Ik zat te denken aan een verwendag voor haar en ook voor mezelf. Zo'n dag waar je helemaal in de watten wordt gelegd. Waar je een gezichtsbehandeling krijgt, in de sauna kunt gaan en dat soort dingen.
Heeft iemand ervaring met 'bedrijven' die dit soort dingen aanbieden?
quote:gewoon lekker hotelletje regele met een jacuzi dr in en bubbelen maar
Op woensdag 22 oktober 2003 11:44 schreef Hanneman het volgende:
2e kerstdag heb ik 1 jaar verkering met m'n vriendin. Ik wil haar dan iets speciaals geven.Ik zat te denken aan een verwendag voor haar en ook voor mezelf. Zo'n dag waar je helemaal in de watten wordt gelegd. Waar je een gezichtsbehandeling krijgt, in de sauna kunt gaan en dat soort dingen.
doen in en me vrouwtje ook regelmatig hebben nu de bruidssuite in het efteling hotel geboekt
Veel plezier
Edit: Oh ja, Thermae 2000 heet dat zie ik nu hierboven...
[Dit bericht is gewijzigd door Copycat op 22-10-2003 11:53]
[Dit bericht is gewijzigd door Bluezz op 22-10-2003 11:54]
Ik zat eraan te denken ook eens zoiets te doen, maar die prijzen zorgen ervoor dat ik dit wel een keer ga doen als ik rijk ben.
quote:zooi op je kop laten smeren is voor nichten.
Op woensdag 22 oktober 2003 11:44 schreef Hanneman het volgende:
2e kerstdag heb ik 1 jaar verkering met m'n vriendin. Ik wil haar dan iets speciaals geven.Ik zat te denken aan een verwendag voor haar en ook voor mezelf. Zo'n dag waar je helemaal in de watten wordt gelegd. Waar je een gezichtsbehandeling krijgt, in de sauna kunt gaan en dat soort dingen.
gewoon leuk dagje goed karten of paintballen. DAT zijn verwendagen.
quote:Jij hebt vast geen vriendin hè?
Op woensdag 22 oktober 2003 19:45 schreef speedfreakssj het volgende:[..]
zooi op je kop laten smeren is voor nichten.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.gewoon leuk dagje goed karten of paintballen. DAT zijn verwendagen.
Allemaal van die superluxe die 69,- kosten. Zijn er geen goedkopere en misschien iets minder luxe?
quote:jawel. en de mijne gaat ook liever karten en paintballen dan een beejte nichterig je alten insmeren met allemaal zooi.
Op woensdag 22 oktober 2003 19:46 schreef Slarioux het volgende:[..]
Jij hebt vast geen vriendin hè?
quote:Ow, dus je bent homofoob? Dat kan hoor. Dat was 20 jaar geleden heel normaal
Op donderdag 23 oktober 2003 16:14 schreef speedfreakssj het volgende:[..]
jawel. en de mijne gaat ook liever karten en paintballen dan een beejte nichterig je alten insmeren met allemaal zooi.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop