De eerste reviews zijn unaniem positief. IGN heeft ook een review online van 6 (!) pagina's maar zeker de moeite van het lezen waard. Deze is hier te vinden:
http://ps2.ign.com/articles/455/455424p1.html
Door hoe het geschreven is merk je echt dat de auteur van de review genoten heeft. Verder is er nagenoeg geen pop up en de framerate blijft lekker constant.
De release??? 24 oktober ....
Wat screens:
Heerlijk.. die ubertricks, de karakters, de funky muziek, online gameplay (op de PS2)... laat maar heeel snel komen!
[Dit bericht is gewijzigd door geursel op 20-10-2003 17:34]
quote:Ik krijg bij Top Spin waarschijnlijk (en hoop ik) ook geen snowboardgevoel hoor
Op donderdag 23 oktober 2003 11:27 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik vind er niet veel aan (xbox). Het ziet er wel mooi uit en het is wel leuk om een beetje rond te snowboarden maar het echte snowboard gevoel heb ik bij lange na niet. Is wel effe anders dan bij Top Spin bijv.
Mjah... vooral op de Xbox zal de strijd tussen Amped 2 en SSX 3 losbarsten. ik denk zelf dat voor de Xbox, Amped 2 gaat winnen vanwege de 8 player multiplay.
quote:Dit gaat ook over SSX3.
Op donderdag 23 oktober 2003 11:55 schreef realbase het volgende:
Ik heb thuis nog de SSX
Verschilt SSX Tricky veel van mijn versie ?
( niet dat ik hem denk ga halen .. wacht wle op SSX 3 )
quote:Weetik,,
Op donderdag 23 oktober 2003 11:56 schreef Retro het volgende:[..]
Dit gaat ook over SSX3.
Maar ik hoor hier ook mensen praten over SSX tricky ! ( ik heb de voorloper daarvan )
En ik vroeg me af of SSX Tricky veel verschilde van SSX ..
SSX 3 gaat er sowieso komen
quote:Eh, de Cube controller heeft shoulder buttons hoor.
Op maandag 20 oktober 2003 19:39 schreef geursel het volgende:
Mjah, in de review van IGN stond dat de Cube controller niet echt handig voor deze game is door het gemis van shoulder buttons. Het zal wel niet zo'n ramp zijn, maar is toch jammer voor de cube-ers onder ons
Overigens wacht ik toch nog maar even op 1080. Een echtere snowboardsim.
De Big Air en Super Pipe banen zijn een supertoevoeging, de snelheid is denk ik 2 keer zo hoog als in Tricky (en dat met een perfecte framerate !) en er is zoveel te beleven op al die banen...
Yep, SSX 3 is voor mij op dit moment GOTY.
SSX3 komt dus de 30e uit maar via via ben ik de beta nu al ruim zes weken aan het spelen, echt niet normaal hoe goed deze game is! Heb besloten dat SSX3 in mijn top vijf van beste games aller tijden is gekomen .
quote:Yep, op de PS2 zelfs online !
Is er ook de mogelijkheid om tegen elkaar te racen / tricks te doen?
Morgen ssx3 !!!!
Helaas geen geld meer deze maand dus volgende maand wordt SSX3 zeker aan mijn lijstje toegevoegd mocht ik de prijsvraag hier niet winnen
quote:Same here, maar dach wacht ik ff een weekje. Ik ben toch jarig daarna dus als ik em niet win vraag ik em wel..
Op dinsdag 28 oktober 2003 13:53 schreef solidslayer het volgende:
ikwil m ook hebben
heb ook maar meegedaan aan de prijsvraag hiero
quote:met zijn 2en tegen elkaar geloof ik...
Op dinsdag 28 oktober 2003 10:40 schreef PBateman1978 het volgende:[..]
Yep, op de PS2 zelfs online !
quote:Dat is wel leuk gedaan, maar dat het max 2 spelers is, vind ik een enorme tegenvaller
Op dinsdag 28 oktober 2003 21:37 schreef geursel het volgende:
De races / challenges online (maximaal 2 personen) kunnen best lang duren en er is niks kutters dan dat iemand halverwege met de game kapt omdat diegene aan het verliezen is.. MAAR, daar heeft EA een handig snufje voor. Elke keer als je dit zelf flikt (dus tijdens de race stoppen), dan krijg je een soort van "boete-punt" erbij. Elke user kan aan jou zien of je vaak gestopt bent tijdens een game of niet. Logischerwijs zullen er minder een potje met je willen doen omdat je vaak tussentijds gestopt bent. Wel een leuk detail imho
quote:misschien eerst alleen oefenen totdat je het goed doorhebt?
Op woensdag 29 oktober 2003 08:39 schreef GiSH het volgende:
sinds gisteren in bezit, leuk alleen een beetje jammer dat de besturing een beetje anders is als SSX 1, maar dat is een kwestie van wenne.. voorlopig nog niks kunnnen winnen online
quote:Hier nog 1, baal er nu van dat ik maandag PES3 heb gekocht, anders had ik nu SSX3 in mijn ps2 geduwd
Op donderdag 30 oktober 2003 12:17 schreef Cool_Runner het volgende:
Aahhhhh ik wil wachten tot uitslagv an de prijsvraag, maar ik wil hebbe hebbeeeh
Is de besturing trouwens heel erg veranderd voor PS2 of is het te doen?
ben morgen gelukkig vrij, dus dat word gamen
quote:Royksopp niet te vergeten...
Op zondag 2 november 2003 02:50 schreef Cool_Runner het volgende:
Die playlist van ssx3 ziet er echt goed uit. N.E.R.D, Basement Jax, Audio Bullies, Jane's Addiction, Red hot Chilipeppers, Fat Boy Slim, Het gaat maar door
Ik snap er niks van. Socom, TH4, MC2 doen het allemaal online bij mij ?
Help
Met andere woorden: geweldig spel
quote:Als je bedoeld t.o.v. tricky dan valt het hard mee, alleen je tegestanders van het board meppen zit nu onder L1,L2,R1,R2. Tis effe wennen, maar tis te doen.
Op vrijdag 31 oktober 2003 00:10 schreef Evil_Koekje het volgende:Is de besturing trouwens heel erg veranderd voor PS2 of is het te doen?
Ik zit nu op berg 2 en de overwinningen zijn daar niet meer zo eenvoudig (iemand al shortcut's in de race-onderdelen ontdekt?).
Oja, geweldig spel
btw
Ik ben "CloudstrifeL" (vaag, ik dacht dat ik mezelf CloudStrifeNL had genoemd.
quote:Grappig..... dat je met minder genoegen wilt nemen
Op dinsdag 4 november 2003 23:16 schreef ShadoW17 het volgende:
Ik wacht lekker nog op 1080 Degrees Avalanche
quote:Was jij niet geband van GoT?
Op dinsdag 4 november 2003 23:16 schreef ShadoW17 het volgende:
Ik wacht lekker nog op 1080 Degrees Avalanche
Ik had gehoopt em te winnen, maar helaas.. koop hem wel een keertje, nu eerst JAKII
quote:Exact wat ik dacht ..
Op woensdag 5 november 2003 13:10 schreef Kiff het volgende:[..]
Grappig..... dat je met minder genoegen wilt nemen
quote:Als je de Cube controller gewend bent, is het echt geen probleem. Besturing is enigzins veranderd ten opzichte van Tricky. Maar ja, ik kan dan weer niet overweg met Playstation of xbox controllers, omdat ik dat niet gewend ben.
Op woensdag 5 november 2003 21:14 schreef Hakkert het volgende:
Hoe vinden jullie de uitvoering van tricks op de cubeversie??
quote:Ik kan met beide overweg.. Gaat goed komen dus
Op woensdag 5 november 2003 21:18 schreef Kiff het volgende:[..]
Als je de Cube controller gewend bent, is het echt geen probleem. Besturing is enigzins veranderd ten opzichte van Tricky. Maar ja, ik kan dan weer niet overweg met Playstation of xbox controllers, omdat ik dat niet gewend ben.
quote:Jazeker, ik was er zo rond de 27 minuten (30 minuten is de limiet, dacht ik)
Op woensdag 5 november 2003 21:19 schreef Kiff het volgende:
Haalden jullie de complete afdaling (vanaf top 3 naar beneden) ook gelijk de eerste keer?
En misschien zijn er ook mensen die het volgende probleem ook kennen:
Er zijn "halfpipe" levels waarin je op een andere halfpipe moet kunnen komen..maar hoe
quote:handig om er ff bij te zetten welke console
Op woensdag 12 november 2003 11:19 schreef CloudStrife het volgende:
Dat moet via een handplant.
Maar hoe?Ikke niet snappen :/
quote:en ik niet van Cubezone
Op woensdag 12 november 2003 12:48 schreef Hakkert het volgende:
Ik heb hem nog steeds niet van FOK!
quote:
Op woensdag 12 november 2003 12:51 schreef Rahl het volgende:[..]
en ik niet van Cubezone
quote:Dude, koop een Cube!
Op woensdag 12 november 2003 03:07 schreef djp2003.tk het volgende:
en op zo'n moment baal je dat je (nog) geen PS2 hebt! ik zag bij Gammo dit spel en dacht "ja, en dit is het spel wat ik vet vind" terwijl ik nooit iets voel voor spelletjes! ik heb nu een krantewijkie dus hoop snel een PS2 gespaard te hebben en dan komt die SSX3 wel met m'n verjaardag ofzo!!
quote:SSX3 en Amped 2 kan je niet vergelijken, ligt er echt aan van wat voor spel je houdt.
Op zaterdag 15 november 2003 17:30 schreef Retro het volgende:
Ik heb een XBOX gewonnen, dus ik ben wat aan het rond kijken naar de verschillende games.Ik wil er een wintersport game bij aanschaffen. Ik had m'n vraag ook al in het Amped topic gesteld, maar welke is nou de betere game; SSX3 of Amped 2?
quote:Kwam er gisteren achter dat je met twee savegames op 1 memorycard ook met twee ontwikkelde karakters tegen elkaar kan spelen. Maakt het wel zo leuk.
Op dinsdag 11 november 2003 13:00 schreef Kiff het volgende:
Even ter info; het is mogelijk om van een memorycard een karakter te laden en vervolgens iemand anders z'n memorycard er in te steken en van die kaart een tweede karakter te laden als je tegen elkaar speelt! (laatst uitgeprobeerd, erg geinig)
quote:Ik ben er 2 aan het trainen, voor een vriend 1 en me eigen.
Op zondag 16 november 2003 09:20 schreef mbn het volgende:[..]
Kwam er gisteren achter dat je met twee savegames op 1 memorycard ook met twee ontwikkelde karakters tegen elkaar kan spelen. Maakt het wel zo leuk.
quote:Ja een vriend en ik spelen allebei het liefst met Elise. Maar ga ook nog wel een tweede karakter ontwikkelen. Zo blijft het spelen extra leuk.
Op zondag 16 november 2003 19:43 schreef Rahl het volgende:[..]
Ik ben er 2 aan het trainen, voor een vriend 1 en me eigen.
Ik snap alleen niet hoe die halfpipe/superpipe dingen werken. Ik kan de 1e keer omhoog en daarna heb ik niet meer genoeg snelheid voor de 2e jump.
quote:Met THX certificaat
Op dinsdag 18 november 2003 09:47 schreef Smots het volgende:
HO!
LIE!
SHIT!
De Playstation 2-versie beschikt niet alleen over een netwerkfunctie, maar ook over DTS Interactive sound.
dus is het het aanschaffen waard als ik SSX tricky elke dag speel? of is het weer veel van hetzelfde. Uiteraard ook niet verkeerd, maar het moet wel wat vernieuwend zijn voor mij.
En Tag Speedy:
Als je een salto achterover wil maken moet je, voordat je springt, de springknop ingedrukt houden en op de schans afgaan. Net voor de sprong druk je alvast op pijltje naar onder en houd je ingedrukt. Laat dan de spring knop los en voila!
quote:Gebruik vierkantje om je adrenaline te gebruiken, op die manier kan je snelheid maken en nog hoger jumpen. Na wat oefening zul je zien dat je makkelijk een metertje of 25 de lucht in kan vliegen en ook die bonuspunten hoog in de lucht kan pakken.
Op vrijdag 21 november 2003 09:23 schreef HansvanOchten het volgende:
Ik heb hem gisteren gekocht op de PS2.
Wat een lekkere gamelekker een beetje aankloten.
Ik snap alleen niet hoe die halfpipe/superpipe dingen werken. Ik kan de 1e keer omhoog en daarna heb ik niet meer genoeg snelheid voor de 2e jump.
quote:Moet dit perse met de D-Pad? Wil het liever met de stick doen, maar dan blijven ze alleen maar achterover leunen.
Op vrijdag 21 november 2003 11:57 schreef geursel het volgende:
En Tag Speedy:Als je een salto achterover wil maken moet je, voordat je springt, de springknop ingedrukt houden en op de schans afgaan. Net voor de sprong druk je alvast op pijltje naar onder en houd je ingedrukt. Laat dan de spring knop los en voila!
quote:Ruilen ??
Op zaterdag 22 november 2003 15:03 schreef Retro het volgende:
Ik heb 'm gisteren gehaald maar hij valt me echt vies tegen, het heeft totaal niks met snowboarden te maken. Ik ga 'm maandag ruilen voor Amped 2.
quote:Nee kan niet met de stick.
Op vrijdag 21 november 2003 18:25 schreef TAG-Speedy het volgende:[..]
Moet dit perse met de D-Pad? Wil het liever met de stick doen, maar dan blijven ze alleen maar achterover leunen.
Geweldig spel, een van de weinige game series waar elk vervolg beter is dan zijn voorganger.
quote:Superman?
Op dinsdag 25 november 2003 00:07 schreef Gio het volgende:
Vandaag eindelijk de complete Peak 3 race unlocked en gedaan, en wat was dat heerlijk. Gewoon 25 minuten lang de berg af, ondertussen veel supermans doen en een paar vraagtekens halenGeweldig spel, een van de weinige game series waar elk vervolg beter is dan zijn voorganger.
quote:Net voordat je de pipe loslaat zegmaar x of y ik geloof x indrukken en dan de kant op drukken waar je heen wilt 'vallen'.
Op zondag 23 november 2003 00:22 schreef VrAnqZ het volgende:
Kan iemand nou al vertelle hoe je een handplant doet in de cube versie?![]()
quote:Geen flauw idee, ik ram meestal maar wat op de knoppen
Op woensdag 26 november 2003 15:57 schreef Rahl het volgende:[..]
Superman?
Hoe doe je die?
quote:Wat dacht je van Allegra met een zak over haar hoofd?
Op dinsdag 9 december 2003 13:07 schreef Fathom het volgende:
De special outfits rulen!! Ik heb nu met moby alles in Fire! hehehe heel strak!
Nog eventjes wachten
quote:8, staat achterop de hoes.
Op zondag 28 december 2003 13:37 schreef Ajaxfan het volgende:
Hoeveel memory blocks heeft de Gamecube versie eigenlijk nodig ?
Voorderest een topgame.
En die pipe op peak3, hoe kom je in de bovenste pipes? thnx alvast!
quote:24:25 zit ik nu op met de afdaling van de top van Peak 3 naar Metro City. Mijn topscore daar is nu 1.420.405 punten.
Op maandag 29 december 2003 12:58 schreef Kiff het volgende:
Wat zijn jullie top snelste tijden op de totale afdalingen per peak?
Jullie?
quote:Ja, SSX3 is niet vergelijkbaar met het eerste deel. Ik heb laatst SSX Tricky nog eens gedaan maar zelfs dat is achterlijk achterhaald als ik dat zo nog eens speel. Je mist een hoop als je hem nie tkoopt
Op dinsdag 6 januari 2004 10:48 schreef erikh het volgende:
Effe vraagje, ik heb SSX1 al voor de PS2Is SSX3 het dan nog waard om te kopen?
Bekijk ook www.ssx3.com
quote:peak 1: 10:47
Op maandag 29 december 2003 12:58 schreef Kiff het volgende:
Wat zijn jullie top snelste tijden op de totale afdalingen per peak?
Hmm.. vanavond moet ik dan toch maar eens gaan proberen om de peak 2 tijd scherper te zetten, want die zit maar 5 seconden onder de limiet voor goud.
quote:Zeker
Op dinsdag 6 januari 2004 10:48 schreef erikh het volgende:
Effe vraagje, ik heb SSX1 al voor de PS2Is SSX3 het dan nog waard om te kopen?
(en zelfs tricky, als je die nog ergens goedkoop op de kop kan tikken)
Voor de rest is het geluid lekker strak in DTS
quote:Als je hoog genoeg springt kun je een handstand doen op die bovenste pipe, zorg dan dat je naar de andere kant valt en je bent er!
Op maandag 5 januari 2004 15:31 schreef inXs het volgende:
Wat zijn eigenlijk goede manieren om veel punten te halen enzo? Want bij freerides enzo (vooral peak3) kom ik echt niet hoger dan de 4e plek.. Dus iemand enige tips? Knoppen combo's bijvoorbeeld, wat voor soort salto's, spins etc etc.. Dat zou errrrrug fijn zijnEn die pipe op peak3, hoe kom je in de bovenste pipes? thnx alvast!
quote:misschien staat er iets op www.gamefaqs.com
Op zaterdag 24 januari 2004 13:39 schreef pookiemastertje het volgende:
Hoi, SSX3 is echt da bomb. Weet alleen niet hoe ik een tailgrab moet doen op de cube. Kan iemand mij hier mee helpen?? Of is er misschien een overzicht te d/l met alle knoppencombinaties??
quote:Ik had m dit weekend gehuurd op de Xbox hij is echt
Op dinsdag 27 januari 2004 11:47 schreef bozzz het volgende:
Heb ssx 3 op mijn xbox gekocht,leuk spel maarvan 1 van de big challenges die ik ben tegen gekomen word ik een beetje gefrustreerd, dan moet je de rail tricks doen die er op het scherm komen, een 180 to rail weet ik nog wel, maar een nose slide die krijg ik niet voor elkaar, is er geen lijst ofzo in de opties waar tricks instaan, of een tutorial zoals bij ssx tricky?
Ik had wel door uiteindelijk dat, door je rechterpookje naar voren te drukken, je op de voorkant van je board kan 'leunen', je staat dus schuin naar voren. Ik denk dat dat op een rail ook wel kan.
mis de trainingsmodule uit Tricky, verder is het een monster-, monstervette game!!
Da's tog niet moeilijkquote:Op maandag 1 maart 2004 17:22 schreef Fool het volgende:
Kan iemand me helpen met dit trucje: 360 INDY
Ik ben al vrij ver met dit spel en moet nog enkele dingen doen. Waaronder een Challenge (weet zo ff niet welke) waar ik een bepaalde trucje moet doen: 360 INDY, en ik krijg dit maar niet voor elkaar...
Kan iemand me vertellen hoe ik dit trucje doe? Ik zit al op 85% van dit spel ofzo (peak 3 is best moeilijk) en wil hier liever niet op blijven hangen.
Als er iemand is die dit weet, alvast bedankt.
Heb volgens mij de meeste combinaties wel geprobeerd! Inclusief deze.. Misschien toch iets fout gedaan, ga het iig nog maar eens proberenquote:Op maandag 1 maart 2004 18:58 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Da's tog niet moeilijkgewoon R2(PS-2 versie) inhouden en dan rechts inhouden en maak 2 rondjes dan doe je een 360 indy
Haal op peak 3 maar eens alles goud!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:46 schreef Chillmeister het volgende:
welk leuk spel!!! maar wel makkelijk
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 09:13 schreef Fool het volgende:
[..]
Heb volgens mij de meeste combinaties wel geprobeerd! Inclusief deze.. Misschien toch iets fout gedaan, ga het iig nog maar eens proberen
Thanx!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |