Het gaat hartstikke goed met Oceansize, ze hebben net een nieuw album. Wat maakt het nou uit dat ze nooit op de MTV Awards zullen staan, dat spreekt toch alleen maar in hun voordeel? 16 jarige scholieren met Korn en Nirvana t-shirts op een concert hoeft van mij echt niet hoor.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:30 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
fuck wat is dat album goed, ik zeg het nog maar eens. Maar als dit in 1995 was uitgebracht waren ze groot geworden!! Niet dat ze nu niet meer origineel zijn. Maar de generatie die opgroeide met geestverwanten als de Smashing Pumpkins, Tool en Nine Inch Nails zijn een stelletje lamlendige geworden. De huidige generatie tieners acht helemaal niet meer in staat dit te begrijpen (waarom is Linkin Park, the rasmus, Nicklelback enz anders nu populair ???))
neen het wordt niks meer met Oceansize.
Toch vond ik niet alle nieuwe nummers live even overtuigend. Het spul dat ze van het debuutalbum speelden stak er, naar mijn mening, met kop en schouders bovenuit.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:38 schreef ErikT het volgende:
Gisteren concert in de W2 in Den Bosch.
T was echt knetter![]()
Het gaat goed en inderdaad op de MTV-wards hoeven ze ook niet te verschijnen dat zei ik ook niet, laat ze maar een status als Toolof NIN krijgen , maar ik zie het niet zo gauw gebeuren.quote:Op zondag 9 oktober 2005 10:01 schreef ErikT het volgende:
[..]
Het gaat hartstikke goed met Oceansize, ze hebben net een nieuw album. Wat maakt het nou uit dat ze nooit op de MTV Awards zullen staan, dat spreekt toch alleen maar in hun voordeel? 16 jarige scholieren met Korn en Nirvana t-shirts op een concert hoeft van mij echt niet hoor.
Misschien zijn Tool, Nine Inch Nails en Oceansize gewoon een beetje te lastig en te weinig poppy voor de TMF generatie.
Dat vond ik ook, maar ik vind Effloresce ook beter.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:12 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Toch vond ik niet alle nieuwe nummers live even overtuigend. Het spul dat ze van het debuutalbum speelden stak er, naar mijn mening, met kop en schouders bovenuit.
Het was wel een erg fijn optreden, daar niet van. Laatste nummer was ook erg oké.
Goed! Erg Goed!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:13 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
Wat vonden de mensen eigenlijk van Oceansize op Lowlands.
Had het topic niet eerder gezien.. vandaarquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:29 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
^^^
leuk nog zo'n reactie van een concert van 1,5 jaar terug
Bron.quote:sun / feb 19
CONCERT: OCEANSIZE
doors 21.00 - 23.00 / start 22.00 / ¤ 8 + mk / main hall
Godver, dan zit ik net in Oostenrijk. Iemand enig idee hoe duur een treinkaartje Gronigen-Oostenrijk is?quote:
De tourdata op de officiële website zijn nogal gedateerd.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:26 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Godver, dan zit ik net in Oostenrijk. Iemand enig idee hoe duur een treinkaartje Gronigen-Oostenrijk is?![]()
Of iemand enig idee waar ze nog meer optreden binnenkort? Wil ze graag zien. Eindelijk weer eens leuke, "vernieuwende" band
Idd dat met die bassist.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:26 schreef fretclick het volgende:
iemand een idee waarom het concert is afgelast in utrecht? op de site staat namelijk niks. ook is er naar mijn weten nog geen nieuwe datum bekend.
*offtopic* heb je al wat meer info over die dame erik? het is inderdaad een erg mooie vrouw
Ik vind ze nu allebei even goed, misschien Everyone into Position wat beter.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:13 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dat vond ik ook, maar ik vind Effloresce ook beter.
T is maar een tientje. En ze zijn echt goed live. En t is in de Helling. Wat wil een mens nou nog meer?quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:02 schreef _Etter_ het volgende:
heb eindelijk cd nummer 2 gekocht... en damm het is toch wel een vette cd! jammer alleen dat ik al zoveel concerten binnenkort heb anders was ik wel naar ze toe gegaan..
ik heb ze al gezien in Rotown en dat was idd erg vet!quote:Op maandag 17 april 2006 14:24 schreef ErikT het volgende:
[..]
T is maar een tientje. En ze zijn echt goed live. En t is in de Helling. Wat wil een mens nou nog meer?
Dus ik zie je daar.quote:Op maandag 17 april 2006 16:35 schreef _Etter_ het volgende:
[..]
ik heb ze al gezien in Rotown en dat was idd erg vet!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |