quote:Geen idee, ik kwam er pas vandaag door Chocobo achter dat ze ook DVD's doen reviewen
Op donderdag 30 oktober 2003 18:18 schreef gieling het volgende:
hoe groot is de crew van IGN eigenlijk wel niet?
Finding Nemo is ook voor mij een must have
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 18:21 schreef febster het volgende:[..]
Geen idee, ik kwam er pas vandaag door Chocobo achter dat ze ook DVD's doen reviewen
Finding Nemo is ook voor mij een must have
Lurker
quote:Erg groot,.... 3 kantoren in de states geloof ik.
Op donderdag 30 oktober 2003 18:18 schreef gieling het volgende:
hoe groot is de crew van IGN eigenlijk wel niet?
quote:Fijne avond op de receptie/wedding vnv
Op donderdag 30 oktober 2003 18:28 schreef Chocobo het volgende:[..]
Lurker
quote:Damn... hmmm misschien toch in 2004 ergens maar eens lid worden dan
Op donderdag 30 oktober 2003 18:28 schreef Chocobo het volgende:
Erg groot,.... 3 kantoren in de states geloof ik.
Maar dit is geen praise IGN topic , maar ik ben wel benieuwd hoeveel mensen hem ge-preorderd hebben?
Ik zelf niet, ga vanaf 10 november "mijn" gamesshops in Ehv af, en dan hoop ik hem rond die datum ook te vinden
quote:Er zijn altijd 12 tracks + waarschijnlijk 4 secret maps
Op donderdag 30 oktober 2003 20:33 schreef Barthezz1 het volgende:
Ik vind het aantal tracks zeer mager (12 maar). Ik hoop dat er veel secret tracks zijn.
Khad van een vriend gehoord dat Mario Kart ook online te spelen is (aangezien de cube ook "online" ging). Hij had deze info uit een of ander boekie gehaald van Game Cube zelf zei hij...
Maar is die nou eigenlijk waar of is dit gewoon ronduit onzin??
Als het wel zo is, dat hij "online" ook speelbaar is, dan gaat dat zeker king worden...
quote:hij komt online als nintendo het warp-pipe project doorlaat
Op vrijdag 31 oktober 2003 19:04 schreef Aliendrone het volgende:
Vraagje:Khad van een vriend gehoord dat Mario Kart ook online te spelen is (aangezien de cube ook "online" ging). Hij had deze info uit een of ander boekie gehaald van Game Cube zelf zei hij...
Maar is die nou eigenlijk waar of is dit gewoon ronduit onzin??Als het wel zo is, dat hij "online" ook speelbaar is, dan gaat dat zeker king worden...
quote:Uuuuh, warp-pinpe project?? leg uit..
Op vrijdag 31 oktober 2003 19:31 schreef gamecube_master het volgende:[..]
hij komt online als nintendo het warp-pipe project doorlaat
quote:Warp Pipe Project is geslaagd!
Op vrijdag 31 oktober 2003 19:34 schreef Aliendrone het volgende:[..]
Uuuuh, warp-pinpe project?? leg uit..
Eindelijk online met die hippe gamecube-toppers? Nu kan het! Lees snel verder!
Al een flinke tijd zijn de heren en dames van het Warp Pipe Project in de weer geweest, maar nu is het zover. Het is ze gelukt om bepaalde toppers van Nintendo online te spelen! Het enige wat je moet doen is een (gratis) programma van de site te downloaden, en de verdere instructies aldaar te volgen. Zeker reden tot juichen, want het programma ondersteunt Kirby Air Ride, 1080°: Avalanche en Mario Kart: Double Dash!!. Wacht niet langer en ga snel naar de site om het allemaal zelf te lezen!
Klik! Nu! Hier!
UPDATE
We hebben zeer binnenkort uitgebreide informatie over dit project, maar het ziet er naar uit dat het eindelijk mogelijk is om nog dit jaar online te spelen met Mario Kart, Kirby's Air Ride en 1080 Avalanche! Pak een kop koffie en verwerk deze informatie, het is geen grap!
bron: www.cubezone.nl
er zijn nog wel meer sites die dit zeggen
en bij die "Klik! Nu! Hier!" is een link naar http://www.warppipe.com/
quote:er zijn 3 cups, met ieder 4 tracks.. dan is er nog een unlockable cup met 4 tracks en je kunt ook een optie unlocken dat je de tracks in speigelbeeld kunt spelen.. schijnt trouwens dat er nog een unlockable cup is, maar dat weet ik niet zeker.
Op donderdag 30 oktober 2003 20:33 schreef Barthezz1 het volgende:
Ik vind het aantal tracks zeer mager (12 maar). Ik hoop dat er veel secret tracks zijn.
ik weet nu al de thema's al
de ghost levels (op houten vloeren rijden)
de lava levels (op stenen maar omringd door lava)
de woestijn levels (op zand)
de "gewone" levels (eiland, in de natuur op een asfaltbaan)
wazige shots.. maargoed... die laatste, dat wordt mijn favoriete track Net als Wario Stadium in MK64
quote:FANTASTISCH
Op zaterdag 1 november 2003 10:05 schreef Retarded het volgende:
[afbeelding]wazige shots.. maargoed... die laatste, dat wordt mijn favoriete track
Net als Wario Stadium in MK64
quote:Idd, geweldig
Op zaterdag 1 november 2003 11:06 schreef Chocobo het volgende:[..]
FANTASTISCH
quote:ik wil hem ook hebben... NU!
Op zaterdag 1 november 2003 10:01 schreef Retarded het volgende:
Bowser Castle zit er iig wel in!!! Ghost Valley volgens mij nietOw man, ik kan echt niet wachten op deze game... IK WIL MARIO KART!!!!!!
Heerlijke screens
quote:meer, meer, meer...
Op zaterdag 1 november 2003 12:59 schreef Chocobo het volgende:
Nog wat screens uit het Cube topicHeerlijke screens
quote:Van een forum afgehaald door BHM
Op zaterdag 1 november 2003 18:10 schreef Aliendrone het volgende:
Als dat zo is moet ik zeker alle gameshops in de buurt in de gaten houden...
En thnx voor de waardevolle info als dit echt zo zal zijn
Alot of people @ the MK:DD.co.uk forums have confirmed that at WOOLWORTHS they are selling MK:DD a week early due to stock. I will confirm this for you guys tommorow.
Quotes (not from myself this time )
"i went down to woolworths and explained that that was the jap release date but then they said that they had the original reelease date , the 14 , but they said they brought it forward a week due to stocks" - Super Wario
"yea and me i went down to woolwaorths and said have you got the wrong date and they said no and the same thing about stock YEAHHHHHHHHH THE 7TH" - ssbmking
"for the people in Holland, it will be here on the 7th too. Check you're intertoys book." - Cookie Monster
"yup here in belgium it's the 7 too!!! everyone from belgium: kijk in da boekje van de FUN." - Yoshi-Koopa
"my friend has the new magazine and it says 7th November" - Cookie Monster
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |