Normaal zijn dit soort programma's wel leuk om te kijken, maar dit is gewoon irritant, zodra ie zn schurftbek opentrekt krijg ik moordneigingen..
bij deze excuses voor t taalgebruik
quote:Hihi ja ik zit het ook te kijken is irritant inderdaad
Op dinsdag 21 oktober 2003 20:45 schreef _Kuch_ het volgende:
Ik heb nog nooit zo'n randdebiel op de tv gezien, zelf willibrord frequin is er niets bijNormaal zijn dit soort programma's wel leuk om te kijken, maar dit is gewoon irritant, zodra ie zn schurftbek opentrekt krijg ik moordneigingen..
![]()
bij deze excuses voor t taalgebruik
-edit ah het begint weer
hmm die gast is inderdaad irritant aan het doen
[Dit bericht is gewijzigd door Wisp op 21-10-2003 20:50]
quote:bij "verboden in te rijden" was ie minder irritant
Op dinsdag 21 oktober 2003 21:02 schreef D.Rose het volgende:
Die vent, Andre v/d Toor geloof ik dat ie heet, is toch al vaker op tv geweest. Stoor je je er nu pas aan?
quote:OMG, dat is die stampvoetende aggresieve kutkabouter!!
Die vent, Andre v/d Toor geloof ik dat ie heet
[Dit bericht is gewijzigd door laffer op 21-10-2003 21:13]
Ja, ik heb gewonnen! Zonder dat ik het antwoord bevestigd zie! Zelfs wetende dat het fout kan zijn (NET5 bestaat ook nog) reken ik mezelf tot winnaar...
Tja, alweer een goede reden om sex te hebben. SBS6
quote:dat vond een garagehouder niet!
Op dinsdag 21 oktober 2003 21:06 schreef Wisp het volgende:[..]
bij "verboden in te rijden" was ie minder irritant
Blik op de Weg rouleert!!!
[Dit bericht is gewijzigd door rx7_turbo_II op 21-10-2003 22:46]
quote:het is net een stampvoetende kut kabouter die z`n zin niet krijgt!!
Op dinsdag 21 oktober 2003 22:44 schreef rx7_turbo_II het volgende:
Kloothommel!!
En hij kan ook niet stil staan als ie aan het zwetsen is ook niet he!!
Telkens gaat ie van bovenin naar onderin met die schapenkop van 'm!!
quote:Vorige week werd ie bijna onderste boven geramd door een instructuur die lekker met zijn auto aan het slippen was.
Die vent, Andre v/d Toor geloof ik dat ie heet, is toch al vaker op tv geweest. Stoor je je er nu pas aan?
quote:de kerel van blik op de weg komt me al helemaal de strot uit altijd als het over opgevoerde brommertje enzo gaat ook
Op dinsdag 21 oktober 2003 20:58 schreef ikke_ook het volgende:
Wat een k*tprogramma zeg....doe mij maar gewoon blik op deweg...
JA EN??
quote:jouw mamsie noemt jou zeker vaak een moeilijke puber hé...
Op woensdag 22 oktober 2003 15:29 schreef JorricK het volgende:[..]
de kerel van blik op de weg komt me al helemaal de strot uit altijd als het over opgevoerde brommertje enzo gaat ook
oe wat ben jij slecht maargoed dat de politie je hebt gepakt jij dikke crimineel jou brommer loopt 20kmh tehard kijk hoe gevaarlijk iedereen is ik doe zelf nooit iets verkeerd blablablaJA EN??
quote:nee valt wel mee
Op woensdag 22 oktober 2003 15:35 schreef realist_ik het volgende:[..]
jouw mamsie noemt jou zeker vaak een moeilijke puber hé...
quote:Ach, we horen je wel wanneer je iemand aanrijd.
Op woensdag 22 oktober 2003 15:46 schreef JorricK het volgende:[..]
nee valt wel mee
natuurlijk die vent heeft soms wel eens gelijk als er iemand met 180 over de vluchtstrook ofzow rijd
maar het is altijd zo de politie heeft 100% gelijk geen discussie mogenlijk![]()
benk ut niet met eens...
quote:Brommers hebben een maximum snelheid meegekregen omdat de mensen die erop rond rijden niet verantwoordelijk genoeg zijn om met een hogere (of zelfs een dergelijke) snelheid om te gaan.
Op woensdag 22 oktober 2003 15:29 schreef JorricK het volgende:
de kerel van blik op de weg komt me al helemaal de strot uit altijd als het over opgevoerde brommertje enzo gaat ook
oe wat ben jij slecht maargoed dat de politie je hebt gepakt jij dikke crimineel jou brommer loopt 20kmh tehard kijk hoe gevaarlijk iedereen is ik doe zelf nooit iets verkeerd blablablaJA EN??
Ik word er gek van, iedere keer door zo'n mongool op ze scooter rechts te worden ingehaald omdat meneer sneller optrekt, 10 meter later rij je ze weer voorbij, maar owee als jij moest afslaan dan hing ie! En zit jij met een schuldgevoel.
quote:brommer's nieuw in de winkel lopen niet eens 45
Op donderdag 23 oktober 2003 15:39 schreef Sausje het volgende:[..]
Brommers hebben een maximum snelheid meegekregen omdat de mensen die erop rond rijden niet verantwoordelijk genoeg zijn om met een hogere (of zelfs een dergelijke) snelheid om te gaan.
Als ze dan zelf aan die brommers gaan rommelen zodat ze harder lopen mag wat mij betreft dat ding ingenomen worden en de persoon bv. een rijbewijsontzegging van 2 jaar krijgen (dat ze op hun 20ste pas mogen gaan lessen).
Dat zal ze wel afleren.Ik word er gek van, iedere keer door zo'n mongool op ze scooter rechts te worden ingehaald omdat meneer sneller optrekt, 10 meter later rij je ze weer voorbij, maar owee als jij moest afslaan dan hing ie! En zit jij met een schuldgevoel.
quote:geen discussie gaan voeren over brommers/scooters op FOK! dat loopt toch op niks uit, hier zitten alleen maar automobilisten die nooit wat gevaarlijks doen of te hard rijden....
Op donderdag 23 oktober 2003 18:13 schreef JorricK het volgende:[..]
brommer's nieuw in de winkel lopen niet eens 45
ze gaan meestal standaart al harder
verder hoef je niet zo te generaliseren tuurlijk zijn er mensen waarvan je denkt: goh raar dat je nog nooit een ongeluk hebt gehad maar er zijn ook mensen zoals mij... die zich wel normaal aan de regeltje's houden en wel overal aan de snelheid houden behalve op de plekken waar het echt kan.. en ja die zijn er in groningen genoeg...
als iedereen op de snelweg nou ook 120 zou rijden zouden er ook zoveel % minder ongelukken gebeuren...
quote:Ik wil hier ook nog wel ff op reageren..
Op donderdag 23 oktober 2003 18:13 schreef JorricK het volgende:[..]
brommer's nieuw in de winkel lopen niet eens 45
ze gaan meestal standaart al harder
verder hoef je niet zo te generaliseren tuurlijk zijn er mensen waarvan je denkt: goh raar dat je nog nooit een ongeluk hebt gehad maar er zijn ook mensen zoals mij... die zich wel normaal aan de regeltje's houden en wel overal aan de snelheid houden behalve op de plekken waar het echt kan.. en ja die zijn er in groningen genoeg...
als iedereen op de snelweg nou ook 120 zou rijden zouden er ook zoveel % minder ongelukken gebeuren...
Ik ben ooit (toen ik nog een aprilia RS50 had) aangehouden door een motoragent omdat ik geen richting aangaf.. Korte preek gehad, en hij had gewoon gelijk, prima. Daarna nog 10 minuten met die kerel staan ouwehoeren (was een vent van een jaar of 50). Hij vroeg of mijn brommer maar 45 ging of dat ie iets harder ging. Ik vond t wel een sympathieke kerel, dus ik zei eerlijk dat ie wel wat harder ging. Begon die kerel tot mn verbazing allemaal rijtips te geven (het was in de tijd dat "brommer op de weg" net was ingevoerd), o.a.
- dat ik maar iets links van het midden van de rijstrook moest aanhouden als rijpositie, net als motorrijders aangeleerd krijgen, aangezien uiterst rechts rijden alleen maar gevaarlijke situaties uitlokte volgens hem
- dat ik gewoon met het verkeer moest meerijden op de weg, aangezien dit simpelweg de veiligste oplossing was.
Vervolgens begon hij een beetje te zeuren op de overheid, dat ze niet zo'n halfslachtige maatregel (wel op de weg, maar niet snelheid omhoog naar 50, net als al het andere verkeer op die weg) moesten invoeren, maar dat ze bij zo'n goede regel (dat was het volgens hem wel degelijk) dan ook het lef moeten hebben om te proberen de meest veilige situatie te creeeren.
Vervolgens zei ie dat ie het een gezellig gesprek vond, maar dat ie eigenlijk aan het werk was en dus weer doormoest.. Zei me gedag, en of ik voortaan gewoon even richting aan wou geven, keerde iets verderop zijn motor, zwaaide nog vriendelijk toen ie me tegemoetkwam .
Ik heb daarna gewoon altijd richting aangegeven op de brommer. Ik was gewoon onder de indruk van zijn aanpak en geloof tot op de dag van vandaag (het zal nu toch zo'n 3 a 4 jaar geleden zijn) dat dit soort agenten veel te zeldzaam zijn! Als ze gewoon voor rede vatbaar zijn, rustig aangeven wat er aan de hand is en ook nog bereid zijn een beetje water bij de wijn te doen (mits het niet om hele erge overtredingen gaat natuurlijk) ze VEEL meer bereiken..
my 2 cents
quote:precies, altijd beleefd blijven, ook al ben je het ergens helemaal niet mee eens. je trekt toch altijd aan het kortste eind anders.
Op donderdag 23 oktober 2003 20:01 schreef _Kuch_ het volgende:[..]
heel verhaal
quote:Mogen die brommers al 3 jaar op de weg rijden dan
Op donderdag 23 oktober 2003 20:01 schreef _Kuch_ het volgende:[..]
*knip*
Ik heb daarna gewoon altijd richting aangegeven op de brommer. Ik was gewoon onder de indruk van zijn aanpak en geloof tot op de dag van vandaag (het zal nu toch zo'n 3 a 4 jaar geleden zijn) dat dit soort agenten veel te zeldzaam zijn! Als ze gewoon voor rede vatbaar zijn, rustig aangeven wat er aan de hand is en ook nog bereid zijn een beetje water bij de wijn te doen (mits het niet om hele erge overtredingen gaat natuurlijk) ze VEEL meer bereiken..
my 2 cents
ff zoeken..............
Mjah sinds 15 december 1999
quote:ja, al was het wel irritant dat hij BLEEF zeiken dat die ene auto WEL optrok bij het stoplicht. die man doet gewoon iets fout en meteen zeiken dat dat gevaarlijk is en zo.
Op maandag 27 oktober 2003 14:04 schreef Cruise het volgende:
Ik vond de aflevering van Wegmisbruikers van afgelopen zaterdag wel goed in elkaar zitten. Die v/d Toorn was minder aan het blazen en zwaaien. Deze aflevering ging over de nasleep van ongelukken. Ik vond het mooi.
quote:terwijl die vent waarschijnlijk dacht "ik trek snel op bij stoplicht, kan de ambulance achter mij het kruispunt over, want anders moet ie achter mij wachten"
Op maandag 27 oktober 2003 14:39 schreef speedfreakssj het volgende:[..]
ja, al was het wel irritant dat hij BLEEF zeiken dat die ene auto WEL optrok bij het stoplicht. die man doet gewoon iets fout en meteen zeiken dat dat gevaarlijk is en zo.
dat de ambu dan de voorsoorteerbaan naar rechts neemt en en zo omheen gaat had hij waarschijnlijk niet ingeschat.
en het scheelde 0,2 seconde ofzo... dus het was echt niet zo'n domme actie
quote:Dat met die duim is juist het meest irritante deel van het programma
Op zaterdag 13 december 2003 20:03 schreef ilona-scuderia het volgende:
Vreemd, ik vind André van der Toorn juist een hele goede,professionele en grappige presentator
Vooral als ie "de duim" gaat uitdelen komt ie helemaal los
Zometeen weer op sbs6...
Het gaat veel agentjes alleen maar om de bonnetjes, of tenminste de mensen die de agenten de weg op sturen geven meer om het geld dan om de veiligheid.quote:Als ze gewoon voor rede vatbaar zijn, rustig aangeven wat er aan de hand is en ook nog bereid zijn een beetje water bij de wijn te doen (mits het niet om hele erge overtredingen gaat natuurlijk) ze VEEL meer bereiken..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |