quote:geen idee, maar in de winkel hebben ze het originele spel wel voor je!
Op maandag 20 oktober 2003 12:17 schreef maik het volgende:
Is er ergens een patch te krijgen waar ik dat probleem mee kan oplossen???
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 12:17 schreef maik het volgende:
Ik heb HALO een tijdje geleden gedownload
is bekend dat halo op vele (zelfs high end) systemen traag draait. de v1.02 patch lost een klein beetje op
voor de rest zul je moeten wachten en hopen dat toekomstige patches het beter maken
het probleem is bekend bij de makers en er wordt iig aan gewerkt
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 12:17 schreef maik het volgende:
Ik heb HALO een tijdje geleden gedownload maar het speelt voor geen meter.
Dan koop je hem toch gewoon, wat verwacht je nou van die leaks?
quote:Of toch wel...
Op maandag 20 oktober 2003 12:17 schreef maik het volgende:
[..]
128Mb Video (Geforce FX5200)dus dat moet het probleem niet zijn.
Ik heb het spel van een nieuwsgroep. ISO bestand van de officiele cd dus het is wel de officiele versie!:Y
En die patch heb ik ook al geprobeerd en dat haalt weinig uit. Misschien de resolutie wat aanpassen:P
quote:Vette pech voor je, lul.
Op maandag 20 oktober 2003 12:17 schreef maik het volgende:
Ik heb HALO een tijdje geleden gedownload maar het speelt voor geen meter.
Ik heb het gekocht en het loopt als een zonnetje.
V.
quote:alleen jammer dat 't zo'n kutspel is.
Op maandag 20 oktober 2003 12:59 schreef Verbal het volgende:
Ik heb het gekocht en het loopt als een zonnetje.
quote:Daar zijn de meningen over verdeeld.
Op maandag 20 oktober 2003 13:01 schreef Bebop het volgende:[..]
alleen jammer dat 't zo'n kutspel is.
Ik vermaak mij er prima mee.
V.
quote:In de geavanceerde instellingen van je videokaart.
Op maandag 20 oktober 2003 13:07 schreef maik het volgende:
Waar kan ik dat FSAA vinden dan?? dat bedoelde ik volgens mij.:Y
Beeldschermeigenschappen-instellingen-geavanceerd-Direct3D
No. Halo renders everything to multiple off-screen surfaces instead of directly to the D3D back buffer and hardware anti-aliasing is applied on the back buffer only. For Halo, we have to do this because some of the effects (such as the active camouflage or the zoom scope) require the back buffer as source data.
1.3.2 So whatever I set in my video cards control panel makes no difference, right?
Actually, it does make a difference it will slow you down. When playing Halo, you should disable full screen anti-aliasing in your video cards control panel.
http://halo.bungie.net/site/halo/features/hpcperformancefaq.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |