Ik zag een advertentie bij de Kijkshop staan, waarin een aanbieding voor een latop wordt gepresenteerd.
Een Fujitsu Amilo D7500 laptop wordt geprijst van €1.499,- voor € 599,-!!
Gevoelsmatig denk ik dat het een aantrekkelijke aanbieding is. Maar ik heb verder geen verstand van laptops.
Wie kan me advies geven of het aantrekkelijk genoeg is om deze laptop aan te schaffen qua componenten en prijs-kwaliteit verhouding??
De specificaties van de Fujitsu Amilo D7500 zijn:
- Intel Pentium III 1,2 Ghz. (1200Mhz.)
- Harde schijf: 20 GB. Drive: 8/20 DVD
- Intern geheugen: 256 Mb SDRAM
- Scherm: 15'' TFT XGA
- Modem: interne 56 Kbps
- Netwerk adapter 10/100 Mbps LAN
- Windows XP Home edition NL
- Videogeheugen: S3 Savage tot 32 MB
-Audio: On Board CS4299 AC97 Codec
- Poorten: PCMCIA sloten, 2 x USB, IEEE 1
- 1 x modem/LAN combo (mini PCI), 1 x CRT
- Li-Ion batterij. TV-out uitgang
- Incl. MS Works Suite 2001 NL
Groeten,
Toni
quote:1a2 jaar geleden wel, en ze hebben waarschijnlijk een overschot van die dingen.Dus wat doen ze dan, oude prijs erop van 1a2 jaar geleden, en huidige prijs eronder. dan LIJKT het of je gewoon superveelkorting krijgt...
Op woensdag 22 oktober 2003 01:09 schreef Fixxxer het volgende:
wtf kan toch nooit dat zo'n ding eerst 1499,- kostte
tis voorderest geen diehard laptop, misschien leuk voor de wat verouderde spellen. Maar zeer goed te gebruiken voor office/internet toepassingen lijkt me
[Dit bericht is gewijzigd door LeiderLuke op 22-10-2003 01:16]
2e hands ben je voor zo'n geval bijna net zo duur uit volgens mij (Y)
quote:Het is een laptop, daar zit altijd een monitor bij.
Op woensdag 22 oktober 2003 01:39 schreef APK het volgende:
Zit er wel een monitor bij?
quote:Staat er niet tussen.
Op woensdag 22 oktober 2003 01:52 schreef chepter het volgende:
nee een dvd-speler
blind of zo????
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 01:05 schreef Toni_Soprano het volgende:
Drive: 8/20 DVD
quote:Nee niet verder gelezen als 20 Gig.
Op woensdag 22 oktober 2003 01:55 schreef chepter het volgende:
- Drive: 8/20 DVD -blind of zo????
quote:Dan ga ik meteen zo'n ding kopen!
Op woensdag 22 oktober 2003 01:46 schreef DJJoris het volgende:
Het is een laptop, daar zit altijd een monitor bij.
quote:Lul jij nou man.
Op woensdag 22 oktober 2003 01:15 schreef LeiderLuke het volgende:[..]
tis voorderest geen diehard laptop, misschien leuk voor de wat verouderde spellen. Maar zeer goed te gebruiken voor office/internet toepassingen lijkt me
kGebruik een celly1Ghz om mee te developen, werkt prima. Het enige is dat je er niet mee kan gamen, maar goed daar koop je (ik igg niet) een laptop niet voor.
Met een beetje extra geheugen erin heb je een prima laptop. Daarnaast vraag ik me af hoeveel lawaai (fan) die maakt aangezien de P3 niet mobile is maar een gewone aan de specs te zien.
quote:Wat bedoel je hiermee? Is deze laptop niet mobiel?
Op woensdag 22 oktober 2003 09:12 schreef Roonaan het volgende:Daarnaast vraag ik me af hoeveel lawaai (fan) die maakt aangezien de P3 niet mobile is maar een gewone aan de specs te zien.
Trouwens heb thuis een kabelinternet aansluiting. Kan ik deze laptop dan ook op de kabelverbinding aansluiten om te internetten? Of moet ik hiervoor aparte componenten kopen: ethernetkaart voor de laptop??
quote:google : Fujitsu Amilo D7500
Op woensdag 22 oktober 2003 09:31 schreef hercules het volgende:
Linkje/Plaatje?
Mijn zoek resultaat op www.kijkshop.nl:
quote:
Helaas, we hebben niets gevonden.
Je hebt een artikel ingevoerd dat op dit moment niet via deze site verkrijgbaar is.
Dit kan doordat:
* Het artikel (nog) niet verkrijgbaar is
* Het artikel uitverkocht is.
* Er een typefout is gemaakt.
* Er geen artikelen overeenkomen met het door jou opgegeven profiel
quote:
Voorproefje...
Om alvast een beetje in de stemming te komen, laten we je hier vast weten wat de aanbieding van 27 oktober zal zijn: een Fujitsu Amilo D7500 notebook van ¤1.499,- voor slechts ¤ 599,-!!De specificaties van de Fujitsu Amilo D7500 zijn:
- Intel Pentium III 1,2 Ghz. (1200Mhz.)
- Harde schijf: 20 GB. Drive: 8/20 DVD
- Intern geheugen: 256 Mb SDRAM
- Scherm: 15'' TFT XGA
- Modem: interne 56 Kbps
- Netwerk adapter 10/100 Mbps LAN
- Windows XP Home edition NL
- Videogeheugen: S3 Savage tot 32 MB
-Audio: On Board CS4299 AC97 Codec
- Poorten: PCMCIA sloten, 2 x USB, IEEE 1
- 1 x modem/LAN combo (mini PCI), 1 x CRT
- Li-Ion batterij. TV-out uitgang
- Incl. MS Works Suite 2001 NL
- 1 Jaar pick-up en return garantie + helpdesk
- Geen 16 dagen omruilgarantieHelaas is het niet mogelijk om de notebook op voorhand te reserveren, het is immers de lunchaanbieding van maandag 27 oktober 2003.
quote:Gevonden!
Op woensdag 22 oktober 2003 15:18 schreef detulp050 het volgende:
In de folder. Op de site staat het bij de lunchaanbiedingen. Aanbieding is a.s. maandag tussen 12 en 14
Lunchaanbieding Daar zou ik nou nooit zoeken
quote:dan moet je dr wel snel bij zijn dus
Op woensdag 22 oktober 2003 15:18 schreef detulp050 het volgende:
In de folder. Op de site staat het bij de lunchaanbiedingen. Aanbieding is a.s. maandag tussen 12 en 14
quote:Die is 3x zo duur
Op woensdag 22 oktober 2003 15:38 schreef ZzzZzzZzz het volgende:
Neem dan de nieuwe laptop van de ALDI...
quote:Is een goed apparaat hoor, alleen wat verouderd dus daarom zo goedkoop
Op woensdag 22 oktober 2003 15:59 schreef ramsesii het volgende:
spaar een beetje langer en je hebt een goed notebook.
Ik krijg nl. geen laptop waar ik nu werk en aangezien ik in de IT zit vertik ik het om er zelf geld aan te geven. Een laptop 'krijg' je naar mijn mening.
Maar aangezien ik het toch mis ben ik wat opzoek geweest, maar die krengen zijn veels te duur. Min. 1000euro. Dan vind ik deze wel een superkoop ! ok hij is wat slechter als die van 1000euro maar een heel klein beetje maar (enkel cpu denk ik, geheuge, gpu, scherm is allemaal hetzelfde)
Voor 600euro wil ik er wel eentje kopen. Is niet echt vet maar ruim voldoende als meeneem notebook voor wat te coderen of pdf'jes te lezen. Filmpjes zien zal ook nog wel lukken zeker ?
Weet iemand of dat kijkshop ding ook verstuurd naar belgie ?
quote:dit is volgens mij een aktie waarbij je echt om 12 uur bij de kijkshop voor de deur moet staan
Op woensdag 22 oktober 2003 16:17 schreef errorken het volgende:
Ja dit is ook wel iets voor mij.Ik krijg nl. geen laptop waar ik nu werk en aangezien ik in de IT zit vertik ik het om er zelf geld aan te geven. Een laptop 'krijg' je naar mijn mening.
Maar aangezien ik het toch mis ben ik wat opzoek geweest, maar die krengen zijn veels te duur. Min. 1000euro. Dan vind ik deze wel een superkoop ! ok hij is wat slechter als die van 1000euro maar een heel klein beetje maar (enkel cpu denk ik, geheuge, gpu, scherm is allemaal hetzelfde)
Voor 600euro wil ik er wel eentje kopen. Is niet echt vet maar ruim voldoende als meeneem notebook voor wat te coderen of pdf'jes te lezen. Filmpjes zien zal ook nog wel lukken zeker ?
quote:dan zit je toch echt verkeerd te denken hoor, 2 1/2 jaar geleden kreeg iedere it'er een laptop maar sinds er heel veel beschikbaar zijn op de arbeidsmarkt kunnen de bedrijven weer eisen stellen ipv de werknemers, zijn ook genoeg bedrijven waar je alleen een auto krijgt als het strict noodzakelijk is.
Ja dit is ook wel iets voor mij.Ik krijg nl. geen laptop waar ik nu werk en aangezien ik in de IT zit vertik ik het om er zelf geld aan te geven. Een laptop 'krijg' je naar mijn mening.
Ontopic : Is inderdaad geen slechte prijs alleen vraag ik me af hoe ze het met de garantie doen als ze al wat verouderd zijn.
quote:Dan haal je neus eens tussen de nulletjes en eentjes uit en ga je eens verdiepen in de producten die hedendaags te koop zijn.
voor minder dan 1000 euro heb je:
- een betere processor P4-M 2.4 bijv.(zelfs centrino)
- grotere HDD
- Combo drive
- betere videoprestaties
- langere werktijd op je notebook
- betere garantie
- USB 2.0
Dat is even wat ik zo kan bedenken in een oogopslag. Voor een klein beetje meer, heb je tegenwoordig heel wat meer.
quote:Je moet dus rond 12 uur op inet rondsnuffelen, niet voor de kijkshop deur gaan hangen
Op 27 oktober aanstaande start De Grote Lunch Uitverkoop (DGLU) op onze website. De naam zegt het eigenlijk al, precies om 12.00 uur gaan de 'virtuele' deuren open naar de lekkerste online aanbiedingen op internet! En je moet er snel bij zijn want om 14.00 uur gaan de deuren weer dicht!
quote:Een mobiele processor is zuiniger en wordt minder warm. Ik heb in mijn laptop een gewone celeron zitten en omdat die zo warm wordt draait de fan de hele tijd op volle toeren. Als je een mobile processor hebt scheelt dit in lawaai (en gaat waarschijnlijk je accu ook langer mee)
Op woensdag 22 oktober 2003 15:03 schreef Toni_Soprano het volgende:[..]
Wat bedoel je hiermee? Is deze laptop niet mobiel?
Trouwens heb thuis een kabelinternet aansluiting. Kan ik deze laptop dan ook op de kabelverbinding aansluiten om te internetten? Of moet ik hiervoor aparte componenten kopen: ethernetkaart voor de laptop??
quote:Een klein beetje meer... 400 euro vind jij een klein beetje meer? Jij kan duidelijk nog niet goed met de euro omgaan.
Op woensdag 22 oktober 2003 16:35 schreef ramsesii het volgende:[..]
Dan haal je neus eens tussen de nulletjes en eentjes uit en ga je eens verdiepen in de producten die hedendaags te koop zijn.
voor minder dan 1000 euro heb je:
- een betere processor P4-M 2.4 bijv.(zelfs centrino)
- grotere HDD
- Combo drive
- betere videoprestaties
- langere werktijd op je notebook
- betere garantie
- USB 2.0Dat is even wat ik zo kan bedenken in een oogopslag. Voor een klein beetje meer, heb je tegenwoordig heel wat meer.
Het is een op=op actie dus ik verwacht dat die laptops de deur uit zullen vliegen. En ik denk dat veel mensen achter het net zullen vissen.
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 01:39 schreef APK het volgende:
Zit er wel een monitor bij?
quote:als het goed is wordt hij vandaag afgeleverd
Op donderdag 23 oktober 2003 01:03 schreef American_Nightmare het volgende:[..]
Het is een op=op actie dus ik verwacht dat die laptops de deur uit zullen vliegen. En ik denk dat veel mensen achter het net zullen vissen.
quote:mobile betekend dat het een speciaal voor in laptops / mobiele apparaten ontwikkelde processor is die lekker weinig stroom verbruikt.
Op woensdag 22 oktober 2003 15:03 schreef Toni_Soprano het volgende:[..]
in de omschrijving staat :
1 x modem/LAN combo (mini PCI), 1 x CRT
dus er zit een onboard netwerkkaart op.
[Dit bericht is gewijzigd door zenonimous op 28-10-2003 09:08]
quote:D'r staat geen ene laptop bij onder de 1000 EUR
Op dinsdag 28 oktober 2003 07:59 schreef aierwin het volgende:
ik zou nog eerst ff op www.moonrise.nl kijken..
hun zijn meestal toch nog goedkoper (mijn laptoppie van hun was goedkoper dan dat ding van de aldi), en je krijgt um nog thuisgestuurd ook!
quote:Ben ook benieuwd of ik hem vandaag van meneer de postbode ga krijgen
Op dinsdag 28 oktober 2003 05:50 schreef Mister-X het volgende:[..]
als het goed is wordt hij vandaag afgeleverd
nog meer mensen die hem gevangen hebben in hun net?
quote:Dus er zit een netwerkkaart in. Moet ik nu nog een apart kastje kopen om de laptop van kabelinternet te voorzien samen met mijn huidige desktop?
Op dinsdag 28 oktober 2003 08:59 schreef zenonimous het volgende:
1 x modem/LAN combo (mini PCI), 1 x CRT
dus er zit een onboard netwerkkaart op.
Ik snap de volgende specificaties niet:
Poorten: PCMCIA sloten, 2 x USB, IEEE 1
TV-out uitgang
Wat hebben deze specificaties voor meerwaarde??
Groeten,
Toni
quote:
quote:
Netwerk adapter 10/100 Mbps LAN
quote:de laptop niet mobiel ?
De laptop is uitverkocht maar...
Iedere dag zijn er nieuwe spectaculaire aanbiedingen! En dus de moeite waard om tussen 12.00 en 14.00u weer even een kijkje te nemen.
(Wegens overweldigende vraag is de laptop uitverkocht vandaar dat bellen en mailen geen effect meer heeft. Onze excuses voor het eventuele ongemak.)
quote:Sorry hoor.. ben gewoon blij met mijn laptoppie en vind het zonde dat er nog zo veel betaald word voor die dingen, terwijl het ook anders kan.
Op dinsdag 28 oktober 2003 09:27 schreef sop het volgende:[..]
D'r staat geen ene laptop bij onder de 1000 EUR
Dit riekt naar spam.
En spam? Ik heb verder nix met die site te maken.......
quote:Je geeft aan dat hun goedkoper zijn, maar de goedkoopste laptop die ik daar kan vinden is twee keer zo duur dan de laptop die TS aangeeft.
Op dinsdag 28 oktober 2003 16:00 schreef aierwin het volgende:[..]
Sorry hoor.. ben gewoon blij met mijn laptoppie en vind het zonde dat er nog zo veel betaald word voor die dingen, terwijl het ook anders kan.
En spam? Ik heb verder nix met die site te maken.......
Krijg ik de bestelde laptop eindelijk vandaag en wat krijg ik uiteindelijk:
Fujitsu AMILO D-7100.
Harde schijf: 10 GB.
Intel Celeron 1,2 Ghz. (1200Mhz.)
Intern geheugen: 128 MB SDRAM.
CD-RW 8/8/24.
In de advertentie stond:
Fujitsu Amilo D7500
Intel Pentium III 1,2 Ghz. (1200Mhz.)
Harde schijf: 20 GB. Drive: 8/20 DVD
Intern geheugen: 256 Mb SDRAM
Zijn hier meerdere gedupeerden???
quote:Daar lijkt het verdacht veel op.
Op woensdag 29 oktober 2003 18:36 schreef Toni_Soprano het volgende:
Volgens mij ben ik genaaid door de kijkschop!
quote:dan is het wel een begrijpelijke prijs ja
Op woensdag 29 oktober 2003 18:36 schreef Toni_Soprano het volgende:
Volgens mij ben ik genaaid door de kijkschop!Krijg ik de bestelde laptop eindelijk vandaag en wat krijg ik uiteindelijk:
Fujitsu AMILO D-7100.
Harde schijf: 10 GB.
Intel Celeron 1,2 Ghz. (1200Mhz.)
Intern geheugen: 128 MB SDRAM.
CD-RW 8/8/24.In de advertentie stond:
Fujitsu Amilo D7500
Intel Pentium III 1,2 Ghz. (1200Mhz.)
Harde schijf: 20 GB. Drive: 8/20 DVD
Intern geheugen: 256 Mb SDRAMZijn hier meerdere gedupeerden???
quote:Ik kan wel gamen op een Cel 1,0 hoor
Op woensdag 22 oktober 2003 09:12 schreef Roonaan het volgende:[..]
Lul jij nou man.
kGebruik een celly1Ghz om mee te developen, werkt prima. Het enige is dat je er niet mee kan gamen, maar goed daar koop je (ik igg niet) een laptop niet voor.
Met een beetje extra geheugen erin heb je een prima laptop. Daarnaast vraag ik me af hoeveel lawaai (fan) die maakt aangezien de P3 niet mobile is maar een gewone aan de specs te zien.
Zijn er meer mensen die al iets binnen hebben??
ze waren nu aan het kijken hoe ze het gingen oplossen, of annuleren of een ander gelijkend laptop
we wachten af.
mag jij me vertellen waar?
ben benieuwd!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |