgende:
Ik vond t een domme actie van de doc om em door te laten spelen trouwens.
quote:Aan de andere kant: Milan moet nog op bezoek bij ons en nu kunnen we eerste worden en tegen nr2 uit de andere pouls loten.
Op donderdag 23 oktober 2003 12:54 schreef ChAoZ het volgende:
en daar ben ik niet blij mee. ac milan had moeten winnen, dan was een gelijkspel 4 november een flinke stap richting 1/8 finales geweest
Toch denk ik dat Ajax met 2 uitwedstrijden het zwaarste programma heeft van de clubs in de poule.
Ach we hebben nu al meer punten dan p$v in al die jaren CL-voetbal gehaald heeft...
Dat de wedstrijd eigenlijk een andere winnaar verdiende doet niet terzake, dat zijn we over een paar weken alweer vergeten.
Wat PSV-Ajax betreft: daar zijn geen zinnige uitspraken over te doen, PSV mist kezman en ajax trabelsi (is ook eigenlijk geen vergelijk, maar ja)
Gunstig dat ze allebei gewonnen hebben deze week in de CL en maar hopen dat het een echte topper wordt!
Forza PSV
quote:Ik had nog in je fotoboek gekeken, maar je herkennen zat er niet in... Heb me rotgelachen bij Monico, nadat we eerst lekker rustig aan de zuip bij Uniek waren gegaan...
Op donderdag 23 oktober 2003 11:05 schreef devv05 het volgende:
Heb me weer erg vermaakt gister op t rembrandtplein (cafe Monico is echt gaaf voor CL wedstrijden - alleen redelijk dreigend sfeertje weer door de ME) en natuurlijk in het stadion.. En een hoop mooie foto's aan overgehouden
Zit ik in de metro, gaan ze daar nog even lekker knokken... Dan is zo'n ding best klein ![]()
Over de wedstrijd, tja... Zware pot, niet goed voor je hart enzo maar 3 punten voelt best lekker...
En ik moet er niet aan denken dat ik gisteren met een verloren wedstrijd achter de rug nog tot 02.00 uur in de file had moeten staan
quote:Nou, het was wel degelijk een brute elleboogstoot, expres of niet. Zlatan stond er ook nog analyserend naar te kijken en complimenteerde daarna Sonck voor het zijn van een betere elleboogstoter dan zijn leermeester, hijzelf. Niet normaal dat Sonck hiermee wegkwam. En dan heb ik het nog niet over een onthouden strafschop, een scala aan gele kaarten voor overtredingen die echt niet bruter waren dan die van Ajax' kant. Conclusie: Ajax zwaar gematst. Maar PSV eergisteren ook, zij het in iets mindere mate.
Op donderdag 23 oktober 2003 10:49 schreef sweek het volgende:
Ik heb de beelden nog niet zo vaak gezien, dus ik kan echt niet zeggen of het expres een elleboog was van Sonck of niet... ik kan het me eigenlijk bijna niet voorstellen van wel.Voor de rest een spannende wedstrijd, ondanks maar 10 minuten echt goed voetbal.
Gefeliciteerd Ajax-fans..
Conclusie: goed weekje voor het Nederlands voetbal
quote:Zelf dacht ik dat Sonck vroeg aan Zlatan waarom er nou geen bloed bij die jongen vloeide
Op donderdag 23 oktober 2003 13:12 schreef ErikT het volgende:Nou, het was wel degelijk een brute elleboogstoot, expres of niet. Zlatan stond er ook nog analyserend naar te kijken en complimenteerde daarna Sonck voor het zijn van een betere elleboogstoter dan zijn leermeester, hijzelf.
quote:Ze stonden er idd zo bij als de twee elleboogketiers! Partners in Crime!
Op donderdag 23 oktober 2003 13:15 schreef sqlsmurft het volgende:Zelf dacht ik dat Sonck vroeg aan Zlatan waarom er nou geen bloed bij die jongen vloeide
Zlatan zei dat hij meer met de punt op de neus had moeten ellebogen
en Sonck zei toen weer dat hij nog veel kon leren van Zlatan.
quote:Hm, was je er al vroeg? Wij waren een van de eersten die er waren en zaten hele tijd aan de bar beetje achteraan dichtbij de 'DJ'.. Later werd het ergggg druk dus dan zal ik je sowieso niet gezien hebben maar was wel heel gezellig weer
Op donderdag 23 oktober 2003 13:07 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Ik had nog in je fotoboek gekeken, maar je herkennen zat er niet in... Heb me rotgelachen bij Monico, nadat we eerst lekker rustig aan de zuip bij Uniek waren gegaan...
Zit ik in de metro, gaan ze daar nog even lekker knokken... Dan is zo'n ding best klein
Over de wedstrijd, tja... Zware pot, niet goed voor je hart enzo maar 3 punten voelt best lekker...
En ik moet er niet aan denken dat ik gisteren met een verloren wedstrijd achter de rug nog tot 02.00 uur in de file had moeten staan
quote:Was er pas om uurtje of 5, toen het al gigantisch druk was... Ben nog even naar binnen gegaan om te kijken of ik nog bekenden zag, maar heb biertje besteld en snel naar buiten gelopen
Op donderdag 23 oktober 2003 13:35 schreef devv05 het volgende:[..]
Hm, was je er al vroeg? Wij waren een van de eersten die er waren en zaten hele tijd aan de bar beetje achteraan dichtbij de 'DJ'.. Later werd het ergggg druk dus dan zal ik je sowieso niet gezien hebben maar was wel heel gezellig weer
quote:Misschien heb ik je nog wel toevallig op de foto ofzo dan
Op donderdag 23 oktober 2003 13:41 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Was er pas om uurtje of 5, toen het al gigantisch druk was... Ben nog even naar binnen gegaan om te kijken of ik nog bekenden zag, maar heb biertje besteld en snel naar buiten gelopen
quote:Zlatan is een meisje, moet zitten als ie plast!
Op donderdag 23 oktober 2003 14:04 schreef Duiveltja het volgende:
quote:Heb wel een paar knallen gehoord, maar een arrestatie heb ik niet gezien... Kan ik je foto's ergens zien?
Op donderdag 23 oktober 2003 14:03 schreef devv05 het volgende:[..]
Misschien heb ik je nog wel toevallig op de foto ofzo dan
Nog wat van dat vuurwerk en die arrestatie meegekregen?
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 14:08 schreef FrankyMcG het volgende:
Zlatan is een meisje, moet zitten als ie plast!
quote:Ik zit alleen zo als ik moet schijten. Ik ga dan geen VI lezen. Als er stront uit moet komen, ga ik dat er niet gelijk weer instoppen.
Op donderdag 23 oktober 2003 14:15 schreef sqlsmurft het volgende:[..]
heee ik ben een jongetje en ik vind dat soms ook lekkerder! *met een vi-tje erbij ofzo...
quote:Ik ga ze wel online zetten maar niet publiek, sommige zijn ook te belastend. MSN/ICQ/Mail maar..
Op donderdag 23 oktober 2003 14:13 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Heb wel een paar knallen gehoord, maar een arrestatie heb ik niet gezien... Kan ik je foto's ergens zien?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |