Maar goed heeft er iemand meer info over Glorioius Bastards??
P
quote:Ja, klopt.
Op dinsdag 21 oktober 2003 23:34 schreef E_Motion het volgende:
Als ik me niet vergis heet ie toch Inglorious Bastards?
*titel aanpast*
quote:bron
Set in World War 2, Tarantino's story revolves around group of soldiers on their way to be executed, only they get the chance for a reprieval. He describes them as "Not your normal hero types that are thrown into a big deal in World War II."
maarja wat niet van QT.
bedankt!
P
quote:Hij is nog in pre-productie maar jij hebt em dus al op divx
Op dinsdag 21 oktober 2003 23:50 schreef Paul_Brummen het volgende:
Ik begrijp dat er nog niet zo heel veel over bekend is. Ik denk wel dat het weer iets is wat in de gate gehouden moet worden.maarja wat niet van QT.
bedankt!
P
quote:lezen????? kill bill op divx.
Op dinsdag 21 oktober 2003 23:53 schreef Thomas B. het volgende:[..]
Hij is nog in pre-productie maar jij hebt em dus al op divx
quote:ow sorry
Op dinsdag 21 oktober 2003 23:56 schreef Paul_Brummen het volgende:[..]
lezen????? kill bill op divx.
quote:dat beloofd dan sowieso al wat goeds.. michael madson. Die zet altijd goed zijn rol neer.
Op dinsdag 21 oktober 2003 23:39 schreef E_Motion het volgende:
Verder weet ik er ook niks over eigenlijk. O ja, Michael Madsen zou er in spelen, maar verder?
P
quote:ok dan, kzal er aan denken. hheheheheh
Op dinsdag 21 oktober 2003 23:57 schreef Thomas B. het volgende:
ow sorry
Moet je het maar niet over 2 films te gelijk hebben zo laat
P
Lijkt een beetje op The Dirty dozen.quote:Plot Outline: A group of disgraced U.S. soldiers during World War Two manage to escape the execution squad by going on a daring mission to help the Allies in the fight against the Nazis.
Ik heb er net 2006 van gemaakt. Ook goed?quote:Op dinsdag 21 oktober 2003 23:34 schreef Mike het volgende:
Die film is nog niet eens in pre-productie, dus maak er maar 2005 van.
Dat weet je 2 jaar voor dat je 'm gezien hebt al? Mag ik jouw glazen bol ook eens lenen?quote:Op woensdag 28 november 2007 00:07 schreef PDOA het volgende:
Ik vond het een slechte film.
Oké, het ismijn humor ook niet, maar ik neem aan dat je weet wat hij bedoelt.quote:Op woensdag 28 november 2007 00:13 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat weet je 2 jaar voor dat je 'm gezien hebt al? Mag ik jouw glazen bol ook eens lenen?
Sorry.quote:Op woensdag 28 november 2007 15:36 schreef Doff het volgende:
[..]
Oké, het ismijn humor ook niet, maar ik neem aan dat je weet wat hij bedoelt.
quote:* Brad Pitt as Lt. Aldo 'The Apache' Raine.
* Adam Sandler as Sgt. Donnie 'The Jew Bear' Donowitz.
* Tim Roth as Hicox.
* Michael Madsen as Hirschberg.
* Seth Green as Utivich.
* Vinnie Jones as Stiglitz.
* Steve Buscemi as Marcel.
* Bruce Campbell as Fredrick.
* Taylor Cole as Shosanna.
* Leonardo DiCaprio as Nazi Col. Hans 'The Jew Hunter' Landa.
* Al Pacino as Hitler.
* Scott Patterson as Goebble.
quote:Inglorious Bastards in twee delen?
Geplaatst op 20-06-2008 om 13:38
De Amerikaanse filmwebsite Ain't It Cool News zou naar eigen zeggen een belangrijk detail hebben ontdekt in een interview van Quentin Tarantino met Enzo Castellari, de regisseur van het originele Italiaanse Inglorious Bastards (Quel maledetto treno blindato) uit 1978. Volgens AICN zal Tarantino de film, gepland voor 2010, in twee delen uitbrengen.
Als reden voor de opdeling wordt de enorme schat aan informatie aangehaald die Tarantino zou ontdekt hebben tijdens zijn research m.b.t. de Tweede Wereldoorlog. Tarantino bleef maar schrijven aan het scenario, dat steeds verder aangroeide en uiteindelijk te groot werd voor één film. Net als Kill Bill zou Inglorious Bastards - over een groep Amerikaanse soldaten in het door de nazi's bezette Frankrijk - dus twee films gaan beslaan.
Acteur Michael Madsen (Reservoir Dogs, Kill Bill) liet zich drie jaar geleden al iets dergelijks ontvallen in een interview.
Bron.
Het worden blijkbaar 2 films, net als met Planet Terror en Grindhouse, persoonlijk ben ik daar niet zo'n fan van om films in 2 delen op te splitsen. Toch kijk ik er wel weer naar uit, ben benieuwd hoe die gaat worden..quote:Begin Bastards al in oktober?
Geplaatst op 09-07-2008 om 15:24
Zou het er dan eindelijk van komen? Quentin Tarantino praat al jaren over zijn geplande project Inglorious Bastards. Het zou geen echte remake zijn van de film uit 1978 (ook wel Quel maledetto treno blindato genoemd) maar eerder een hommage. Michael Madsen is ook al jaren "gecast" als hoofdpersoon, maar of de film ooit zou worden gemaakt...
Kennelijk dus wel. Een aantal maanden geleden meldde Tarantino dat het script eindelijk af is. Toen werd bekend dat het waarschijnlijk twee films zouden worden. En nu zijn Harvey Weinstein en Lawrence Bender, die vaak met Tarantino samenwerken, aangekondigd als producers, en is er zelfs een startdatum: oktober dit jaar nog zal er met filmen begonnen worden. Er wordt zelfs gehoopt de film voor het festival van Cannes (in mei 2009) al af te hebben.
Overigens meldt Nikki Fincke van Deadline Hollywood Daily dat de Weinstein's de film niet (geheel) zullen financieren, en dat Tarantino het script daarom naar vier van de grote studio's heeft gestuurd. Verder meldde zij dat er kennelijk met Brad Pitt wordt gepraat over een van de andere hoofdrollen.
Bron.
Matig nieuws. Rare trend dat uitbrengen van films in twee delen van QT.quote:Op zondag 20 juli 2008 16:36 schreef Tism het volgende:
[..]
[..]
Het worden blijkbaar 2 films, net als met Planet Terror en Grindhouse, persoonlijk ben ik daar niet zo'n fan van om films in 2 delen op te splitsen. Toch kijk ik er wel weer naar uit, ben benieuwd hoe die gaat worden..
http://www.filmtotaal.nl/module.php?section=newsDetails&newsID=11718quote:Pitt officieel een bastaard
Geplaatst op 08-08-2008 om 09:03 door Hedwig
Quentin Tarantino houdt ons wel bezig deze afgelopen paar dagen. Eerst kwam het bericht dat Eli Roth (regisseur van o.a. Hostel) in onderhandeling was voor een rol, toen dat B.J.Novak(The Office (US)) dat ook was, en nu komt dan de bevestiging dat Brad Pitt zeker weten de rol van de aanvoerder van de Inglorious Bastards zal spelen.
Er zijn ook nog wat andere dingen te melden. Zo is Nastassja Kinski (boven) in onderhandeling om de enige vrouwelijke rol van betekenis, die van een Duitse filmster, te spelen. Ook Simon Pegg (Shaun of the Dead, Hot Fuzz) en David Krumholz (Numbers) doen waarschijnlijk mee.Pegg zou een Britse officier spelen, Krumholz een van de Bastards.
Ook is er een officiele startdatum aangekondigd: op 13 oktober zal Tarantino de camera's laten rollen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |