quote:Het kan enorm stormen in een glaasje hoor
Op woensdag 22 oktober 2003 13:23 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Dat mag best, maar ik als PSV'er heb het niet als iets negatiefs ervaren en de overigen hebben zich ook niet laten horen, dus volgens mij is het een storm in een glaasje water
quote:Ja, maar het voordeel is dat ze snel weer overwaaien
Op woensdag 22 oktober 2003 13:23 schreef SCH het volgende:
Het kan enorm stormen in een glaasje hoor
quote:Ja hoor dat mag best.
Op woensdag 22 oktober 2003 13:17 schreef SCH het volgende:[..]
Mag best - maar ik mag er toch ook wat van zeggen?
of mag ik alleen ranzige grappen maken in Hools?
En dat kan je ook blijven doen aangezien ik m'n postgedrag er niet door zal veranderen. Ik vond dat ik qua opmerkingen zeker binnen het betamelijke ben gebleven, en zo lang dat het geval is, zie ik er geen problemen in. Dan neem ik je opmerkingen op de koop toe
quote:Dan heb jij nog nooit de behoorlijk verhitte discussies tussen de baassies van honden en katten gevolgd zeker
Op woensdag 22 oktober 2003 13:16 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Whoei, nu ben ik er wel bijIk vind hert juist goed dat een mod hier wat gekleurd is en op een "voetbal-manier" reageert, dit is voetbal en daar zijn de haat/liefde verhoudingen nou eenmaal hoger dan in een forum als LIT of F&F (Nofi offcourse Bluezz
)
quote:Nope was ik niet want:
Op woensdag 22 oktober 2003 13:24 schreef DutchGooner het volgende:
DIGGER,zat jij vannacht rond een uur of half 3 met je auto tegen een lantaarnpaal bij afslag Gorinchem-oost?
Stond een auto met een Den Haag shirtje achterin tegen een paaltje en moets gelijk aan jou denken
- Op zulke tijdstippen slaap ik altijd doordeweeks
- Ik heb niks van FC Den Haag in m'n auto hangen
- Ik kan wel autorijden ![]()
Eens kijken of de plaatselijke krant er wat over te schrijven heeft.
quote:Beide zijn leuke beesten, helaas ben ik nogal allergisch voor katten. Daarom moesten Pim & Pom helaas naar m'n oom en tante, gelukkig kan ik wel tegen honden
Op woensdag 22 oktober 2003 13:26 schreef Bluezz het volgende:
Dan heb jij nog nooit de behoorlijk verhitte discussies tussen de baassies van honden en katten gevolgd zeker
quote:waarschijnlijk niets want er was al een andere auto bij die hem ging wegslepen.
Op woensdag 22 oktober 2003 13:26 schreef DIGGER het volgende:[..]
Eens kijken of de plaatselijke krant er wat over te schrijven heeft.
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 13:28 schreef Tony_Montana67 het volgende:Beide zijn leuke beesten, helaas ben ik nogal allergisch voor katten. Daarom moesten Pim & Pom helaas naar m'n oom en tante, gelukkig kan ik wel tegen honden
quote:Nog een reden waarom ik het niet kan zijn
Op woensdag 22 oktober 2003 13:29 schreef DutchGooner het volgende:Volgens mij had de bestuurder iets te diep in het glaasje gekeken
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 13:30 schreef DIGGER het volgende:[..]
Nog een reden waarom ik het niet kan zijn
Ik kijk te diep in pints.
quote:Bovendien zit jij om half 3 op een dinsdagavond nog in de plaatselijke Pub, zoals het hoort!
Op woensdag 22 oktober 2003 13:37 schreef DIGGER het volgende:
En ik kijk niet te diep in glaasjes, dat kan helemaal niet.Ik kijk te diep in pints.
Doe mij maar een vers geperst glaasje jus d'oranje.
quote:heeft Gorinchem een pub?
Op woensdag 22 oktober 2003 13:39 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Bovendien zit jij om half 3 op een dinsdagavond nog in de plaatselijke Pub, zoals het hoort!
quote:Ik meende dat DIGGER een huis-tuin-en-keuken Guinness-tap had thuis!
Op woensdag 22 oktober 2003 13:58 schreef DutchGooner het volgende:heeft Gorinchem een pub?
quote:ow,op die manier.
Op woensdag 22 oktober 2003 14:00 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Ik meende dat DIGGER een huis-tuin-en-keuken Guinness-tap had thuis!
quote:Alleen op verzoek!
Op woensdag 22 oktober 2003 14:00 schreef DutchGooner het volgende:En er komt Fristi uit?
Zou trouwens wel kicke zijn, zo'n minitap met een Guinnessvat!
quote:Zeg, de laatste keer dat je zo'n ondertitel had, liep het ook niet zo goed af he.
Op woensdag 22 oktober 2003 14:00 schreef DutchGooner het volgende:[..]
ow,op die manier.
En er komt Fristi uit?
quote:Dat bedoel ik dus. Je zou er ook voor open kunnen staan. Je snapt er echt geen zak van.
Op woensdag 22 oktober 2003 13:25 schreef Doc het volgende:[..]
Ja hoor dat mag best.
En dat kan je ook blijven doen aangezien ik m'n postgedrag er niet door zal veranderen. Ik vond dat ik qua opmerkingen zeker binnen het betamelijke ben gebleven, en zo lang dat het geval is, zie ik er geen problemen in. Dan neem ik je opmerkingen op de koop toe
quote:de aanhouder wint
Op woensdag 22 oktober 2003 14:03 schreef zjroentje het volgende:[..]
Zeg, de laatste keer dat je zo'n ondertitel had, liep het ook niet zo goed af he.
quote:Oe rel, waar gaat het over?
Op woensdag 22 oktober 2003 14:04 schreef SCH het volgende:[..]
Dat bedoel ik dus. Je zou er ook voor open kunnen staan. Je snapt er echt geen zak van.
![]()
Tuurlijk ben je niet binnen het betamelijke gebleven, als mod zou je echt beter moeten weten maar dat is hier praten tegen de bierkaai.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |