Al sinds de dag dat ik daar werk (nu zo'n twee maanden) word ik door een chinese jongen van 21 jaar oud getreiterd. Telkens als ik iets vertel begint hij heel hard JA JA JA JA door me heen te roepen.
Het vervelendste is dat íe steeds wachtte tot ik op mijn heftruck langskwam en dan rakelings voor me langs schoot, met een smile op zijn bek en dan riep hij nog sukkel na. Hij was me echt continu aan het treiteren.
Ik ben tot wel vier keer toe naar mijn chefs gestapt om het te melden, precies uitgelegd wat het probleem was. Ze zouden hem vragen een beetje normaal te doen maar er veranderde niks.
Gisteren reed hij tegen me aan, voor de zoveelste keer. Weer naar de chefs gegaan en weer geen aktie van hun kant. Ik vertelde dat ik vandaag of morgen een keer uit mijn slof zou schieten, wat dus ook gebeurde.
Het was maar een zacht tikje, maar weer reed hij expres tegen de lepels van mijn heftruck. Ik reageerde niet meteen maar toen hij een paar minuten later iets verderop stilstond, met zijn rug naar mij toe, heb ik mijn truck in zijn achteruit gezet en ben ik vol boven op zijn truck geknald. Heel veel onderdelen vlogen in het rond. Ik stapte af en vertelde hem dat als ie mij nog een keer dwars zou zitten dat ik hem door heel het magazijn zou slaan. Ik was door het dolle heen.
Hij stapte van zijn heftruck en begon allemaal ninja bewegingen naar me te maken. Ik duwde hem een keer weg en sloeg hem toen met alle kracht die ik in me had op zijn neus.
Ik ben nu dus naar huis gestuurd, alleen omdat ik het materiaal van de baas hiervoor gebruikt heb. Het is ook wel begrijpelijk, ik had dit nooit mogen doen. Het kan zelfs ook nog dat die jongen iets van een wiplash en een gebroken neus heeft ofzo.
Het werd zwart voor mijn ogen. Morgen naar het uitzendburo
veel suc6 nog
[Dit bericht is gewijzigd door B03S op 22-10-2003 21:56]
probleem is alleen dat je nu geen werk meer hebt....
quote:dat is in Nederland toch niet zo'n probleem? uitkering ofzo? en zoiets als heftruckchauffeurs ofzo lijken mij overal wel nodig. . ..
Ik zit nu alleen zonder inkomsten
quote:'per ongeluk' overhoop rijden ofzo..
Op woensdag 22 oktober 2003 21:59 schreef Toffe_Ellende het volgende:
eerlijk gezegd vind ik deze oplossing niet echt succesvolVolgens mij moet je nooit geweld als eerste gebruiken in zo'n geval. Maar wat je wel had moeten doen met zo'n 'kut-chinees' zou ik niet weten.
quote:Ja klopt ook wel.
Op woensdag 22 oktober 2003 21:58 schreef LSD het volgende:[..]
dat is in Nederland toch niet zo'n probleem? uitkering ofzo? en zoiets als heftruckchauffeurs ofzo lijken mij overal wel nodig. . ..
Maar het is zo kut dat iemand me tot het uiterste gedwongen heeft en ik nu weer opnieuw werk moet zoeken. Ik was net een beetje op miijn gemak daar.
quote:no cure
Op woensdag 22 oktober 2003 22:01 schreef neusaap het volgende:
hulde!
laat 'm maar zien waar je voor staat.
trouwens mogen ze je nu nooit ontslaan,
omdat je hebt laten merken dat er een probleem was, en je ze hebt gewaarschuwd.
als ze je toch ontslaan, gewoon aanklagen die zooi met een 'no win, no pay' advocaat
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 21:53 schreef Mardoek het volgende:
Altijd weer die chinanezen..
quote:Wat zijn dit nou weer voor opmerkingen...
Op woensdag 22 oktober 2003 21:58 schreef Sas22 het volgende:
Chinezen.... alleen maar goed voor een 42 (Nasi met Babipangang)
quote:Maakt dat wat uit dan?
Op woensdag 22 oktober 2003 22:05 schreef Toffe_Ellende het volgende:
wat is er trouwens van die Chinees overgebleven?
quote:
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 22:05 schreef vio het volgende:
je bent me dr toch ook een..![]()
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 22:05 schreef vio het volgende:
je bent me dr toch ook een..![]()
nou heeft ie je (op pijnlijke neus na) waar die je hebben wilde..
je bazen hadden ook VEEL eerder in moeten grijpen...blijkbaar was alleen praten bij die dude niet goed genoeg...ze hadden hem naar huis moeten sturen..of met jullie 2 om te tafel gaat zitten...
maja...maar goed dat je die chinees op zijn ogen hebt gehouwen...
quote:nou, ik ken nog iemand in de organenmaffia
quote:-3 - Generalisatie
Op woensdag 22 oktober 2003 22:02 schreef AhJoe het volgende:[..]
[..]Wat zijn dit nou weer voor opmerkingen...
![]()
quote:sushi.
quote:LOL
Op woensdag 22 oktober 2003 22:11 schreef dr.dunno het volgende:sushi.
miscshien een bijbaantje bij een lokaal chinees restaurant?
"SAMBAL BIJ SPLEETOOG!?!?!? SAMBAL BIJ!?!?!"
Stellen ze meestal wel op prijs
quote:Hopelijk (voor jou dan..) gaat hij niet naar de politie. Ik kan me heel goed voorstellen dat je zo boos bent geworden maar het mag niet. Heb je uberhaupt al iets gehoord van iemand hierover?
Op woensdag 22 oktober 2003 21:54 schreef Conflict het volgende:
Ik zit nu alleen zonder inkomsten
quote:Het is net 2 uur geleden
Op woensdag 22 oktober 2003 22:22 schreef LifeTap het volgende:[..]
Hopelijk (voor jou dan..) gaat hij niet naar de politie. Ik kan me heel goed voorstellen dat je zo boos bent geworden maar het mag niet. Heb je uberhaupt al iets gehoord van iemand hierover?
Als hij het 'goed' aanpakt kan het jou veel geld/tijd (taakstraf/whatever) gaan kosten...
Ik vind het zo kut
quote:vindt je het gek als je dingen van het werk sloopt
Op woensdag 22 oktober 2003 22:36 schreef DeStedebouwer het volgende:
En dan word je meteen ontslagen?
maar ja vindt wel dat je gelijk heb conflict
quote:Nee, ik werkte voor een uitzendburo, voor mij tien anderen
Op woensdag 22 oktober 2003 22:36 schreef DeStedebouwer het volgende:
En dan word je meteen ontslagen?
Verder zijn ze nog bruikbaar, al zie je bij beiden rucks een flinke buts
quote:bel hem op en zeg dat het je spijt
Op woensdag 22 oktober 2003 22:24 schreef Conflict het volgende:[..]
Het is net 2 uur geleden
Ik vind het zo kut
ik kan het ook nie uitstaan als mensen me stelselmatig het bloed onder me nagels vandaan halen...zoals die syrier "restaurantmanager" bij mij op het werk...
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 22:48 schreef elcastel het volgende:
Alleen die gekke Chineesmedelander heeft nu zijn zin, hij heeft je weg getreiterd. Op naar de volgende levensles.
quote:Conflict, volgens mij hebben we de Chinees gevonden.
Op woensdag 22 oktober 2003 21:55 schreef method21 het volgende:
Lol ....
dit heb ik dus ook precies hetzelfde gehad ....
exact ...je verhaal klonk zoals het mijne ook ging...
quote:je meent het... maar toch allemaal 1 pot nat.
Op woensdag 22 oktober 2003 22:32 schreef The_Lizard_Queen het volgende:[..]
Dat is Japans.
quote:welke niet.
Op woensdag 22 oktober 2003 23:09 schreef Tichelaar het volgende:
heeft die chinees Chu als achternaam
quote:.
Op woensdag 22 oktober 2003 21:53 schreef Mardoek het volgende:
Altijd weer die chinanezen..
het had toch net zo goed een duitser kunnen zijn
quote:Geen chinezen..geen enkele nummer bij de chinees voor jou
Op woensdag 22 oktober 2003 21:58 schreef Sas22 het volgende:
Chinezen.... alleen maar goed voor een 42 (Nasi met Babipangang)
quote:En als het een 'kut-hollander' was..had je met je heftruck op op hem moeten zitten..dan had je HOLLANDSE STAMPOT !
Op woensdag 22 oktober 2003 22:08 schreef Famas het volgende:
mooi...net goed...eigenlijk had je em aan je lepels van je heftruck moeten spiezen...dan had je chinees op een stokje (menu 666![]()
quote:eh.... ben geen sjieneesjie als je dat bedoel..
Op donderdag 23 oktober 2003 00:03 schreef zolTan15 het volgende:
t verklaard je naam....
quote:Vieze vette Jus met gore appelmoes bij?!
Op woensdag 22 oktober 2003 22:19 schreef Vampier het volgende:
nadat je hem een zacht tikje hebt gegeven had je moeten vragen"SAMBAL BIJ SPLEETOOG!?!?!? SAMBAL BIJ!?!?!"
Stellen ze meestal wel op prijs
jammer dat jij nu de lul bent
of natuurlijk met zijn heftruck met jou heftruck optillen en hem laten zitten zoals dit:
succes met vinden van nieuwe baan
quote:stiekem had ik het nog tegen Conflict...
Op donderdag 23 oktober 2003 00:05 schreef Sen-G het volgende:[..]
eh.... ben geen sjieneesjie als je dat bedoel..
Treiteren kan heel erg zijn, vooral als het langere tijd gebeurt. En zo'n reactie als van jou is dan heel normaal
Hulde
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 00:09 schreef zolTan15 het volgende:[..]
stiekem had ik het nog tegen Conflict...
quote:Of een Marokkaan.
Op woensdag 22 oktober 2003 23:56 schreef Sen-G het volgende:[..]
.
het had toch net zo goed een duitser kunnen zijn
quote:dat wilde ik in eerste instantie ook zeggen...
Op donderdag 23 oktober 2003 00:13 schreef Sphere het volgende:[..]
Of een Marokkaan.
In China dan .
Uitzonderingen daar gelaten .
Tsiesien-loow...
quote:Zij zullen de nederlanders ook misschien wel haten.. om hen 'zunigheid' en stinkkazen...
Op donderdag 23 oktober 2003 00:15 schreef schatje het volgende:
Ik haat Chinezen, ze gorgelen en spugen de hele tijd, en ze lopen je voortdurend voor de voeten.In China dan
.
Uitzonderingen daar gelaten
.
quote:Ja joh, vertel mij wat
Op donderdag 23 oktober 2003 00:39 schreef Sen-G het volgende:[..]
Zij zullen de nederlanders ook misschien wel haten.. om hen 'zunigheid' en stinkkazen...
maar.haten is wel een groot woord..
vergeet niet dat azie groter is dan dit kikkerlandje.. deze werelddeel..
quote:Hij bedoelde sucker.
Op woensdag 22 oktober 2003 21:50 schreef Conflict het volgende:
en dan riep hij nog sukkel na.
V.
quote:Bad boys, bad boys...
Op donderdag 23 oktober 2003 11:05 schreef Tessje het volgende:![]()
let's get him
quote:Wablief??
Op donderdag 23 oktober 2003 12:21 schreef BAZZA het volgende:
Die arme derde rangs Japanner
quote:Whatcha gonna do...
Op donderdag 23 oktober 2003 12:14 schreef schatje het volgende:[..]
Bad boys, bad boys...
quote:Die Jap, je weet wel die ene
Op donderdag 23 oktober 2003 13:14 schreef schatje het volgende:
Wablief??
quote:Jaap Jongbloed, ben je in de war met hem??
Op donderdag 23 oktober 2003 13:38 schreef BAZZA het volgende:[..]
Die Jap, je weet wel die ene
Is toch echt een Nederlander hoor.
quote:Hoe kom je nou weer op die inmiddels grijze Tros ridder?
Op donderdag 23 oktober 2003 13:40 schreef schatje het volgende:
Jaap Jongbloed, ben je in de war met hem??Is toch echt een Nederlander hoor.
Beschamend vind ik dat als Nederlander? Ze zeggen wel eens die buitenlanders zitten alleen maar te schelden en hard te praten. Nou wij Nederlanders kunnen ook wat van.
42, Sambal Bai, chinazen, vuile spleetoog......
Gaan jullie ook zulke opmerkingen maken over de Heftrucker die naar een uitzendbureau moet, wanneer die Chinees echt whiplash of hersensbeschadiging heeft opgelopen en nooit meer aan de slag kan. Wie zegt dat hij dit heeft verdiend. Hij was natuurlijk niet goed bezig, maar dit soort geweld moet je proberen te voorkomen.
Heftrucker: Wat ga je tegen de mensen van de uitzendbureau zeggen als ze om de reden van ontslag vragen?
Reden: Die kut chinees irriteerde me een lange tijd met zijn opmerkingen en de baas deed niks, dus heb ik het maar zelf opgelost met geweld en nu zit ik hier. De politie was ook aanwezig.
Uitzendbureau: Nou meneer dat is genoteerd...We bellen u wel als er werk is.....
Heftrucker, je bent echt heel slim bezig.
P.s. Had je ook de held uitgehangen als het een neger, marokkaan of turk was die jouw irriteerde?
quote:hij heeft eigenlijk wel eem beetje gelijk, die turken, marokkanen en negers zijn meestal wat dreigender dan een chinees, die 3 genoemden halen dan vaak hun vrienden erbij en rammen je in elkaar.
Op zaterdag 25 oktober 2003 16:28 schreef Dutchies het volgende:
Wat een gelul is dit? Ik weet niet wat ik las na het verhaal van die heftrucker.Beschamend vind ik dat als Nederlander? Ze zeggen wel eens die buitenlanders zitten alleen maar te schelden en hard te praten. Nou wij Nederlanders kunnen ook wat van.
42, Sambal Bai, chinazen, vuile spleetoog......
Gaan jullie ook zulke opmerkingen maken over de Heftrucker die naar een uitzendbureau moet, wanneer die Chinees echt whiplash of hersensbeschadiging heeft opgelopen en nooit meer aan de slag kan. Wie zegt dat hij dit heeft verdiend. Hij was natuurlijk niet goed bezig, maar dit soort geweld moet je proberen te voorkomen.
Heftrucker: Wat ga je tegen de mensen van de uitzendbureau zeggen als ze om de reden van ontslag vragen?
Reden: Die kut chinees irriteerde me een lange tijd met zijn opmerkingen en de baas deed niks, dus heb ik het maar zelf opgelost met geweld en nu zit ik hier. De politie was ook aanwezig.
Uitzendbureau: Nou meneer dat is genoteerd...We bellen u wel als er werk is.....
Heftrucker, je bent echt heel slim bezig.
P.s. Had je ook de held uitgehangen als het een neger, marokkaan of turk was die jouw irriteerde?
quote:Dan doen vooral Marokkanen.
Op zondag 26 oktober 2003 00:56 schreef peavey het volgende:
hij heeft eigenlijk wel eem beetje gelijk, die turken, marokkanen en negers zijn meestal wat dreigender dan een chinees, die 3 genoemden halen dan vaak hun vrienden erbij en rammen je in elkaar.
quote:Vandaag is voor het eerst dat je niet stoned achter je computer zit nietwaar?
Op maandag 27 oktober 2003 20:49 schreef Conflict het volgende:
Vandaag hebben ze me gebeld voor ander werk
quote:Ik ben wel stoned.
Op maandag 27 oktober 2003 20:53 schreef boebiedoe het volgende:[..]
Vandaag is voor het eerst dat je niet stoned achter je computer zit nietwaar?
quote:Nee dat ben ik
Op maandag 27 oktober 2003 20:53 schreef boebiedoe het volgende:[..]
Vandaag is voor het eerst dat je niet stoned achter je computer zit nietwaar?
Gaan we met z,n alle die chinees kapot slaan
heb je misschien achter zijn rug over hem geroddeld enzo...
quote:huh, was jij een tijd geleden niet gestopt?
Op maandag 27 oktober 2003 20:56 schreef Conflict het volgende:Ik ben wel stoned.
quote:klopt, was.
Op dinsdag 28 oktober 2003 01:18 schreef Vision het volgende:[..]
huh, was jij een tijd geleden niet gestopt?
quote:Populisme.
Op dinsdag 28 oktober 2003 01:37 schreef Marijnissen het volgende:
racisme
Hij had jou al lang een whiplash kunnen rijden, dus ik kan me wel voorstellen wat er in jouw hoofd omgaat, mits je zelf een beetje normaal ben.
Maar ik vrees dat je weinig steun zal krijgen...sterkte.
Maar je had wel gelijk hoor. Wie niet luisteren wil moet maar voelen
En best gemeen een chinees ziet al zo slecht. En nu helemaal niks meer
(Sindsdien krijg ik constant te horen als ik nog eens naar mijn oom en tante ga:"Koen, pas op voor rond fietsende chineesjes)
trouwens... ninja's komen uit japan, niet china
quote:JA JA JA JA!!!!
Ik had dus een baantje als heftruckchauffeur in een groot warehouse.Al sinds de dag dat ik daar werk (nu zo'n twee maanden) word ik door een chinese jongen van 21 jaar oud getreiterd. Telkens als ik iets vertel begint hij heel hard JA JA JA JA door me heen te roepen.
Het vervelendste is dat íe steeds wachtte tot ik op mijn heftruck langskwam en dan rakelings voor me langs schoot, met een smile op zijn bek en dan riep hij nog sukkel na. Hij was me echt continu aan het treiteren.
Ik ben tot wel vier keer toe naar mijn chefs gestapt om het te melden, precies uitgelegd wat het probleem was. Ze zouden hem vragen een beetje normaal te doen maar er veranderde niks.
Gisteren reed hij tegen me aan, voor de zoveelste keer. Weer naar de chefs gegaan en weer geen aktie van hun kant. Ik vertelde dat ik vandaag of morgen een keer uit mijn slof zou schieten, wat dus ook gebeurde.
Het was maar een zacht tikje, maar weer reed hij expres tegen de lepels van mijn heftruck. Ik reageerde niet meteen maar toen hij een paar minuten later iets verderop stilstond, met zijn rug naar mij toe, heb ik mijn truck in zijn achteruit gezet en ben ik vol boven op zijn truck geknald. Heel veel onderdelen vlogen in het rond. Ik stapte af en vertelde hem dat als ie mij nog een keer dwars zou zitten dat ik hem door heel het magazijn zou slaan. Ik was door het dolle heen.
Hij stapte van zijn heftruck en begon allemaal ninja bewegingen naar me te maken. Ik duwde hem een keer weg en sloeg hem toen met alle kracht die ik in me had op zijn neus.
Ik ben nu dus naar huis gestuurd, alleen omdat ik het materiaal van de baas hiervoor gebruikt heb. Het is ook wel begrijpelijk, ik had dit nooit mogen doen. Het kan zelfs ook nog dat die jongen iets van een wiplash en een gebroken neus heeft ofzo.
sukkel!
quote:Als de bakken / frame van de heftruck ontzet zijn dan worden ze afgekeurd en dan zullen ze vervangen moeten worden.
Op woensdag 22 oktober 2003 22:43 schreef Conflict het volgende:
O ja, heftrucks zijn nog intact, alleen de beschermplaten vielen eraf.Verder zijn ze nog bruikbaar, al zie je bij beiden rucks een flinke buts
En dat is een prijzig geintje ik geloof dan een 1.5 tons truck al ¤ 50.000 kost.
Dus ik hoop voor jou dat je niet aansprakelijk wordt gesteld voor de schade.
Ook hoop ik dat die vent niks heeft anders kan het nog een lastig verhaal worden.
Was geen slimme actie!
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 19:26 schreef DICE3 het volgende:[..]
JA JA JA JA!!!!
sukkel!
heb hier geen begrip voor
quote:Kan jij dat niet ff voor de TS doen?
Op dinsdag 4 november 2003 00:52 schreef scumback het volgende:
Ik had hem buiten bij de poort helemaal inelkaar geslagen....zeker weten....
Tip: Laat een internet-fax hem op zijn huis en mobiel constant bellen, das best fijn
quote:Nee...ik los geen problemen op voor anderen. Ik wilde er alleen maar me zeggen als mij dit was overkomen. In feite is die Chinees nu de winnaar.....want hij werkt er nog. Daarom had ik hem buiten de poort aangepakt. En goed ook. Geen baas die daar wat aan kan doen.....
Op dinsdag 4 november 2003 03:23 schreef BAZZA het volgende:[..]
Kan jij dat niet ff voor de TS doen?
quote:Met een gebroken neus komt zo'n eikel er nog veel te goed vanaf
Ik had dus een baantje als heftruckchauffeur in een groot warehouse.Al sinds de dag dat ik daar werk (nu zo'n twee maanden) word ik door een chinese jongen van 21 jaar oud getreiterd. Telkens als ik iets vertel begint hij heel hard JA JA JA JA door me heen te roepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |