En Zweeds en Russisch natuurlijk, want dat hoor en zie je er bijna even vaakquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:20 schreef AKnynke het volgende:
Ik moet (nee, mag) er volgend jaar, vanaf januari een half jaar doorbrengen! Ik heb er wel ontzettend veel zin in! Geeft me de kans om wat rond te reizen, misschien zelfs wel wat fins te leren!
Misschien ga ik eind augustus/begin september weer, dan kan ik wat meer bekijken.quote:
Rendier kebab is niet lekkerquote:Op maandag 20 februari 2006 14:24 schreef Hik het volgende:
Hangt ook een beetje van het weer af. Ik vond het leuk om een beetje langs de haven te lopen, daar naar de markt (zalm en rendier scoren) en dan met de boot naar Suomelinna. Als het heel hard waait zou ik dat laatste echter over slaan, want dan is het daar héél koud!![]()
Markt is zeker aan de bevelen (zeker voor een mede-foodie)
Ziet er uit alsof het er koud isquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:00 schreef Liejannuh het volgende:
Voor de liefhebbers een paar foto's:
2 weken geleden was het -20quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:04 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ziet er uit alsof het er koud is![]()
Nog even: omhoog kijken! Kans op aurora/noorderlicht!quote:Op dinsdag 21 oktober 2003 16:50 schreef esnaider het volgende:
iemand die hier geweest is en wat te melden heeft over wat er te doen/zien is?
Ik ga er een paar dagen heen, van 4-8 december (ja ik weet het, kouddd).
We wilden ook nog een dagje naar Estland, wat is de goedkoopste manier om er te komen?
Je ziet toch niets... Ten eerste is er teveel lichtvervuiling en ten tweede ligt het vrij zuidelijk! Had er een balkon op het noorden en heb niet echt veel gezien. (zeker niet zoals die foto) Zelfs toen de zonneactiviteit vrij hoog was, 2 jaar geleden. (www.spaceweather.com)quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:35 schreef kissa het volgende:
[..]
Nog even: omhoog kijken! Kans op aurora/noorderlicht!
(ehh, we zitten nu in het zonnenminimum Maar als je er bent in de wintertijd/donkerte: kijk omhoog!)
Oe, dat is ook een mooie optie. Ik zat te denken om naar Tallin te gaan, maar dan ben ik al een keer geweest. Weet jij een makkelijke/goedkope manier om dat te regelen (binnen twee weken)?quote:Op maandag 13 maart 2006 09:59 schreef Relin het volgende:
Ik ben net gisteren weer terug gekomen in Helsinki. Effe een paar daagjes St Petersburg gedaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |