quote:
Power meets EmotionWith "Power meets Emotion", the automobile season is celebrating its highlight. The world trade fair for tuning, motorsport and classics: Year in, year out more than 400,000 fans come to see this most versatile automobile fair in the world.
Its unique concept attracts, its events and shows create atmosphere, turnover and success.
[Dit bericht is gewijzigd door jacco op 20-10-2003 20:23]
quote:idd, de topictitel gaf mij heel wat goede verwachtingen
Op maandag 20 oktober 2003 20:17 schreef Ingrate het volgende:
denk ik a gaaf motoren omdat er MOTOR show staat maar nee een saaie auto show met verpauperde golfjes
*SHIBBY*
En ben ook al bang dat die k*tgolf 5 er staat, getuned en al. Dus dat wordt weer een hoop standjes overslaan...
Zie ook:
http://www.essen-motorshow.de/
quote::-p Weet je doen ook bekende events voor motoren? Tuning enzo maar ook de normale uitvoeringen? Zoja noem er eens een paar en de datum en plaats waar die gehouden worden? Ben ook wel een motor fan hoor
denk ik a gaaf motoren omdat er MOTOR show staat maar nee een saaie auto show met verpauperde golfjes
en waarom zou ik allemaal moto zooi op moeten noemen om me tegen jouw te bewijzen ????
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 20:21 schreef Ingrate het volgende:
fijn voor je
en waarom zou ik allemaal moto zooi op moeten noemen om me tegen jouw te bewijzen ????
(die had trouwens eerdere jaren ook een grote motorhal, maar die hebben ze afgeschafd)
quote:Ok jacco... zal er volgende keer wat meer info over zoeken
Op maandag 20 oktober 2003 20:24 schreef jacco het volgende:
Heb de TS even geholpen met een goede openingspost. Volgende keer zelf even wat meer info erbij zoeken graag
[Dit bericht is gewijzigd door jacco op 20-10-2003 20:30]
quote:jij begrijpt de essen motorshow dan niet helemaal... want er staan ook gewoon normale stands van VW, honda, en meer fabrikanten. verder staan er meer porsche's en audi's als VW's jouw argument gaat dus echt niet op...
niet dat dat nodig is met zo'n enorme vleugel
en @motordudes, het topic heet Motorshow Essen, omdat dat evenement zo heet. dan kan jij, noch ik, nog de topicstarter veranderen.
Wie gaat er nog meer op de 1e zondag??
quote:Nou, is toch nog best een pokke-eind vanuit Enschede toch???
Op woensdag 5 november 2003 15:22 schreef ThaFreak het volgende:
maar natuurlijk ga ik er ook heen, altijd wel mooi om te zien!
en vanuit enschede is het maar een klein eindje!
Ik ben er in een uurtje, nou ja, binnen drie kwartier hebben we ook wel eens gehaald op een vrij lege autobahn op zondagmorgen...
quote:km of 100 is het,
Op woensdag 5 november 2003 17:11 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Nou, is toch nog best een pokke-eind vanuit Enschede toch???
Ik ben er in een uurtje, nou ja, binnen drie kwartier hebben we ook wel eens gehaald op een vrij lege autobahn op zondagmorgen...
En hele dikke Mercedessen. Maar dat mag in Duitsland wel. Op de een of andere manier accepteer ik tunen van auto's van Duitsers sneller dan van Nederlanders...
Die mag mij meelen (zie Profiel).
En natuurlijk ook ff proberen wat de topsnelheid van m'n auto is !!!
Verplicht nummer ieder jaar. Lekker ongegeneerd hard rijden op de autobahn, mooie vrouw...eeh, Audi's kijken, weer 200+ terug. Mac'je pakken in Duiven en dan weer ruuuustig terug naar huis........
Wij zullen we weer op een door-de-weekse woensdag gaan oid...
quote:Dan ga ik ook niet
Op donderdag 6 november 2003 18:09 schreef jacco het volgende:
Ik ga niet....................
quote:Dan ga ik ook niet!
Op vrijdag 14 november 2003 20:05 schreef ook_gek het volgende:[..]
Dan ga ik ook niet
Als je nog twijfelt of je gaat: DOEN
Is echt ruig
voor alle foto's van mij...
http://home.planet.nl/~slot1214/essen/
Ben er vrijdag (eerste dag) heen geweest... echt aanrader!! zulke mooie car's
Nog nooit zoveel supercars bij elkaar gezien.
Er stonden o.a een Ferrari Enzo, Aston Martin Vanquish, Porsche Carrera GT, Saleen, alle Lambo's ooit, Mercedes SLR en nog veel meer die ik nu allemaal vergeet.
Ergens deze week zal ik mijn foto's on-line zetten. Het zijn er zo'n 200, dat geeft wel een indruk....
Wil je de originele zonder het het lelijke tekentje in het midden, mail me dan maar.
[Dit bericht is gewijzigd door Boink op 01-12-2003 15:07]
Die van Ford waren ook wel OK
quote:Ik wil best. Als ik vrij kan krijgen! (vrijdag ofzo)
Op maandag 1 december 2003 15:09 schreef Kreator het volgende:
Hé Tjabbo, wanneer ga je? Zin om samen te gaan?
quote:Ik neem aan dat je waarom bedoelt, maargoed.
Op dinsdag 2 december 2003 00:25 schreef OomSmokey het volgende:
Ik ben net terug, het was dus echt massief daar. Erg veel actiefoto's van ons in de volledige s-klasse enzo ik zal als ik die foto's heb er hier wel wat neertyfen. Waren staan hier nog geen foto's van de stripters uit de kelder???????
quote:Ik ben er zondag, met veel SLH gasten
Op dinsdag 2 december 2003 08:44 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Ik wil best. Als ik vrij kan krijgen! (vrijdag ofzo)
Moet nog wel ff overleggen dan thuis, ik zit nogal onder de plak
Zaterdag kan ik helaas niet.
nog een leuk filmpje van shakende dames
quote:Inderdaad dat vond ik echt zwaar hoerig, daar baalde ik van. De stripsters waren wel lekker maar deden niet hoerig genoeg en te weinig uit.
Op dinsdag 2 december 2003 11:18 schreef OomSmokey het volgende:
Het was wel erg jammer dat er veel merken niet vertegenwoordigt waren zoals BM W, Jaguar, Porsche, Volvo, Saab, etc etc. Vorig jaar stonden ze er allemaal nog
Bij de stand tegenover Foliatec hebben 2 meisjes speciaal voor mij gedanst en dat was wel dik in orde (rond 17:45)
Ik heb natuurlijk ook wat foto's gemaakt: zie http://www.ditismijnauto.nl/events_essen.htm
Hebben er dik 5 uur rondgelopen, echt een aanrader!
quote:idd Eddow, deze dame ziet er goed uit
Op maandag 1 december 2003 15:34 schreef -Eddow- het volgende:
[afbeelding]Die van Ford waren ook wel OK
quote:En vergeet een aantal dames van Skoda niet, ik doe echt een moord (figuurlijk gesproken, voor je het weet meld iedereen zich aan voor kanibalisme) voor mooie dames in lichtbruin, beige achtige pakjes....HELP ME!! Bij honda zagen ze er overigens ook lekker eeuh leuk uit. Renault ws echt crap wat dat betreft!
Op maandag 1 december 2003 15:34 schreef -Eddow- het volgende:
[afbeelding]Die van Ford waren ook wel OK
Checkl hier maar ff staan veel dames op maar of die gene die jij bedoelt er tussen zit..
Kan iemand een beetje Duits, of kan iemand mij vertellen op welk adres die hallen precies zijn (dit ook i.v.m. routeplanner)?
quote:gewoon essen inrijden en dan zie je vanzelf wel borden voor de motorshow!
Op donderdag 4 december 2003 21:48 schreef jochem8 het volgende:
Ik kan op de site van de motorshow wel adressen vinden, alleen ik weet niet waar nou die hallen precies zijn...Kan iemand een beetje Duits, of kan iemand mij vertellen op welk adres die hallen precies zijn (dit ook i.v.m. routeplanner)?
quote:Of volg de eerste de beste getunede golf 3 ofzo die je voorbij ziet komen
Op donderdag 4 december 2003 21:49 schreef ThaFreak het volgende:[..]
gewoon essen inrijden en dan zie je vanzelf wel borden voor de motorshow!
quote:MESSE ESSEN GmbH
Op donderdag 4 december 2003 21:56 schreef jochem8 het volgende:
Ok, maar niemand een adres?
Was zeker de moeite waard. Volgend jaar weer, maar dan doordeweeks. Nu 2x op zaterdag geweest, maar was toch wel erg druk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |