abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14048221
2e kerstdag heb ik 1 jaar verkering met m'n vriendin. Ik wil haar dan iets speciaals geven.

Ik zat te denken aan een verwendag voor haar en ook voor mezelf. Zo'n dag waar je helemaal in de watten wordt gelegd. Waar je een gezichtsbehandeling krijgt, in de sauna kunt gaan en dat soort dingen.

Heeft iemand ervaring met 'bedrijven' die dit soort dingen aanbieden?

woensdag 22 oktober 2003 @ 11:45:29 #2
35189 Troel
scherp en bot
pi_14048249
De Yes heeft vrij vaak van dat soort arrangementen!!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_14048296
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 11:44 schreef Hanneman het volgende:
2e kerstdag heb ik 1 jaar verkering met m'n vriendin. Ik wil haar dan iets speciaals geven.

Ik zat te denken aan een verwendag voor haar en ook voor mezelf. Zo'n dag waar je helemaal in de watten wordt gelegd. Waar je een gezichtsbehandeling krijgt, in de sauna kunt gaan en dat soort dingen.

gewoon lekker hotelletje regele met een jacuzi dr in en bubbelen maar

doen in en me vrouwtje ook regelmatig hebben nu de bruidssuite in het efteling hotel geboekt

MICROSOFT: Most Intelligent Customers Realize Our Software is Only for Fools and Teenagers.
pi_14048372
Thermae2000
  woensdag 22 oktober 2003 @ 11:52:12 #5
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_14048397
Of naar een Thermen 2000 gaan. Je de hele dag -letterlijk- in de watten laten leggen, saunaatje, Turks bad, zonnenbankje, zwemmen, doezelen, lekker eten en drinken...
En er idd een overnachting in een leuk hotelletje aan vastknopen.

Veel plezier

Edit: Oh ja, Thermae 2000 heet dat zie ik nu hierboven...

[Dit bericht is gewijzigd door Copycat op 22-10-2003 11:53]

Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_14048414
-edit-probeer het nog eens, maar dan een echt leuk tip.

[Dit bericht is gewijzigd door Bluezz op 22-10-2003 11:54]

daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_14048430
Mijn vriendin en ik zijn al 2 keer naar Elysium geweest, dat beviel ERG goed, ze hebben net weer uitgebreid, dus check de site even zou ik zeggen: www.elysium.nl
Als je daar binnenstapt lijkt het wel een andere wereld, je komt erg tot rust daar
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Wij gaan er vanaf nu ieder jaar maar heen
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  woensdag 22 oktober 2003 @ 12:14:17 #8
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_14048908
Bijna elke willekeurige sauna heeft wel zoiets. Kijk maar eens op de http://sauna.pagina.nl/ voor de dichtsbijzijnde sauna.
Ik ga meestal eens in 2 a 3 maanden met mijn vriendin, errug relaxed
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
pi_14050151
Ik ga met mijn vriend volgende week ook 2 dagen naar Thermae 2000. Heerlijk niets doen en ons lekker laten verwennen.

www.thermae2000.nl

† In Memoriam † woensdag 22 oktober 2003 @ 14:51:11 #10
43556 miss_dynastie
pi_14052961
Ik ben er zelf niet zo in thuis, maar ik zou maar opschieten als ik jou was. Tweede Kerstdag lijkt mij een enorm drukke dag, en ik denk dat er meer mensen op dit idee zijn gekomen.... Veel plezier alvast
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_14054275
Poeh, hee, die Thermae 2000 is duuuuuuuuurrrrr.
Dagarrangement vanaf € 82,50 p.p.
Het Herfst-dag-arrangement valt wel mee gelukkig:€ 33,- p.p.

Ik zat eraan te denken ook eens zoiets te doen, maar die prijzen zorgen ervoor dat ik dit wel een keer ga doen als ik rijk ben.

Geluk duurt je leven lang.
pi_14054867
Ik had geluk dat er een aanbieding op stond. Maar die gold alleen voor doordeweeks, gelukkig hebben we volgende week een week vrij
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  woensdag 22 oktober 2003 @ 19:45:03 #13
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_14060696
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 11:44 schreef Hanneman het volgende:

zooi op je kop laten smeren is voor nichten.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

gewoon leuk dagje goed karten of paintballen. DAT zijn verwendagen.

woensdag 22 oktober 2003 @ 19:46:29 #14
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_14060735
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 19:45 schreef speedfreakssj het volgende:

[..]

zooi op je kop laten smeren is voor nichten.

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

gewoon leuk dagje goed karten of paintballen. DAT zijn verwendagen.

Jij hebt vast geen vriendin hè?
pi_14081288
Ik heb vandaag een 'kortingsboekje' uit de Flair van een paar weken geleden gehaald. Hierin staan ook allemaal arrangementen.

Allemaal van die superluxe die €69,- kosten. Zijn er geen goedkopere en misschien iets minder luxe?

donderdag 23 oktober 2003 @ 16:14:10 #16
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_14082308
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 19:46 schreef Slarioux het volgende:

[..]

Jij hebt vast geen vriendin hè?

jawel. en de mijne gaat ook liever karten en paintballen dan een beejte nichterig je alten insmeren met allemaal zooi.
  donderdag 23 oktober 2003 @ 18:10:33 #17
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_14085103
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 16:14 schreef speedfreakssj het volgende:

[..]

jawel. en de mijne gaat ook liever karten en paintballen dan een beejte nichterig je alten insmeren met allemaal zooi.

Ow, dus je bent homofoob? Dat kan hoor. Dat was 20 jaar geleden heel normaal
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop