abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14025185
Mij een beetje om kwart over 9 wakker te bellen. Kom ik dus helemaal mijn bed uit. Doe ik de deur los en zijn ze alweer pleite dus kan ik ze ook niet meer uilullen. Welke rosmongool staat er nou weer om kwart over 9 voor je deur?!?!
-
pi_14025280
ten eerste: jehova's

maare... hoe wist je dan dat het jovo's waren?

pi_14025284
Normaal krijg je ze niet van de deur weg; en bij jou gaan ze al uit zichzelf
pi_14025293

waarom krijg ik nooit een jehova aan de deur?? lijkt me prachtig om een keer me ochtend humeur op ze af te reageren
pi_14025335
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 10:34 schreef None het volgende:

waarom krijg ik nooit een jehova aan de deur?? lijkt me prachtig om een keer me ochtend humeur op ze af te reageren
waarom ochtend humeur af reageren?

bang maken met satanistische gebruiken en dreigen met offers lijkt me veeeeel leuker

Bedenk goed wat je doet....en doe het dan beter!
pi_14025339
ik had laatst nog 2 van die kneusjes in pak voor de deur.
moest lachen om ze
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 10:37:22 #7
70858 ForumFool
De Dwaas op het Forum (ok)?
pi_14025365
quote:

Ik stomp ze echt de grond in zonder angst... ik heb schijt, ik zeg ze op te rotten, steek je voet tussen mijn deur, dan heb je echt een probleem!
My name is Satan and I will send you te the depths of hell motherfuckers... hahaha *zwaaiend met mes*
KLIK OP MIJN HOME-PAGE ICOON VOOR INSTANT HIPHOP RAGGA RADIO... DRUK 'ESC' BIJ RECLAME! VEEL LUISTER PLEZIER ALLEN!
pi_14025373
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 10:36 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik had laatst nog 2 van die kneusjes in pak voor de deur.
moest lachen om ze
Je moet ze koffie voeren, lekker laten brabbelen en dan na een uur weg sturen met de melding 'zo, dat uurtje heb je m'n buren niet lastig kunnen vallen - goedemiddag'
pi_14025395
quote:

Ja dat leek mij dus ook leuk maar als je dan de deur open doet en je ziet ze in de verte lopen dan wordt ik toch pissed. Als je me toch zo vroeg wakker belt geef me dan ook de kans om je uit te lullen.
-
pi_14025397
Ze menen het heel serieus!
bij mij krijgen ze een kop koffie als het koud is!
Ik geef toe: ze zijn soms wat vervelend, maar voor hun is het niet leuk elke keer uitgescholden te worden.
Ik ben zelf christen en heb dus hele andere gezichtspunten, maar dan ga ik gewoon over de overeenkomsten praten: heb je best een leuk gesprek!
Carpe diem
pi_14025403
- Goedemorgen meneer, wij wilden even met u praten.

* Ok, ga je gang. *Deur dicht doet.

.

If consequences dictate my course of action I should play GOD and shoot you myself.[br] I'm very tired of waiting. I should kick you,beat you, fuck you, and then shoot you in your fucking head.
pi_14025414
jovo's!?!? ik vraag me toch altijd al af wat ze nou eigenlijk komen lullen ... als ik een man met boek voor me deur zie staan zeg ik altijd gelijk dat ik geen intresse hebn .... als ik interresse heb kom ik wel naar jou toe.
To avoid criticism do nothing, say nothing, be nothing
pi_14025415
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 10:38 schreef Grayburn het volgende:
- Goedemorgen meneer, wij wilden even met u praten.

* Ok, ga je gang. *Deur dicht doet.

.

dinsdag 21 oktober 2003 @ 10:40:38 #14
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_14025444
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 10:29 schreef DICE3 het volgende:
Mij een beetje om kwart over 9 wakker te bellen. Kom ik dus helemaal mijn bed uit. Doe ik de deur los en zijn ze alweer pleite dus kan ik ze ook niet meer uilullen. Welke rosmongool staat er nou weer om kwart over 9 voor je deur?!?!
Ze hadden inderdaad ook wel op een schappelijker tijdstip kunnen komen. Kwart over 9 is wel heel vroeg
(Un)masking for the greater good.
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 10:40:40 #15
70858 ForumFool
pi_14025446
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 10:39 schreef teimurazu het volgende:
jovo's!?!? ik vraag me toch altijd al af wat ze nou eigenlijk komen lullen ... als ik een man met boek voor me deur zie staan zeg ik altijd gelijk dat ik geen intresse hebn .... als ik interresse heb kom ik wel naar jou toe.
Ja toch!
KLIK OP MIJN HOME-PAGE ICOON VOOR INSTANT HIPHOP RAGGA RADIO... DRUK 'ESC' BIJ RECLAME! VEEL LUISTER PLEZIER ALLEN!
pi_14025451
als ze op gewone tijden aan mijn deur staan okee, maar dat ze dan een ellenlangverhaal op gaan zitten houden waar geen speld tussen te krijgen is vind ik vervelender.
ze geven je niet eens de kans om te zeggen rot op
alhoewel ik tegenwoordig ze gewoon onderbreek 'ik heb geen interesse'*deur meteen dicht doet*
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 10:44:04 #17
68656 DrekOor
Schoon achter de oren...
pi_14025524
TS kan ze natuurlijk altijd ff bellen. Volgens mij komen ze dan graag langs...
Naamgrappen [b]zijn[/b] flauwer dan flauwe grappen!
pi_14025539
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 10:44 schreef DrekOor het volgende:
TS kan ze natuurlijk altijd ff bellen. Volgens mij komen ze dan graag langs...
och sorry meneer u had klachten?
te vroeg aan de deur..?
ja het spijt ons heel erg, we zullen meteen langskomen om het uit te praten
pi_14025583
jezus

*deurbel*
'wilt u dit magazine lezen?'
'nee'

2 min. later ligt het op mijn deurmat

Billie Holiday is Lady Day!
pi_14025797
Dus omdat jouw bel gaat en op het moment dat je de deur opendoet zijn het meteen jehova's? Interessante redenering, er zijn ook genoeg kinderen die belletje trekken namelijk.

Maar al die reacties hier over jehova's zijn ook zo heerlijk simpel. "Wat hij komt aan me deur, ik scheld hem echt helemaal verrot!" . Maar ondertussen doet diegene helemaal niks als ze echt voor de deur staan. Sta ze gewoon vriendelijk te woord, het enige wat ze willen is jou informeren erover dat het bestaat en dat het voor hun een goede levenswijze is. Toegegeven af en toe heeft het wat weg van een sekte maar een voet tussen de deur zullen ze echt niet meer doen.

Ik had er laatst een aantal aan de deur en ondank dat ik het niet met ze eens was heb ik enorm gelachen met ze.

Als je gewoon normaal reageert doen zij ook normaal.

Zo, dat moest ik ff kwijt, en nee ik ben zelf geen jehova's getuige.

dinsdag 21 oktober 2003 @ 10:57:17 #21
70858 ForumFool
pi_14025929
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 10:53 schreef erikh het volgende:
Dus omdat jouw bel gaat en op het moment dat je de deur opendoet zijn het meteen jehova's? Interessante redenering, er zijn ook genoeg kinderen die belletje trekken namelijk.

Maar al die reacties hier over jehova's zijn ook zo heerlijk simpel. "Wat hij komt aan me deur, ik scheld hem echt helemaal verrot!" . Maar ondertussen doet diegene helemaal niks als ze echt voor de deur staan. Sta ze gewoon vriendelijk te woord, het enige wat ze willen is jou informeren erover dat het bestaat en dat het voor hun een goede levenswijze is. Toegegeven af en toe heeft het wat weg van een sekte maar een voet tussen de deur zullen ze echt niet meer doen.

Ik had er laatst een aantal aan de deur en ondank dat ik het niet met ze eens was heb ik enorm gelachen met ze.

Als je gewoon normaal reageert doen zij ook normaal.

Zo, dat moest ik ff kwijt, en nee ik ben zelf geen jehova's getuige.

Je kan het wel mooi praten allemaal met je christen principes. bekijk het lekker. scheiding kerk en staat. ik wil geen gelovigen die mijn huisvrede breken door hun wil op te dringen. idioten zijn het... Nee, ik ben een provocatief atheïst. Ik hoef ook echt geen Rabbijnen of Imams aan mijn deur... die schop ik zo naar buiten.
bekijk het maar met je tolerantie ... mietje
pi_14025967
Het waren zeker weten jehova's, want die sjouwen al een paar dagen de hele stad door, want vrienden van mij hadden het erover dat ze ook bij hun aan de deur waren geweest. En toen ik opendeed zag ik ze lopen een eind verderop naar een ander huis toe.
-
pi_14026100
ik kan idd vriendelijk te woord staan, das optie 1, met gevolg dat ik nog een uur aan de deur sta terwij; de kachel 8er me staat te branden als een idioot!!!

optie2, zeg gelijk dat ik geen interresse heb, spaart hun moeite en energy en TIJD! om andere te zoeken.

dus ik vraag me af wanneer je socialer bent

To avoid criticism do nothing, say nothing, be nothing
pi_14026194
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 10:57 schreef ForumFool het volgende:

[..]

Je kan het wel mooi praten allemaal met je christen principes.

WHAHAHA
Ik christen, das pas echt een geweldige grap.

Ik breng gewoon een beetje respect op voor mijn medemens. Moet je ook eens proberen joh, krijg je nog eens leuke reacties.

dinsdag 21 oktober 2003 @ 11:29:18 #25
70858 ForumFool
pi_14026725
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 11:07 schreef erikh het volgende:

[..]

WHAHAHA
Ik christen, das pas echt een geweldige grap.

Ik breng gewoon een beetje respect op voor mijn medemens. Moet je ook eens proberen joh, krijg je nog eens leuke reacties.

Ja, sorry... face 2 face ben ik vast heel aardig... maar niet als je me wilt overtuigen van je religie! waarom zou ik je in vertrouwen nemen? Ik ken je niet een.. Wat doe je aan mijn deur? Ik ken je niet eens. Als je niets bij mij te zoeken hebt, adviseer ik je niet mijn rust te verstoren.. ik schop je er echt uit... en respect voor gelovigen heb ik niet nee. ik heb ook geen respect voor clowns... weten ook niet waar ze mee bezig zijn nl... Circus, de kerk, it's all the same!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')