"
The latest information seems to nearly confirm the development of a new LSL game with a release date of late 2004. We've also gotten insider confirmation that the game is planned for not just the PC, but also the PS2 and XBox gaming consoles! About the only thing that is missing is a public announcement from Sierra / Vivendi - which we expect may be coming shortly!
It also appears that the new game will be set in a college, and may be titled "Magna Cum Laude".
Also worth mentioning is the recent merger of Vivendi Universal Entertainment (parent of Sierra games) and NBC (owned by parent company General Electric). While the majority of the assets of these two companies are to be merged to form a new media company, Vivendi's game companies (including Sierra games) are apparently NOT being included. Vivendi Universal will maintain control of both their game and music divisions. This is somewhat interesting as the game companies (Blizzard Entertainment, Sierra Entertainment, and Black Label Games) were being offered for sale as part of a debt-reduction plan just last year. What is unclear is whether these companies will continue to operate as usual, or perhaps be sold separately at a later date. Unfortunately, it is entirely impossible to speculate how this latest news may impact the hopes for a new Leisure Suit Larry game, but we are continuing to look in to the matter, and will report back as soon as there is a theory!
"
Dit is dus het zelfde als Star Wars zonder George Lucas, maar we mogen hopen dat het toch iets goeds wordt
quote:koop de "larry collection" dan heb je ze allemaal behalve deel 7 ( en deel 4 want die is nooit gemaakt)
Op maandag 20 oktober 2003 19:13 schreef Fixers het volgende:
Zou eigenlijk ook wel deel 1-6 willen hebben.
quote:2, 3 en 5 zijn ook leuk
Op maandag 20 oktober 2003 20:50 schreef laffer het volgende:[..]
koop de "larry collection" dan heb je ze allemaal behalve deel 7 ( en deel 4 want die is nooit gemaakt)
deel 1 en deel 6 zijn een echte aanrader!!
quote:Mischien een klein uitwisselingsprogramma?
Op maandag 20 oktober 2003 20:50 schreef laffer het volgende:[..]
koop de "larry collection" dan heb je ze allemaal behalve deel 7 ( en deel 4 want die is nooit gemaakt)
deel 1 en deel 6 zijn een echte aanrader!!
quote:Nee, MET Al Lowe dat stond in het zelfde blad
Op maandag 20 oktober 2003 20:45 schreef Kapmes het volgende:
Vast zonder Al Lowe natuurlijk, het brein achter de andere...Dit is dus het zelfde als Star Wars zonder George Lucas, maar we mogen hopen dat het toch iets goeds wordt
quote:Fout
Op vrijdag 24 oktober 2003 12:10 schreef Ceased2Be het volgende:[..]
Nee, MET Al Lowe dat stond in het zelfde blad
Lees: http://allowe.com/L-8news.htm
Al Lowe helpt niet mee aan de nieuwe Larry.
quote:OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH HEBBUH HEBBUH HEBBUHH
Op maandag 20 oktober 2003 19:00 schreef Boomlaars het volgende:
DE klassieker maakt rentree in de spellenindustrie:
"
The latest information seems to nearly confirm the development of a new LSL game with a release date of late 2004. We've also gotten insider confirmation that the game is planned for not just the PC, but also the PS2 and XBox gaming consoles! About the only thing that is missing is a public announcement from Sierra / Vivendi - which we expect may be coming shortly!
It also appears that the new game will be set in a college, and may be titled "Magna Cum Laude".Also worth mentioning is the recent merger of Vivendi Universal Entertainment (parent of Sierra games) and NBC (owned by parent company General Electric). While the majority of the assets of these two companies are to be merged to form a new media company, Vivendi's game companies (including Sierra games) are apparently NOT being included. Vivendi Universal will maintain control of both their game and music divisions. This is somewhat interesting as the game companies (Blizzard Entertainment, Sierra Entertainment, and Black Label Games) were being offered for sale as part of a debt-reduction plan just last year. What is unclear is whether these companies will continue to operate as usual, or perhaps be sold separately at a later date. Unfortunately, it is entirely impossible to speculate how this latest news may impact the hopes for a new Leisure Suit Larry game, but we are continuing to look in to the matter, and will report back as soon as there is a theory!
"
//edit: maar godver, waarom zonder Al "f*ckin' Larry" Lowe?
quote:Maar stelt zich wel geschikbaar, dus als Sierra slim is...
Op vrijdag 24 oktober 2003 12:12 schreef Anthraxx het volgende:[..]
Fout
quote:Scot me up beamy.
Op maandag 20 oktober 2003 19:16 schreef Retro het volgende:
Ken sent me.
quote:dan is het ook geen echte larry!
Op vrijdag 24 oktober 2003 12:12 schreef Anthraxx het volgende:[..]
Fout
Laten we dus hopen
quote:6 is het hotel, 7 op die boot
Op vrijdag 24 oktober 2003 21:46 schreef kiw het volgende:
was larry 7 niet in dat hotel? larry 8 niet op die boot? en is dit niet gewoon deel 9 ?
Kan iemand trouwens de rest aanvullen, want dat heb ik niet gewust meegemaakt. Te jong en geen engels kunnnen
quote:Check me sig
Op vrijdag 24 oktober 2003 16:04 schreef Maud_Dib het volgende:[..]
Scot me up beamy.
Bij 1 kon ik nooit uit dat eerste hotelletje komen
quote:hehe dat kan natuurlijk ook
Op vrijdag 24 oktober 2003 21:52 schreef Kapmes het volgende:[..]
6 is het hotel, 7 op die boot
![]()
Kan iemand trouwens de rest aanvullen, want dat heb ik niet gewust meegemaakt. Te jong en geen engels kunnnen
quote:ik moet em ff opzoeken maar als ik em nog heb wil ik em jou wel toesturen!
Op vrijdag 24 oktober 2003 11:56 schreef Fixers het volgende:[..]
Mischien een klein uitwisselingsprogramma?
quote:maar met "larry" gaat het meer om het spel dan om de graphics!
Op dinsdag 28 oktober 2003 21:05 schreef Kapmes het volgende:
Niet schrikken, maar hier staan de eerste screenshots en een trailer: http://www.worthplaying.com/article.php?sid=14005
quote:Tuurlijk, maar graphics zijn ook bepalend voor de sfeer van de game. Nu lijkt het erop dat iemand met een totaal ander geval het spel maakt en dat de magie verloren gaat. Ook omdat de grote man weg is...
Op dinsdag 28 oktober 2003 22:20 schreef laffer het volgende:[..]
maar met "larry" gaat het meer om het spel dan om de graphics!
quote:of zoek anders ffkes op een free-ware/abandonware site, larry delen zijn vrij makkelijk te vinden
Op vrijdag 24 oktober 2003 11:56 schreef Fixers het volgende:[..]
Mischien een klein uitwisselingsprogramma?
quote:Naar wat ik gehoord heb wordt het spel niet eens een (echt) adventure...
Op dinsdag 28 oktober 2003 21:07 schreef infinium het volgende:
OMFG 3D![]()
![]()
Ook als ik de trailer bekijk krijg ik het idee dat dit klopt.... Ziet er niet echt uit als een 'puur' adventure spel...
Als ze het maar niet zo verkloten als Police Quest adventure -naar- Police Quest S.W.A.T (1 en 2)
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 19:16 schreef Retro het volgende:
Ken sent me.
Memories.... memories!
quote:Je snapt het niet he?
Op woensdag 29 oktober 2003 20:46 schreef TrenTs het volgende:
Als-ie uitkomt koop ik 'm meteen. Ik heb echt in een scheur gelegen met deel 6 en 7.
quote:Zonder Al wordt het misschien ook leuk.
Op woensdag 29 oktober 2003 20:47 schreef Tijn het volgende:[..]
Je snapt het niet he?
Deel 1 bestaat toch uit 2 diskettes (heb ik gelezen op GOT) Zijn die misschien ergens te downloaden. Zou het erg graag eens willen zien en spelen!
quote:Kleine kans eigenlijk.
Op woensdag 29 oktober 2003 20:47 schreef TrenTs het volgende:[..]
Zonder Al wordt het misschien ook leuk.
quote:Zoek maar es op google, is handig te vinden.
Op woensdag 29 oktober 2003 20:49 schreef Struijsje het volgende:
Als ik het goed begrijp is Larry gedoe een soort van boat cruise waar je een beetje kan Pimpen enz.
Deel 1 bestaat toch uit 2 diskettes (heb ik gelezen op GOT) Zijn die misschien ergens te downloaden. Zou het erg graag eens willen zien en spelen!
quote:Nee.
Als ik het goed begrijp is Larry gedoe een soort van boat cruise waar je een beetje kan Pimpen enz.
quote:Dat is maar 1 deel en je pimpt er niks. Het is geen 'Wet'.
quote:alleen deel 7 speelde zich af op een cruise-schip!!
quote:Eigenlijk 2, want in zowel Larry 2 als in Larry 7 zit je op een cruiseschip
Op woensdag 29 oktober 2003 20:54 schreef TrenTs het volgende:[..]
Dat is maar 1 deel
Alleen wat ik me afvraag:
Is Leisure Suit Larry deel 1 gratis te downloaden? Zag er wel een op google staan alleen daar moet je achteraf toch $3 voor betalen (support voor hun site) Verder een boel andere cheats voor het spel gezien maar niet de download
quote:Nee.
Iig, 3D, geen Al Lowe die meewerkt en het gaat over zn NEEF DIE OOK LARRY HEET TOEVALLIG. Dat is pas een slap 'aftreksel' !
quote:Officieël niet.
Op woensdag 29 oktober 2003 20:56 schreef Struijsje het volgende:Is Leisure Suit Larry deel 1 gratis te downloaden?
quote:Dan kan je neit goed zoeken.
Op woensdag 29 oktober 2003 20:56 schreef Struijsje het volgende:
Oke, ik zal eens een review er over lezen.Alleen wat ik me afvraag:
Is Leisure Suit Larry deel 1 gratis te downloaden? Zag er wel een op google staan alleen daar moet je achteraf toch $3 voor betalen (support voor hun site) Verder een boel andere cheats voor het spel gezien maar niet de download
quote:Die heb ik nooit gespeeld.
Op woensdag 29 oktober 2003 20:55 schreef Tijn het volgende:[..]
Eigenlijk 2, want in zowel Larry 2 als in Larry 7 zit je op een cruiseschip
Hmmm... ik heb ze allemaal es op 1 cd gekocht, wordt tijd om aan de Larry te gaan!
quote:Larry 2 is juist vet! Naja, eigenlijk zijn ze allemaal vet
Op woensdag 29 oktober 2003 21:02 schreef TrenTs het volgende:[..]
Die heb ik nooit gespeeld.
Alleen 1 en daar kwam ik niet uit met mijn destijdsberoerde brugklasengels.Hmmm... ik heb ze allemaal es op 1 cd gekocht, wordt tijd om aan de Larry te gaan!
quote:Inmiddels wel toch?
Op woensdag 29 oktober 2003 20:57 schreef Tijn het volgende:[..]
Officieël niet.
quote:Gawd, dat is echt lame zeg!
Op woensdag 29 oktober 2003 20:57 schreef ParanoidEv het volgende:[..]
het gaat over zn NEEF DIE OOK LARRY HEET TOEVALLIG. Dat is pas een slap 'aftreksel' !
quote:Dat klinkt echt klote ja.
Op woensdag 29 oktober 2003 21:08 schreef Tijn het volgende:[..]
Gawd, dat is echt lame zeg!
Die narrator had altijd wel humor trouwens.
quote:de vernieuwde VGA uitvoering??
Op woensdag 29 oktober 2003 21:09 schreef sweek het volgende:
Ok, ik heb 1 net even gespeeld...
quote:Die is voor mietjes, de oude is het vetst.
Op woensdag 29 oktober 2003 21:13 schreef laffer het volgende:[..]
de vernieuwde VGA uitvoering??
quote:Absoluut! Die draait ook beter onder Windows trouwens
Op woensdag 29 oktober 2003 21:14 schreef TrenTs het volgende:[..]
Die is voor mietjes, de oude is het vetst.
quote:Geen idee...
Op woensdag 29 oktober 2003 21:13 schreef laffer het volgende:[..]
de vernieuwde VGA uitvoering??
quote:Je moest typen en niet klikken toch?
Op woensdag 29 oktober 2003 21:17 schreef sweek het volgende:[..]
Geen idee...
quote:En gewoon comando's in tiepen.
look
look in bin < in het steegje
put condom on < bij het hoertje (vergeet dat maar een keer en let op wat er dan gebeurt.
quote:VGA speel je met de muis en de oude originele versie moet je commando`s handmatig intikken!
Op woensdag 29 oktober 2003 21:17 schreef sweek het volgende:[..]
Geen idee...
voorbeeldje:
Vooral Peggy in LSL 7!
quote:Hoe kan dat nou , die condoom moet je eerst 'vinden'
Op woensdag 29 oktober 2003 21:19 schreef Zw0rld het volgende:[..]
En gewoon comando's in tiepen.
look
look in bin < in het steegjeput condom on < bij het hoertje (vergeet dat maar een keer en let op wat er dan gebeurt.
quote:Dat zei ik dus ook altijd toen ze opeens overgingen van typen naar muis Ik speelde Larry 1 vanaf m'n 8e (toen was 't spel dus net uit).
Maar in gedachten blijft Larry 2 voor mij de beste! Was echt zo'n James Bond stijl Larry, echt geweldig
quote:Geweldig is dat.....
Op woensdag 29 oktober 2003 23:46 schreef ParanoidEv het volgende:[..]
Hoe kan dat nou , die condoom moet je eerst 'vinden'
spoiler:
Echt zo koel!
Oe krijg echt weer zin om 'm te spelen. Was volgens mij alleen een probleem in XP, even kijken want de VGA versie staat nog op m'n HD.
WOEI!!! HEB 'M AAN DE PRAAT GEKREGEN!
Voor de mensen die problemen hebben met LSL 1 VGA in Windows XP, download dit programma, een of andere emulator: http://prdownloads.sourceforge.net/vdmsound/VDMSound-2.0.4-WinNT-i386.msi?download
[Dit bericht is gewijzigd door KreKkeR op 30-10-2003 02:41]
295.677 Kb Larry_1.zip file
3.071 Mb Larry_1_VGA.zip file
1.595 Mb Larry_2.zip file
2.324 Mb Larry_3.zip file
7.162 Mb Larry_5.exe file
8.394 Mb Larry_6.zip file
7.124 Mb Lsl5.zip file
710.950 Mb Leisure Suit Larry 7 - Love For Sail.img file
whooooohooo en gevonden
quote:die zocht ik nu net
Op donderdag 30 oktober 2003 13:08 schreef mslautenbach het volgende:
ik krijg er ook weer zin in295.677 Kb Larry_1.zip file
3.071 Mb Larry_1_VGA.zip file
1.595 Mb Larry_2.zip file
2.324 Mb Larry_3.zip file
7.162 Mb Larry_5.exe file
8.394 Mb Larry_6.zip file
7.124 Mb Lsl5.zip file
710.950 Mb Leisure Suit Larry 7 - Love For Sail.img filewhooooohooo en gevonden
Van de sierra site:
quote:En 3 screens:
Leisure Suit Larry Magna Cum Laude
PC
Winter 2004
College is tough for Larry - between classes, fraternities, and odd jobs there's hardly time for parties and chasing girls. So when a dating show comes to campus, Larry knows that getting on TV is his best chance ever to lay more than groundwork. Can Larry get on TV, get the girl, and not flunk out of college? It's all up to you in Leisure Suit Larry: Magna Cum Laude!Magna Cum Laude brings back humor from the most respected funny brand on PC - Leisure Suit Larry. Updated for the 21st century with 3D graphics, engaging conversations, and a fully realized college campus, Larry is back to give gamers some loving. Coming to PC and console.
Deze dame lijkt wel wat op Dewmi Moore uit LSL7 .
En dit is overduidelijk de douchescene uit LSL6 in La Costa Lotta
Ik vind dat de mensen hier ietsje positiever moeten zijn, als het spel pas in winter 2004 uitkomt wordt er HEUS nog wel wat gedaan aan de brakke graphics die je nu ziet; Larry kennende wordt dit spel echt wel leuk.
Ik ga hem in elk geval kopen. Weet ik nu al.
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 20:57 schreef ParanoidEv het volgende:[..]
Nee.
En 1 past zelfs nog op een floppy, nix 2 diskettes..Iig, 3D, geen Al Lowe die meewerkt en het gaat over zn NEEF DIE OOK LARRY HEET TOEVALLIG. Dat is pas een slap 'aftreksel' !
quote:Dude, de graphics boeien echt totaal niet. Maar dit spel is zo'n verschrikkelijk slap aftreksel en wordt alleen maar uitgebracht om nog een slaatje te slaan uit de nostalgische waarde die mensen aan de naam "Larry" koppelen, dat het voor mij echt niet meer hoeft.
Op zondag 7 december 2003 23:25 schreef Henkmanz het volgende:
Terug ontopic!Ik vind dat de mensen hier ietsje positiever moeten zijn, als het spel pas in winter 2004 uitkomt wordt er HEUS nog wel wat gedaan aan de brakke graphics die je nu ziet; Larry kennende wordt dit spel echt wel leuk.
Ik ga hem in elk geval kopen. Weet ik nu al.
quote:LE-ZEN.
Op maandag 8 december 2003 09:18 schreef Hakkert het volgende:die game wil ik!! Wat heb ik gelachen om larry vroeger
quote:Wat moet ik LE-ZEN?
Op maandag 8 december 2003 09:19 schreef Kapoentje het volgende:[..]
LE-ZEN.
quote:Dat het een neplarry is
Op maandag 8 december 2003 09:20 schreef Hakkert het volgende:[..]
Wat moet ik LE-ZEN?
quote:Dat dit spel op de naam na geen fuck met Larry te maken heeft.
Op maandag 8 december 2003 09:20 schreef Hakkert het volgende:[..]
Wat moet ik LE-ZEN?
quote:Ja, als de screenshots tegenvallen, de originele maker (wat DE drijfveer was achter Larry) er niet bij is EN de eerste gegevens over de verhaallijn sucken (de neef van Larry, kom op!), dan mag je natuurlijk niet zeggen dat het je niks lijkt.
Op maandag 8 december 2003 11:39 schreef American_Nightmare het volgende:
D'r worden wel veel voorbarige conclusies getrokken hier..
quote:Screenshots is een kwestie van smaak; de maker kan best vervangen worden (zo uniek was zijn humor niet, de genialiteit is wederom een kwestie van smaak), en de gegevens over de verhaallijn zijn dermate beperkt dat je er geen zinnige uitspraak over kan doen. Wellicht is Larry's neef nog veel leuker?
Op maandag 8 december 2003 11:41 schreef Kapoentje het volgende:[..]
Ja, als de screenshots tegenvallen, de originele maker (wat DE drijfveer was achter Larry) er niet bij is EN de eerste gegevens over de verhaallijn sucken (de neef van Larry, kom op!), dan mag je natuurlijk niet zeggen dat het je niks lijkt.
In ieder geval kunnen jullie tenminste nog de mensen proberen te respecteren voor wie het spel wel leuk lijkt.
Dan maar een critic.
De hoop is nog lang niet verloren:
De site van Al Lowe (http://allowe.com/L-8news.htm) zegt:
quote:Hij heeft nog geen mail ofzo van Sierra gekregen, maar de kans dat hij meewerkt is aanwezig, en als sierra slim is gaat dat ook door. Alle larry-gamers (en dat zijn er véél) moeten gewoon sierra spammen dat ze gestoord zijn als ze Al Lowe niet laten meewerken
For the thousands of you who have written and expressed support of me becoming involved with the new game, I have news: your efforts are being heard. I have been in contact with Sierra many times over the past week and, while nothing is finalized yet, today Sierra's legal department said I could release the following (grammatically challenged) message:"Currently, I am in the process of negotiations with Vivendi Universal Games and my involvement with the next installment of the Leisure Suit Larry. Once we have reached an agreement I will be able to comment more on my involvement."
I'll leave it to the message boards to discuss the full meaning and ramifications of this.
Het developerforum van Leisure suit Larry:
http://community.vugames.com/WebX?230@51.aby3czu3Jw1.1@.effa700.
Hier kunnen we de developers van het spel (LSL8 dus) vertellen dat ze gek zijn als Al Lowe niet meewerkt.
Op de vraag of de developers het daadwerkelijk lezen:
quote:dus.
Alex Rodberg (Developer) - 02:13pm Oct 29, 2003 PST
Hi folks, just wanted to let you know that the people in charge do read the official forums, so if you have questions or info to share, do it here, where it will do the most good
NIET ZO ZEUREN, stelletje sceptici.
quote:ziet er wel geinig uit
Op woensdag 17 december 2003 11:04 schreef Blapiet het volgende:
Screenies[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]en letterlijk ingame:
[afbeelding]
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 21:24 schreef laffer het volgende:[..]
VGA speel je met de muis en de oude originele versie moet je commando`s handmatig intikken!
wat tijn en trent zeggen, is die wel het leukste!voorbeeldje:
sniff, die herrinering ....
quote:ja inderdaad.
Op woensdag 17 december 2003 11:18 schreef pfaf het volgende:[..]
![]()
![]()
sniff, die herrinering ....
De goeie oude tijd
quote:
Op woensdag 17 december 2003 11:39 schreef ChillyWilly het volgende:[..]
ja inderdaad.
Op je negende al condooms kopen, naar het casino gaan, alcohol drinken en met hoeren naar bed gaan, dat mis ik wel!De goeie oude tijd
Ik ben benieuwd of ze het nog leuk kunnen maken. Ik moet eigenlijk Larry 7 ook nog eens zoeken, dat is de enige die ik nog niet heb gespeeld. Mijn favoriet is trouwens duidelijk Larry 6
quote:turn off bubles
Op woensdag 17 december 2003 11:04 schreef Blapiet het volgende:
Screenies[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]en letterlijk ingame:
[afbeelding]anyway,... they came a long way sinds larry 1
(toch?). Hoedanook, larry RULEZ! Alle delen gespeeld, en deel7 zelfs gekocht. Even afwachten of dit inderdaad zo slecht wordt als sommigen bang voor zijn.
Iemand nog softporn gespeeld, dat was larry1, maar dan text-only, dus helemaal geen graphics...
[Dit bericht is gewijzigd door Super Snackman op 08-02-2004 13:37]
Wie wat bewaard heeft wat..
quote:hoe zou ik die toch in mijn bezit kunnen krijgen? Net zoals Police Quest??
Op zondag 8 februari 2004 14:14 schreef Leshy het volgende:
Gelukkig heb ik alle Larry games nog
Weet iemand of je die nog onder XP kan spelen (evt. icm emulator) en of deze spellen ergens te koop zijn??
quote:waarschijnlijk kan het gewoon met de compatibiliteitsmodus
Op zondag 8 februari 2004 15:03 schreef Nimitz het volgende:[..]
hoe zou ik die toch in mijn bezit kunnen krijgen? Net zoals Police Quest??
Weet iemand of je die nog onder XP kan spelen (evt. icm emulator) en of deze spellen ergens te koop zijn??
Waarom vraagt Larry gelijk op de openingspagina offie met me naar bed wil? Wtf is dit, issie gay ofzo?quote:Op vrijdag 30 april 2004 10:55 schreef lizardtattoo het volgende:
Officiële site is online
http://www.who-is-larry.com/
boordevol nuttige info enzo...quote:Op vrijdag 30 april 2004 10:55 schreef lizardtattoo het volgende:
Officiële site is online
http://www.who-is-larry.com/
Toepasselijke url voor dit gedrocht.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:56 schreef twiFight het volgende:
is nieuwe trailer te downloaden op www.gamershell.com
Ach, de graphics boeien me niet eens zoveel, het is vooral het feit dat ze Al Lowe niet hebben betrokken bij het maken van dit ding wat me dwars zit. En dat de hoofdrolspeler van het spel niet Larry zelf is, maar z'n gaye neef. En dat 3D-gebeuren komt dan niet echt als een kroon op het spel nee.quote:Op woensdag 5 mei 2004 00:09 schreef Harry_Sack het volgende:
Godverrrr, Larry hoort niet in 3D!![]()
Ja, ook dat, maar ik kijk toch altijd eerst even hoe het er uit ziet. Het voldoet inderdaad totaal niet aan de Larry specificaties, zelfs het lame porno achtergrondmuziekje en 2d graphics ontbreken.quote:Op woensdag 5 mei 2004 00:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ach, de graphics boeien me niet eens zoveel, het is vooral het feit dat ze Al Lowe niet hebben betrokken bij het maken van dit ding wat me dwars zit. En dat de hoofdrolspeler van het spel niet Larry zelf is, maar z'n gaye neef. En dat 3D-gebeuren komt dan niet echt als een kroon op het spel nee.
Dudequote:Op woensdag 5 mei 2004 00:16 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
lame porno achtergrondmuziekje en 2d graphics
Jezusquote:Op woensdag 5 mei 2004 00:30 schreef Harry_Sack het volgende:
"Inspired by films like American Pie and There's Something About Mary, the game is packed full of outrageous humor and raucous game-play,"
Hm, hoop zelf dat ze toch een beetje de vroegere humor houden....quote:Op woensdag 15 september 2004 19:32 schreef Tijn het volgende:
[..]
Jezus
Ik dacht dat ze rock-bottom inmiddels wel bereikt hadden met dit project, maar dit slaat echt alles
Dat zal een beetje moeilijk gaan he, zonder de man erbij die de grappen bedacht.quote:Op woensdag 15 september 2004 19:37 schreef dragon25 het volgende:
[..]
Hm, hoop zelf dat ze toch een beetje de vroegere humor houden....
quote:guy.welch (Web Producer) - 08:13pm Sep 14, 2004 PST (#8 of 9) Reply
Marketing
The game will leave our warehouse in California on Tuesday, October 5th. Please contact your local retailer for exact availability in your area.
We will have distribution all over North America by the weekend.
welke larry heb jij t over?quote:Op vrijdag 17 september 2004 10:55 schreef pmponer het volgende:
Ik heb hem uitgespeeld... maar de side quests overgeslagen.
Het begint behoorlijk te vervelen op een gegeven moment. En de gameplay is niet echt super.
Verder zijn de lange laadtijden ook irri.
Ik laat 'em links liggen, omdat ik groot Larry-fan ben.quote:Op vrijdag 17 september 2004 10:19 schreef SebasC het volgende:
Pff ik ga em wel halen maar alleen omdat ik groot Larry fan ben.
waar gaat dit topic over?quote:Op vrijdag 17 september 2004 14:30 schreef Blapiet het volgende:
[..]
welke larry heb jij t over?
Prince of Persia II toch ?quote:Op maandag 20 september 2004 10:20 schreef pmponer het volgende:
[..]
waar gaat dit topic over?
take remotequote:Op maandag 20 september 2004 13:05 schreef fratsman het volgende:Waar is de tijd van "Ken sent me" gebleven.....?
Kom op zeg, die periode hebben we toch wel een keer gehad of niet.. dat terugkijken naar toenquote:Op maandag 20 september 2004 13:05 schreef fratsman het volgende:Waar is de tijd van "Ken sent me" gebleven.....?
* Posedquote:Op maandag 20 september 2004 15:31 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Kom op zeg, die periode hebben we toch wel een keer gehad of niet.. dat terugkijken naar toen.
Ik word een beetje gallisch van die gasten die allemaal willen posen met dat ze deel 1 gespeeld hebben.
* dr.dunno pimpt meequote:Op maandag 20 september 2004 17:06 schreef Blapiet het volgende:
[..]
* Posed![]()
Wolfenstein 3D, Commander Keen..... Police Quest.....quote:Op maandag 20 september 2004 18:46 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
* fratsman pimpt mee
29 oktober in europaquote:Op vrijdag 17 september 2004 17:36 schreef Omkron het volgende:
Denk de nieuwe.. want volgens mij is ie al uit.. maar dat weet ik niet zeker..
Fuck! Wat baalde ik van die dingen. Gelukkig kende ik na een tijdje de meeste vragen.quote:Op maandag 20 september 2004 19:02 schreef Leshy het volgende:
* Leshy pimpt ook maar even mee
Die quizvragen aan het begin waren altijd wel goed voor je culturele kennis
En dan nu Doom3 spelen.....wat een verschil!quote:Op maandag 20 september 2004 18:50 schreef fratsman het volgende:
[..]
Wolfenstein 3D,
die vragen waren gewoon humor; ooit lieten we de pa van een vriend van me die vragen doen en toen had je die kop van die gast (50 jaar oud) eens moeten zien, toen er stondquote:Op maandag 20 september 2004 19:02 schreef Leshy het volgende:
* Leshy pimpt ook maar even mee
Die quizvragen aan het begin waren altijd wel goed voor je culturele kennis
je moest ook wel, anders zaten die luxaflexen steeds (meer, naar mate je er meer fout had) voor die VGA 16-kleuren tieten.quote:Op maandag 20 september 2004 19:07 schreef pfaf het volgende:
[..]
Fuck! Wat baalde ik van die dingen. Gelukkig kende ik na een tijdje de meeste vragen.
quote:Op donderdag 23 september 2004 18:50 schreef Creative1972 het volgende:
Voor de liefhebbers!
Linkje naar Larry 1: mag dus niet.
Uitpakken en dubbelklikken op LL.com
Doet het ook prima op XP![]()
Zou ik niet doen, ga je dood.quote:Op maandag 20 september 2004 14:09 schreef Stpan het volgende:
[..]
take remote
switch channel
talk girl
fuck
geweldig!
control alt x of control x of alt xquote:Op donderdag 23 september 2004 19:03 schreef fratsman het volgende:
[..]Jaren naar op zoek geweest!
Maar wat is ook alweer die code om die vragen te omzeilen. Ik ben dan wel 23 maar toch...
Leesch den Topicquote:Op zaterdag 25 september 2004 20:45 schreef pieter_pontiac het volgende:
wtf is Leisure Suit Larry: Magna Cum Laude?
Vind ik net ergens...
Link weg ge-edit door Speknek.... Waarom als ik vragen magquote:Op donderdag 23 september 2004 18:50 schreef Creative1972 het volgende:
Voor de liefhebbers!
-knip-
Uitpakken en dubbelklikken op LL.com
Doet het ook prima op XP![]()
Het maakt niet uit of het bij wet verboden is of niet, op Fok! zijn abandonwarez gewoon niet toegestaan.quote:Op maandag 11 oktober 2004 15:29 schreef Creative1972 het volgende:
[..]
Link weg ge-edit door Speknek.... Waarom als ik vragen magBen me namelijk van geen kwaad bewust. Voor die oude dos spelletjes (die al jaren niet meer te koop zijn) hoef je toch niet meer te betalen?
moeilijk?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:27 schreef apengek het volgende:
ik vind em toch wel ergs vermakelijk! als is het af en toe wel teringmoeilijk
Dat maakt toch niet uit, zolang deze spellen nog draaien kun je de spellen allemaal inhalen. Ik was ook maar 13 jaar toen ik larry 5 voor het eerst speelde.. nu 14 jaar later snap ik sommige woordspellingen, gezegedes of betekenissen nu pas. Mijn vader wist ook wel dat ik de tekst toendertijd niet snapte en er was niets aanstootgevends te zien, behalve dat knoopje dan die je van de tandarts kon lospeuteren als je er heel vaak op klikte, maar dat weet volgens mij nog niemand.quote:Op vrijdag 24 oktober 2003 21:52 schreef Kapmes het volgende:
[..]
6 is het hotel, 7 op die boot![]()
Zoals al eerder gezegd hier, hoefde je alleen maar op ALT X te drukken en je kon beginnenquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:21 schreef F1908 het volgende:
moest je daar niet 5 vragen goed beantwoorden om te mogen spelen?
word er weer gefrustreerd van als ik er aan denk
Dat deuntje komt volgens mij in alle delen terug eigenlijk.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:56 schreef Blapiet het volgende:
ik neurie het deuntje van deel 1 te vaak,.. als ik hem neurie maakt m'n vriendin het af, en die heeft nooit Larry gespeeld
Larry 5 was ook al een Larry-nieuwe stijl game. Nog niet zo extreem als in 7 en tis nog wel onder DOS enzo, maar toch. 1 t/m 3 zijn echt klassiek, daarna gaan ze richting de cartoon-stijl die ze nu hebben. Hoewel bv een Larry 6 ook ontzettend tof is. En Larry 7 vind ik idd ook leukquote:Op maandag 18 oktober 2004 18:43 schreef Ericjuh het volgende:
iedereen zit 7 zo af te kraken...
larry 7 vind ik juist heel tof.. weet niet waarom...
1 t/m 5 zijn idd echt larry spellen..
maar 7 vond ik ook goed.. dat is echt de enigste die ik helemaal uitgespeeld heb..
Deel 3 is echt supertofquote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:36 schreef veldmuis het volgende:
3 heb ik nooit gehad geloof ik. Mis ik dan echt wat?.
isdat niet dat waar die dikke voor de deur staat die je 10 dollar moet geven?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 19:25 schreef marc1982 het volgende:
zijn er nog mensen die dit spel wel spelen of gespeeld hebben?
zo ja waar kan ik de dance club vinden?? :S :S
foto's verkopen..quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:50 schreef s0k het volgende:
opzich best vermakelijk spelletje, alleen het lijkt absoluut niet op zn voorgangers, en vind ik de kiddy-style icm de loadscreens wel errug fout
Maargoed, het blijft grappig om te spelen.
Alleen 1 domme vraag, hoe kan je allemaal geld verdienen? je vind het af en toe enzo in bomen ja, maar verder?
Hoe de fuck verkoop je die?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 11:09 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
foto's verkopen..
quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2004 14:08 schreef Omkron het volgende:
Kan iemand mij raad geven.. wel of niet spelen als echte larry fan.. ?
goede foto's maken die geld waard zijnquote:Op zaterdag 4 december 2004 16:24 schreef Broodjepoep het volgende:
Ik weet nog steeds niet hoe ik nu precies foto's meot verkopen ik heb nu wle mesne gevonden die ze willen kopen maar wat nu ?
Als ik op enter druk kom ik in me fotoalbum maar hoe kan ikz e dan verkopen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |