SCH wil je het niet meer hebben over die enge clown met die lange jurk waar ik steeds onder moest
quote:gelukkig is fok niet je leven
Op woensdag 22 oktober 2003 11:16 schreef Bluezz het volgende:
Haaiii hoelies, gelukkig doet fok het wel op mijn werk
quote:trauma's opgelopen bloessie ??
Op woensdag 22 oktober 2003 11:16 schreef Bluezz het volgende:SCH wil je het niet meer hebben over die enge clown met die lange jurk waar ik steeds onder moest
quote:Oh?
Op woensdag 22 oktober 2003 11:18 schreef just me het volgende:gelukkig is fok niet je leven
quote:Doodsbang voor lange jurken en stafjes ja
trauma's opgelopen bloessie ??
quote:heeft ze jou aan haar stevige boezem gedrukt
Op woensdag 22 oktober 2003 11:40 schreef SCH het volgende:
Rondje op kosten van Erica
quote:Maar Ajax heeft tenminste vorig jaar laten zien dat ze in principe wel Europees kunnen presteren
Op woensdag 22 oktober 2003 10:03 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Als ajax vanavond verliest staat psv er beter voor dan ajax!
Ik vind het dit seizoen belangrijker dat Ajax kampioen wordt dan dat ze ver komen in Europa. Het liefst beiden natuurlijk, maar of Ajax daar nu goed genoeg voor is weet ik niet.
quote:Ik ben nog steeds nieuwsgierig welke reactie van mij nou over de schreef ging.
Op woensdag 22 oktober 2003 00:02 schreef Loek-B het volgende:
Maar als moderator (vooral van een forum waar de emoties nog wel is hoog op kunnen lopen) worden je reacties net even iets strenger in de gaten gehouden door users. Dat is het nadeel als je deel uitmaakt van de crew.
quote:Geen 1, het ging om de toon - in combinatie met de vorige keren.
Op woensdag 22 oktober 2003 12:30 schreef Doc het volgende:[..]
Ik ben nog steeds nieuwsgierig welke reactie van mij nou over de schreef ging.
Het is niet erg anderen te feliciteren zonder spot en/of sarcasme
quote:Uh Doc,je vergeet Cazzo
Op dinsdag 21 oktober 2003 23:15 schreef Doc het volgende:
Zoals bijvoorbeeld DIGGER en DG bedoel je?
quote:Het is niet erg, alleen doe ik het niet. En ik voel me ook niet verplicht dat wel te doen omdat ik toevallig mod ben. Ik deed het niet als user en dus niet als mod.
Op woensdag 22 oktober 2003 12:32 schreef SCH het volgende:Het is niet erg anderen te feliciteren zonder spot en/of sarcasme
Het staat natuurlijk wel wat symathieker als ik het wel zou doen, maar dat boeit me niet zo. Dan maar onsympathiek
.
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 12:33 schreef DutchGooner het volgende:[..]
Uh Doc,je vergeet Cazzo
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 12:38 schreef Doc het volgende:Het staat natuurlijk wel wat symathieker als ik het wel zou doen, maar dat boeit me niet zo. Dan maar onsympathiek
.
gefeli
quote:Proficiat superj*den!
Op woensdag 22 oktober 2003 12:45 schreef DutchGooner het volgende:
Jongens,rondje op de kosten van superjoden die vandaag jarig is.
Hij is al 18 (denk ik) gewordengefeli
quote:Jij ook nog ff gefeliciteerd met Arsenal
Op woensdag 22 oktober 2003 12:45 schreef DutchGooner het volgende:
Jongens,rondje op de kosten van superjoden die vandaag jarig is.
Hij is al 18 (denk ik) gewordengefeli
quote:dank je
Op woensdag 22 oktober 2003 12:49 schreef mitt het volgende:[..]
Jij ook nog ff gefeliciteerd met Arsenal
Biertje alstublieft
quote:Je doet weer hardnekkige pogingen het niet te begrijpen.
Op woensdag 22 oktober 2003 12:38 schreef Doc het volgende:[..]
Het is niet erg, alleen doe ik het niet. En ik voel me ook niet verplicht dat wel te doen omdat ik toevallig mod ben. Ik deed het niet als user en dus niet als mod.
Het staat natuurlijk wel wat symathieker als ik het wel zou doen, maar dat boeit me niet zo. Dan maar onsympathiek
.
Je hoeft van mij helemaal niet te feliciteren. Maar je vindt het wel nodig om denigrerende opmerkingen te maken - dat vind ik nogal kinderachtig.
quote:SCH, zo denigrerend waren ze nou ook weer niet. Je kan de boel ook op gaan blazen he... Je weet toch wat hier kan en mag en waarom mogen modjes daar van tijd tot tijd niet aan mee doen? Gewoon een beetje pesten en stangen...
Op woensdag 22 oktober 2003 13:10 schreef SCH het volgende:[..]
Je doet weer hardnekkige pogingen het niet te begrijpen.
Je hoeft van mij helemaal niet te feliciteren. Maar je vindt het wel nodig om denigrerende opmerkingen te maken - dat vind ik nogal kinderachtig.
Ik vind hert juist goed dat een mod hier wat gekleurd is en op een "voetbal-manier" reageert, dit is voetbal en daar zijn de haat/liefde verhoudingen nou eenmaal hoger dan in een forum als LIT of F&F (Nofi offcourse Bluezz
)
quote:Dat houdt iedereen op scherp!
Op woensdag 22 oktober 2003 13:14 schreef Da_Sandman het volgende:Gewoon een beetje pesten en stangen...
quote:Mag best - maar ik mag er toch ook wat van zeggen?
Op woensdag 22 oktober 2003 13:14 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
SCH, zo denigrerend waren ze nou ook weer niet. Je kan de boel ook op gaan blazen he... Je weet toch wat hier kan en mag en waarom mogen modjes daar van tijd tot tijd niet aan mee doen? Gewoon een beetje pesten en stangen...
of mag ik alleen ranzige grappen maken in Hools?
quote:Dat mag best, maar ik als PSV'er heb het niet als iets negatiefs ervaren en de overigen hebben zich ook niet laten horen, dus volgens mij is het een storm in een glaasje water
Op woensdag 22 oktober 2003 13:17 schreef SCH het volgende:
Mag best - maar ik mag er toch ook wat van zeggen?of mag ik alleen ranzige grappen maken in Hools?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |