Deelnemers van de samensmelting
Bjorn
Ilona
Franca
Karen
Jutta
Judge
Ryan
Giovanni
Geert
Robin
Wallpapers
http://www.net5.nl/er2003/sea_1024_768.jpg
http://www.net5.nl/er2003/dark_1024_768.jpg
http://www.net5.nl/er2003/sky_1024_768.jpg
Muziek Thema
Het openingslied dat wordt gebruikt is het thema van de film The Rock http://www.imdb.com/title/tt0117500/
Het lied zelf heet "Hummel Gets The Rockets"
Links
Expeditie Robinson Fakepics
Expeditie Robinson deel 20
[ER2003] Wie wordt de winnaar/es?
[ER2003] De kijkcijfers
http://www.net5.nl/er2003/
Hier verder over Expeditie Robinson en alles over de samensmelting!
Wie zal er bij de samensmelting als eerst uitvliegen ?
Wie zal de leiding gaan nemen bij het opzetten van het nieuwe kamp ?
Zal Karen gaan praten ?
discuss
[Dit bericht is gewijzigd door TheSeeker_NL op 22-10-2003 00:32]
quote:En wat extra informatie, zoals afgesproken
Op dinsdag 21 oktober 2003 23:02 schreef static het volgende:
En weer open zoals afgesproken.
en nu pitten
quote:Mooi gedaan.
Op woensdag 22 oktober 2003 00:31 schreef TheSeeker_NL het volgende:[..]
En wat extra informatie, zoals afgesproken
en nu pitten
Van mij mag die winnen!
quote:Ik denk dat Robin er vrij snel uitvliegt.
Op woensdag 22 oktober 2003 01:10 schreef zolTan15 het volgende:
die Robin is echt lagge, ma na een tijdje begin je in te zien hoe ziek hij eigenlijk wel nie doet...
Geert zal wel een complot smeden om hem definitief uit te schakelen.
quote:dat zou ik wel jammer vinden.
Op woensdag 22 oktober 2003 01:46 schreef schatje het volgende:
Ik denk dat Robin er vrij snel uitvliegt.Geert zal wel een complot smeden om hem definitief uit te schakelen.
Ik heb het gevoel dat er dit jaar meer door de programmaleiding gemanipuleerd wordt dan in voorgaande jaren.
met succes overigens, zie de kijkcijfers.
Gezien het feit dat er zoveel over hem gesproken wordt denk ik dat ze hem nog wel even in het programma willen houden. (Mits hij niet echt malende wordt natuurlijk.)
quote:ik betwijvel of geert z'n tijd daarin gaat steken, hij zal denk ik eerder voor giovanni gaan
Op woensdag 22 oktober 2003 01:46 schreef schatje het volgende:[..]
Ik denk dat Robin er vrij snel uitvliegt.
quote:Ik hoop het. Robin is echt duizend maal cooler dan
Op woensdag 22 oktober 2003 07:47 schreef TheSeeker_NL het volgende:
ik betwijvel of geert z'n tijd daarin gaat steken, hij zal denk ik eerder voor giovanni gaan
quote:daar ben ik 't mee eens, die kop van die gast maakt me altijd aan 't lachen.
Op woensdag 22 oktober 2003 10:40 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Ik hoop het. Robin is echt duizend maal cooler dan
Giovani
.
[Dit bericht is gewijzigd door TheSeeker_NL op 22-10-2003 10:52]
quote:Het eerste jaar ja.
Op woensdag 22 oktober 2003 10:44 schreef Qarinx het volgende:
Ik volg ER pas sinds vorig jaar, maar heeft er wel eens een vrouw gewonnen?
quote:Ik ben ook bang dat er zoiets gaat gebeuren... Jammer, want ik vind die Robin
Op woensdag 22 oktober 2003 01:46 schreef schatje het volgende:[..]
Ik denk dat Robin er vrij snel uitvliegt.
quote:Aaah, naamgenoten doen het altijd goed
Op woensdag 22 oktober 2003 10:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het eerste jaar ja.Karin
had toen gewonnen.
quote:Maar of dat dit jaar je naamgenoot het goed gaat doen betwijvel ik
Op woensdag 22 oktober 2003 10:50 schreef Qarinx het volgende:[..]
Aaah, naamgenoten doen het altijd goed
quote:ik hoop dat bjorn het nog lang volhoudt, en ik heb er nog wel enige vertrouwen in... Giovanni en Geert moeten gewoon even ruzie maken en dan komen de complotjes vanzelf wel
Op woensdag 22 oktober 2003 10:59 schreef du_ke het volgende:
Ik hoop ook dat robin het een tijdje volhoudt. Ik vermoed zo dat Björn er nu rap uitvliegt.
quote:Dat komt door die ene letter verschil
Op woensdag 22 oktober 2003 10:54 schreef TheSeeker_NL het volgende:[..]
Maar of dat dit jaar je naamgenoot het goed gaat doen betwijvel ik
quote:ah niet gezien, ben niet zo scherp op 't moment, maar dat zal 't dan wel verklaren he
Op woensdag 22 oktober 2003 11:06 schreef Qarinx het volgende:[..]
Dat komt door die ene letter verschil
ben jij dan wel iemand die veel praat?
Ik denk dat Bjorn voorlopig geen gevaar loopt om eruit gestemt te worden na de samensmelting, de meesten beschouwen hem als een ongevaarlijke concurent voor de eindoverwinning,..en naar Ilona wordt toch alleen maar gekeken in plaats van geluisterd.
Ik moet nog steeds bekennen dat ik nog geen uitgesproken fan ben van 1 van de eilandbewoners, ik zie wel.
quote:Ja, naar die smerige pukkel van d'r.
Op woensdag 22 oktober 2003 13:26 schreef starbuck het volgende:
expeditie Robinbjorn 2003en naar Ilona wordt toch alleen maar gekeken in plaats van geluisterd.
quote:De meeste van die mannen zijn echt wel even intensief naar de sportschool geweest hoor, voordat ze zich drie maanden lang in hun blote togus op de buis lieten bewonderen.
Op woensdag 22 oktober 2003 15:24 schreef JooB het volgende:
Zat ik laatst ook al te bedenken, hoe die Bjorn zo gespierd komt, ik denk dat de rest zich daar aardig op heeft verkeken!
quote:Ryan is naar zn prive fitness area gegaan ja
Op woensdag 22 oktober 2003 15:46 schreef Gert het volgende:[..]
De meeste van die mannen zijn echt wel even intensief naar de sportschool geweest hoor, voordat ze zich drie maanden lang in hun blote togus op de buis lieten bewonderen.
quote:Judge dunkt me niet, anders had het wel meer resultaat gegeven
Op woensdag 22 oktober 2003 15:46 schreef Gert het volgende:[..]
De meeste van die mannen zijn echt wel even intensief naar de sportschool geweest hoor, voordat ze zich drie maanden lang in hun blote togus op de buis lieten bewonderen.
Ach, hell. Wat maakt het ook uit als ie wint. Ze zijn allemaal acherbaks. .
.
[Dit bericht is gewijzigd door berney op 23-10-2003 12:02]
quote:misschien even de spoiler tags gebruiken, tis geen spoiler maar wel suggestief he
Op donderdag 23 oktober 2003 11:49 schreef berney het volgende:
kweenie hoor...
Edit: quote het dan ook niet.
[Dit bericht is gewijzigd door static op 23-10-2003 12:07]
quote:Doe jij dat dan ook effe in je quote?
Op donderdag 23 oktober 2003 11:59 schreef TheSeeker_NL het volgende:[..]
misschien even de spoiler tags gebruiken, tis geen spoiler maar wel suggestief he
kweenie hoor...
quote:Best wel suggestief ja. En diep bedroevend ook
Op donderdag 23 oktober 2003 11:59 schreef TheSeeker_NL het volgende:
misschien even de spoiler tags gebruiken, tis geen spoiler maar wel suggestief hekweenie hoor...
quote:Kan er niets aan doen, viel me zo op.
Op donderdag 23 oktober 2003 12:02 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Best wel suggestief ja. En diep bedroevend ook
.
quote:Judge dunkt me wel, hij schijnt namelijk erg veel last te hebben van vermoeidheid
Op donderdag 23 oktober 2003 11:35 schreef schatje het volgende:[..]
Judge dunkt me niet, anders had het wel meer resultaat gegeven
.
quote:Oh ja, zo kan je het ook bekijken
Op donderdag 23 oktober 2003 12:30 schreef TheSeeker_NL het volgende:[..]
Judge dunkt me wel, hij schijnt namelijk erg veel last te hebben van vermoeidheid
misschien dat hij iets teveel heeft getrained.
quote:Precies.
Op donderdag 23 oktober 2003 12:09 schreef TheSeeker_NL het volgende:
kan gebeuren, het is nog helemaal niet zeker haha
Wat wél zeker is dat een of andere gek Ernst-Paul Hasselbach heeft laten lopen. . Z'n ex kon er niet meer tegen dat ie 2 maand per jaar op een onbewoond eiland zat.
. Dan heb je toch wel een groot gat in je kop om zo'n kanjer te laten lopen.
.
.
Selant detail; hij heeft ook al een ander. . die het niet erg vindt dat hij twee maand per jaar weg is
(bron; weekend).
quote:Ja, des te lulliger dat er dan geen vreten te vinden is op dat eiland.
Op donderdag 23 oktober 2003 15:43 schreef elcastel het volgende:
Wat Judge betreft en zijn bouw, zei hij ook niet vorige aflevering ofzo dat hij een snelle verbranding had ? Mooie smoes natuurlijk, maar ik heb dat dus echt en dat gaat keihard. Dat wil zeggen, ik heb een half jaar trainen nodig om 5 kilo aan te komen, stop ik, dan ben ik dat in no-time kwijt, best apart, ik eet trouwens erg veel. Volgens mij heeft Judge dat ook.
quote:wel als je van een uitdaging houd.
Op vrijdag 24 oktober 2003 10:34 schreef JooB het volgende:[..]
Ja, des te lulliger dat er dan geen vreten te vinden is op dat eiland.
Als je dat nou weet van je zelf, doe je dan mee aan zo'n onderneming?
quote:
Voor wie het interesseert,We hebben ons in een brief naar het produktiehuis van Expeditie Robinson gedistancieerd van het programma waar Geert aan deelneemt. We begrijpen dat in zo'n tv-programma bepaalde elementen van een persoon worden uitvergroot en andere weggelaten om een personnage te creeëren. Maar in het programma wordt via knip- en plakwerk en commentaar de waarheid regelmatig volledig verdraaid, waardoor je niet de ware persoon te zien krijgt die iemand werkelijk is.
De kijker trekt zijn conclusies op basis van de beelden en het commentaar. Maar wat als die echt niet kloppen?
Omdat er voor de deelnemers geen kanalen bestaan om leugens te ontmaskeren, sturen wij deze email.
Voor de echte fans van het programma hieronder enkele voorbeeldjes in het geval van geert:
Algemeen:
Gesprekken op het eiland worden vaak door een reporter gestuurd, in interviews (minstens 1/dag) worden vragen gesteld over andere deelnemers, eilandraad, eventuele toekomstverwachtingen, enz. De uitspraken tijdens deze interviews worden dan in een andere context/tijd geplaatst.
Waarheid 1.Het leiderschap: elk kamplid moet om beurten zeggen of hij/zij het leiderschap ziet zitten, en wie hij/zij zelf voorstelt. Ryan profileert zich dus niet zomaar uit het niets als leider, hij beantwoordt gewoon een vraag. In dezerlfde ronde stellen Ryan, Jutta en Karen Geert voor nog vóór Robin aan bod kwam. Aan de kijker wordt echter gezegd dat geert's leiderschap volledig te danken is aan een pleidooi van Robin, omdat de produktie reeds weet dat geert de volgende keer op Robin zal stemmen, waardoor die stem dan een 'mes in de rug lijkt'.
Waarheid 2. De relatie met Eric: Het klopt dat Geert het met Ryan en Giovanni niet zo goed kan vinden en dat beïnvloed natuurlijk zijn stemgedrag. Het is echter een leugen dat Eric door Geert 'gebruikt' wordt in eigen belang om Ryan toch nog weg te stemmen. Eric was het beste maatje van Geert en zij hadden een bijzonder band. Om die reden ziet Geert hem niet graag vertrekken. Eric zegt dat hij graag zou blijven om op z'n minst Ryan nog weg te stemmen. Die motivatie wordt door de produktie misbruikt als zijnde een strategie van Geert om Ryan eruit te krijgen. ... De context is dus opnieuw misbruikt.
Waarheid 3. De verdachte verzoening met Ryan: er wordt gezegd dat geert toenadering tot Ryan zoekt nu dat eric weg is. Dit gesprek vindt echter plaats daaagen voordat Eric weg was.. (Ook trouwens te zien aan de hoofddoek die hij dan al een week verloren is, bij een proef) Geert vond die verzoening toen als nieuwe leider belangrijk: hij wou Ryan oprecht in de ogen kunnen kijken nadat hij op hem gestemd had. Geert vond dit nodig om een waardige leider te zijn voor elk kamplid. Voor de programmamakers is dit natuurlijk te soft en die plaatsen het in een andere tijd (een week later) om een door hun verzonnen complot te ensceneren.
Bron: pub75.ezboard.com/bexpeditierobinson2003, ryan-robinson.nl/forum/index.html
[Dit bericht is gewijzigd door -Mk- op 24-10-2003 18:14]
quote:Als je het mij vraagt, ik zal nooit meedoen, maar wat Judge betreft, ik denk niet dat die zich druk maakt over hoe dun hij er nu uitziet.
Op vrijdag 24 oktober 2003 10:34 schreef JooB het volgende:
Ja, des te lulliger dat er dan geen vreten te vinden is op dat eiland.
Als je dat nou weet van je zelf, doe je dan mee aan zo'n onderneming?
Trouwens -Mk- apart stukje laat je daar zien.
quote:Judge is gewoon een ras-luiaard die het misschien 'in the gym' aardig doet. In de jungle gelden andere wetten. Afvoeren dus, die welvaartsopportunist.
Op donderdag 23 oktober 2003 15:43 schreef elcastel het volgende:
Wat Judge betreft en zijn bouw, zei hij ook niet vorige aflevering ofzo dat hij een snelle verbranding had ? Mooie smoes natuurlijk, maar ik heb dat dus echt en dat gaat keihard.
quote:Dat ben ik dan weer wel met je eens.
Op zaterdag 25 oktober 2003 03:47 schreef Jammie het volgende:
Judge is gewoon een ras-luiaard die het misschien 'in the gym' aardig doet. In de jungle gelden andere wetten. Afvoeren dus, die welvaartsopportunist.
quote:en dat ben ik dan weer eensch met jou.. Hij doet geen flikker dus eruit!
Op zaterdag 25 oktober 2003 05:36 schreef elcastel het volgende:[..]
Dat ben ik dan weer wel met je eens.
Eruit met Judge
quote:Ik heb de uitzendingen zo niet beeldelijk in mijn kop, maar zijn er duidelijke bewijzen voor?
Waarheid 3. De verdachte verzoening met Ryan: er wordt gezegd dat geert toenadering tot Ryan zoekt nu dat eric weg is. Dit gesprek vindt echter plaats daaagen voordat Eric weg was.. (Ook trouwens te zien aan de hoofddoek die hij dan al een week verloren is, bij een proef).
quote:Die link doet niets, met of zonder www ervoor. Wat is de juiste link/bron?
Bron: pub75.ezboard.com/bexpeditierobinson2003, ryan-robinson.nl/forum/index.html
quote:Zoiets?
Op zondag 26 oktober 2003 02:09 schreef Jammie het volgende:
Die link doet niets, met of zonder www ervoor. Wat is de juiste link/bron?
http://pub75.ezboard.com/bexpeditierobinson2003
http://www.ryan-robinson.nl/forum/
Newbie.
quote:Nog een paar uurtjes.
Op zondag 26 oktober 2003 08:45 schreef dolle_hond het volgende:
* wacht ongeduldig
wel een uur langer wachten vandaag
quote:Dat bedacht ik me ook net, kut wintertijd.
Op zondag 26 oktober 2003 10:39 schreef Qarinx het volgende:
quote:anders verpest je even m'n humeur....
Op zondag 26 oktober 2003 10:39 schreef Qarinx het volgende:
Maar wie zou er vanavond nou toch uitgaan? Als eerste na de samensmelting. Aangezien de pacten tot nu toe per aflevering veranderen kun je er natuurlijk weinig geld op inzetten. Maar hoop doet leven, dus ik zeg Gio.
quote:Hoeiii spannund!
Op zondag 26 oktober 2003 14:32 schreef cptmarco het volgende:
nog maar een paar uurtjes tot de samensmelting......
maar we hopen natuurlijk van niet
quote:Ik stoor me nog niet aan haar.. en de groep vindt haar kennelijk wel okay. Ze zal wel sociaal zijn ofzo, terwijl Ilona dat totaal niet is..
Op zondag 26 oktober 2003 15:07 schreef APK het volgende:
Laten ze die Karen en maar uit tiefen, die is toch nog maar slechts één keertje in beeld geweest.
quote:Ik heb geen ruk met die groep te maken, ik wil me lekker ergeren aan asocialen en liegende gluiperige Belgen.
Op zondag 26 oktober 2003 15:08 schreef Qarinx het volgende:
Ik stoor me nog niet aan haar.. en de groep vindt haar kennelijk wel okay. Ze zal wel sociaal zijn ofzo, terwijl Ilona dat totaal niet is..
quote:Liever zo'n achterbaks bitchje dan een muurbloempje eerlijk gezegd
Op zondag 26 oktober 2003 15:08 schreef Qarinx het volgende:[..]
Ik stoor me nog niet aan haar.. en de groep vindt haar kennelijk wel okay. Ze zal wel sociaal zijn ofzo, terwijl Ilona dat totaal niet is..
And besides, Ilona is natuurlijk wel een lekker ding
quote:Ja dat snap ik.... maarre zoals al eerder is gebleken worden de vervelende mensen er snel uitgestemd
Op zondag 26 oktober 2003 15:10 schreef APK het volgende:
Ik heb geen ruk met die groep te maken, ik wil me lekker ergeren aan asocialen en liegende gluiperige Belgen.
quote:Karen, wiestat.
Op zondag 26 oktober 2003 15:07 schreef APK het volgende:
Laten ze die Karen en maar uit tiefen, die is toch nog maar slechts één keertje in beeld geweest.
quote:Hé Tante Bep, leuk dat je effe wat van je laat horen.
Op zondag 26 oktober 2003 15:37 schreef Tante Bep het volgende:[..]
Karen, wiestat.
.
Ontopic: Karen ja, ik weet ook niet precies wie het is.
quote:Ging je vorige week waarschijnlijk nét een lekker glaasje inschenken toen ze in beeld was.
Op zondag 26 oktober 2003 15:37 schreef Tante Bep het volgende:
Karen, wiestat.
quote:Judge moet eerst weg hoor..
Op zondag 26 oktober 2003 16:10 schreef Bombie het volgende:
Ik moet er niet aan denken dat Björn of Robin weggestemd zouden worden.
Stem Karen maar weg. Die is ondertussen toch al niet meer te onderscheiden van elke willekeurige palmboom op het eiland.
quote:Ach... in Judge schuilt nog wel potentiële dwaasheid. Karen heeft echt he-le-maal niks interessants gedaan. Corrigeer me waar nodig, maar ik kan me niet één enkel moment van Karen herinneren wat karakteristiek voor haar was. Zij is echt volledig inwisselbaar voor één of ander aangespoeld stuk wrakhout.
Op zondag 26 oktober 2003 16:11 schreef Vibromass het volgende:[..]
Judge moet eerst weg hoor..
Daaraan moet ik toevoegen dat ik niet zo houd van mensen die volledig opgaan in de achtergrond en anderen de kastanjes uit het vuur laten halen, net zoals Olivier in het vorige seizoen dat aan Derek overliet. Alleen ging Olivier uiteraard niet volledig in de achtergrond op.
[Dit bericht is gewijzigd door Bombie op 26-10-2003 16:23]
quote:Hoe weet je dat?
Op zondag 26 oktober 2003 16:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maar Karen is zo lief...
quote:Open jij even een stilte topic anders : [ER2003] Karen.
Op zondag 26 oktober 2003 16:15 schreef Bombie het volgende:
Ach... in Judge schuilt nog wel potentiële dwaasheid. Karen heeft echt he-le-maal niks interessants gedaan. Corrigeer me waar nodig, maar ik kan me niet één enkel moment van Karen herinneren wat karakteristiek voor haar was. Zij is echt volledig inwisselbaar voor één of ander aangespoeld stuk wrakhout.
quote:Zo lacht ze
Op zondag 26 oktober 2003 16:22 schreef APK het volgende:
Hoe weet je dat?
Nou ja, laat ik het anders zeggen: ze ziet er zo lief uit.
go bjorn, die roeleert de scene
quote:Ik ben van mening dat er niet veel te melden is over iemand die zelf al niks te melden heeft.
Op zondag 26 oktober 2003 16:23 schreef elcastel het volgende:[..]
Open jij even een stilte topic anders : [ER2003] Karen.
Of bestaat ie al ?
quote:Men vindt haar waarschijnlijk lief omdat ze haar bek houdt, braaf is en haar 'onschuldige' oogjes over het eiland laat glijden...
Op zondag 26 oktober 2003 16:24 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Zo lacht ze
.
Nou ja, laat ik het anders zeggen: ze ziet er zo lief uit.
quote:We kunnen er toch ook alleen maar kijken, ik bedoel zonder posten enzo ?
Op zondag 26 oktober 2003 16:27 schreef Bombie het volgende:
Ik ben van mening dat er niet veel te melden is over iemand die zelf al niks te melden heeft.
quote:Nou, ópen het dan!
Op zondag 26 oktober 2003 16:30 schreef elcastel het volgende:[..]
We kunnen er toch ook alleen maar kijken, ik bedoel zonder posten enzo ?
quote:Ik durf niet meer sinds [ER 2003] Franca
Op zondag 26 oktober 2003 16:31 schreef Bombie het volgende:
Nou, ópen het dan!
Ik heb geen speciale topic-open-rechten ofzo.
quote:Kun je nagaan; Over háár is nog wel wat te melden, mocht iemand daar behoefte aan hebben. Ik vrees dat een Karen-topic zal verzanden in een soort van verkapt Marokkanen-bash-topic, om maar een willekeurig onderwerp te noemen.
Op zondag 26 oktober 2003 16:33 schreef elcastel het volgende:[..]
Ik durf niet meer sinds [ER 2003] Franca
Neen, elcastel... deze kastanje ga ik niet voor je uit het vuur halen.
quote:ben benieuwd.. cursus-flippen met Robin de pshychiater
Op zondag 26 oktober 2003 16:59 schreef -Mk- het volgende:
Nog effies
quote:Die ben je zo vergeten.
Op zondag 26 oktober 2003 18:56 schreef schatje het volgende:
Ik heb er zin in, heb alleen wel een beetje hoofdpijn
.
quote:Daar moet je wel wat aan doen hoor anders zit je niet echt met plezier te kijken.
.
Maar, mensen, vanavond dus de samensmelting en ik kan alvast verklappen dat we gezellig allemaal junkfood gaan eten.
So stay tuned and keep watching. It will be great!
Björn
quote:
.
Zo. nu beter?
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 19:01 schreef Robinson_Bjorn het volgende:
Ja mensen, jullie moeten straks wel allemaal kijken naar het televisieprogramma hoor. Ik denk dat dit wel een hele speciale aflevering is, hè. Dit wordt de samensmelting en raak ik mijn immuniteit kwijt. Dat is spijtig maar ik heb nooit om die immuniteit gevraagd dus ik ben blij dat ik er vanaf ben want dat is wel zo fair hè.Maar, mensen, vanavond dus de samensmelting en ik kan alvast verklappen dat we gezellig allemaal junkfood gaan eten.
Björn
quote:
Ja mensen, jullie moeten straks wel allemaal kijken naar het televisieprogramma hoor. Ik denk dat dit wel een hele speciale aflevering is, hè. Dit wordt de samensmelting en raak ik mijn immuniteit kwijt. Dat is spijtig maar ik heb nooit om die immuniteit gevraagd dus ik ben blij dat ik er vanaf ben want dat is wel zo fair hè.Maar, mensen, vanavond dus de samensmelting en ik kan alvast verklappen dat we gezellig allemaal junkfood gaan eten.
Björn
quote:Survivor wordt gepost in nieuwsgroepen. Als je breedband hebt kun je naar Survivor kijken. Ik heb vandaag net aflevering 6 van Survivor 7 gedownload in dvd kwaliteit. Als ik de finale binnen heb kijk ik alle afleveringen achter elkaar.
Op zondag 26 oktober 2003 18:02 schreef pos het volgende:
Kan me altijd verheugen op zondagavondHet is toch wel een stuk leuker dan vorig jaar vind ik.
Een paar jaar terug was ik helemaal verslaafd aan survivor de amerikaanse versie maar helaas is daar alleen het eerste jaar van geweest.
quote:Geweldig wat een tip. Ben alleen niet zo bekend met nieuwsgroepen?? Heb je tips?? Ik heb breedband.
Op zondag 26 oktober 2003 19:40 schreef Bus watcher het volgende:[..]
Survivor wordt gepost in nieuwsgroepen. Als je breedband hebt kun je naar Survivor kijken. Ik heb vandaag net aflevering 6 van Survivor 7 gedownload in dvd kwaliteit. Als ik de finale binnen heb kijk ik alle afleveringen achter elkaar.
quote:Ha ha leuk bedacht dat jij Bjorn bent
Björn
quote:En ik ben misselijk, dus je bent niet de enige naar Robinson kijkende kneus, straks.
.
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 19:44 schreef toska het volgende:
Ik blijf het ranzig vinden , een man die klaarkomt op een pannenkoek
quote:Gelukkig geen last van
Op zondag 26 oktober 2003 20:00 schreef Bombie het volgende:[..]
En ik ben misselijk, dus je bent niet de enige naar Robinson kijkende kneus, straks.
[..]
Ik word toch wel op de proef gesteld zo wat betreft het binnenhouden van mijn maaginhoud. Dat is één van de grote nadelen van een levendige fantasie.
quote:Ik haal de afleveringen uit de nieuwsgroep 'alt.binaries.multimedia'. De afleveringen blijven niet lang in de nieuwsgroepen staan dus ik denk dat je niet alle eerdere afleveringen van Survivor 7 alsnog kunt downloaden. Misschien met een pay server zoals Easynews. Maar de series worden af en toe compleet opnieuw gepost. Ik heb inmiddels alle USA series, de Australische serie en de eerste Britse serie gedeeltelijk. In de Verenigde Staten worden ook dvd's met de hoogtepunten van een serie uitgebracht.
Op zondag 26 oktober 2003 19:52 schreef pos het volgende:
Geweldig wat een tip. Ben alleen niet zo bekend met nieuwsgroepen?? Heb je tips?? Ik heb breedband.
quote:het blijft een leuk programma...
Op zondag 26 oktober 2003 20:07 schreef elcastel het volgende:
Ah zometeen weer de groene en de rode stickers is het niet ?
quote:Bah vieze survival-charlatan
BJÖRN
quote:inderdaad.... je hebt het gemist...
Op zondag 26 oktober 2003 20:25 schreef elcastel het volgende:
Waren er nou geen stickers deze week, of heb ik ze gewoon gemist ?
quote:Hoi
Op zondag 26 oktober 2003 20:27 schreef toska het volgende:
SCHATJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE , ben je nog wakker , of hebben de pijntillers je geveld ?
Het is minder nu ja .
Anders heb ik de onbedwingbare behoefte te posten terwijl ik kijk. Dan mis ik teveel.
Morgen lekker op m'n gemak genieten.
quote:Mooi zo
Op zondag 26 oktober 2003 20:29 schreef schatje het volgende:[..]
Hoi
.
Het is minder nu ja
.
quote:yep
Op zondag 26 oktober 2003 20:32 schreef wizarddragon het volgende:
Gaan we ook samensmelten nu??
quote:je kunt niet twee dingen te gelijk doen..?
Op zondag 26 oktober 2003 20:31 schreef tong80 het volgende:
Anders heb ik de onbedwingbare behoefte te posten terwijl ik kijk.Dan mis ik teveel.
quote:Jawel maar ik wil ook nog teletekst volgen, de radio luisteren en de ramen zemen.
Op zondag 26 oktober 2003 20:32 schreef cptmarco het volgende:[..]
je kunt niet twee dingen te gelijk doen..?
quote:Bij Geert toch
Op zondag 26 oktober 2003 20:33 schreef schatje het volgende:
Op welk eiland zit Karen ook alweer??
quote:neuh tis net begonnen
Op zondag 26 oktober 2003 20:36 schreef Hakkert het volgende:
Ik ben net trug van eten.. Heb ik wat gemist?
quote:samensmelting komt er aan, kampen moeten afgebroken worden.
Op zondag 26 oktober 2003 20:36 schreef Hakkert het volgende:
Ik ben net trug van eten.. Heb ik wat gemist?
quote:aha.. Nou ik ben er weer in dit topic..
Op zondag 26 oktober 2003 20:36 schreef cptmarco het volgende:[..]
samensmelting komt er aan, kampen moeten afgebroken worden.
Lijkt me raar om opeens eten in overvloedt te zien (zeker voor Geert).
quote:Bjorn weet niet hoe dat werkt in die hersenhelft.
Op zondag 26 oktober 2003 20:38 schreef cptmarco het volgende:
Geert en Bjorn mogen als laatste daad als leider zijnde inkopen doen voor een samensmeltingsfeestje....Lijkt me raar om opeens eten in overvloedt te zien (zeker voor Geert).
quote:Ik zou voor de Chanel no 5 gaan
Op zondag 26 oktober 2003 20:38 schreef schatje het volgende:
Oh ja, ze mogen nu een paar minuten winkelen![]()
.
quote:hahaha op een onbewoond eiland ook
Op zondag 26 oktober 2003 20:39 schreef toska het volgende:[..]
Ik zou voor de Chanel no 5 gaan
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 20:39 schreef toska het volgende:[..]
Ik zou voor de Chanel no 5 gaan
quote:Zou ik ook doen.. lekker man!
Op zondag 26 oktober 2003 20:40 schreef cptmarco het volgende:
ze gaan voor patat met mayo
quote:En bier !
Op zondag 26 oktober 2003 20:44 schreef -Mk- het volgende:
eteuuuuuuuuuuuuuuuuuh
quote:= Neukeuuuuuuuuuuuh
Op zondag 26 oktober 2003 20:44 schreef elcastel het volgende:[..]
En bier !
quote:bierrr
Op zondag 26 oktober 2003 20:44 schreef elcastel het volgende:[..]
En bier !
quote:Ernst-Paul.
Op zondag 26 oktober 2003 20:44 schreef ilona-scuderia het volgende:
Weer een nieuw woord geleerd; vreet orgie
quote:al met al, kunnen we nog aardig wat leren van ER.....
quote:Maar hij heeft wel gelijk.. Tis ook geen eten meer wat ze doen
quote:Boeien
Op zondag 26 oktober 2003 20:49 schreef josja het volgende:
Dat kan niet goed gaan volgens mij, zoveel vreten na 3 weken op een paar vruchtjes..
quote:een overdosis aan vet wat meteen op de darmen slaat...
Dat kan niet goed gaan volgens mij, zoveel vreten na 3 weken op een paar vruchtjes..
quote:Vorig jaar gingen er wat mensen kotsen volgens mij.. dat was wel ranzig
quote:1 glas wijn en je ben dronken volgens mij
Op zondag 26 oktober 2003 20:50 schreef elcastel het volgende:
Ik ben benieuwd wat drank doet met zo'n uitgeput lichaam.
quote:Ja, dat kan ik dus echt niet aanzien bah
Op zondag 26 oktober 2003 20:50 schreef Hakkert het volgende:[..]
Vorig jaar gingen er wat mensen kotsen volgens mij.. dat was wel ranzig
quote:Proest
Op zondag 26 oktober 2003 20:51 schreef schatje het volgende:
Zei Karen nou wat??
quote:ehm BAH!
Op zondag 26 oktober 2003 20:52 schreef elcastel het volgende:
Ja! Björn gaf Ryan een zoen.
quote:OMG
Op zondag 26 oktober 2003 20:53 schreef cptmarco het volgende:
Dit kan niet goed aflopen...onbeperkt eten tot de volgende dag 6 uur...
quote:Die jongen kan niet anders..eruit met die gast
Op zondag 26 oktober 2003 20:55 schreef elcastel het volgende:
Judge stelt zich weer eens aan.
quote:Met z'n Engels geblaat, tief op sukkel, intrigeren.
Op zondag 26 oktober 2003 20:55 schreef elcastel het volgende:
Judge stelt zich weer eens aan.
quote:hahahah eensch
Op zondag 26 oktober 2003 20:57 schreef schatje het volgende:[..]
Met z'n Engels geblaat, tief op sukkel, intrigeren.
quote:Gaat ie weer, this hurts baby
Op zondag 26 oktober 2003 20:57 schreef schatje het volgende:
Met z'n Engels geblaat, tief op sukkel, intrigeren.
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 20:56 schreef toska het volgende:
Ik vind het nie leuk meer
Het is wel een beetje saai, maar daar kan nog verandering in komen, hoop ik.
quote:Hij kan wel het schoolslag zwemmen.
Op zondag 26 oktober 2003 20:56 schreef Hakkert het volgende:[..]
Die jongen kan niet anders..eruit met die gast
quote:Ik hou vol, ik hou vol, i will survive
Op zondag 26 oktober 2003 20:58 schreef schatje het volgende:[..]
![]()
.
Het is wel een beetje saai, maar daar kan nog verandering in komen, hoop ik.
quote:Proest
Op zondag 26 oktober 2003 20:59 schreef wizarddragon het volgende:[..]
Hij kan wel het schoolslag zwemmen.
[Dit bericht is gewijzigd door Hakkert op 26-10-2003 21:02]
De rest zijn eigenlijk een stel snobistische, volgevreten socialisten
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 21:01 schreef elcastel het volgende:
Judge gaat weer slapend genieten hier, dit eiland bevalt hem ook al.
quote:nope helemaal niet... zoals judge zegt, hij is een loner
Op zondag 26 oktober 2003 21:02 schreef schatje het volgende:
Het ziet er niet goed uit voor Bjorn.
quote:Ik zie liever Judge de kwal vertrekken.
Op zondag 26 oktober 2003 21:03 schreef koala2002 het volgende:[..]
nope helemaal niet... zoals judge zegt, hij is een loner
Wat belachelijk, ze maken het zo alleen maar onnodig moeilijk voor zichzelf....
quote:hahahah
Op zondag 26 oktober 2003 21:05 schreef schatje het volgende:
Ik wil ruzie zien.
quote:nog even geduld....
Ik wil ruzie zien.
quote:Een catfight tussen Ilona en Judge?
Ik wil ruzie zien.
quote:just like i said
Op zondag 26 oktober 2003 21:06 schreef schatje het volgende:
Ja hoor, opnieuw 'meisjes op het strand'![]()
![]()
.
quote:Jah al twee keer met Jutta
Op zondag 26 oktober 2003 21:08 schreef koala2002 het volgende:
heeft bjorn nou al sex gehad op het eiland of niet?
quote:Lydia en Deborah
Op zondag 26 oktober 2003 21:04 schreef koala2002 het volgende:
o o o...
Net als vorig jaar met "2meisjes op het strand "
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |