Zowel een prequel over hoe de ruzie is ontstaan enzo, als een sequel waarin de dochter van iemand (The Bride waarschijnlijk) weer een soortgelijk iets zou gaan doen.quote:Op zaterdag 10 april 2004 07:42 schreef HAL9000S het volgende:
ging toch over een prequel in manga-stijl dat 3e deel?
het is de dochter van die eerste vrouw (Vernica Green ofzo) die de bride vermoord heeft. Dat meisje wat toen toe stond te kijken die gaat ook echt de hoofdrol spelen. De film zal dan ook voor het grootste deel pas over 15 jaar (!!) worden opgenomenquote:Op zaterdag 10 april 2004 11:02 schreef sweek het volgende:
[..]
Zowel een prequel over hoe de ruzie is ontstaan enzo, als een sequel waarin de dochter van iemand (The Bride waarschijnlijk) weer een soortgelijk iets zou gaan doen.
Tja, het is gewoon dat je weet hoe pre- en sequels over het algemeen zijn... maar het zou me niet verbazen dat het bij Tarantino wel erg leuk is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
quote:Op zaterdag 17 april 2004 01:10 schreef victorinox het volgende:
Ik vind het een erg leuke film.
Er zit veel minder geweld in, maar wel veel meer dialogen.
Een hoop dialogen zijn ook erg "cheesy", vooral alles wat Pai Mei zegt.
Hoewel er weinig geweld in zit, is het geweld wat er in zit erg grof en ziek. Sommige stukjes kunnen zo toegevoegd worden aan Braindead.
Ook de soundtrack is weer klasse, een groot aantal scenes leunen zwaar op de achtergrondmuziek.
Wel blijven zitten tot na de aftiteling, don't worry die duurt maar 20 minuten.![]()
Een leuk stukje in de aftiteling:kut had ik toch moeten blijven zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is t iemand opgevallen dat Robert Rodriguez heeft meegewerkt aan deel 2, ik dacht zijn stijl van componeren(dit klinkt heel arrogant) te herkennen in de scene waar Bud buiten zn trailer praat met de bruid.
Hij stond iig op de aftiteling, volgens mij voor sommige muziek.quote:Op zaterdag 17 april 2004 01:32 schreef Astronaut_Jones het volgende:
is t iemand opgevallen dat Robert Rodriguez heeft meegewerkt aan deel 2, ik dacht zijn stijl van componeren(dit klinkt heel arrogant) te herkennen in de scene waar Bud buiten zn trailer praat met de bruid.
ja ik had al maanden geleden gelezen dat rodriguez mee hielp aan de soundtrack, maar kwam daar pas weer achter toen ik dacht zijn steil te herkennen.quote:Op zaterdag 17 april 2004 01:41 schreef victorinox het volgende:
[..]
Hij stond iig op de aftiteling, volgens mij voor sommige muziek.
Ik wil ook zo'n sik.quote:Op zaterdag 17 april 2004 02:06 schreef SunChaser het volgende:Pai Mei
quote:Op zaterdag 17 april 2004 02:04 schreef SunChaser het volgende:
Kan iemand me met spoilertags vertellen wat er gebeurt nadat het waarheidsserum begint te werken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door victorinox op 17-04-2004 11:58:19 ]The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
Met zn handjes aan zijn baard .. Deed ie best leukquote:Op zaterdag 17 april 2004 02:06 schreef SunChaser het volgende:Pai Mei
Leuke reacties in de zaal bij dat oog:quote:Op zaterdag 17 april 2004 03:14 schreef Forumschorem het volgende:
Net naar de Kill Bill marathon geweest. Deel 2 was echt super!!! Relaxter, maar toch weer een paar mooie momenten. Had wel een meer 'explosieve' finale verwacht. Favo scenes:
- De shotgun scene
- De Pai Mei terugblik scene (geweldige persiflage/ode van de jaren 70 vechtilms)
- De oog scene
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |