abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14016809
Er waren er gewoon bij die echt de laatste 4 jaar ofzo van de middelbare school geen enkele les meededen en ze kwamen er nog mee weg ook. Altijd briefje van mams bij zich, of ze waren alweeeeeeeer ongesteld. . Uhuh. .

Wat was/is die aversie tegen gym? Bang dat de jongens naar je hobbelende borsten keken als je moest rennen of springen?

Anyone?

pi_14016826
je wordt moe van nutteloze dingen doen....
Doei.
pi_14016836
Hey.. nu je het zegt..

das idd een mysterie van de middelbare schooltijd.. ben ook wel benieuwd

Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_14016858
Combinatie van luiheid en een irritante, ranzige gymleraar.
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_14016882
ik vond gym gewoon niks aan.. altijd maar trefbal, basketbal of hockey.. it sucked..

+ het hele omkleden, zweten en douchen op school was kut

pi_14016886
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 21:29 schreef Modus het volgende:
Er waren er gewoon bij die echt de laatste 4 jaar ofzo van de middelbare school geen enkele les meededen en ze kwamen er nog mee weg ook. Altijd briefje van mams bij zich, of ze waren alweeeeeeeer ongesteld. . Uhuh. .

Wat was/is die aversie tegen gym? Bang dat de jongens naar je hobbelende borsten keken als je moest rennen of springen?

constant aan de rooie klats.

Anyone?

maandag 20 oktober 2003 @ 21:31:35 #7
21484 dom_blontje
Ga weg, engerd!
pi_14016889
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 21:30 schreef Scandalous het volgende:
Combinatie van luiheid en een irritante, ranzige gymleraar.
ik sluit me hier volledig bij aan!
  maandag 20 oktober 2003 @ 21:32:16 #8
28560 toska
Let's All Chant
pi_14016906
pfffffffffffffff waarom gymen als je ook je nagels kan lakken?
Normaal zing ik de sterren van de hemel
pi_14016927
quote:
Bang dat de jongens naar je hobbelende borsten keken als je moest rennen of springen?

Anyone?

JA, dat moet het zijn geweest!!
Squid Pro Row
pi_14016930
quote:
Onder andere.
Verder wil je op die leeftijd niet graag voor lul staan, dus probeer je zoveel mogelijk onder dingen uit te komen die je niet zo goed kunt. In mijn geval was dat dus het complete vak, en is niet zo goed nog een understatement.
Are you pondering what I'm pondering?
  maandag 20 oktober 2003 @ 21:33:12 #11
17205 Profesor
I have a dream!
pi_14016942
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 21:29 schreef Faithy het volgende:
je wordt moe van nutteloze dingen doen....
Prof. sport ook nooit
[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/297546] ~Profesor geeft spreekuur~ [/url] Professor zou wel een vrij trieste and pretentieuze nick zijn voor iemand die zoveel semi-doordachte nonsens post.
pi_14016963
quote:

Anyone?

Meeste meisjes beseffen niet eens dat die vunzige jochies daarnaar keken
of zelfs een leraar
Want zeg zelf
Jij voelt toch ook niet elke dag die ballen in je broek hobbelen?
Zucht ervan...
zucht
  maandag 20 oktober 2003 @ 21:33:59 #13
31885 chown
Nemo me impune lacessit
pi_14016967
Just a hunch....

Misschien heeft het wel te maken met de pijnlijke vergroeiing op de borst van veel vrouwen die opeens in grootte toeneemt tijdens de pubertijd. Oftewel; het krijgen van borsten! Schijn behoorlijk pijnlijk te zijn heb ik me laten vertellen.

Common sense must be the most universal of all commodities, because every man is convinced that he is possessed with an abundance of it.
pi_14016982
gym

mijn kinderen hoeven later ook nooit te gymen als ze niet willen.

pi_14016999
Het is gewoon vreselijk irritant om in je vrije tijd (na gym was je meestal vrij) tussen al je klasgenoten genant te gaan staan zweten. Je leert er niks van, en als je niet gaat kun je lekker thuis zitten. Gym is gewoon vreselijk vernederend, vooral als je niet super sportief bent.

Nog vervelender is het als je de eerste uren gym hebt. Dan moet je daarna de hele dag in een zweetwalm gaan zitten. Of douchen, met als gevolg dat je naakt voor je hele klas en eventueel de docent moet gaan rondhuppelen... Gruwel!

pi_14017020
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 21:34 schreef MissX het volgende:
gym

Ja, leer de kinderen slechte gewoonten aan!
  maandag 20 oktober 2003 @ 21:38:41 #17
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_14017097
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 21:34 schreef Toeps het volgende:
Het is gewoon vreselijk irritant om in je vrije tijd (na gym was je meestal vrij) tussen al je klasgenoten genant te gaan staan zweten. Je leert er niks van, en als je niet gaat kun je lekker thuis zitten. Gym is gewoon vreselijk vernederend, vooral als je niet super sportief bent.
Dan heb je een hele rare soort van gym gehad. Mijn gymles was hartstikke leuk.
quote:
Nog vervelender is het als je de eerste uren gym hebt. Dan moet je daarna de hele dag in een zweetwalm gaan zitten. Of douchen, met als gevolg dat je naakt voor je hele klas en eventueel de docent moet gaan rondhuppelen... Gruwel!
Je hele klas? Alleen meiden, hoor. En wat maakt dat nou uit?
kern·ge·leer·de (de ~ (m.))
1 kernfysicus
pi_14017104
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 21:35 schreef Youssef het volgende:

[..]

Ja, leer de kinderen slechte gewoonten aan!

Ik zal me kinderen zeker aansporen te sporten dat heb ik zelf ook altijd gedaan, maar gym hoeft echt niet van me.

Ik heb echt trauma's aan die gymlessen over gehouden.

maandag 20 oktober 2003 @ 21:38:55 #19
50093 Icey1986
Boondock Saints
pi_14017110
Gymen verplichten.

Meiden zijn onzeker, sporten niet mee omdat ze bang zijn (begrijpelijk, jij zou daar ook niet gaan staan in "weinig kleding" als je onzeker bent)...

Resultaat van weinig beweging: ze worden dik... en op die leeftijd worden meisjes standaart al wat molliger (tenzij ze voldoende sporten).

Gevolg, ze worden onzekerder (jongens + gym + denken dat je dik bent gaat niet goed)...

En het rijtje begint van voor af aan...

Mijn zusje heeft exact hetzelfde, durft gewoon niet te gymen... meerdere keren over gehad, en altijd maar zeggen dat die leraar niet leuk is, en mijn moeder geloofd dat ook gewoon... vrouwen

Kuthoeren, allemaal

And Shepards we shall be, for thee my lord, for thee. Power hath descended forth from thy hand, that our feet may swiftly carry out thy command. We shall flow a river forth to thee, and teeming with souls shall it ever be.
  maandag 20 oktober 2003 @ 21:39:07 #20
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_14017115
wij hadden altijd een klotelerares.. elke keer weeer dezelfde preek, en altijd op het veld .. k-k-koud en heel ver lopen kwam je daar aan mocht je 5 rondjes om het veld heen rennen en daarna elke keer weer slagballen of hockeyen + dat je je moest omkleden waardoor je haar in de war ging etcetcetc
waarom denk je zelf?
pi_14017127
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 21:34 schreef Toeps het volgende:

Het heeft een maatschappelijke functie. Namelijk sporten en bezig zijn. Iets wat niet zo ongezond is als roken en op de bank teveel calorieėn naar binnen werken.
pi_14017138
quote:
gym

Oh tegenwoordig is het al als ze 6 zijn
en dan moeten ze ook nog zelf douchen?
en daarna buiten spelen in de sneeuw enzow
En zeg maar eens nee tegen de juf als mammie
Zoow krijg je grote bek...
zucht
pi_14017149
quote:
gym

Als ze willen sporten doen ze maar iets wat ze leuk vinden en niet dat lompe gym
  maandag 20 oktober 2003 @ 21:40:13 #24
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_14017150
ik ken wel meisjes die idd bang waren dat er naar ze gekeken werdt (maar die waren toch lelijk ) en de mooie meiden deden meestal wel mee

Maar ik weet niet waarom, gym in de eerste uren waren echt klote, met dat snel douchen voor de volgende les etc, niks voor mij, en btw, gym was altijd hetzelfde, basketbal, slagbal of een coopertest (shuttlerun-test)

pi_14017164
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 21:38 schreef MissX het volgende:

[..]

Ik zal me kinderen zeker aansporen te sporten dat heb ik zelf ook altijd gedaan, maar gym hoeft echt niet van me.

Ik heb echt trauma's aan die gymlessen over gehouden.

Same here... Sporten is idd heel erg belangrijk voor jongeren, maar dat hoeft toch niet per se in de gymles? Ik fietste elke dag een uur naar school en ik deed aan fitness, dat vond ik wel sport genoeg.
Are you pondering what I'm pondering?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')