Gameplay is weer een stuk beter dan Fifa 2003, helaas nog wel minder dan PES maar het gaat de goede kant op... Geluid/sfeer is prima, daar kan PES niet aan tippen.. En ook grafisch is het ook allemaal erg indrukwekkend, veel beter dan PES....
Met de online en carriere/training modus erbij vind ik Fifa 2004 toch leuker om te spelen dan PES, die alleen op gameplay wat hoger scoort, al is dat verschil ook flink aan het minderen...
Zou alleen graag het publiek wat levendiger zien zoals bij NHL 2004 wel het geval is.. Fakkels, juichen, wave, spreekkoren (zijn er wel maar toch), tifo acties... Misschien komt dat ooit nog eens...
quote:Dat is Darits, Davids bij Juventus is gewoon normaal.
Op donderdag 30 oktober 2003 16:44 schreef Kremers het volgende:[..]
Nog een leuke: In PES3 heeft Davids blond haar en bijhorende kleine baard
quote:Op welke manier, ik vind de spelers in PES3 allemaal veel beter gelukt. De stadions zijn wel mooier bij Fifa, maar alleen de sterspelers lijken, voor de rest is het allemaal hetzelfde.
Op donderdag 30 oktober 2003 20:57 schreef devv05 het volgende:
En ook grafisch is het ook allemaal erg indrukwekkend, veel beter dan PES....
Ik zat hevig te twijfelen tussen FIFA en PES, maar ben gelukkig voor de laatste gegaan ![]()
PES4 gaat geloof ik online, dus dan is de keuze helemaal makkelijk
, voor mij geen FIFA meer
[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 04-11-2003 20:02]
Stond tot de 89e minuut 1-0 achter en in de laatste minuut maak ik uit een wanhoop schot vanaf net over de helft een wonderschoon doelpunt, zo over de keeper heen
!
Heb de Duitse versie alleen en kon nergens herhaling vinden
.
En nog iets... Hoe werkt dat off the ball control? Ik druk op Z en dan krijgen wat ventjes een nummer, hoe kan ik die bewegen dan?
[Dit bericht is gewijzigd door eMAeRCe op 02-11-2003 22:38]
quote:You've got mail.
Op maandag 3 november 2003 09:10 schreef skampi het volgende:[..]
Waar vandaan? zeg even.
En nu netjes spelen!!
Wat speelt iedereen nu? Meestal online of gewoon Carreer mode?
Ik speel nu career mode, met Ajax in de Nederlandse Competitie. Ik sta al een hele tijd eerste, na 17 wedstrijden, maar als ik een wedstrijd begin krijg je ook te zien op de hoeveelste plaats je staat. Daar geeft hij bij mij de hele tijd aan dat ik 2e sta.
Zou iemand met PC versie dit kunnen checken? Dan zou het een bug zijn, dan geef ik het door aan EA, zodra er een patch aankomt.
quote:Halfzachte balletjes op wat? Als schot op doel of als pass?
Op dinsdag 4 november 2003 19:58 schreef SuperUli het volgende:
Heel raar, ik kan alleen maar halfzachte balletjes inspelen etc, maakt niet uit wat ik ook probeer...
[Dit bericht is gewijzigd door Renoud op 05-11-2003 15:25]
quote:Veel passen. Je kan niet zomaar langs m, zoals bij de vorige FIFA's.
Op woensdag 5 november 2003 15:11 schreef Renoud het volgende:
Ik krijg het maar niet voor elkaar om in Fifa2004 met mn sidewinder game pad pro een verdediger uit te spelen ofzo. Hoe doe ik dit? kappen, etc. (PC)
is kut spelen met toetsenbord..
zit je gewoon 4x op F te drukken gvd
[Dit bericht is gewijzigd door Hertog_Martin op 05-11-2003 15:57]
dan ben je toch zelf niet in controle verdomme
ook irritant is dat je niet HELE zachte paasjes kan geven. als je dicht bij de zijlijn staat en je wil een inloper geven op iemand dichtbij dan gaat ie vaak uit
misschien dat ik fifa 2030 eindelijk eens goed zal vinden
kan nog wel ff doorgaan..
quote:Beide.
Op woensdag 5 november 2003 02:40 schreef DaFan het volgende:[..]
Halfzachte balletjes op wat? Als schot op doel of als pass?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |