quote:Nêh, mâgh wel in Hâghdawék
Op woensdag 22 oktober 2003 23:47 schreef Doc het volgende:[..]
En je woont neem ik aan ook niet in Hardewijk
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 23:52 schreef twi het volgende:Nêh, mâgh wel in Hâghdawék
quote:Ik ben geen geweldige supporters, ik weet ook dat ik amper naar het stadion ga, maar ik geniet wel van Ajax en dat heb ik gemeen met veel mensen. Ik heb respect voor mensen die de poen en de tijd week in week uit op kunnen brengen, en ik zou het óók wel erg graag willen. Hopelijk zit ik er volgend jaar iedere twee weken _eindelijk_ een keer vast bij, want ik mis gewoon een hoop.
Op woensdag 22 oktober 2003 23:52 schreef Tigger1968 het volgende:
DOC is elke auto waar je in rijdt ook thevens van de bestuurder?misschien zit ik wel op het account van mijn vrouw.........vervolgens zijn er hier mensen die zich wel een geweldige supporter vinden,en dat zonder ook maar 1 x naar het stadion te gaan......ik denk(maar wie ben ik) als je iets echt heel gaaf vindt,dat je er heen gaat,het wil meebeleven,erBIJ wil zijn,het met eigen zintuigen wil proeven,DAT is voor mij beleving...dan support je je club...met AANWEZIGHEID en thevens financieel....DAT zijn voor mij DE supporters
Maar laat mij voorlopig even lekker van MIJN Ajax genieten op MIJN manier, dank je?
Bovendien heb ik mij - en anderen hier - nergens zien beweren dat wij fantastische supporters zijn. Dus al die commotie begrijp ik echt totaal niet. Raar genoeg blijft het gezeik erover alléén in het Ajax-topic terug te komen. Het is toch wat...
quote:
DOC is elke auto waar je in rijdt ook thevens van de bestuurder?misschien zit ik wel op het account van mijn vrouw.........
quote:Ik snap het wel hoor. Heb dat ook vroeger veel gedaan. Heb hier ook al enkele malen gemeld waarom ik het een hele tijd niet gedaan heb (en tegenwoordig ook nog maar heel zelden).
vervolgens zijn er hier mensen die zich wel een geweldige supporter vinden,en dat zonder ook maar 1 x naar het stadion te gaan......ik denk(maar wie ben ik) als je iets echt heel gaaf vindt,dat je er heen gaat,het wil meebeleven,erBIJ wil zijn,het met eigen zintuigen wil proeven,DAT is voor mij beleving...dan support je je club...met AANWEZIGHEID en thevens financieel....DAT zijn voor mij DE supporters
[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 22-10-2003 23:58]
en dat we zouden winnen
En terecht.
quote:Ja
Op donderdag 23 oktober 2003 00:02 schreef Leshy het volgende:
Is dit waar we praten over de wedstrijd waarin Koeman in een sportieve bui v.d. Vaart en Trabelsi wisselde om de wedstrijd wat eerlijker te maken voor Celta?
Lekker hoor.
Maar 1-1 was waarschijnlijk een meer terechte uitslag! Lekker belangrijk
quote:1-2 bedoel je
Op donderdag 23 oktober 2003 00:09 schreef Speed1971 het volgende:
Dikke poep! Ik sta nog te shaken om mijn benen.Lekker hoor.
Maar 1-1 was waarschijnlijk een meer terechte uitslag! Lekker belangrijk
Het fenomeen shaken is welbekend :S
Maar gelukkig hebben 'we' gewonnen! Enige voordeel van vanavond is dat ik het zenuwslopende gedeelte gemist heb.
quote:Dat bedoel ik dus
Op woensdag 22 oktober 2003 23:18 schreef Juan Zueco het volgende:Het antwoord is dus nee Tony_Montana67.
Ik ga de laatste tijd ook bijna nooit meer naar het stadion en daar heb ik mijn redenen voor, maar dat maakt mij geen mindere fan
Maar wat ik gezien heb was Celta toch wel heel wat niveautjes beter dan AEK dinsdag.
[Dit bericht is gewijzigd door Grote-Smoeldriaan op 23-10-2003 08:34]
Open er dan een topic over.
Ajax !
Heb geen zin/tijd om er lang over door te lullen, 2e helft met samengeknepen billen gezeten maar toch 3 punten weggesleept.
quote:Hoezo? Was SCH op bezoek?
Op donderdag 23 oktober 2003 09:22 schreef Doopy-X- het volgende:2e helft met samengeknepen billen gezeten
Eerst wedstrijd, kleine samenvating, sportjournaal, reclame, 25-minuten samenvatting, 5 minuten-samevatting, reclame, journaal, reclame en dan pas de rest
![]()
Gewoon naar Belgie kijken, die doen alle samenvatting 12 minuten en geen reclame
[offtopic] Wat dan wel weer jammer is, is dat er een foto in de spits staat van Zlatan, Sonck en Mitea met als ondertitel dat Zlatan gefeliciteerd wordt door zijn ploeggenoten Sonck en Sneijder.
Terwijl je de rug van Mitea ziet. Met naam dus. [/offtopic]
quote:Geef ze eens ongelijk?
Op donderdag 23 oktober 2003 09:46 schreef ChAoZ het volgende:En ik las ergens een kop dat Celta vond dat Merk partijdig was
quote:Mwah ik vond dat nog wel meevallen.. Oké die ene keer had ie een strafschop kúnnen geven, maar nodig vond ik dat niet er was bij van damme iig wel de intentie om de bal te spelen. En die andere keer (tegen de achterlijn) was echt geen strafschop.
Op donderdag 23 oktober 2003 09:52 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Geef ze eens ongelijk?
Die 5 gele kaarten waren gewoon terecht. Dat geleuter tegen de scheids altijd, gewoon geel trekken.
Alleen Sonck had eraf moeten gaan, die overtreding was gewoon diep donker rood. Je kon duidelijk zien dat t nogal express was omdat hij nog doorhaalde met z'n arm (Je weet het precies als je zo met je elleboog zo'n speler raakt, dan ga je niet nog eens doorhalen. En ja ik heb als matig amateurvoetballer ook menig elleboog uitgedeeld en geincasseerd, je kan me dus rustig ervaringsdeskundige noemen) nadat hij de speler met de elleboog raakte. En bovendien was de manier van inkomen sowieso al schandalig (als een laagvliegend ongeleid projectiel) Er werd trouwens bij de NOS wel wat lacherig over gedaan wat ik ook nogal flauw vond. Als t een andere club is herhalen ze t 6X uit zoveel mogelijk verschillende hoeken en standen. Maar ja dat is mijn mening.
Ow had ik de ajaxfans al gefeliciteerd.. Niet?! nou dan bij deze. T mag gezegd worden, een goede club wint ook zijn slechte wedstrijden.
[Dit bericht is gewijzigd door DIJK op 23-10-2003 10:03]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |