"30 gevallen van bejaardenterreur is te weinig en niet representatief en ik twijfel of dat klopt"
"Het probleem moet niet bij de jongeren worden aangepakt maar bij de structuur door de Nederlanders, daardoor wordt een klimaat gecreëerd die de Marokkanen aanzet tot geweld"
Verder wordt gesuggereerd dat een onderzoek van de VU niet klopt.
Laat dit geen Marokkanen-Bash topic worden, maar probeer het over Abou te laten gaan.
Om zelf even te beginnen met de eerste uitspraken, ik zie dat als een groot probleem en een soort onder-erkenning van politie-onderzoeken.
Nu een leuk filmpje met inhoudelijke kritiek over Abou, en dan aan het eind van het filmpje zegt hij "er is geen onderbouwd item zojuist genoemd".
Walgelijk kereltje.
Tja, van de tig jongeren van Nederlandse afkomst, wat er ongetwijfeld veel meer zijn dan van Marokkaanse afkomst, zijn er maar 300 crimineel. .
Die verrotte vent dient, als het aan mij zou liggen, direct naar het door hem geliefde Saudi-Arabië te gaan en daar te blijven.
quote:30 gevallen is mijns inziens al teveel, dus ik vraag me af hoe stom je moet zijn om met zo'n uitspraak te komen.
"30 gevallen van bejaardenterreur is te weinig en niet representatief en ik twijfel of dat klopt"
quote:Dat is hetzelfde als dat wij nu opnieuw gaan integreren met zijn allen en arabisch gaan spreken, dat klimaat zijn ze zelf in de eerste plaats verantwoordelijk voor door bovengenoemde streken.
"Het probleem moet niet bij de jongeren worden aangepakt maar bij de structuur door de Nederlanders, daardoor wordt een klimaat gecreëerd die de Marokkanen aanzet tot geweld"
quote:Suggereren kan iedereen, als ie de bevindingen van het VU nu eens zou weerleggen met feiten.
Verder wordt gesuggereerd dat een onderzoek van de VU niet klopt.
Je kan niet verwachten dat je serieus genomen wordt als je alles wat een ander zegt als onwaar bestempelt.
quote:Nou, dan deed Pim fortuyn het wel beter, hoor!
Op maandag 20 oktober 2003 23:06 schreef Cajun het volgende:
Kwa charisma en onderbouwing zijn ze in ieder geval aan elkaar gewaagd.
Bij dit soort gevallen gaat vrouwenhaat vaak samen met homohaat (zelfhaat dus)
Z'n machtsgeilheid laat ie boven alles prevaleren...
Een arabischekut-nazi die zijn ubermensch idee wil laten gelden.
In de noordzee ermee met z'n kutboek erachteraan.
Zet nou eens exact op een rijtje wat je niet bevalt aan dat interview, want dit kan zo net zo goed ergens anders verder.
Ik vond dat ie een paar dingen goed zei, alleen dat ie te eenzijdig was. Net zoals al die betweters hier altijd veel te eenzijdig te schuld op de Marokkanen zelf leggen. Het probleem kent meerdere kanten.
Op dat stuk van die professor zei hij dus ook "daar ga ik nu niet op in".
quote:Als je de eerste post had gelezen had je gezien dat ik drie punten noem die me niet bevallen!
Op maandag 20 oktober 2003 23:08 schreef k_a_k het volgende:
Zet nou eens exact op een rijtje wat je niet bevalt aan dat interview, want dit kan zo net zo goed ergens anders verder.
quote:En weet jij hoe Nederland onderdeel is geworden en bleven van de rijke welvarende Westerse wereld? Door dit soort types te herkennen als een zichzelf oplossend probleem en hem niet de aandacht te geven die hij niet verdiend.
Op maandag 20 oktober 2003 23:04 schreef DtchDopey het volgende:
Hij begint zichzelf redelijk uit te sluiten als volwaardig gesprekspartner. Door argumenten maar constant als onwaarheid te bestempelen of te bagataliseren komt de discussie waar hij het elke keer over heeft nooit opgang.Je kan niet verwachten dat je serieus genomen wordt als je alles wat een ander zegt als onwaar bestempelt.
quote:Wel vervelend maar zeker in Nedeland totaal ongevaarlijk.
Op maandag 20 oktober 2003 23:11 schreef Junglist4Real het volgende:
Vervelend en gevaarlijk mannetje, die abbah jaja
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |