Wat was/is die aversie tegen gym? Bang dat de jongens naar je hobbelende borsten keken als je moest rennen of springen?
Anyone?
das idd een mysterie van de middelbare schooltijd.. ben ook wel benieuwd
+ het hele omkleden, zweten en douchen op school was kut
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 21:29 schreef Modus het volgende:
Er waren er gewoon bij die echt de laatste 4 jaar ofzo van de middelbare school geen enkele les meededen en ze kwamen er nog mee weg ook. Altijd briefje van mams bij zich, of ze waren alweeeeeeeerongesteld.
. Uhuh.
.
Wat was/is die aversie tegen gym? Bang dat de jongens naar je hobbelende borsten keken als je moest rennen of springen?
constant aan de rooie klats.
Anyone?
quote:ik sluit me hier volledig bij aan!
Op maandag 20 oktober 2003 21:30 schreef Scandalous het volgende:
Combinatie van luiheid en een irritante, ranzige gymleraar.
quote:JA, dat moet het zijn geweest!!
Bang dat de jongens naar je hobbelende borsten keken als je moest rennen of springen?Anyone?
quote:Onder andere.
quote:Prof. sport ook nooit
Op maandag 20 oktober 2003 21:29 schreef Faithy het volgende:
je wordt moe van nutteloze dingen doen....
quote:Meeste meisjes beseffen niet eens dat die vunzige jochies daarnaar keken
Er waren er gewoon bij die echt de laatste 4 jaar ofzo van de middelbare school geen enkele les meededen en ze kwamen er nog mee weg ook. Altijd briefje van mams bij zich, of ze waren alweeeeeeeerongesteld.
. Uhuh.
.
Anyone?
Misschien heeft het wel te maken met de pijnlijke vergroeiing op de borst van veel vrouwen die opeens in grootte toeneemt tijdens de pubertijd. Oftewel; het krijgen van borsten! Schijn behoorlijk pijnlijk te zijn heb ik me laten vertellen.
Nog vervelender is het als je de eerste uren gym hebt. Dan moet je daarna de hele dag in een zweetwalm gaan zitten. Of douchen, met als gevolg dat je naakt voor je hele klas en eventueel de docent moet gaan rondhuppelen... Gruwel!
quote:Ja, leer de kinderen slechte gewoonten aan!
Op maandag 20 oktober 2003 21:34 schreef MissX het volgende:
gymmijn kinderen hoeven later ook nooit te gymen als ze niet willen.
quote:Dan heb je een hele rare soort van gym gehad. Mijn gymles was hartstikke leuk.
Op maandag 20 oktober 2003 21:34 schreef Toeps het volgende:
Het is gewoon vreselijk irritant om in je vrije tijd (na gym was je meestal vrij) tussen al je klasgenoten genant te gaan staan zweten. Je leert er niks van, en als je niet gaat kun je lekker thuis zitten. Gym is gewoon vreselijk vernederend, vooral als je niet super sportief bent.
quote:Je hele klas? Alleen meiden, hoor. En wat maakt dat nou uit?
Nog vervelender is het als je de eerste uren gym hebt. Dan moet je daarna de hele dag in een zweetwalm gaan zitten. Of douchen, met als gevolg dat je naakt voor je hele klas en eventueel de docent moet gaan rondhuppelen... Gruwel!
quote:Ik zal me kinderen zeker aansporen te sporten dat heb ik zelf ook altijd gedaan, maar gym hoeft echt niet van me.
Op maandag 20 oktober 2003 21:35 schreef Youssef het volgende:[..]
Ja, leer de kinderen slechte gewoonten aan!
Ik heb echt trauma's aan die gymlessen over gehouden.
Meiden zijn onzeker, sporten niet mee omdat ze bang zijn (begrijpelijk, jij zou daar ook niet gaan staan in "weinig kleding" als je onzeker bent)...
Resultaat van weinig beweging: ze worden dik... en op die leeftijd worden meisjes standaart al wat molliger (tenzij ze voldoende sporten).
Gevolg, ze worden onzekerder (jongens + gym + denken dat je dik bent gaat niet goed)...
En het rijtje begint van voor af aan...
Mijn zusje heeft exact hetzelfde, durft gewoon niet te gymen... meerdere keren over gehad, en altijd maar zeggen dat die leraar niet leuk is, en mijn moeder geloofd dat ook gewoon... vrouwen
Kuthoeren, allemaal
quote:Het heeft een maatschappelijke functie. Namelijk sporten en bezig zijn. Iets wat niet zo ongezond is als roken en op de bank teveel calorieėn naar binnen werken.
Op maandag 20 oktober 2003 21:34 schreef Toeps het volgende:
Het is gewoon vreselijk irritant om in je vrije tijd (na gym was je meestal vrij) tussen al je klasgenoten genant te gaan staan zweten. Je leert er niks van, en als je niet gaat kun je lekker thuis zitten. Gym is gewoon vreselijk vernederend, vooral als je niet super sportief bent.Nog vervelender is het als je de eerste uren gym hebt. Dan moet je daarna de hele dag in een zweetwalm gaan zitten. Of douchen, met als gevolg dat je naakt voor je hele klas en eventueel de docent moet gaan rondhuppelen... Gruwel!
quote:Oh tegenwoordig is het al als ze 6 zijn
quote:
Maar ik weet niet waarom, gym in de eerste uren waren echt klote, met dat snel douchen voor de volgende les etc, niks voor mij, en btw, gym was altijd hetzelfde, basketbal, slagbal of een coopertest (shuttlerun-test)
quote:Same here... Sporten is idd heel erg belangrijk voor jongeren, maar dat hoeft toch niet per se in de gymles? Ik fietste elke dag een uur naar school en ik deed aan fitness, dat vond ik wel sport genoeg.
Op maandag 20 oktober 2003 21:38 schreef MissX het volgende:[..]
Ik zal me kinderen zeker aansporen te sporten dat heb ik zelf ook altijd gedaan, maar gym hoeft echt niet van me.
Ik heb echt trauma's aan die gymlessen over gehouden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |