quote:Absoluut waar. Ik kan het niet goed terugvinden, maar volgens mij hadden de nummers 2 en 3 flink grotere budgetten dan team Alpha Centauri.
Op woensdag 22 oktober 2003 19:53 schreef Dr_Crouton het volgende:
Jaaa, fantastisch!Vooral het verslaan van een gevestigde naam op technologische onderwijs als de MIT is geweldig voor zo'n klein landje.
quote:Ik hoop het met je, maar ik zie het niet gebeuren... terwijl het zo belangrijk is.
Ik hoop dat de regering nu inziet dat er goed geïnvesteerd moet worden in de kennisonderwijs.
quote:Ja, vooral omdat ik de lidwoorden 'de' en 'het' vaak verkeerd gebruik.
Op woensdag 22 oktober 2003 20:25 schreef JeroenH het volgende:[..]
Ik hoop het met je, maar ik zie het niet gebeuren... terwijl het zo belangrijk is.
Het kennisonderwijs.
Weet iemand trouwens wat er met de Nuna II gebeurt? Als hij (zij?) tentoongesteld wordt en het is niet al te ver weg wil ik 'm wel eens zien. Volgens mij is dat ding groter dan je denkt.
quote:Ik denk dat hij 5 meter bij 1,80 is. Audi A8 formaat dus.
Op donderdag 23 oktober 2003 11:50 schreef JeroenH het volgende:Weet iemand trouwens wat er met de Nuna II gebeurt? Als hij (zij?) tentoongesteld wordt en het is niet al te ver weg wil ik 'm wel eens zien. Volgens mij is dat ding groter dan je denkt.
quote:misschien komt ie bij ons op de faculteit
Op donderdag 23 oktober 2003 11:50 schreef JeroenH het volgende:
Iemand gisteravond op SBS6 dat korte programma gezien over de WSC? Geweldig hoe uitgelaten die gasten waren. Die zijn terecht erg blij met zichzelf denk ik.Weet iemand trouwens wat er met de Nuna II gebeurt? Als hij (zij?) tentoongesteld wordt en het is niet al te ver weg wil ik 'm wel eens zien. Volgens mij is dat ding groter dan je denkt.
In NL zullen waarschijnlijk een paar scholen bezocht worden, misschien ook in de rest van Europa. Als je de Nuna II een keer wil zien moet je over een paar weken maar eens contact opnemen met een van de teamleden. Nuna I is dan waarschijnlijk ook wel in de buurt.
Teamsite: www.nuonsolarteam.com
Race site: http://www.phaethon2004.org/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |