abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14018285
Ik heb eens gehoord dat je talgproductie enzo zich vanzelf herstelt als je gewoon je haar niet meer wast, dus geen shampoo ed meer gebruikt. Eerst is het dan een tijdje vet, maar dat zou dan over moeten gaan en dan krijg je er heel mooi haar voor terug. Ik ben er maar eens aan begonnen, maar god wat is dat vet zeg en nou ben ik benieuwd of dat nog weggaat? Dus...weet iemand er meer over?
pi_14018323
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 22:21 schreef Yamyam het volgende:
Ik heb eens gehoord dat je talgproductie enzo zich vanzelf herstelt als je gewoon je haar niet meer wast, dus geen shampoo ed meer gebruikt. Eerst is het dan een tijdje vet, maar dat zou dan over moeten gaan en dan krijg je er heel mooi haar voor terug. Ik ben er maar eens aan begonnen, maar god wat is dat vet zeg en nou ben ik benieuwd of dat nog weggaat? Dus...weet iemand er meer over?
scheelt gel/haarvet kosten

[Dit bericht is gewijzigd door sjimz op 20-10-2003 22:22]

pi_14018325
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 22:21 schreef Yamyam het volgende:
Ik heb mijn haar nu al 2 weken niet gewassen (vanwege te zetten dreads) maar tot nu toe is het nog steeds heel erg vet.. Lijkt me niet dat je haar vanzelf weer ontvet...
Zo gaan wij níet met elkaar om in Nederland
  maandag 20 oktober 2003 @ 22:23:17 #4
35485 rique
with Canon, I can
pi_14018352
lijkt me best vies
verslaafd aan de cirkelkwadratuur
pi_14018360
* ondeugend heeft dat ook wel eens gehoord, maar zou daar zelf niet eerder aan beginnen dan dat ze verbannen werd naar een onbewoond eiland
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_14018393
Ik doe t af en toe een maand of 8 niet,..omdat ik dan vlechten heb enzo,..en inderdaad,..mijn haar is altijd erg gezond daarna

(spuit er wel af en toe deo in en was t met water zonder shampoo)

pi_14018418
Ik heb et idee dat het een fabeltje is! Hoe kan je haar nou ineens niet meer vet zijn als het dat wel wordt na een paar dagen niet wassen?
Maja het valt te proberen.. de vraag is alleen hoelang je moet wachten, en in die tijd is het heeeeeeel smerig om te zien en te voelen

suc6!

maandag 20 oktober 2003 @ 22:26:51 #8
47571 ForeverEternalFreak
Per sempre vita eterna
pi_14018481
Als je er bij wilt lopen als een of andere aap uit de oertijd moet je het vooral doen, maar ik heb er een hard hoofd in dat dit een goede methode is om mooi haar te krijgen. Je kunt naar mijn idee beter gewoon een goede shampoo gebruiken, indien nodig in combinatie met een conditioner, dan wordt het vanzelf wel mooi.
It's a silly time to learn to swim when you start to drown
It's a silly time to learn to swim on the way down
pi_14018484
Beetje ranzig hoorr
What happens when you got scared twice half-dead ?
pi_14018615
Waarom is er dan ooit shampoo uitgevonden..??
pi_14018662
Ooit, in een ver verleden, heb ik mijn haar 8 weken niet gewassen.
Nooit meer

Dat was vies en vet.

pi_14018681
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 22:30 schreef Vaakje het volgende:
Waarom is er dan ooit shampoo uitgevonden..??
Om geld aan te verdienen door de producenten?
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
pi_14018703
Heb het ook eens gehoord, maar je moet wel erg lang wachten voordat het "evenwicht in je haar" weet een beetje hersteld is. Of het de moeite loont?
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_14018968
Is het niet makkelijker om je shampoointervallen steeds groter te maken?

Gewoon afbouwen met de shampoo, scheelt nog geld ook

pi_14019005
Ik zou het niet kunnen denk ik hoor... wachten tot het vanzelf minder vet zou worden...
Normaal gesproken was ik het om de dag, maar het is vrij lang en het duurt erg lang voor het droog is dus soms dan wacht ik een dagje langer met wassen. Maar dan moet t ook echt wel, want dan ziet het eruit alsof ik er een bak gel in heb gesmeerd ofzo, getver. En t voelt goor .

Daar voel ik me niet prettig bij...
Maare, k ben wel benieuwd of t werkt en hoe lang t dan duurt, dus k zou zeggen: TS succes en houd ons op de hoogte.

Fake it till you make it...
pi_14020202
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 22:24 schreef tinkebell het volgende:
Ik doe t af en toe een maand of 8 niet,..omdat ik dan vlechten heb enzo,..en inderdaad,..mijn haar is altijd erg gezond daarna

(spuit er wel af en toe deo in en was t met water zonder shampoo)

Pfff, 8 maanden, dat is wel heeeeeel erg lang. Haha, deo, wat is daar het nut van dan? En wanneer begon het er mooi uit te zien of haalde je dan na die 8 maanden gewoon de vlechtjes eruit?
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 22:32 schreef ParanoidEv het volgende:
Ooit, in een ver verleden, heb ik mijn haar 8 weken niet gewassen.
Nooit meer

Dat was vies en vet.

Na 8 weken nog geen verschil :0 hmm..dit ga ik niet leuk vinden (en waarschijnlijk ook niet volhouden)
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 22:42 schreef Nijna het volgende:
Daar voel ik me niet prettig bij...
Maare, k ben wel benieuwd of t werkt en hoe lang t dan duurt, dus k zou zeggen: TS succes en houd ons op de hoogte.
Nee ik ook niet, maar ja als je dan de rest van je leven mooi haar hebt en geen shampoo meer hoeft te gebruiken, daar is toch ook wat voor te zeggen. . Ik zeg t wel als er verandering optreed (of ik t ga wassen)
pi_14020453
Ik waste m'n haar anderhalf jaar geleden een tijdje lang niet, ik vond het er heel goed door uitzien. Iedereen om me heen rook waarschijnlijk iets anders

Maar snel vanaf gestapt.

pi_14020543
Ik spoel het wel gewoon goed uit met water, maar was het maar 1 of 2 keer in week met shampoo.
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 00:18:32 #19
71627 cKc
*is een criminele allochtoon*
pi_14021495
yuk.. volgens mij stink je uit je haar na een week
ik moet er niet aan denken om nadat het geregend heeft naast jou te staan/zitten..
*is stout*
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 00:22:17 #20
18875 BDisOKE
Spend some quality time...
pi_14021547
zal is een paar weken niet douchen...
with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
pi_14021599
En als je het alleen met water uitspoelt enzo?

Ik was m'n haar tamelijk weinig (eens in de 2 weken ofzo), omdat het verschrikkelijk droog is. Het is echt nog nooit vet geweest.

Waanzin zou mij waarschijnlijk pas bevrijden, maar voor waanzin mis ik de moed.
  † In Memoriam † dinsdag 21 oktober 2003 @ 00:28:17 #22
43556 miss_dynastie
pi_14021622
Het is wel waar volgens mij, maar dan moet je heel lang wachten en dat heb ik (en mijn omgeving ) er niet voor over, dan maar een paar euro per jaar aan shampoo besteden
pi_14086391
Het zou best wel eens kunnen hoor dat wat de TS zegt waar is, maar ik durf het niet uit te proberen hoor. Na een daagje of 2 is mijn haar al hartstikke pekkig. Sorry, maar ik vind dat smerig. Dus ik gooi er iedere ochtend toch gauw even shampoo in hoor...
This Is My Battleground, You Are Playing With Fire!
  donderdag 23 oktober 2003 @ 19:27:00 #24
3265 the shining
Toeval bestaat niet!
pi_14086623
Ik heb het ook wel vaker gehoord. Een meisje bij mij uit de klas hoeft het maar 1x in de 2 weken te wassen.(had er ook iets mee te maken dat ze d'r haar 1x in de 2 weken laat gladmaken)

Maar het is niet zo dat je dan maar een paar maanden je haar niet moet wassen. Je moet het gewoon steeds minder vaak gaan wassen, dan went je haar er vanzelf aan.

De dromer kan je vermoorden, de droom niet...
pi_14086750
bah, dat is toch vies
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')