abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23649976
was dat niet "TV educatee ave Reneej"?
toen gingie eelt afsnijden en koken, "dat is un delicatesse!"

is dat dezelfde reneej? dat moet ik zien!
voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!
pi_23691167
ja dezelfde!!

oh, we staan in de spits vandaag!!!

en nog een linkje: http://www.vpro.nl/villa-(...)beeld.shtml?20116738
Perzikbloesem Waanzin
pi_23702512

Ik heb het gezien... cool hoor Meentje!

Wel vage actie.. Theo met Maxims stem hehe Dat snappen alleen de Rembo & Rembo kijkers. Maar heb ik dan niet TOCH gelijk? Dat destijds Reneej gewoon helemaal werd gespeeld door Maxim?

Damesuhh enuh herenuhh.. vandaak gaanuh wijuh vinkurvervann...
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_23702738
mag ik heel eerlijk zijn? ik vond er niks aan. Een beetje te gemaakt, wat nepper dan de filmpies van vroeger.
wel gaaf hoor, dat je daaraan mee mocht doen.
ik stoorde me wel een beetje aan dat nasynchro gedoe
pi_23713611
Ik vond het hartstikke grappig SterrenM1-tje

Volgende week weer kijken he
Viper 4 life
pi_23715808
Ik ben zeer tevreden. De eerste 2 afleveringen zijn nog het minst leuk, vind ik. Heb een paar anderen gezien en die waren echt zooo coooool. Premiere feessie was de bom!
Perzikbloesem Waanzin
pi_23717048
quote:
Op donderdag 2 december 2004 15:49 schreef Meentje het volgende:
Ik ben zeer tevreden. De eerste 2 afleveringen zijn nog het minst leuk, vind ik. Heb een paar anderen gezien en die waren echt zooo coooool. Premiere feessie was de bom!

We blijven u en de Rembo's volgen

Nu we trouwens toch een insider hebben, Meentje:

Ik, als ultimate Rembo & Rembo fan, en vele vele andere ment mij zouden het helemaal geweldig vinden als er een (of meerdere) DVD's op de markt komen van de mannen. Nu zal dat voor de kerst niet meer lukken, maar wellicht voor de Paas Nee maargoed.. ik dacht wellicht kan jij via via (of direct) eens een balletje op gooien? Als je zag hoe het topic Het GROTE "Breng Rembo & Rembo terug op TV" TOPIC liep als een tiet! Toe Meen toeee lieve lieve lieeeeeeve Meentjuh

pi_23718450
Nou, ik ben geabonneerd op de villa nieuwsbrief en daar stond in dat de dvd met de R&R afleveringen vanaf 2 dec in de villa winkel te koop zou zijn. Maar dat heb ik dus ook maar gelezen!
Perzikbloesem Waanzin
pi_23719441
quote:
Op donderdag 2 december 2004 17:37 schreef Meentje het volgende:
Nou, ik ben geabonneerd op de villa nieuwsbrief en daar stond in dat de dvd met de R&R afleveringen vanaf 2 dec in de villa winkel te koop zou zijn. Maar dat heb ik dus ook maar gelezen!

Nahja dit meen (Meen ) je niet... zou super zijn!! Hoewel het vandaag 2 december is en er (nog) niets in de winkel te zien is helaas.. maar ik kan nog wel even wachten! Och dit zou super zijn! Alle puzzelstukjes vallen in elkaar.. ik wist niet wat ik voor mijn verjaardag moest vragen en Remboo & rembooo komen op DVD...

pi_23720341
Nog even quoten:

quote:
Lang verwacht, nooit gedacht, maar daar is ie dan... De Rembo & Rembo SUPER-DVD!Techniek: 120 minuten High Speed, Dobbel-High Kwallitie en in volgens de laatste technieken tegendraads gefrituurd in digitaal gestuurde SpareribsOven. En Piep Jan Knor heeft alles in de gaten gehouden, dus dat zit wel goed! Met 50 top-sketches zoals DE LASERSCHETENskatch, Rudy und Rudy, STRIPPOKERavondje, De eerste Fietsrijles, The Garlic Brothers, Mag Dat? en vele, vele, vele, vele, vele, vele, vele andere hoogtepunten! Extra: 1 MEGAbonustrack van een NOG NOOIT EERDER!!!! vertoonde humor-estafette-show DEROPOFDERONDER! Deze DVD mag je niet missen! Humor om te lachen! Omdat je het waard bent! Hoe-vaak-moet-ik-dat-nog-zeggen?

VANAF 2 DECEMBER TE KOOP IN DE VILLAWINKEL!

Ik zie 'm ook nog niet staan en zit er ook om te springen!
Perzikbloesem Waanzin
pi_23725822
quote:
Op donderdag 2 december 2004 19:03 schreef Meentje het volgende:
Nog even quoten:
[..]

Ik zie 'm ook nog niet staan en zit er ook om te springen!

WHHHHHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Geweldig Hoe kom ike rbij dat nu te vragen

Ik voorspel alvast: "Na massale verkoop van de eerste Rembo & Rembo DVD nu een vervolg met deel 2 & 3"

OHJAAJOH!!??... JA!!

Ik ga net zolang zitten refreshen tottie in de winkel staat
pi_23732400
ojajohh? jojajoh? jaahhaaaaaaaaaaa!
ow.

(ik ben benieuwd of t niet een samenvoeging is van de 2 teeps)
zodra iemand m heeft: frontpage review!
  dinsdag 7 december 2004 @ 09:55:52 #214
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_23816025
Yes!!! Bestellen maar.

Ik vind trouwens niet dat Maxim Theo heeft weggespeeld. Soms eerder andersom eigenlijk. Maar goed, daar zullen we allemaal weer anders tegen aankijken.
  dinsdag 7 december 2004 @ 10:01:09 #215
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_23816091
En...besteld Ben blij nu.
pi_23816681
Niemand heeft niemand weggespeeld toch? ze zijn allebei op teevee en ze doen ook lief tegen elkaar, hoor... volgens mij houden ze wel een beetje van elkaar.
Perzikbloesem Waanzin
pi_23816825
TVP!
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
  dinsdag 7 december 2004 @ 11:22:48 #218
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_23817335
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 10:43 schreef Meentje het volgende:
Niemand heeft niemand weggespeeld toch? ze zijn allebei op teevee en ze doen ook lief tegen elkaar, hoor... volgens mij houden ze wel een beetje van elkaar.
Inderdaad Meentje!
pi_23817983
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 10:43 schreef Meentje het volgende:
Verdienen de Nobel prijs die gasten

Nu ga ik twijfelen... of ik hem moet ebstellen.. aangezien ik heb laten blijken dat ik die erg graag wil hebben en dat ik binnekort EN jarig ben EN kerst heb... Dilemmaaa...
pi_23818160
Whaa!! ik ga hem bestellen, ik koop echt nooit DVD's omdat ik ze toch nooit meer dan eens kijk. Maar dit is een uitzondering.
Jammer dat het een compilatiedvd is, ik zou echt alle afleveringen op DVD willen zien.
pi_23818242
ik heb echt VEEL geld over voor de dvd-serie met alle afleveringen (stel dattie zou bestaan)...

een jaar geleden was theo bij het 6pack kerstdiner en zag er daar behoorlijk uit als herman brood in zn laatste jaar, best verlopen dus. Doet me deugd om te zien dattie weer helemaal de oude is met Reneej!

en wie de dvd binnenheeft moet m effe reviewen (welke skatches er precies opstaan enzo)
pi_23821602
dat 6pack diner was nog na de opnamen van teken meej, hoor! was jij erbij?
Perzikbloesem Waanzin
  woensdag 8 december 2004 @ 12:39:39 #223
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_23830378
verlopen? Theo? Nee toch...:(
pi_23831161
Nee joh.. Theo is gewoon Theo is gewoon Theo
Perzikbloesem Waanzin
pi_23831494
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 16:32 schreef Meentje het volgende:
dat 6pack diner was nog na de opnamen van teken meej, hoor! was jij erbij?
vorig jaar was dat , was er niet bij nee, was toen op tv en hij was maar weinig in beeld.
hij zag er behoorlijk verrot uit toen, maarja dat heeft iedereen welles
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')