abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14023047
12,67.

helaas veel te veel

pi_14023087
krijgen we de berekening ook nog te zien?

tot. kg / pk

"Jij draait niet om de wereld, de wereld draait om jou"
pi_14023089
Zucht... 12,67 pk/kg. Laat ik uitgaan van een mini van 650 kilo (oud model). Da's ongeveer de lichtste auto die er is.

650 * 12.67 = 8235,5 pk. Gefeliciteerd, je rijdt in een spaceshuttle.

Ik heb 0,13 pk/kg in een auto van 890 kilo..

pi_14023090
500 pk's!

of ik heb mijn staartdeling weer eens verneukt

pi_14023106
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 08:14 schreef Rudy303 het volgende:
Zucht... 12,67 pk/kg. Laat ik uitgaan van een mini van 650 kilo (oud model). Da's ongeveer de lichtste auto die er is.

650 * 12.67 = 8235,5 pk. Gefeliciteerd, je rijdt in een spaceshuttle.

Ik heb 0,13 pk/kg in een auto van 890 kilo..


och och, andersom dan.
pi_14023108
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 08:14 schreef th0r het volgende:
staartdeling verneukt
https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 08:20:09 #7
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_14023135
0,093 oid in een auto van ongeveer 1040
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_14023146
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 08:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

och och, andersom dan.


Rijd je nou in een spaceshuttle of gewoon op een snelle motorfiets?
Omdat ik het zeg!
pi_14023150
65 PK / 780 KG = 0.0833

Citroen Saxo 1.1i 538 uit 1999

[Dit bericht is gewijzigd door _Administr8or_ op 21-10-2003 08:27]

pi_14023151
Iets van 108pk/176kg ofzo. Dus 0,61pk/kg.
[edit]correctie, heb precieze specs gevonden [/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door ploderus op 21-10-2003 08:27]

pi_14023154
0,113

Opel Corsa 1.6 Sport, met GSI motor.

https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 08:22:34 #12
52379 joosd
WWW.AXCLUB.NET
pi_14023157
730 KG 83 PK =0.11pk/kg of 8,8KG/PK
pi_14023165
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 08:21 schreef opacohen het volgende:

[..]

Rijd je nou in een spaceshuttle of gewoon op een snelle motorfiets?


ben gewoon erg snel!
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 08:25:09 #14
70795 GiSH
waiting for sun
pi_14023173
kut kan me auto papieren weereens niet vinden...
Made love to an Angel, but her wings are in the way
pi_14023174
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 08:22 schreef joosd het volgende:
8,8KG/PK
als je kijkt naar mijn uitslag zie je dat ik die bedoelde, maar andersom mag natuurlijk ook
pi_14023176
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 08:25 schreef GiSH het volgende:
kut kan me auto papieren weereens niet vinden...
www.autoweek.nl
pi_14023186
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 08:22 schreef ploderus het volgende:
Iets van 110pk/180kg ofzo. Dus ongeveer 0,61pk/kg.
Da's dus op een motor..??
pi_14023191
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 08:27 schreef Rudy303 het volgende:

[..]

Da's dus op een motor..??


En een snelle!
pi_14023193
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 08:27 schreef Rudy303 het volgende:

[..]

Da's dus op een motor..??


jep
pi_14023196
volgens mij is het de bedoeling om aantal kg's per pk te melden.
Dus bijv 1260/165 = 7,63kg per pk
pi_14023199
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 08:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

En een snelle!


Dat valt wel mee, standaard 600cc supersport.
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 08:29:50 #22
70795 GiSH
waiting for sun
pi_14023202
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 08:25 schreef GiSH het volgende:
kut kan me auto papieren weereens niet vinden...
ik heb ze

ik heb ze...
1178kg/ 102 pk = 11.54 kg/pk
102pk/1178kg = 0.09 pk/kg

mm das niet veel... tijd voor een nieuwe auto

Made love to an Angel, but her wings are in the way
pi_14023205
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 08:29 schreef LaTiNo het volgende:
volgens mij is het de bedoeling om aantal kg's per pk te melden.
Dus bijv 1260/165 = 7,63kg per pk
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 08:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:


als je kijkt naar mijn uitslag zie je dat ik die bedoelde, maar andersom mag natuurlijk ook


nogmaals; andersom is ok...

  dinsdag 21 oktober 2003 @ 08:30:41 #24
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_14023208
In dat geval 8,64 kg per pk.
pi_14023209
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 08:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

ben gewoon erg snel!


Ouwehoer. Volgens mij rijd je zelfs helemaal niet gemotoriseerd.
Omdat ik het zeg!
pi_14023215
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 08:29 schreef LaTiNo het volgende:
volgens mij is het de bedoeling om aantal kg's per pk te melden.
Dus bijv 1260/165 = 7,63kg per pk
In dat geval is het dan 176kg/110pk=1,6kg/pk.
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 08:32:01 #27
12647 trance40
It's just a freakin name
pi_14023216
127,3 pk (volgens de laatste meting) / 1170 = 0.108 pk/kilogram

of 1170/127,3 = 9.19 kilo per pk

[Dit bericht is gewijzigd door trance40 op 21-10-2003 08:33]

pi_14023220
0,13

1150 Kg autootje. Not bad for a Hyundai

M'n signature, wat doe je :{
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 08:34:21 #29
70795 GiSH
waiting for sun
pi_14023231
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 08:32 schreef trance40 het volgende:
127,3 pk (volgens de laatste meting) / 1170 = 0.108 pk/kilogram

of 1170/127,3 = 9.19 kilo per pk


waarom laat je dat meten.???
Made love to an Angel, but her wings are in the way
pi_14023233
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 08:30 schreef opacohen het volgende:

[..]

Ouwehoer. Volgens mij rijd je zelfs helemaal niet gemotoriseerd.


Damn, gesnapt
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 08:36:22 #31
12647 trance40
It's just a freakin name
pi_14023242
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 08:34 schreef GiSH het volgende:

[..]

waarom laat je dat meten.???


Standaard hoort mijn auto 120 pk te hebben,hij heeft dus volgens de meeting al wat meer. Je kan het laten meteen om te weten of bv: je chiptuning ze werk heeft gedaan of je open luchtfilter je motor nog wat goed heeft gedaan. Ik weet nu pcies wat het vermogen is als ik er nu een chip of openlucht filter in zet weet ik wat het me opleverd.
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 08:40:13 #32
35002 sj44k
Goedgekeurd door de NVVH
pi_14023267
mijn truck heeft 480 PK, en weegt 7500 Kg
komt uit op 7500/480= 15,625 Kg per PK
480/7500=0.064 PK per Kg
ongenuanceerd wezen
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 08:43:07 #33
14827 Kogando
Modelprutser
pi_14023297
175/1140 = 0,153 PK per Kg
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
pi_14023302
9,2 kilo per pk
pi_14023305
peugeot 205 810 kg, 75 pk (maar in principe moet je de motor inhoud ook mee nemen aangezien hierdoor nogal een verschil op kan treden)

75/810 = 0.0926

  dinsdag 21 oktober 2003 @ 08:44:44 #36
14827 Kogando
Modelprutser
pi_14023313
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 08:44 schreef hobbelisback het volgende:
peugeot 205 810 kg, 75 pk (maar in principe moet je de motor inhoud ook mee nemen aangezien hierdoor nogal een verschil op kan treden)

75/810 = 0.0926


Wat voor verschil dan? Nm?
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
pi_14023369
0.05 Pk's / Kg (1164kg)

Dat het maar vlug 2005 is R32

pi_14023418
215pk / 1265kg = 0,17 pk/kg
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
pi_14023438
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 08:48 schreef errorken het volgende:
0.05 Pk's / Kg (1164kg)

Dat het maar vlug 2005 is R32


Dat kun je wel zeggen, jah! Mooie bak, die R32!!
pi_14023490
8,1 dan..
pi_14023517
0,122 pk/kg=1150 kg en 140 pk!(Mitsubishi Galant)=8,21 kg/pk

[Dit bericht is gewijzigd door LowJoe op 21-10-2003 09:03]

Als we nou alle geloven afschaffen is het eindelijk vrede op aarde!
pi_14023531
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 08:36 schreef trance40 het volgende:
Standaard hoort mijn auto 120 pk te hebben,hij heeft dus volgens de meeting al wat meer. Je kan het laten meteen om te weten of bv: je chiptuning ze werk heeft gedaan of je open luchtfilter je motor nog wat goed heeft gedaan. Ik weet nu pcies wat het vermogen is als ik er nu een chip of openlucht filter in zet weet ik wat het me opleverd.
Och nee toch, weer zo'n simpele die denkt dat 'ie van een ander luchtfilter merkbaar meer pk's krijgt.. En de chiptuning, ja hoor, dat scheelt ook echt seconden naar de 100.. Als jij een auto hebt van 120 pk, dan krijg jij d'r met chiptuning en een extra luchtfilter echt niet meer dan 130/135 pk uit.. En dan moet je al wel heeeeeel goed spul hebben gehaald.
pi_14023550
leeg gewicht 2500 kg.
vermogen 345 pk.


dus 7,24 kg/pk

en 0.14 pk/kg

pi_14023561
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 09:01 schreef 001 het volgende:
leeg gewicht 2500 kg.
vermogen 345 pk.


dus 7,24 kg/pk

en 0.14 pk/kg


Wat voor bak is dat?
pi_14023573
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 08:59 schreef Rudy303 het volgende:

[..]

Och nee toch, weer zo'n simpele die denkt dat 'ie van een ander luchtfilter merkbaar meer pk's krijgt.. En de chiptuning, ja hoor, dat scheelt ook echt seconden naar de 100.. Als jij een auto hebt van 120 pk, dan krijg jij d'r met chiptuning en een extra luchtfilter echt niet meer dan 130/135 pk uit.. En dan moet je al wel heeeeeel goed spul hebben gehaald.


Met jouw gegevens 120 -> 130/135 heb je toch al 10% winst. Dat is wel merkbaar.. (niet veel, maar toch...)
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 09:03:08 #46
22497 Bioslock
we hope that you choke
pi_14023583
Hoeveel pk heeft de grootste versie van een citroen c5 break?
pi_14023601
Niet meer onder mijn kont maar wel nog mijn auto (auto meenemen naar Ozzie was te duur)

143pk/1275kg = 0,112 pk/kg

Vanaf februari 2004 wel onder mijn kont:

240pk/1220kg = 0,197 pk/kg

Dat het dus maar snel februari mag worden

pi_14023674
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 09:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

Wat voor bak is dat?


Een real Dodge!

0-100km/h 6,8 sec

pi_14023685
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 09:10 schreef 001 het volgende:

[..]

Een real Dodge!
[afbeelding]

0-100km/h 6,8 sec


pi_14023733
1222 kg
180 pk

6.78 kg/pk

  dinsdag 21 oktober 2003 @ 09:15:58 #51
5673 heijx
Qui que boue
pi_14023743
60kW en 184 Nm per ton.

(Golf TDi90)

Security isn't a dirty word, Blackadder!
Crevice is... but security isn't.
pi_14023809
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 09:15 schreef w31rd0 het volgende:
1222 kg
180 pk

6.78 kg/pk


Das ook geen slak!
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 09:24:26 #53
31885 chown
Nemo me impune lacessit
pi_14023855
Kweet niet hoeveel zo'n intercity locomotief aan PK's heeft maar de verhouding zal behoorlijk zijn
Common sense must be the most universal of all commodities, because every man is convinced that he is possessed with an abundance of it.
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 09:31:00 #54
5673 heijx
Qui que boue
pi_14023938
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 09:24 schreef chown het volgende:
Kweet niet hoeveel zo'n intercity locomotief aan PK's heeft maar de verhouding zal behoorlijk zijn
NS 1600-1800 serie:
Bouwjaar: 1981-1983
Continu vermogen: 2 x 2270 = 4540 kW.
Max. snelheid: 180 km/h.
Max. dienstsnelheid: 160 km/h.
Dienstvaardig gewicht: 84 ton.

54 kW per ton dus. (of voor de pk-rekeners 74 pk per ton)
Oftewel: Minder dan mijn Gollefie.

Security isn't a dirty word, Blackadder!
Crevice is... but security isn't.
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 09:40:49 #55
11731 pr0f
Hit any user to continue
pi_14024128
848 kg, 120 pk
0.141 pk/kg
7.06kg/pk
Renault 5 GT Turbo. 120 pk, 848 kg, 0-100 in 7.8 sec.
pi_14024152
159 kg / 60 Pk.

dus 0,377358 Pk per kg

Single ply roofing, pay less, worthless.
pi_14024325
736kg, 54pk.

13,63kg/pk
0,073pk/kg

Jaja, dit is een hele brute bak

pi_14024343
Ik weet niet hoe zwaar een metro is .
We'll keep on whispering our mantras.
pi_14024355
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 09:51 schreef Dwergje het volgende:
736kg, 54pk.

13,63kg/pk
0,073pk/kg

Jaja, dit is een hele brute bak


Alto?
pi_14024432
825kg / 100pk = 8.35kg/pk

100pk / 825gk = 0.121pk/kg

[Dit bericht is gewijzigd door Naj_Geetsrev op 21-10-2003 09:59]

pi_14024453
75/1040 = 0.072 pk per kilo. Niet echt heel indrukwekkend...
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 10:08:53 #62
11254 honesty
lekkere neus!!!!!
pi_14024702
Mijn Smart:
730 kg/55 pk 13,2 kilo per PK
0.07 pk per kilogram, niet al te veel dus:(
Liefde, leven , geven!!!!
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 10:15:25 #63
11731 pr0f
Hit any user to continue
pi_14024835
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 09:57 schreef nodisch18 het volgende:
75/1040 = 0.072 pk per kilo. Niet echt heel indrukwekkend...
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 10:08 schreef honesty het volgende:
Mijn Smart:
730 kg/55 pk 13,2 kilo per PK
0.07 pk per kilogram, niet al te veel dus:(
Jullie zouden wel tegen elkaar kunnen racen
Renault 5 GT Turbo. 120 pk, 848 kg, 0-100 in 7.8 sec.
pi_14024853
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 10:15 schreef pr0f het volgende:

[..]


[..]

Jullie zouden wel tegen elkaar kunnen racen


dan gaat het om de nm!
pi_14025035
Auto
PP per Kilo ..
140 / 1100 = 0.1272
Kilo per PK
1100 / 140 = 7.85

Motor
PK per Kilo
112 / 190 = 0.58
Kilo per PK
190 / 112 = 1.69

pi_14025228
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 09:40 schreef pr0f het volgende:
848 kg, 120 pk
0.141 pk/kg
7.06kg/pk

205 1.9 gti of een clio 16v??
pi_14025304
7 kg rond per pk.

Seat Ibiza Cupra 2001

pi_14025426
55 trappende paarden op 850kg

elke pk sleurt bijna 15,5 kilootjes mee

pi_14025731
945 kg, met 105 pk'tjes.

da's dus exact 9 kg per pk
ofwel 0,111 pk per kg

watch like nobody's dancing
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 10:53:20 #70
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_14025809
1008kg, 90 pk

11,2 kg per pk

lekker belangrijk

Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_14025994
828kg / 98pk

8,45 kg per pk of 0,12 pk per kg.

Rover 114 GTa 16v met paar mods.

  dinsdag 21 oktober 2003 @ 11:04:11 #72
11731 pr0f
Hit any user to continue
pi_14026090
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 10:31 schreef hobbelisback het volgende:

[..]

205 1.9 gti of een clio 16v??


Renault 5 GT Turbo
(zie sig)
Renault 5 GT Turbo. 120 pk, 848 kg, 0-100 in 7.8 sec.
pi_14026164
125 PK / 1200 = 0.104

Ford Mondeo 1.8 First Edition

pi_14026204
0.025 pk/kg

Op mijn brommer.

  dinsdag 21 oktober 2003 @ 11:10:53 #75
14827 Kogando
Modelprutser
pi_14026309
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 09:03 schreef Bioslock het volgende:
Hoeveel pk heeft de grootste versie van een citroen c5 break?
210
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 11:11:42 #76
22497 Bioslock
we hope that you choke
pi_14026324
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 11:10 schreef Kogando het volgende:

[..]

210


Okay. en dan delen door mijn eigen gewicht of die van de auto?
pi_14026607
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 09:10 schreef 001 het volgende:

[..]

Een real Dodge!

0-100km/h 6,8 sec


O ja hij heeft een koppel van 550NM@4000tpm
pi_14026637
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 11:23 schreef 001 het volgende:

[..]

O ja hij heeft een koppel van 550NM@4000tpm


juist daarom
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 11:27:20 #79
60852 beschuit
wil weer verkiezingen
pi_14026685
ik heb 0,07pk per Kg tot mijn beschikking... :|
moest eigenlijk beschuitfluiter zijn, maarja, dat pastte niet...bastards!
www.prikstok.nl : Prikkelend Scherpzinnig!
pi_14026697
oh eh

920 kg/ 105 pk = 8.76 kg/pk
105 pk/ 920 kg = 0.11 pk/kg

pi_14026791
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 08:30 schreef opacohen het volgende:

[..]

Ouwehoer. Volgens mij rijd je zelfs helemaal niet gemotoriseerd.


hmmm leuke avatar opacohen ... ook BX?
pi_14026966
Helaas heb ik dat wagentje niet meer, maar mijn Fiat 128 3p Coupe had na tuning 135 pk voor 726 kg. Dus die verhouding is 0.18 pk per kilo.Niet slecht voor een karretje uit 1978.

Wel wat nadelen aan verbonden.. verbruik boven de 20L benzine met lood per 100 km,en dat met een tankje van 33 liter.Koppeling was er ook niet blij mee.

Love, nothing more than sugarcoated hate
pi_14027541
Mijn oude auto (Suzuki Swift GTI) 7.39 KG/PK
Mijn huidige auto (Peugeot 306 Cabriolet 1.8) 11.84 KG/PK
't Sjunste óp de welt, wat der Herjod had jemaad, dat is ós Kirchroa, went 't zingt en laacht.
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 12:17:58 #84
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_14027942
Op een gewicht van 899kg heb ik 130PK:

Dit maakt:
899kg/130PK = 6,92 kg/PK
130PK/899kg = 0,14 PK/kg

Best aardig vind ik zelf...

-edit: verkeerd antwoord ingetypt... -

[Dit bericht is gewijzigd door Metalfreak op 21-10-2003 13:13]

Don't let my username fool you...
pi_14028338
~140 pk en 990kg maakt:

7,07kg/Pk
0,14Pk/kg

  dinsdag 21 oktober 2003 @ 12:56:16 #86
34210 Eyeopener
Crespinaticism!
pi_14028815
1650/231

pk/kg: 0,14
kg/pk: 7,14

  dinsdag 21 oktober 2003 @ 13:06:11 #87
26741 Baronekke
Ohjee. Maiden Kikz0rtje! *aai*
pi_14029061
182/161...

1.13 kg/pk

(da's een R1'tje..)

Knuffelkikk0r
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 13:11:14 #88
2397 MacBeth
dum-dum-BOOM-dum-*crash*
pi_14029209
Hij is niet van mij, maar desondanks wil ik dit wel even in perspectief plaatsen:

180pk / 172 kg = 1.047 pk/kg !

(Yamaha YZF-R1 2004)

Valt niet onder de categorie 'droomauto's/motoren', hij is goedkoper dan de meeste genoemde auto's.

Down[br]Under
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 13:12:02 #89
11731 pr0f
Hit any user to continue
pi_14029241
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 12:56 schreef Eyeopener het volgende:
1650/231

pk/kg: 0,14
kg/pk: 7,14


holy crap, 1650 kilo? 7 serie, grote mercedes oid?
Renault 5 GT Turbo. 120 pk, 848 kg, 0-100 in 7.8 sec.
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 13:14:21 #90
26741 Baronekke
Ohjee. Maiden Kikz0rtje! *aai*
pi_14029298
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 13:11 schreef MacBeth het volgende:
Hij is niet van mij, maar desondanks wil ik dit wel even in perspectief plaatsen:

180pk / 172 kg = 1.047 pk/kg !

(Yamaha YZF-R1 2004)

[plaatje]

Valt niet onder de categorie 'droomauto's/motoren', hij is goedkoper dan de meeste genoemde auto's.


Ach, ik doe 't met een wat oudere R1, maar da's ook al genoeg hoor ;-)
Knuffelkikk0r
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 13:15:33 #91
2397 MacBeth
dum-dum-BOOM-dum-*crash*
pi_14029338
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 13:14 schreef Baronekke het volgende:

[..]

Ach, ik doe 't met een wat oudere R1, maar da's ook al genoeg hoor ;-)


Tuurlijk, maar het doorbreken van de 1 pk op 1 kg verhouding is toch memorabel
Down[br]Under
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 13:17:36 #92
26741 Baronekke
Ohjee. Maiden Kikz0rtje! *aai*
pi_14029403
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 13:15 schreef MacBeth het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar het doorbreken van de 1 pk op 1 kg verhouding is toch memorabel


Inderdaad
Als ik de mijne kan verkopen, dan doe ik 't misschien nog wel...
Is best een nette fiets hoor...
Voor de goede orde, ik heb een grijze R1.. ;-)
Knuffelkikk0r
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 13:21:34 #93
34210 Eyeopener
Crespinaticism!
pi_14029512
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 13:12 schreef pr0f het volgende:

[..]

holy crap, 1650 kilo? 7 serie, grote mercedes oid?


BMW 530i (nieuw)... Ik geef toe, hij is niet van mij maar van m'n vader.. maar ik rij er de laatste tijd meer in dan hij
pi_14029616
0,1216 pk per kg.

Opel Astra 1.8 16v (130pk) van 1069kg

pi_14030258
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 09:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

Das ook geen slak!


Nee inderdaad, gaat goed vooruit. Seat Leon 20VT.
pi_14030749
De ene : 1250 kg / 250 pk = 5 kg/pk
250 pk / 1250 kg = 0.2 pk/kg


De andere : 900 kg / 170 pk = 5.29 kg/pk
170 pk / 900 kg = 0.18889 kg/pk

ongeveer dan allemaal

Member off "The lords of the Ring" says : Wie later remt, rijd langer snel !
pi_14030802
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 13:21 schreef Eyeopener het volgende:

[..]

BMW 530i (nieuw)... Ik geef toe, hij is niet van mij maar van m'n vader.. maar ik rij er de laatste tijd meer in dan hij


Dan zou ik maar oppassen, volgens je profiel ben je pas 9 jaar!
pi_14030860
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 13:11 schreef MacBeth het volgende:
Hij is niet van mij, maar desondanks wil ik dit wel even in perspectief plaatsen:

180pk / 172 kg = 1.047 pk/kg !

(Yamaha YZF-R1 2004)

[afbeelding]

Valt niet onder de categorie 'droomauto's/motoren', hij is goedkoper dan de meeste genoemde auto's.


Ding heeft ECHT geen 180pk .. En je vergeet de berijder... dus er moet 90 kg bij
pi_14031157
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 13:11 schreef MacBeth het volgende:
Hij is niet van mij, maar desondanks wil ik dit wel even in perspectief plaatsen:

180pk / 172 kg = 1.047 pk/kg !

(Yamaha YZF-R1 2004)

[afbeelding]

Valt niet onder de categorie 'droomauto's/motoren', hij is goedkoper dan de meeste genoemde auto's.


  dinsdag 21 oktober 2003 @ 14:25:44 #100
34210 Eyeopener
Crespinaticism!
pi_14031195
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 14:09 schreef 001 het volgende:

[..]

Dan zou ik maar oppassen, volgens je profiel ben je pas 9 jaar!


Lol.. dat typfoutje moet er maanden hebben gestaan ... Tel er maar 10 bij op btw
pi_14031209
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 14:12 schreef Wimo het volgende:

[..]

Ding heeft ECHT geen 180pk .. En je vergeet de berijder... dus er moet 90 kg bij


dus om die 1 op 1 barriere te doorbreken zou een motor volgens jou 270 pk moeten hebben? Das niet veilig meer!
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 15:08:30 #102
35843 j22flyingdownwind
Jay Twentie Fowh!
pi_14032328
Saabje (155pk op 1190kg)
0,14pk per kilo
7,6 kg per PK

Geleandewagen (136pk op 2300kg)
0,059 pk per kilo
16,9 kilo per PK

'99 MB E320 CDI T-model
pi_14034124
116 PK / 1070 kg = 0.11 PK/kg
1070 kg / 116 PK = 9.22 kg/PK
pi_14034237
Zie sig;
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 16:22:05 #105
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_14034263
Auto:
75 / 925 (peugeot 206 1.4 XS) = 0.081

Motor:
122+ / 250 (Honda VF1000R) = 0.488

Auto schiet dus helemaal niet op....
oh ja, de waardes veranderen iets als ik er in zit, dan mag je er 100 kilo bij op tellen

Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 17:01:26 #106
36322 TomK
Maaknie uit joh!
pi_14035253
Honda CRX 1.6 16v
130 PK / 899 KG = 0,145
899 KG / 130 KG = 6,915
Wat heb je aan je droomauto als je droomvrouw niet naast ja kan zitten.....
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 17:06:38 #107
48735 knillis
Pig in cyberspace
pi_14035360
Nixan Maxima
1395kg
193pk
7.2 kg/pk
0.138pk/kg
pi_14035468
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 09:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

Alto?


Toyota Starlet 1.0 DL
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 17:56:42 #109
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_14036110
titel gewijzigd
Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
pi_14036151
Mini: 640kg / ca 100pk : 6.4kg/pk
pi_14036221
citroen C8

166 pk
1650 KG

166/1650= 0.10
1650/166= 9.94

pi_14036385
Megane 2:

1245kg
120 pk

Ofwel 10.375

ofwel 1/10.375= 0.096385542168674698795180722891566

I know I was born, And I know I will die.
The inbetween is mine, I am mine
We have a blog! http://beurdy.xs4all.nl/blog
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 18:21:56 #113
37540 Gerako
Mille, er is geen betere!
pi_14036438
Aprilia RSV Mille
Rijklaar gewicht: 221 kg
Vermogen: 135 pk

135/221= 0,61 pk/kg

  dinsdag 21 oktober 2003 @ 19:18:17 #114
2397 MacBeth
dum-dum-BOOM-dum-*crash*
pi_14037354
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 14:12 schreef Wimo het volgende:

[..]

Ding heeft ECHT geen 180pk


Huur er eentje en neem 'm naar de testbank. Veel plezier.
quote:
En je vergeet de berijder... dus er moet 90 kg bij
De vraag was wat er onder je kont aan gewicht en vermogen zit

Overigens geldt het bijtellen van passagiers en andere lading gewicht voor auto's uiteraard ook.

En bovendien weegt de gemiddelde supersportrijder aanzienlijk minder dan 90 kilo. Dat soort dingen zijn gemaakt voor kleine pezige mannetjes (kijk eens naar wat er met de Superbikes rondrijdt), bierbuiken kunnen beter op 'n 1150GS ofzo plaatsnemen

Down[br]Under
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 19:21:04 #115
38360 masuyo
Where will you go
pi_14037395
minibike= 4.2 pk op 20 kg dus iets van 4,7kg per pk
brommer= iets van 50kg per pk ofzo
I’m so sick of speaking words that no one understands
Is it clear enough that you can’t live your whole life all alone
I can hear you in a whisper
But you can’t even hear me screaming
pi_14039305
11,45 kg/pk (citroen AX) en 8,45 kg/pk (opel GT)
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 21:02:50 #117
20741 generalist
Watch me do it!
pi_14039399
135 PK op 200 KG

maakt:
0.675 pk/kg
1.481 kg/pk
Motorfiets dus

Auto:
0.09 pk/kg
10 kg/pk

Above all things, never be afraid. The enemy who forces you to retreat is himself afraid of you at that very moment.[br]Andre Maurois (1885 - 1967)
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 21:04:02 #118
20741 generalist
Watch me do it!
pi_14039422
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 18:21 schreef Gerako het volgende:
Aprilia RSV Mille
Rijklaar gewicht: 221 kg
Vermogen: 135 pk

135/221= 0,61 pk/kg


Ik dacht dat die Mille een stuk lichter was, valt wel een beetje tegen (al valt de motor zelf helemaaaal niet tegen )
Above all things, never be afraid. The enemy who forces you to retreat is himself afraid of you at that very moment.[br]Andre Maurois (1885 - 1967)
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 21:24:50 #119
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_14039907
Bimota motorfiets : 0,62 pk/kg. (verbruik 1:8 )
Yamaha motorscooter : 0,13 pk/kg. (verbruik 1:27)
Pontiac Fiero : 0,11 pk/kg. Nog kopen binnen paar weken..
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 21:53:27 #120
16452 mhr-zip
Fien addict
pi_14040573
980kg/105pk = 9,333 kg/pk

105pk/980kg = 0,107 pk/kg

Iemand Fien soms gezien?
pi_14040630
Elke PK moet 8,5 kilo meeslepen in mijn geval

Renault Clio 1.6I 16V RXE (1999): 110PK, 940Kg

Geluk zit in grote dingen
pi_14041005
170 pk / 1340 kg = 0,1269 pk per kg
[b][url=http://www.volvo.nl]Volvo[/url][/b]
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 22:40:43 #123
45844 Hans_worst
Lekkere worst van de Hema...
pi_14041645
1010 / 126 Pk = 8,015873015873015873015873015873 Kilo per Pk

(Bx GTI)

0,12475247524752475247524752475248 Pk per kilo

!!! Saab 9_3 ... Volvo V40 !!!
pi_14044203
Astra F C20XEtje met fijne stoelen:
1085kg/150pk = 7,23 kg/pk
150pk/1085kg = 0,14 pk/kg
Bla bla bla photoshop veerpootbruggen bla bla mekker mekker veel vetter, blabla photoshop skyline veel sneller
blablabla internet warrior, veel vetter, photoshop auto sneller blabla nürburgring playstation
pi_14044257
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 19:18 schreef MacBeth het volgende:

[..]

Huur er eentje en neem 'm naar de testbank. Veel plezier.
[..]


Verdiep je eens in de motor wereld jung ... het ding is nog nergens getest.. door NIEMAND .. en dan nog, 180 pk is op de rukas + ramair meegerekend.. Ding mag blij zijn met 165 pk op het achterwiel. Voortaan minder op plaatjes kwijlen
  woensdag 22 oktober 2003 @ 01:09:09 #126
56951 Najra
---------------
pi_14044262
Als ik er in zit en er zit benzine in de tank

115 pk 1300kg

0,088 pk / kg

This space is reserved for a very funny quote I stole to make me look half the dumbass I truly am.
pi_14044314
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 01:07 schreef Wimo het volgende:

[..]

Verdiep je eens in de motor wereld jung ... het ding is nog nergens getest.. door NIEMAND .. en dan nog, 180 pk is op de rukas + ramair meegerekend.. Ding mag blij zijn met 165 pk op het achterwiel. Voortaan minder op plaatjes kwijlen


Hallo,dat geld natuurlijk helemaal met auto's!Het gaat hier alleen maar wat je voor pk's beschikbaar hebt om dat gewicht van je auto/moter voort te laten rijden!Wat er dan werkelijk aan aandrijving op je as over blijft hebben we het hier niet over...
Als we nou alle geloven afschaffen is het eindelijk vrede op aarde!
pi_14044980
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 22:40 schreef Hans_worst het volgende:
1010 / 126 Pk = 8,015873015873015873015873015873 Kilo per Pk

(Bx GTI)

0,12475247524752475247524752475248 Pk per kilo


ja, maar dat is afgerond, he?
pi_14045302
8 kg / pk


1008 kg / 125 pk

  woensdag 22 oktober 2003 @ 09:43:50 #130
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_14045928
Normaal 83 pk op zo'n 900 kilo....
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
pi_14045986
0,16170212765957446808510638297872 pk/kg

GSI 2.0 / 152pk / 940kg

“You know, a long time ago being crazy meant something. Nowadays everybody's crazy.”
“I'm not your executioner. I'm not your devil and I'm not your God. I'm Charles Manson.”
pi_14046766
0,183333~

220PK / 1200kg

Subaru impreza GT Turbo

pi_14051459
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 19:18 schreef MacBeth het volgende:

[..]

Huur er eentje en neem 'm naar de testbank. Veel plezier.
[..]

De vraag was wat er onder je kont aan gewicht en vermogen zit

Overigens geldt het bijtellen van passagiers en andere lading gewicht voor auto's uiteraard ook.

En bovendien weegt de gemiddelde supersportrijder aanzienlijk minder dan 90 kilo. Dat soort dingen zijn gemaakt voor kleine pezige mannetjes (kijk eens naar wat er met de Superbikes rondrijdt), bierbuiken kunnen beter op 'n 1150GS ofzo plaatsnemen


Whiseguy En de gem. ss rijder weegt echt wel meer dan 75kg (zal schappelijk wezen) We wonen hier niet in japan ...
  woensdag 22 oktober 2003 @ 14:00:16 #134
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_14051526
0,62 pk/kg
ik :r op de partijdigheid van de PTA modjes
  woensdag 22 oktober 2003 @ 14:16:27 #135
14564 mistercrazy
Geloof niet alles wat men zegt
pi_14051995
m'n auto weegt 1050 en 90 pk en dat delen kom ik uit op 11.66 kg/pk
(nixan 100NX 1.6)
Als zij hier was !!!!! Hhhhmmmmmm. :)
pi_14052257
206 gti: 7,42 kg/pk
supra: 4,9 kg/pk
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  woensdag 22 oktober 2003 @ 14:37:59 #137
49575 AggeMarLeutEt
Chigusa vs. Go Go Yubari
pi_14052599
10,15kg/pk
  woensdag 22 oktober 2003 @ 14:49:37 #138
67063 frank280zx
addicted to BOOOOOOOOSST
pi_14052915
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 08:14 schreef Rudy303 het volgende:
Zucht... 12,67 pk/kg. Laat ik uitgaan van een mini van 650 kilo (oud model). Da's ongeveer de lichtste auto die er is.

650 * 12.67 = 8235,5 pk. Gefeliciteerd, je rijdt in een spaceshuttle.

Ik heb 0,13 pk/kg in een auto van 890 kilo..


hehe een spaceshuttle maakt het nog bonter die zitten rond de 1.250.000 PK als je het omrekend dan
speed does not kill.... stopping does!
pi_14059699
0.18 pk'tjes per kilo
  woensdag 22 oktober 2003 @ 22:09:48 #140
68446 Novitec
Een oude bekende
pi_14064582
1240kg en 155pk maakt 8 kg per pk....kan er mee door..

N.

Al is het leven nog zo snel, de dood achterhaalt haar wel.....
  woensdag 22 oktober 2003 @ 22:34:11 #141
37540 Gerako
Mille, er is geen betere!
pi_14065554
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 21:04 schreef generalist het volgende:

[..]

Ik dacht dat die Mille een stuk lichter was, valt wel een beetje tegen (al valt de motor zelf helemaaaal niet tegen )


In de folders en motorbladen staat meestal ook dat ie een stuk lichter is, meestal staat er 190 kg ongeveer, ik denk dat ze daar het droge gewicht noemen, dus zonder olie, koelvloeistof, benzine, remolie en meestal zelfs zonder gereedschap zetje!!!
Maar ik keek in de gebruikershandleiding en daar stond dus dat het rijklaar gewicht 221 kg is. Toch wil ik het altijd nog een keer zelf wegen.
  woensdag 22 oktober 2003 @ 22:43:24 #142
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_14065887
Ligt aan de hoeveelheid vracht.
Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
pi_14065986
9,76 kilo per pk (1025/106)
0,102 pk per kilo (105/1025)

Genoeg voor mij (Ford Orion 1.8i 16v)

  woensdag 22 oktober 2003 @ 23:01:28 #144
47081 Emphemeris
Seinfeld ownage
pi_14066572
109 / 1000 = 0.109

Of

1000 / 109 = 9,17

Zo en nu? Nou kun je opzoeken wat voor auto ik heb

"Cause I'm like ice, buddy, if I don't like you, you've got problems." -- Kramer in "The Parking Space"[br]"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
pi_14066838
0,085 pk per kg.
Renault Clio 1.5 dCi
pi_14067924
BMW 318i

1205 KG
113 PK

10,66 KG/PK
0,09 PK/KG

  donderdag 23 oktober 2003 @ 00:39:20 #147
35558 MNeMoNiCS
CartWOman stole my Ondertitel
pi_14069658
950 / 140 = 6,8
[b]lol·broek[/b] (de ~ (m.)) [inf.][br] [b]1[/b] iem. die voortdurend op goedkope wijze grappig wil zijn[br][b]wijs·neus[/b] (de ~ (m.))[br] [b]1[/b] iem. die meent veel of alles te weten => betweter
  donderdag 23 oktober 2003 @ 10:18:24 #148
35558 MNeMoNiCS
CartWOman stole my Ondertitel
pi_14073593
Ik zit te wachten tot er iemand met de specs van zijn Carrera GT langskomt
[b]lol·broek[/b] (de ~ (m.)) [inf.][br] [b]1[/b] iem. die voortdurend op goedkope wijze grappig wil zijn[br][b]wijs·neus[/b] (de ~ (m.))[br] [b]1[/b] iem. die meent veel of alles te weten => betweter
pi_14073744
cbr

34/200=0.17 pk/kg
of 95/200=0.475 pk/kg


vfr

59/182=0.32 pk/kg

pi_14074712
Volgens mij was de vraag toch echt kg per pk, en niet pk per kg...
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_14075029
bugatti veyron heeft met 1001 pk toch nog maar 0,53 pk/kg. Eigenlijk maar een mietjesbak dus vergeleken met de gemiddelde motor....
Ladies, form a line to my left for makeouts. Dudes, form a line to my right for high-fives.
I envision a future where the brains of briliant men can be kept alive in the bodies of dumb people.
pi_14075210
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 11:13 schreef StefanP het volgende:
Volgens mij was de vraag toch echt kg per pk, en niet pk per kg...
my bad...

200/34= 5.88kg/pk
200/95= 2.11kg/pk


vfr

182/59= 3.01kg/pk

pi_14075907
1,33pk/kg als ik een R6 had

Nu is het 210kg delen door 34pk

  donderdag 23 oktober 2003 @ 14:33:21 #154
32966 Flying_Vee
Toyota Corolla G6R _O_
pi_14079635
1065 kg / 115 pk = ehhh


9,2608695652173913043478260869565 kg per pk

let wel met 6 versnellingsbak

"Censuur is de dood van de democratie"
  donderdag 23 oktober 2003 @ 14:35:24 #155
32966 Flying_Vee
Toyota Corolla G6R _O_
pi_14079697
Maar je hebt ook nog zoiets als koppel waarom wordt dat niet meegenomen in de berekening ?
"Censuur is de dood van de democratie"
  donderdag 23 oktober 2003 @ 14:40:58 #156
14827 Kogando
Modelprutser
pi_14079848
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 14:35 schreef Flying_Vee het volgende:
Maar je hebt ook nog zoiets als koppel waarom wordt dat niet meegenomen in de berekening ?
Wie verzint er een formule?
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
  donderdag 23 oktober 2003 @ 14:51:00 #157
32966 Flying_Vee
Toyota Corolla G6R _O_
pi_14080134
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 14:40 schreef Kogando het volgende:

[..]

Wie verzint er een formule?


effe knutselen;

De Totale brute kracht = vermogen / gewicht + koppel /gewicht / 2

"Censuur is de dood van de democratie"
  donderdag 23 oktober 2003 @ 14:55:53 #158
32966 Flying_Vee
Toyota Corolla G6R _O_
pi_14080249
dus;

1065/ 115 + 1065 /145 / 2 = Brute vermogen

9,2608695652173913043478260869565 + 7,3448275862068965517241379310345 / 2 =8,3028485757121439280359820089952

ehh eenheid is dan zoiets van pk/nm/kg

"Censuur is de dood van de democratie"
pi_14081005
normaal moet je het andersom berekenen hoor...

Dus PK per KG...

anders heeft het weinig nut.

  donderdag 23 oktober 2003 @ 15:37:44 #160
34210 Eyeopener
Crespinaticism!
pi_14081259
Ik heb een tijdje geleden een editie van 'Auto/motor/sport' gelezen... Hadden ze naar PK en KG ook acceleratie meegerekent ..

Heb het blad alleen niet hier liggen ... dus heb de berekeningsmethode niet....

pi_14081372
200kg en 100 dat maakt:

2kg/pk
of
0,5pk/kg

Kawa ZZR-600

(ben trouwens ook wel benieuwd naar de nieuwe R1 175kg en 182pk, maar goed dat moet nog bewezen worden!!)

pi_14081777
Wij hebben ong. 7,57 kg per pk. (Polo GTI uit 2000)
Don't be afraid to see the unknown!
  donderdag 23 oktober 2003 @ 16:15:19 #163
14827 Kogando
Modelprutser
pi_14082341
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 15:41 schreef Voronwe het volgende:
200kg en 100 dat maakt:

2kg/pk
of
0,5pk/kg

Kawa ZZR-600

(ben trouwens ook wel benieuwd naar de nieuwe R1 175kg en 182pk, maar goed dat moet nog bewezen worden!!)


Tering, das helemaal een monster.. Die loopt wel 330 zeker?
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
pi_14082387
10,74 vorige auto was het 5,1 dat was toch anders.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  donderdag 23 oktober 2003 @ 16:22:00 #165
14827 Kogando
Modelprutser
pi_14082517
Deze dan:

500 PK

0-100 in 2,5 seconde
Topsnelheid >600 km/h
Gewicht 750 kg


Op de Motorshow in Detroit toonde Daimler Chrysler de Tomahawk. Een motorfiets, maar dan wel eentje met vier wielen die wordt aangedreven door de 500pk sterke 8,3 liter V10-motor uit de Dodge Viper. In theorie kan de combinatie naar 100km/u in 2,5sec en bedraagt de topsnelheid meer dan 600km/u (en dat is geen tikfout). Tenminste, als je er op zou kunnen blijven zitten. Chrysler alludeerde daar al op tijdens de voorstelling door te zeggen dat de Tomahawk een machine was " To Grab life by the horns - and hang on!". In realiteit is Daimler-Chrysler als de dood dat iemand het zou proberen, en de tien exemplaren die er -volledig met de hand- van gebouwd zullen worden zijn dan ook niet geschikt voor weggebruik en zullen niet eens volledig werkzaam zijn. De constructeur mikt vooral op kunstliefhebbers die de motor met vier onafhankelijk opgehangen wielen (om in de bochten te kunnen 'leunen') willen kopen omwille van het design.
Het eerste exemplaar zal van de hand gedaan worden via de postordercatalogus van Neiman Marcus. Een luxueuze warenhuisketen (zoiets al Harrods in Londen) die in heel de VS actief is. Daarna zullen er nog 9 stuks gefabriceerd worden. Geïnteresseerde kopers leggen alvast 555.000 dollar klaar.

[Dit bericht is gewijzigd door Kogando op 23-10-2003 16:36]

Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
  donderdag 23 oktober 2003 @ 16:23:27 #166
20741 generalist
Watch me do it!
pi_14082555
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 12:04 schreef Rietvaerder het volgende:
1,33pk/kg als ik een R6 had

Nu is het 210kg delen door 34pk


Specs van een R6 zijn 162kg met 122pk, kom je nog niet boven de 1 uit hoog

(0.75 pk/kg is nog steeds best veel
R1 = 152pk met 174kg = 0.873pk/kg)

Above all things, never be afraid. The enemy who forces you to retreat is himself afraid of you at that very moment.[br]Andre Maurois (1885 - 1967)
  donderdag 23 oktober 2003 @ 16:24:04 #167
32966 Flying_Vee
Toyota Corolla G6R _O_
pi_14082575
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 16:22 schreef Kogando het volgende:
Deze dan:

[afbeelding]

500 PK

0-100 in 2,5 seconde
Topsnelheid 480 km/h
Gewicht 750 kg


Op een bochtig circuit rijd elke vespa 'm d'r uit niet mee te sturen met dat ding
"Censuur is de dood van de democratie"
  donderdag 23 oktober 2003 @ 16:26:41 #168
14827 Kogando
Modelprutser
pi_14082640
Ook wel een grappig berichtje:

http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=28870

Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
  donderdag 23 oktober 2003 @ 16:31:49 #169
14827 Kogando
Modelprutser
pi_14082759
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 16:24 schreef Flying_Vee het volgende:
Op een bochtig circuit rijd elke vespa 'm d'r uit niet mee te sturen met dat ding

vs.

Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
  donderdag 23 oktober 2003 @ 17:00:02 #170
32966 Flying_Vee
Toyota Corolla G6R _O_
pi_14083506
de tien exemplaren die er -volledig met de hand- van gebouwd zullen worden zijn dan ook niet geschikt voor weggebruik en zullen niet eens volledig werkzaam zijn

Wint

"Censuur is de dood van de democratie"
pi_14085644
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 16:15 schreef Kogando het volgende:

[..]

Tering, das helemaal een monster.. Die loopt wel 330 zeker?


Ja joh, 530 met gemak
Dat ding is niet gemaakt voor topsnelheid
pi_14085667
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 16:23 schreef generalist het volgende:

[..]

Specs van een R6 zijn 162kg met 122pk, kom je nog niet boven de 1 uit hoog

(0.75 pk/kg is nog steeds best veel
R1 = 152pk met 174kg = 0.873pk/kg)


ik had gedacht 160 delen door 120.
pi_14085697
5,934 kg/pk
0,169 pk/kg

CRX VTi

[Dit bericht is gewijzigd door Googolplexian op 23-10-2003 18:59]

Calm down, please!
  donderdag 23 oktober 2003 @ 18:54:58 #174
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_14085928
1188/231= 5,14

911 3.2, 1986, doet t nog beheurlijk goed=snel

How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  donderdag 23 oktober 2003 @ 20:25:03 #175
35558 MNeMoNiCS
CartWOman stole my Ondertitel
pi_14088173
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 15:28 schreef SolidArt het volgende:
normaal moet je het andersom berekenen hoor...

Dus PK per KG...

anders heeft het weinig nut.


Onzinnige reply. kg/pk geeft grotere getallen die in één oogopslag te vergelijken zijn. Verder maakt het echt niks uit, het is allebei een verhouding tussen massa en vermogen.
[b]lol·broek[/b] (de ~ (m.)) [inf.][br] [b]1[/b] iem. die voortdurend op goedkope wijze grappig wil zijn[br][b]wijs·neus[/b] (de ~ (m.))[br] [b]1[/b] iem. die meent veel of alles te weten => betweter
pi_14091475
1015kg / 75pk = 13,5 kg per pk
75pk / 1015kg = 0,074 pk per kg

Nissan Sunny 1.4lx uit '91.

Toyota Carina II 2.0 GLi
pi_14091845
ummm... 1300kg/200 pk ()6,5kg/pk ... leuk
Het verschil tussen ken en kan kunnen we niet.
  donderdag 23 oktober 2003 @ 23:57:29 #178
50220 Jaggunsu
Zo blauw als een reiger
pi_14094550
860kg/130Pk = 6.62 kg/pk

(205 1.9 GTi)

Beauty is in the eyes of the beer holder...
pi_14094612
1246 / 90 = 13,8
  vrijdag 24 oktober 2003 @ 08:40:34 #180
14827 Kogando
Modelprutser
pi_14097611
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 18:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja joh, 530 met gemak
Dat ding is niet gemaakt voor topsnelheid
Is toch niet zo gek, de R6 van een maat van mij liep al 280/290..
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
  vrijdag 24 oktober 2003 @ 08:45:04 #181
34804 Zeegie
ik lijk op Hercules
pi_14097654
Eeeehh motor is 210 kg en 125 pk!!!

Da's 0.59

  zondag 26 oktober 2003 @ 02:32:28 #182
62579 yeftha
Dat dan weer wel
pi_14139940
135pk/220kg = 0,61pk/kg
also also.....also
pi_14239884
6.8 kg/pk voor een DIESELTJE


en 3kg/NM

[URL=http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=34272][b]mijn fotoboek[/b][/URL]
  donderdag 30 oktober 2003 @ 07:39:07 #184
41324 stefan-d
Ik haat gras.
pi_14240369
12.12 kg per pk
of
0.0825

niet gek voor een bestelbus van 2000 kilo ?

Wel grappig dat er niet over nm gerept wordt

5.71 kg voor de nmeters

Zelfs een kapotte klok geeft 2x per dag de juiste tijd aan!
  donderdag 30 oktober 2003 @ 10:02:42 #185
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_14242410
ff denken auto weegt 871 kg, en heeft 40 kw.... 1 kw is 1,36 pk (toch?) dussuh

* gateway pakt rekenmachine uit de wind-doos


iets van 6 ofzo

-edit-

871 / 54,4 = 16.01
54,4 / 871 = 6.25

golf II uit 1986

pi_14242648
1350/80 = 16,875 KG/PK

of 0,059 PK/KG

1.9 dTi

vind het wel prima zo

Problemen bestaan niet, je weet alleen de oplossing niet.
  donderdag 30 oktober 2003 @ 19:21:16 #187
45844 Hans_worst
Lekkere worst van de Hema...
pi_14256944
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 07:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

ja, maar dat is afgerond, he?


Rekenmachine ......

!!! Saab 9_3 ... Volvo V40 !!!
pi_14257269
180kg met ~15,5PK = 11,6kg per PK.

Honda NSR (brommertje ) uit '93
En 180kg is brommer+ik en die 15,5PK is het vermogen aan het wiel.

Leeggewicht tegen krukasvermogen zal het ong 5,5kg per PK zijn (maar dat is gezever en gegok :p).

To a life consumed by slow decay
Viffer powerrrrr
pi_14257309
Gateway,je kan je calculator niet goed bedienen of zelf niet rekenen!
54,4/871=0,062!En dat is niks!
M'n eigen Galant:1100kg/140 pk=0,127 !
Als we nou alle geloven afschaffen is het eindelijk vrede op aarde!
pi_14258767
M'n Yamaha YZF-R6: 1,32 kg/pk
M'n Saab 9-3 1.8t: 8,93 kg/pk
pi_14260192
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 07:39 schreef stefan-d het volgende:
Wel grappig dat er niet over nm gerept wordt

5.71 kg voor de nmeters


en ikke 3KG/NM dieselkoppel
[URL=http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=34272][b]mijn fotoboek[/b][/URL]
  donderdag 30 oktober 2003 @ 21:18:27 #192
58666 Blur
Wat zeg je?
pi_14260479
0,095 pk/kg
100 pk / 1048 kg
Seat Ibiza 1.4 16v sport
pi_16675274
179pk/910kg=0.19pk/kg
910kg/179pk=5.08kg/pk

honda crx ed9 '91

live fast, die young
pi_16678885
55pk/109kg = 0,50 pk/kg voor een WR426F
+/-70pk/750kg = 0.09 pk/kg voor kadett coupe
[ Bericht 99% gewijzigd door Tjabbo op 1-1-2005 0:01 ]
  donderdag 29 januari 2004 @ 12:07:59 #195
60852 beschuit
wil weer verkiezingen
pi_16681897
0.073 pk per kp :/

60pk/820kg

Kadett 1.3 8v

[Dit bericht is gewijzigd door beschuit op 30-01-2004 11:04]

moest eigenlijk beschuitfluiter zijn, maarja, dat pastte niet...bastards!
www.prikstok.nl : Prikkelend Scherpzinnig!
pi_16681997
120pk / 830kg = 0.1445 PK/Kg

en mijn andere auto:

140pk / 1100kg = 0.12 PK/Kg

  donderdag 29 januari 2004 @ 20:33:48 #197
37248 BertV
Klei indiaan
pi_16696135
Als we voor de pats uitgaan van krukas PK's

R6 > 1.3kg per PK
Clio 1.4 > 10.8kg per PK

Handgemaakt
pi_16698382
1115 kg,136 pk,dus 8.19 kg per pk,en 0121 pk per kg
mazda mx3-v6
pi_16716715
Leeg gewicht ong 14000kg
pk 5000

dus 2,8 kg/pk
of
0.36 pk/kg

You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_16724288
190pk (260nm) /1150kg = 0,165 pk/kg
Of 6,052kg per pk.


Corrado G60 met stage 2 tuning kit.

We're just gonna have to make it up along the way, pure gonzo journalism
  vrijdag 30 januari 2004 @ 20:31:11 #201
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_16724496
0.13 pk/kg = 7,55kg/pk

Honda Prelude 2.0i 16 (1985-1987), 137pk met 1035kg te verslepen.
Zal vast niet de snelste zijn hier, maar in 7,8 sec naar de 100km/h vind ik toch al lekker (alhoewel.. Mag sneller natuurlijk!!! hmmmm, had ik maar geld.. )

[Dit bericht is gewijzigd door Automatic_Rock op 30-01-2004 20:39]

Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_16724529
0,16 pk / kg

Mitsubishi Lancer met dubbele webers, gevlakte cilinder, race nokkenassen en HKS uitlaatsysteem

Binnenkort 0,24 pk / kg (Mitsu EVO II blok erin, wanneer het gaat passen).... Doei Imprezza's

  vrijdag 30 januari 2004 @ 20:40:02 #203
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_16724746
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 20:32 schreef pAin het volgende:
0,16 pk / kg

Mitsubishi Lancer met dubbele webers, gevlakte cilinder, race nokkenassen en HKS uitlaatsysteem

Binnenkort 0,24 pk / kg (Mitsu EVO II blok erin, wanneer het gaat passen).... Doei Imprezza's


Het eerste is precies evenveel (ehm 0,156) als mijn knullig motorscootertje van 250 cc..
Wel van de week een burn-out / achterwielslip mee gehad in de sneeuw.
Achterwiel kwam even langszij.
Mijn supersport heeft factor 0,59 ..
pi_16724809
Haha patrick

Heb ook maar eens een parkeerplaatsje opgezocht om lekkere te gaan driften (toch genoeg te doen hier op afgelegen parkeerplaatsen bij tuinders). Was best cool

Enne, ik win het toch wel van die motorscooter

tegen die motor wil ik alleen niet rijden Had de R1 gezien op de RAI eind vorige maand, 1 pk / kg leeggewicht..... Damn !

  vrijdag 30 januari 2004 @ 20:47:14 #205
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_16724941
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 20:42 schreef pAin het volgende:
Haha patrick

Heb ook maar eens een parkeerplaatsje opgezocht om lekkere te gaan driften (toch genoeg te doen hier op afgelegen parkeerplaatsen bij tuinders). Was best cool

Enne, ik win het toch wel van die motorscooter

tegen die motor wil ik alleen niet rijden Had de R1 gezien op de RAI eind vorige maand, 1 pk / kg leeggewicht..... Damn !


Van de week ook verloren van een Scirocco G60 met de scooter dan wel.
Was ook verder niet lullig bedoeld idd.

Maar met de scoot in de sneeuw woon-werk was niet grappig, maar dat uitbreken ging wel lekker.
Pietsje minder gas en het achterwiel ging weer lekker naar achteren ipv opzij.
Het leek wel aan een touwtje zo mooi .. gelukkig geen verkeer in de buurt wel ..

De oude R1 kon ik precies bijhouden tot 240 km/u.. de nieuwe zal wel weer stukkie rapper zijn.

pi_16725318
Jammer dat de nieuwe R1 voor geen METER zit! Maar ja, een kerel van bijna 2 meter moet ook niet op zon sportkanon gaan zitten heh!

Enne weet dat je het niet lullig bedoel !

  vrijdag 30 januari 2004 @ 22:03:07 #207
40423 Gunsmoke
Roll right or dont roll at all
pi_16726656
0,6 pk/kg
It's not what you got, it's how you use it.
pi_16727484
0.16pk/kg straks op zijn minst 0.2pk/kg, betreft een Calibra 4x4 Turbo
pi_16730702
1100/90 = 12.2 pk/kg
90/1100 = 0.081 pk/kg
  zaterdag 31 januari 2004 @ 01:06:04 #210
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_16731191
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 00:47 schreef mistermaniac het volgende:
1100/90 = 12.2 pk/kg
90/1100 = 0.081 pk/kg
Het is laat maar hier klopt iets niet ...
  zaterdag 31 januari 2004 @ 01:06:45 #211
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_16736345
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 01:06 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Het is laat maar hier klopt iets niet ...


De berekening is goed!Wat zou er dan niet kloppen??
Als we nou alle geloven afschaffen is het eindelijk vrede op aarde!
pi_16736492
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 11:31 schreef LowJoe het volgende:

[..]

De berekening is goed!Wat zou er dan niet kloppen??


quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 00:47 schreef mistermaniac het volgende:
1100/90 = 12.2 pk/kg
90/1100 = 0.081 pk/kg
2 x pk/kg...
pi_16736610
Haha!Daar heb je me!Inderdaad,over heen gekeken!
Als we nou alle geloven afschaffen is het eindelijk vrede op aarde!
  zaterdag 31 januari 2004 @ 11:49:39 #215
12646 Oom_Agent
 Heee.......stop es ff......!!
pi_16736634
1810 kg / 279 pk = 6,48
279 pk / 1810 kg = 0,15

Mercedes 560 SEL

Wat zijn we aan het doen ???
pi_16739558
Jezus!Dat is een zware jongen!1810 kg...
Als we nou alle geloven afschaffen is het eindelijk vrede op aarde!
pi_16756876
op mn ombouw race vespa nu :
+-40kilo +-5pk dus +-8kg per pk

van de zomer..
+-40 kilo VS 12pk das +-3,33kg per pk

alleen moetk dr zelf nog op... maarja kan niet alles hebben

Hopeloos benzine verslaafd
pi_16757927
ibiza sport 160pk tdi bij 1160kg
problemen lossen zich vanzelf op
  zondag 1 februari 2004 @ 02:27:30 #219
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_16764148
Nissan Micra uit 92

720/54 = 13.8888kg per pk

Drugs are good mkay?
pi_16764901
geen ideem hoeveel bier ik op heb, tis iig veel ;D ..

hiegfewo postkrike post

"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  zondag 1 februari 2004 @ 21:19:48 #221
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_16792246
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 80% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 02:11:22 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  maandag 2 februari 2004 @ 07:54:01 #222
80234 TilburgPosse
Lord of the Board
pi_16807460
CBR400RR met Dynojet-kit (stage 3), ander pijpje (Two Brothers) en race-CDI (HRC!) = 80,2 pk bij 165 kg
YES, THIS IS A GUN. AND NO, I AM NOT HAPPY TO SEE YOU
  maandag 2 februari 2004 @ 08:37:00 #223
68446 Novitec
Een oude bekende
pi_16807652
quote:
Op maandag 2 februari 2004 07:54 schreef TilburgPosse het volgende:
CBR400RR met Dynojet-kit (stage 3), ander pijpje (Two Brothers) en race-CDI (HRC!) = 80,2 pk bij 165 kg
Wow, volgens mij jankt dit blokje de engelen uit de lucht man! Hoeveel toeren draait dit max?

N.

Al is het leven nog zo snel, de dood achterhaalt haar wel.....
  maandag 2 februari 2004 @ 09:07:31 #224
54624 _dazzling
nee jij trekt volle zalen
pi_16807860
0,085
liever voor achter dan hoog nietwaar?
pi_16807995
9.97 KG/Pk = 0,10 Pk/KG
pi_16809417
quote:
Op maandag 2 februari 2004 09:07 schreef _dazzling het volgende:
0,085
Dit is ongeveer lopen neem ik aan??
pi_16810252
10,125KG/PK = 0,098PK/KG
810KG.
.
pi_16810531
13,90kg/pk = 0,072pk/kg.

Opel Corsa 1.5TD Sport (1997), 931kg, 67pk

Rallye.NL - Dé Nederlandse Peugeot Rallye Site!
Sander.Rallye.NL - Mijn Peugeot 106 1.6 Rallye
pi_16810723
En dat noemen ze dan ook nog "sport"??
Als we nou alle geloven afschaffen is het eindelijk vrede op aarde!
pi_16811440
quote:
Op maandag 2 februari 2004 11:54 schreef LowJoe het volgende:
En dat noemen ze dan ook nog "sport"??
Jah, en die spoiler maakt hem alleen maar zwaarder

Maar goed, hij kan prima meekomen met het verkeer (vooral 80-120km/u gaat erg vlot) en hij is redelijk zuinig (1:17 gemiddeld)

Rallye.NL - Dé Nederlandse Peugeot Rallye Site!
Sander.Rallye.NL - Mijn Peugeot 106 1.6 Rallye
pi_16812869
Ok!Als je alleen maar een goedkoop vervoermiddel wil.......
Als we nou alle geloven afschaffen is het eindelijk vrede op aarde!
pi_16813055
quote:
Op maandag 2 februari 2004 13:14 schreef LowJoe het volgende:
Ok!Als je alleen maar een goedkoop vervoermiddel wil.......
Och, hij ziet er zeker niet slecht uit (mooi rood, meegespoten bumpers en spiegels, dakspoiler), zit lekker (sportstoelen, in hoogte verstelbaar bij bestuurder) en rijdt lekker ('sport' onderstel: iets strakker en lager afgeveerd dan standaard Corsa). En als je 200km/dag rijdt en het budget beperkt is, is 'goedkoop' wel iets om rekening mee te houden.
Rallye.NL - Dé Nederlandse Peugeot Rallye Site!
Sander.Rallye.NL - Mijn Peugeot 106 1.6 Rallye
  maandag 2 februari 2004 @ 13:27:51 #233
28816 erikvw
17e is binnen, op naar de 18e
pi_16813251
921/75 = 12,28

VW Polo 1.4 16V 75pk (2001)

Auto: paardenkracht toevertrouwd aan ezels.
  maandag 2 februari 2004 @ 15:53:01 #234
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_16817717
147 pk
870 kg

870/147 = 5,91

( opel speedster )

[Dit bericht is gewijzigd door GotenSSJ op 02-02-2004 15:53]

Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_16819304
7.0625....... Hmmmm

maar mijn auto is 1695 kilo....
Nee, geen trekker, een Audi A6 Avant quattro '99

Buter, Brei en griine Tsjiis
pi_16820697
1010 / 172 = 5,87 (Clio Sport)
  maandag 2 februari 2004 @ 17:38:29 #237
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_16821155
800/160=

5 kg/ pk

160/800=

0.2 PK/KG

"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_16832249
Renault laguna 1,8 lpg 1997 (van m'n vader)
http://www.autoweek.nl/carbasedata.php?cache=no&vpos=&id=13491&cache=no
1215/95 = 12,79
95/1215 = 0,078
Maar er zit een spoilertje op
pi_16836723
quote:
Op maandag 2 februari 2004 17:38 schreef GizartFRL het volgende:
800/160=

5 kg/ pk

160/800=

0.2 PK/KG


Honda CRX VTEC?
We're just gonna have to make it up along the way, pure gonzo journalism
  dinsdag 3 februari 2004 @ 02:30:09 #240
80234 TilburgPosse
Lord of the Board
pi_16837929
quote:
Op maandag 2 februari 2004 08:37 schreef Novitec het volgende:

[..]

Wow, volgens mij jankt dit blokje de engelen uit de lucht man! Hoeveel toeren draait dit max?

N.


Volgens de officiele fabrieksgegevens begint 'ie in het rood te lopen bij 15.000 rpm, in werkelijkheid blijkt dat "slechts" 14250 te zijn. Met die nieuwe CDI (die meteen ook het juiste toerental weergeeft) blijft ie lekker doormarcheren tot de 17.000 (pas 1x gedaan. Tja het blijft je schatje hè). Dan lijkt het geluid meer op een boormachine
YES, THIS IS A GUN. AND NO, I AM NOT HAPPY TO SEE YOU
pi_16838382
118 pk / 168 kg = 0,7 pk/kg

Wel netjes toch? Komt natuurlijk wel mijn gewicht bij, en pk´s aan het achterwiel eigenlijk, en benzine... Maar goed, auto´s zijn ook drooggewicht en zonder bestuurder en krukas pk´s, dus voor de vergelijking klopt het...

Andersom kan ook: 168 kg / 118 pk = 1,42 kg/pk

  dinsdag 3 februari 2004 @ 07:05:02 #242
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_16839596
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 00:56 schreef Dr_Gonzo het volgende:

[..]

Honda CRX VTEC?


nee
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
  dinsdag 3 februari 2004 @ 07:22:35 #243
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_16839669
Citroen Berlingo 1.6:
1226 kg/110 pk kg= 11.15 kg/pk

[Dit bericht is gewijzigd door NT-T.BartMan op 03-02-2004 07:29]

  dinsdag 3 februari 2004 @ 07:36:08 #244
52967 hmmm_lasagne_
kijk mamma zonder handen !
pi_16839737
ik krijg een mooie devide by zero exception ... nouja ik "rij" ook fiets
VRAAG: als jij nou een broodrooster was . maakt niet uit wat voor een... Wat voor broodjes zou je roosteren ?
pi_16840759
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 03:07 schreef martinweb.nl het volgende:
118 pk / 168 kg = 0,7 pk/kg

Wel netjes toch? Komt natuurlijk wel mijn gewicht bij, en pk´s aan het achterwiel eigenlijk, en benzine... Maar goed, auto´s zijn ook drooggewicht en zonder bestuurder en krukas pk´s, dus voor de vergelijking klopt het...

Andersom kan ook: 168 kg / 118 pk = 1,42 kg/pk


Tja,maar het rijdersgewicht bij een auto heeft natuurlijk minder invloed dan bij een motor!Zeg dat jij 75 kg weegt,dan wordt het dus 243 kg=
0,485 pk/kg en zonder =0,702 pk/kg.
Bij mijn auto is dat gewoon 1150/140=0,122 en met 1150+75=1225=0,114pk/kg!Verschil is dus een stuk kleiner dan met jouw motor....Dus ik zou maar flink afslanken als je inderdaad 75 kilo of meer weegt,des te sneller ga je!
Als we nou alle geloven afschaffen is het eindelijk vrede op aarde!
pi_16840960
Toyota Starlet 1.3 Si

777 KG / 75 PK = 10,36 Pk per KG

MindSick that is...
pi_16841993
Dat klopt dus niet!Het is 10,36 kg per pk!
Als we nou alle geloven afschaffen is het eindelijk vrede op aarde!
pi_16872540
185kg/130pk= 1,42 kg/pk
pi_16873573
heb 144pk met 1250 kilo....0,1152...

wil binnenkort naar 162 pk door chiptuning..0,1296...

  donderdag 5 februari 2004 @ 19:06:41 #250
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_16920580
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 09:54 schreef mdsk21 het volgende:
Toyota Starlet 1.3 Si

777 KG / 75 PK = 10,36 Pk per KG


pi_16920725
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 10:48 schreef lottumracing het volgende:
heb 144pk met 1250 kilo....0,1152...

wil binnenkort naar 162 pk door chiptuning..0,1296...


Tenzij het een TD is kan je dat hele chiptuning wel vergeten.
Je krijgt er amper meer PK's bij.
Je hebt meer aan een open luchtfilter, sportuitlaat en een spagetti spruitstuk.
We're just gonna have to make it up along the way, pure gonzo journalism
pi_16924190
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 19:11 schreef Dr_Gonzo het volgende:

[..]

Tenzij het een TD is kan je dat hele chiptuning wel vergeten.
Je krijgt er amper meer PK's bij.
Je hebt meer aan een open luchtfilter, sportuitlaat en een spagetti spruitstuk.


euhm... kuch kuch... chiptuning bij TD heeft JUIST zin... turbo (diesel) motoren ondervinde de grootste vooruitgang!
Hopeloos benzine verslaafd
pi_16935197
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 21:08 schreef Youp het volgende:

[..]

euhm... kuch kuch... chiptuning bij TD heeft JUIST zin... turbo (diesel) motoren ondervinde de grootste vooruitgang!


Dat zegt hij toch?
quote:
Tenzij het een TD is...
Tenzij != Als
Rallye.NL - Dé Nederlandse Peugeot Rallye Site!
Sander.Rallye.NL - Mijn Peugeot 106 1.6 Rallye
pi_16940556
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 21:08 schreef Youp het volgende:

[..]

euhm... kuch kuch... chiptuning bij TD heeft JUIST zin... turbo (diesel) motoren ondervinde de grootste vooruitgang!


idd. bij TD heeft het meer zin om te tunen.
pi_16940597
0,18 ofzo
300pk op 1697kg.
pi_16940723
morgen missch een gunstigere verhouding
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')