quote:scheelt gel/haarvet kosten
Op maandag 20 oktober 2003 22:21 schreef Yamyam het volgende:
Ik heb eens gehoord dat je talgproductie enzo zich vanzelf herstelt als je gewoon je haar niet meer wast, dus geen shampoo ed meer gebruikt. Eerst is het dan een tijdje vet, maar dat zou dan over moeten gaan en dan krijg je er heel mooi haar voor terug. Ik ben er maar eens aan begonnen, maar god wat is dat vet zegen nou ben ik benieuwd of dat nog weggaat? Dus...weet iemand er meer over?
[Dit bericht is gewijzigd door sjimz op 20-10-2003 22:22]
quote:Ik heb mijn haar nu al 2 weken niet gewassen (vanwege te zetten dreads) maar tot nu toe is het nog steeds heel erg vet.. Lijkt me niet dat je haar vanzelf weer ontvet...
Op maandag 20 oktober 2003 22:21 schreef Yamyam het volgende:
Ik heb eens gehoord dat je talgproductie enzo zich vanzelf herstelt als je gewoon je haar niet meer wast, dus geen shampoo ed meer gebruikt. Eerst is het dan een tijdje vet, maar dat zou dan over moeten gaan en dan krijg je er heel mooi haar voor terug. Ik ben er maar eens aan begonnen, maar god wat is dat vet zegen nou ben ik benieuwd of dat nog weggaat? Dus...weet iemand er meer over?
(spuit er wel af en toe deo in en was t met water zonder shampoo)
suc6!
quote:Om geld aan te verdienen door de producenten?
Op maandag 20 oktober 2003 22:30 schreef Vaakje het volgende:
Waarom is er dan ooit shampoo uitgevonden..??
Gewoon afbouwen met de shampoo, scheelt nog geld ook
Daar voel ik me niet prettig bij...
Maare, k ben wel benieuwd of t werkt en hoe lang t dan duurt, dus k zou zeggen: TS succes en houd ons op de hoogte.
quote:Pfff, 8 maanden, dat is wel heeeeeel erg lang. Haha, deo, wat is daar het nut van dan? En wanneer begon het er mooi uit te zien of haalde je dan na die 8 maanden gewoon de vlechtjes eruit?
Op maandag 20 oktober 2003 22:24 schreef tinkebell het volgende:
Ik doe t af en toe een maand of 8 niet,..omdat ik dan vlechten heb enzo,..en inderdaad,..mijn haar is altijd erg gezond daarna(spuit er wel af en toe deo in en was t met water zonder shampoo)
quote:Na 8 weken nog geen verschil :0
Op maandag 20 oktober 2003 22:32 schreef ParanoidEv het volgende:
Ooit, in een ver verleden, heb ik mijn haar 8 weken niet gewassen.
Nooit meerDat was vies en vet.
quote:Nee ik ook niet, maar ja
Op maandag 20 oktober 2003 22:42 schreef Nijna het volgende:
Daar voel ik me niet prettig bij...
Maare, k ben wel benieuwd of t werkt en hoe lang t dan duurt, dus k zou zeggen: TS succes en houd ons op de hoogte.
Maar snel vanaf gestapt.
Ik was m'n haar tamelijk weinig (eens in de 2 weken ofzo), omdat het verschrikkelijk droog is. Het is echt nog nooit vet geweest.
Maar het is niet zo dat je dan maar een paar maanden je haar niet moet wassen. Je moet het gewoon steeds minder vaak gaan wassen, dan went je haar er vanzelf aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |