dan rechter achterband ja
[Dit bericht is gewijzigd door pascalheister op 20-10-2003 23:40]
quote:rechts achter .. wil je uitleg ?
Op maandag 20 oktober 2003 23:34 schreef MariekeP het volgende:
als een auto een bocht naar rechts maakt, welk wiel slijt dan het minst?
[Dit bericht is gewijzigd door __Saviour__ op 20-10-2003 23:41]
quote:Links heeft toch minder druk?
Op maandag 20 oktober 2003 23:38 schreef DakDuuf het volgende:
links. meeste afstand meeste druk.... logisch?....
quote:Die slijt dus et hardst DROL
Op maandag 20 oktober 2003 23:38 schreef DakDuuf het volgende:
links. meeste afstand meeste druk.... logisch?....
quote:De meeste druk komt bij een bosch naar recht op et linker wiel
Op maandag 20 oktober 2003 23:39 schreef mazaru het volgende:
Als het een raadsel was geweest had ik gezegd, de reserveband.
Maar omdat die in natuurkunde staat zul je dat niet bedoelen.
Dus zou ik zeggen de linkerband, omdat de meeste druk op de rechterband komt.
quote:Dit klopt volledig
Op maandag 20 oktober 2003 23:40 schreef pche het volgende:
Ik denk je rechter achterwiel, als je een bocht naar rechts maakt zal je overhellen naar de linkerkant, daar komt dus veel druk op je banden te staan = slijtage, je stuurt ook nog in met je rechter voorwiel = slijtage
dus dan blijft je rechter achterwiel over
quote:Nee joh. Als een auto naar rechts stuurt heeft de auto de neiging om de linkerwielen "op te tillen". Dus is daar minder druk. Maar die maken wel meer afstand.
Op maandag 20 oktober 2003 23:40 schreef jackson het volgende:[..]
De meeste druk komt bij een bosch naar recht op et linker wiel
quote:onzin... als 'n auto een zeer scherpe bocht maakt, komen altijd de wielen aan de binnenbocht omhoog...
Op maandag 20 oktober 2003 23:42 schreef Bioslock het volgende:[..]
Nee joh. Als een auto naar rechts stuurt heeft de auto de neiging om de linkerwielen "op te tillen". Dus is daar minder druk. Maar die maken wel meer afstand.
quote:Jij snapt et echt niet hoor
Op maandag 20 oktober 2003 23:42 schreef Bioslock het volgende:[..]
Nee joh. Als een auto naar rechts stuurt heeft de auto de neiging om de linkerwielen "op te tillen".
quote:Psies .... En geloof me ... het rechter achterwiel heeft et minste slijtage
Op maandag 20 oktober 2003 23:43 schreef Bebop het volgende:[..]
onzin... als 'n auto een zeer scherpe bocht maakt, komen altijd de wielen aan de binnenbocht omhoog...
quote:True. Ik zei het verkeerd.
Op maandag 20 oktober 2003 23:43 schreef Bebop het volgende:[..]
onzin... als 'n auto een zeer scherpe bocht maakt, komen altijd de wielen aan de binnenbocht omhoog...
quote:Als jij met je fiets een bocht naar recht maakt, welke kant leun jij dan op? Naar links? Ik donder dan om hoor
Op maandag 20 oktober 2003 23:42 schreef Bioslock het volgende:[..]
Nee joh. Als een auto naar rechts stuurt heeft de auto de neiging om de linkerwielen "op te tillen". Dus is daar minder druk. Maar die maken wel meer afstand.
bij auto's (of elk ander object met kinetische energie) geldt hetzelfde
quote:Klopt ... er zijn modellen van bijvoorbeeld honda (prelude) die heeft meedraaiende achterwielen. Maar daar gaan ze bij de wiskunde/natuurkude les nie van uit denk
Op maandag 20 oktober 2003 23:45 schreef RemcoDelft het volgende:
Het hangt ook nog af van de auto: er zijn auto's die de achterwielen iets meedraaien, zodat het wiel met de meeste druk er op (de buitenbocht) iets extra doet...
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 23:49 schreef Pietverdriet het volgende:
linksvoor, die heeft de druk en moet sturen heeft het meeste, dus rechtsachter het minst, logisch
quote:ja, ik geef het toe, ik heb niet alle post gelezen
Op maandag 20 oktober 2003 23:50 schreef jackson het volgende:[..]
.... dat was al duidelijk
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 23:52 schreef WebVoice het volgende:
het reservewiel
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 23:52 schreef Pietverdriet het volgende:[..]
ja, ik geef het toe, ik heb niet alle post gelezen
quote:Als jij in de auto zit en de auto gaat vrij hard door de bocht naar rechts, wat gebeurt er dan met jou?
Op dinsdag 21 oktober 2003 18:33 schreef MariekeP het volgende:
kan iemand wat duidelijker reageren, ik vind de antwoorden van jullie nogal vaag
jij gaat dus naar links omdat je eigenlijk de neiging hebt om rechtdoor te gaan. Alles wat beweegt heeft de neiging om rechtdoor te gaan, maar dit wodt dan verhinderd door bijvoorbeeld een touwtje (slinger), zwaartekracht (de maan) of autobanden in dit geval.
De auto helt dus over naar links en dus komt ook het meeste gewicht op de linkerkant van de auto.
quote:Erg erg erg jammer dat je dit niet begrijpt.
Op dinsdag 21 oktober 2003 19:26 schreef MariekeP het volgende:
ik snap er echt geen sikkepit van
1. Rechtsvoor stuurt dus veel slijtage
2. linksvoor stuurt en komt druk op te staan vanwege het hellen van de auto ... dus veel slijtage
3. linksachter komt ook druk op te staan en maakt veel meters want et is de buitenste band. Net zoals links voor ook veel meters maakt.
4. Rechtsachter stuurt niet ... maakt weinig meters ... zit weinig druk op omdat de auto de andere kant op helt.
Conclusie dat rechtsachter met minst slijt... zo simpel is et. Super logisch toch ...
quote:Maar het reservewiel dan, waar sommigen het over hadden?
Op dinsdag 21 oktober 2003 19:47 schreef jackson het volgende:[..]
Erg erg erg jammer dat je dit niet begrijpt.
1. Rechtsvoor stuurt dus veel slijtage
2. linksvoor stuurt en komt druk op te staan vanwege het hellen van de auto ... dus veel slijtage
3. linksachter komt ook druk op te staan en maakt veel meters want et is de buitenste band. Net zoals links voor ook veel meters maakt.
4. Rechtsachter stuurt niet ... maakt weinig meters ... zit weinig druk op omdat de auto de andere kant op helt.Conclusie dat rechtsachter met minst slijt... zo simpel is et. Super logisch toch ...
quote:die ligt in de kofferbak
Op dinsdag 21 oktober 2003 19:56 schreef MariekeP het volgende:[..]
Maar het reservewiel dan, waar sommigen het over hadden?
Maar als het kontje van de auto om komt zetten, dus als je met veel overstuur door de bocht gaat, dan denk ik dat la de meeste slijtage heeft, vanwege het feit dat die de grip verliest, en dus de kont om komt zetten.
quote:Logisch toch, het reservewiel. toch of misschien het stuurwiel.
Op maandag 20 oktober 2003 23:34 schreef MariekeP het volgende:
als een auto een bocht naar rechts maakt, welk wiel slijt dan het minst?
quote:ben je nou echt zo verrekte dom en achterlijk
Op dinsdag 21 oktober 2003 19:56 schreef MariekeP het volgende:[..]
Maar het reservewiel dan, waar sommigen het over hadden?
quote:Dat hangt er van af. Bedoel je nu rechts voor jouw of rechts voor mij?
Op maandag 20 oktober 2003 23:34 schreef MariekeP het volgende:
als een auto een bocht naar rechts maakt, welk wiel slijt dan het minst?
quote:oei, weet ik eigenlijk niet. zou dat er mee te maken kunnen hebben waar de reserveband zit?
Op woensdag 22 oktober 2003 20:30 schreef Alicey het volgende:[..]
Dat hangt er van af. Bedoel je nu rechts voor jouw of rechts voor mij?
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 16:52 schreef MariekeP het volgende:[..]
oei, weet ik eigenlijk niet. zou dat er mee te maken kunnen hebben waar de reserveband zit?
quote:En welke kant van je banden van je fiets verslijten dan het meest als je naar rechts hangt?
Op maandag 20 oktober 2003 23:46 schreef kwib het volgende:
Als jij met je fiets een bocht naar recht maakt, welke kant leun jij dan op? Naar links? Ik donder dan om hoorbij auto's (of elk ander object met kinetische energie) geldt hetzelfde
quote:Je moet eens een reservewiel proberen, want dat slijt minder!
Op zaterdag 25 oktober 2003 00:30 schreef MariekeP het volgende:Vrouwen: wat is het vreemdste voorwerp dat je weleens bij jezelf in je vagina hebt gestopt?
ik zelf heb weleens een ijzeren staaf gewikkeld in wc-papier erin gestopt. Ook weleens een banaan maar dat ging niet zo goed. Toen ik klein was een keer een knikker. Die kreeg ik er haast niet meer uit.
quote:Het lijkt mischien onlogisch,maar dat kan wel hoor!Als je maar de fiets naar rechts duwt kan jij wel naar links!Het is even wennen...
Op maandag 20 oktober 2003 23:46 schreef kwib het volgende:[..]
Als jij met je fiets een bocht naar recht maakt, welke kant leun jij dan op? Naar links? Ik donder dan om hoor
bij auto's (of elk ander object met kinetische energie) geldt hetzelfde
quote:oooowwwhoowwww sufkop dat past toch helemaal niet!
Op zaterdag 25 oktober 2003 04:07 schreef the.moderator het volgende:[..]
Je moet eens een reservewiel proberen, want dat slijt minder!
of is een reservewiel soms kleiner dan een normaal wiel?
In dat geval: goed bezig, er hebben er al meerdere gehapt!
quote:bijdehandje
Op zaterdag 25 oktober 2003 18:49 schreef Pie.er het volgende:
Ben je met een actie bezig "hoeveel mensen kan ik laten happen?"In dat geval: goed bezig, er hebben er al meerdere gehapt!
quote:BHFH kloon valt door de mand!
Op zaterdag 25 oktober 2003 21:31 schreef MariekeP het volgende:bijdehandje
quote:Wat is BHFH?
Op zaterdag 25 oktober 2003 23:39 schreef the.moderator het volgende:[..]
BHFH kloon valt door de mand!
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2003 23:46 schreef MariekeP het volgende:Wat is BHFH?
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 02:38 schreef MariekeP het volgende:
waarom neem jij me nou ook al niet serieus?
quote:NIET dus... en plaag dat meisje nou eens niet zo, ze heeft een leuke vraag en wil daar antwoord op.
Op zondag 26 oktober 2003 02:30 schreef the.moderator het volgende:[..]
[afbeelding] Het kan niet missen, het is BHFH «
»
Dames hebben van dat soort zaken nu eenmaal niet zoveel verstand, daar hoef je haar nog niet op aan te vallen! Beetje flauw dit.
[Dit bericht is gewijzigd door BloodhoundFromHell op 26-10-2003 10:44]
quote:da's toevallig !
Op maandag 27 oktober 2003 00:54 schreef MariekeP het volgende:
dankjewel, BloodhoundFromHellHee dat rijmt
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |