het is er in ieder geval een uur later als hier.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:07 schreef Hik het volgende:
By the way, Public, doen ze daar bij jullie ook aan wintertijd? En in Tallinn? Is wel handig om te weten in verband met het halen van de vlucht enzo...![]()
Most parts of Europe (except Russia) that observe DST set the clock back 1 hour at 1 am UTC time, which means that Western Europe (England, Ireland and Portugal) set back clocks one hour at 2 am local time, Central Europe (Germany, France, Italy, Sweden etc.) at 3 am local time, Eastern Europe (Estonia, Finland, Latvia, Greece, Romania, Turkey, etc.) at 4 am local time.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:19 schreef Hik het volgende:
Dat het een uur later is weet ik. Maar in verband met boot en vliegtuig is het wel handig om te weten of het dit weekend: bij aankomst een uur vooruit, op zondag een uur terug en bij terugkomst nóg een uur terug is...![]()
Ingewikkeld hè?
OK, ik zie de uitnodiging wel verschijnen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:41 schreef Hik het volgende:
Fins feestje binnenkort!
Ik ben laatst 1x in Uniq geweest (naja kwam niet verder dan de lift nemen naar de garderobe) en toen zijn we eruit gevlucht omdat het echt drama was.quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:32 schreef Hik het volgende:
Maar wat is er nu eigenlijk aan de hand met Uniq?
Of lopen er in alle uitgaansgelegenheden in Helsinki zoveel laven?![]()
Nee, dat is o.a. van SlamFM! Deze toko heet Studio51.quote:
www.wunderground.com zegt dat de gemiddelde temperatuur veertien graden onder nul is... dat is tenminste al weer tien graden warmer als het nu is.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:24 schreef Liejannuh het volgende:
Eind februari ga ik een paar dagen naar Helsinki, maar wat voor weer kan ik daar verwachten? Hoe koud is het dan? En is het wel licht eigenlijk dan?
Het is nog wel licht hoor, no worries...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:24 schreef Liejannuh het volgende:
Eind februari ga ik een paar dagen naar Helsinki, maar wat voor weer kan ik daar verwachten? Hoe koud is het dan? En is het wel licht eigenlijk dan?
Sokos Hotel Presidentti... Was 180e voor 3 nachten incl. ontbijt (2 personen)quote:Op maandag 23 januari 2006 13:29 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Het is nog wel licht hoor, no worries...
Zelf ga ik eind maart weer heen.. alleen zal ik dit keer ga ik in een hotel, dus als iemand nog een goedkoop hotel in het centrum weet... please let me know
¤ 1620,- voor 9 nachten bij Presidentii... niet grappigquote:Op maandag 23 januari 2006 13:41 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Sokos Hotel Presidentti... Was 180e voor 3 nachten incl. ontbijt (2 personen)
Anders deze (niet echt helemaal in het centrum maar goed te doen) http://www.hotelli-ava.fi/
En Zweeds en Russisch natuurlijk, want dat hoor en zie je er bijna even vaakquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:20 schreef AKnynke het volgende:
Ik moet (nee, mag) er volgend jaar, vanaf januari een half jaar doorbrengen! Ik heb er wel ontzettend veel zin in! Geeft me de kans om wat rond te reizen, misschien zelfs wel wat fins te leren!
Misschien ga ik eind augustus/begin september weer, dan kan ik wat meer bekijken.quote:
Rendier kebab is niet lekkerquote:Op maandag 20 februari 2006 14:24 schreef Hik het volgende:
Hangt ook een beetje van het weer af. Ik vond het leuk om een beetje langs de haven te lopen, daar naar de markt (zalm en rendier scoren) en dan met de boot naar Suomelinna. Als het heel hard waait zou ik dat laatste echter over slaan, want dan is het daar héél koud!![]()
Markt is zeker aan de bevelen (zeker voor een mede-foodie)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |