abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14019255
Hier leuke uitspraken:

"30 gevallen van bejaardenterreur is te weinig en niet representatief en ik twijfel of dat klopt"

"Het probleem moet niet bij de jongeren worden aangepakt maar bij de structuur door de Nederlanders, daardoor wordt een klimaat gecreëerd die de Marokkanen aanzet tot geweld"

Verder wordt gesuggereerd dat een onderzoek van de VU niet klopt.

Laat dit geen Marokkanen-Bash topic worden, maar probeer het over Abou te laten gaan.

Om zelf even te beginnen met de eerste uitspraken, ik zie dat als een groot probleem en een soort onder-erkenning van politie-onderzoeken.

Nu een leuk filmpje met inhoudelijke kritiek over Abou, en dan aan het eind van het filmpje zegt hij "er is geen onderbouwd item zojuist genoemd".

pi_14019349
Hij begon te glimlachen bij de vliegtuigen die het WTC in vlogen.
pi_14019480
welbespraakt, maar wel redelijk inhoudsloos. Het lijkt wel een politicus uit Den Haag.

Walgelijk kereltje.

I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_14019525
"Je moet niet zien dat van de 1500 criminele jongeren 1200 van Marokkaanse afkomst zijn, maar dat van de 100000-en jongeren van Marokkaanse afkomst slechts 1500 crimineel zijn"

Tja, van de tig jongeren van Nederlandse afkomst, wat er ongetwijfeld veel meer zijn dan van Marokkaanse afkomst, zijn er maar 300 crimineel. .

pi_14019548
Ziek mannetje is dat
Wars are, of course, as a rule to be avoided; but they are far better than certain kinds of peace. [url=http://www.israel-wat.com/parent_eng.htm]Israel/Arab conflict De Waarheid![/url]
pi_14019568
Hij keurde uitspraken als 'NL'se vrouwen zijn hoeren' af uit Islamitische normen en waarden...
  maandag 20 oktober 2003 @ 22:58:39 #7
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_14019607
Wat 'n oekel, zeg!

Die verrotte vent dient, als het aan mij zou liggen, direct naar het door hem geliefde Saudi-Arabië te gaan en daar te blijven.

kern·ge·leer·de (de ~ (m.))
1 kernfysicus
pi_14019654
Hoeveel Marokkaanse jongeren leven er in A'dam in zijn totaliteit in het gebied dat ze kenmerken als '1200 van de 1500 criminelen zijn Marokkaan'.
pi_14019762
Die mafketel moeten ze al meteen de grens overkiepen, al is het maar om een voorbeeld te stellen.
Zulke types kunnen we missen als kiespijn, volgens mij ziet ie nog het liefste dat wij gaan integreren in ons eigen landje.
quote:
"30 gevallen van bejaardenterreur is te weinig en niet representatief en ik twijfel of dat klopt"
30 gevallen is mijns inziens al teveel, dus ik vraag me af hoe stom je moet zijn om met zo'n uitspraak te komen.
quote:
"Het probleem moet niet bij de jongeren worden aangepakt maar bij de structuur door de Nederlanders, daardoor wordt een klimaat gecreëerd die de Marokkanen aanzet tot geweld"
Dat is hetzelfde als dat wij nu opnieuw gaan integreren met zijn allen en arabisch gaan spreken, dat klimaat zijn ze zelf in de eerste plaats verantwoordelijk voor door bovengenoemde streken.
quote:
Verder wordt gesuggereerd dat een onderzoek van de VU niet klopt.
Suggereren kan iedereen, als ie de bevindingen van het VU nu eens zou weerleggen met feiten.
Inhoudloos en vervelend mannetje is het, niks meer, niks minder.
"Peace means reloading our guns!" "The absence of war does not mean peace...."
  maandag 20 oktober 2003 @ 23:03:11 #10
521 ruby
Hell yeah!
pi_14019768
Ik heb geen zin om naar die vent te luisteren. Zonde van m'n energie en ik erger me mateloos.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_14019812
Hij begint zichzelf redelijk uit te sluiten als volwaardig gesprekspartner. Door argumenten maar constant als onwaarheid te bestempelen of te bagataliseren komt de discussie waar hij het elke keer over heeft nooit opgang.

Je kan niet verwachten dat je serieus genomen wordt als je alles wat een ander zegt als onwaar bestempelt.

maandag 20 oktober 2003 @ 23:05:36 #12
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_14019849
Wat vond 'ie nou precies van '11 September'? Ik hoorde het citaat uit z'n boek, maar niet zijn reactie in de studio.
1 kernfysicus
pi_14019870
Hij zou verdomd veel op Pim Fortuyn lijken, als hij kaal, homofiel en geen moslim zou zijn, en ook nog eens de tegengestelde ideeën had. Kwa charisma en onderbouwing zijn ze in ieder geval aan elkaar gewaagd.
pi_14019887
Na z'n mislukte campagne in Belgie probeert ie hier maar multicultureel nederland te misleiden
  maandag 20 oktober 2003 @ 23:07:06 #15
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_14019906
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 23:06 schreef Cajun het volgende:
Kwa charisma en onderbouwing zijn ze in ieder geval aan elkaar gewaagd.
Nou, dan deed Pim fortuyn het wel beter, hoor!
1 kernfysicus
  maandag 20 oktober 2003 @ 23:07:38 #16
53149 MasterPeace
Venus in Steenbok
pi_14019922
Volgens mij en mijn homoseksuele broertje is het een verkapte nicht die zijn frustraties daarover compenseert met het manipuleren van (vooral)Marokkaanse jongemannnen!

Bij dit soort gevallen gaat vrouwenhaat vaak samen met homohaat (zelfhaat dus)

Z'n machtsgeilheid laat ie boven alles prevaleren...

"Veel naoorlogse Nederlandse architecten moeten ervan overtuigd zijn
dat iemands levensgeluk evenredig toeneemt met de omvang van zijn ramen."
Benno Barnard
pi_14019947
Het is een superkneus.

Een arabischekut-nazi die zijn ubermensch idee wil laten gelden.

In de noordzee ermee met z'n kutboek erachteraan.

[b]Op vrijdag 7 november 2003 00:23 schreef gelly het volgende:[/b][br]Ik wil Fok! wel leuk houden.
pi_14019949
Pfff, het zoveelste topic.

Zet nou eens exact op een rijtje wat je niet bevalt aan dat interview, want dit kan zo net zo goed ergens anders verder.

Ik vond dat ie een paar dingen goed zei, alleen dat ie te eenzijdig was. Net zoals al die betweters hier altijd veel te eenzijdig te schuld op de Marokkanen zelf leggen. Het probleem kent meerdere kanten.

Kollosale Anus Klontering.
pi_14019967
Hij werd ook al een beetje boos op Jeroen Pauw omdat Jeroen met "teveel" feiten kwam, althans zo leek het. Het leek mij alsof hij er niet tegen kon dat Jeroen met goed onderbouwde teksten en fragmenten kwam.

Op dat stuk van die professor zei hij dus ook "daar ga ik nu niet op in".

pi_14020011
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 23:08 schreef k_a_k het volgende:
Zet nou eens exact op een rijtje wat je niet bevalt aan dat interview, want dit kan zo net zo goed ergens anders verder.
Als je de eerste post had gelezen had je gezien dat ik drie punten noem die me niet bevallen!
pi_14020029
De haat zit er goed in lees ik wel. Binnenkort straatgevechten tussen Marokkanen en Hollanders
signature
  maandag 20 oktober 2003 @ 23:11:00 #22
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_14020030
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 23:04 schreef DtchDopey het volgende:
Hij begint zichzelf redelijk uit te sluiten als volwaardig gesprekspartner. Door argumenten maar constant als onwaarheid te bestempelen of te bagataliseren komt de discussie waar hij het elke keer over heeft nooit opgang.

Je kan niet verwachten dat je serieus genomen wordt als je alles wat een ander zegt als onwaar bestempelt.

En weet jij hoe Nederland onderdeel is geworden en bleven van de rijke welvarende Westerse wereld? Door dit soort types te herkennen als een zichzelf oplossend probleem en hem niet de aandacht te geven die hij niet verdiend. doen dus
Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
  maandag 20 oktober 2003 @ 23:11:41 #23
30023 Junglist4Real
DnB-Addicts Crew®
pi_14020043
Vervelend en gevaarlijk mannetje, die abbah jaja
Hocus Pocus, iedereen kan toveren..............
pi_14020069
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 23:11 schreef Junglist4Real het volgende:
Vervelend en gevaarlijk mannetje, die abbah jaja
Wel vervelend maar zeker in Nedeland totaal ongevaarlijk.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_14020071
Onderbouw het wel een beetje, hè mensen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')