abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14019428
Cool.. Ferry is momenteel m'n favo DJ

Even wat goede vragen bedenken

pi_14020010
Heb je toevallig zin om een track speciaal voor Fok! te maken ?
En hoe zou je hem noemen

[Dit bericht is gewijzigd door Joesoef op 20-10-2003 23:11]

signature
pi_14020709
Ferry, wat is je visie over het produceren met slechts software? Vind jij hardware essentieel voor het tot stand komen van vette tracks, of geloof je dat er in de toekomst steeds vaker gekozen gaat worden voor software? Ik bedoel hiermee zaken zoals VST plug-ins (i.c.m. Cubase/FruityLoops en andere sequencing software), maar ook programma's zoals bijv. Reason? Om een lang verhaal kort te maken: maakt de hardware uiteindelijk plaats voor software in de nabije toekomst?

[Dit bericht is gewijzigd door MaartenHG op 21-10-2003 00:18]

pi_14021241
Een blik in de toekomst...

Elke muziekstroming komt en gaat wat de mainstream betreft. Zo zal ook trance net als house en hardcore waarschijnlijk ooit weer eens ondergronds gaan. Welk genre zie jij als potentiėle "opvolger" van deze stijl?

pi_14021652
Ferry,

Innercity II.

De cd was van jou.
Niet live, de set die je toen draaide was technisch verdraaid slecht.
Hoe lang heb je erover gedaan om tot de conclusie te komen om het niet live te doen, maar om het toch maar in elkaar te laten zetten door een productie maatschappijtje???

dinsdag 21 oktober 2003 @ 01:41:24 #31
21708 bruceLEE
ok ik ben wakker, wat nu?
pi_14022321
Hee Ferry!!

Ik weet dat je het druk hebt, maar vergeet je de wintersport niet hehe!

groetjes Leroy....

ik ben lee en bruce ken ik nie!
pi_14022594
Hoi Ferry, Ik ben zelf beginnend DJ en ben 2 maanden geleden verhuist naar Brazilie. Volgens mij ben je hier nooit geweest. Wat zou je er van vinden om hier een keer op te treden? Aan de locatie zal t vast niet liggen
pi_14022651
Heb je een voorbeeld in de dance/trance-scene en zo ja: wie en waarom (en zo nee: waarom niet)?
pi_14022919
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 02:21 schreef HuGo-BoSS het volgende:
Hoi Ferry, Ik ben zelf beginnend DJ en ben 2 maanden geleden verhuist naar Brazilie. Volgens mij ben je hier nooit geweest. Wat zou je er van vinden om hier een keer op te treden? Aan de locatie zal t vast niet liggen
Misschien moet je in de winter is een tripje naar NL wagen. Innercity Brazil .
pi_14023760
Vind je het tijdens een set belangrijk om een band te hebben met het publiek? En hoe zorg je ervoor dat je die band krijgt?
Mensen die opruimen zijn gewoon te lui om te zoeken.
fotoboek
pi_14024986
He Ferry,

Ik weet je bent getrouwd, wat vindt mevrouw Corsten eigenlijk van jouw werk? je bent veel weg, veel aantrekkelijke vrouwen op het feestje , hmmmm.

Of gaat ze mee ?

Ik heb er zin in vandaag !
pi_14025097
beste ferry

wat ga je volgende week doen? zin om wat plaatjes te komen draaien bij mij thuis ?

;-)))
pi_14025405
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 23:10 schreef Joesoef het volgende:
Heb je toevallig zin om een track speciaal voor Fok! te maken ?
En hoe zou je hem noemen
Fok! your body, Fok!
pi_14025990
Beste Ferry,

Welke eisen stel je voor, tijdens en na een optreden?

Overnachtingen in een 5-sterren hotel incl. 13-gangendiner, vervoer per royal class prive vliegtuigen, champagne met dozen belgische bonbons, vers geplukte bloemblaadjes die over je heen gestrooid worden, een rode loper van satijn....

Of zeg je,

Ik kom met eigen vervoer, wil vooraf graag een patatje pinda met een kaassoufleetje, tijdens m'n set betaal ik voor m'n colaatjes en achteraf slaap ik op eigen kosten in de plaatselijke jeugdherberg?

Tot zaterdag! Heb er geweldig veel zin in!

pi_14035241
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 07:19 schreef NoXxa het volgende:

[..]

Misschien moet je in de winter is een tripje naar NL wagen. Innercity Brazil .

Idd. erg sarcastische gebeurtenis eigenlijk
Wou er namelijk dolgraag heen dit jaar.
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 18:13:25 #41
19284 B
van benbenieuwd
pi_14036324
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 01:41 schreef bruceLEE het volgende:
Hee Ferry!!

Ik weet dat je het druk hebt, maar vergeet je de wintersport niet hehe!

groetjes Leroy....

Snowboarden of Ski'en ?????
  woensdag 22 oktober 2003 @ 00:30:18 #42
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_14043947
Vind je dat je met Right Of Way jezelf hebt overtroffen, m.b.t. Out Of The Blue? (mocht het al vergelijkbaar zijn)

Veel succes zaterdag!

'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_14056408
Wat kunnen we zaterdag precies verwachten? "oude" trance of meer muziek in de stijl van je laatste tracks?

Denk jij dat vinyl in de toekomst zal verdwijnen, met de komst van steeds meer geavanceerde cd-spelers e.d.?

Wat vind je leuker, produceren of draaien?

[Dit bericht is gewijzigd door IlluZiaN op 22-10-2003 16:50]

Hier had uw signature kunnen staan. Voor meer informatie over adverteren op deze site bel: 0800-IlluZiaN
  woensdag 22 oktober 2003 @ 19:36:42 #44
66514 UniversalNation
It's a Strange World..
pi_14060515
Beste Ferry

1.) Hoe zie jij de toekomst van de dance industrie? De laatste tijd zijn de hardere dance stijlen weer in de opkomst, wat vind je hiervan. Ga je zelf mee in deze stroming of zal je, je eigen (Electro) Trance sound voortzetten?

2.) Wat is de toekomst van het DJen? Steeds meer DJs werken met CD, en minder met vinyl. Wat vind je van deze onwikkeling, gaat jou voorkeur naar Cd of Vinyl, en wat vind je van systemen als Final Scratch?

3.) In het verleden heb je vaak met andere bekende NLse producers gewerkt, waaronder Tiesto, VdM en AvB. Ben je in de toekomst van plan om nog meer collaborties te doen, en met welke artiest zou jij graag samenwerken?

4.) Wat vind jij van het 'verafgoden' van de bekende DJs, die de laaste aantal jaren gaande is?

5.) Het volgende stond in de afgelopen MixMag

"Trance had become a dirty word. Thanks to Ian Van Dahl, Lasgo, Flip 'N' Fill and DJ Sammy, a generation of kids has grown up thinking trance is the shittiest music since country and western." - Paul van Dyk

Ben je het hier met Paul over eens? En hoe sta jij tegen over de 'dertien in dozijn hitjes trance makers', wat vind je ervan?

[Dit bericht is gewijzigd door UniversalNation op 22-10-2003 19:56]

have you ever seen fire at zero gravity? Its beautiful. slides all over everything. Its like liquid. comes up in waves. Wave after wave....
pi_14063191
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 19:36 schreef UniversalNation het volgende:
4.) Wat vind jij van het 'verafgoden' van de bekende DJs, die de laaste aantal jaren gaande is?

5.) Het volgende stond in de afgelopen MixMag

"Trance had become a dirty word. Thanks to Ian Van Dahl, Lasgo, Flip 'N' Fill and DJ Sammy, a generation of kids has grown up thinking trance is the shittiest music since country and western." - Paul van Dyk

Ben je het hier met Paul over eens? En hoe sta jij tegen over de 'dertien in dozijn hitjes trance makers', wat vind je ervan?

Die vragen moeten gesteld worden Vooral 4!

* Jantjeuh ergert zich ook kapot aan de verafgoding van ene Paul, ene Tijs en ene Armin.

woensdag 22 oktober 2003 @ 22:06:29 #46
66514 UniversalNation
It's a Strange World..
pi_14064444
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 21:22 schreef Jantjeuh het volgende:

[..]

* UniversalNation ergert zich ook kapot aan de verafgoding van ene Paul, ene Tijs en ene Armin.

offtopic

Ik ook, en veel DJs ook. Het is trouwens allemaal begonnen door de 12 orspronkelijke crasherkids, die waren de eerste die met de term DJ = God opkwamen dagen. En ik geloof dat DJs als Oakenfold en zijn kloontje Tiesto graag als god gezien willen worden

have you ever seen fire at zero gravity? Its beautiful. slides all over everything. Its like liquid. comes up in waves. Wave after wave....
pi_14075624
quote:

[..]

* Tomaz ergert zich ook kapot aan de verafgoding van ene Paul, ene Tijs en ene Armin.

HEY! Niks over Paul he!
pi_14079752
quote:

[..]

* MarkzMan_X ergert zich ook kapot aan de verafgoding van ene Paul, ene Tijs en ene Armin.

HEY! Niks over Armin he!
pi_14088377
Op verzoek van Angel gaat deze op slot, er kunnen geen vragen meer ingestuurd worden. Het interview verschijnt binnen/over 2 weken.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')