1. Patrick Kluivert
2. Robin van Persie
Zidane daar vlak achter ...
en daar weer vlak achter Pienaar
[Dit bericht is gewijzigd door Hou-m-Nat op 20-10-2003 08:54]
quote:en pienaar daar vlak achter 2x
Op maandag 20 oktober 2003 08:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zidane : 3
Ach we halen er ff een polltje bij
Vergeet ik nog Maxwell Die gozer heeft mij echt verbaast! Als linksback of als linkshalf speelt hij iedereen zoek. Zelfs een tackle op het allerlaatste moment ingezet ziet er nog gracieus uit! Maxwell rules
[Dit bericht is gewijzigd door sqlsmurft op 20-10-2003 12:04]
quote:Dat kan. Patrick Kluivert: manier van bewegen, dus dat betekent manier van lopen, rennen, schieten, passen, koppen, springen. Dat bedoel ik met een mooie stijl. Die kopballen van Kluivert zijn echt een beauti.
Op maandag 20 oktober 2003 09:59 schreef keeper het volgende:
Het zou leuk zijn als je je keuze ook ff toelicht, denk ik dan.
Hetzelfde geldt voor Van Persie, maar dan in mindere mate.
Die dolde letterlijk in zijn eentje de complete verdediging van PSV. (toen ie nog bij FC Utrecht speelde)
Heb nooit meer een speler gezien die zijn dribbelkwaliteiten had.
quote:Ran Giggs.
Op maandag 20 oktober 2003 09:09 schreef NeMe het volgende:
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Poll: welke speler heeft de mooiste stijl?Patrick Kluivert Robin van Persie Ran giggs Dennis Bergkamp Pienaar JVC DVD speler Zinedine Zidane Raúl González Blanco Ach we halen er ff een polltje bij
quote:Moet je nagaan wat er gebeurt als JVC en Bergkamp hun krachten bundelen.
Op maandag 20 oktober 2003 10:14 schreef NeMe het volgende:
JVC DVD speler, omdat hij het schijfje zo mooi kan rond laten draaien.
quote:John Hartson.
Op maandag 20 oktober 2003 11:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
wie?
quote:Perfecte bundeling van finesse, techniek en raffinement.
Op maandag 20 oktober 2003 11:26 schreef Keano het volgende:
DE man van Celtic
quote:Hmm.. vind het meer een robuuste Britse spits die goed kan koppen eigenlijk. Techniek, finesse?
Op maandag 20 oktober 2003 11:27 schreef zjroentje het volgende:[..]
Perfecte bundeling van finesse, techniek en raffinement.
quote:Kijk maar eens goed naar John.
Op maandag 20 oktober 2003 11:28 schreef Posdnous het volgende:[..]
Hmm.. vind het meer een robuuste Britse spits die goed kan koppen eigenlijk. Techniek, finesse?
Je mag hem, als ie gestopt is, van mij gerust rekenen tot het rijtje van de 'grote drie', Cruijff, Pele, Maradona.
quote:Eens
Op maandag 20 oktober 2003 11:35 schreef nikk het volgende:
Zidane, met grote voorsprong.Je mag hem, als ie gestopt is, van mij gerust rekenen tot het rijtje van de 'grote drie', Cruijff, Pele, Maradona.
Alle 3 spelmakers die ieder elftal beter maken. Mooie traptechniek, goede balcontrole en een goed inzicht. De perfecte combinatie voor een topvoetballer. Puur qua voetbalschoonheid kies ik voor Bergkamp
quote:Een van de mooiste spelers die de PL de afgelopen 10 jaar heeft gehad
Op maandag 20 oktober 2003 12:49 schreef sqlsmurft het volgende:en ik was altijd fan van Le Tissier! Zeer ondergewaardeerde speler.
Alles gaat met een gigantische souplesse en gratie, zodat het haast kunst wordt hoe hij tegenstanders passeert.
Andere genomineerden:
Zinedine Zidane
Luis Figo in diens beste tijd
Dennis Bergkamp
Denilson
hij maakt van voetbal kunst.
quote:Op de een of andere manier spreekt Zidane mij niet zo aan.
Op maandag 20 oktober 2003 14:59 schreef mitt het volgende:
Zinedine Zidanehij maakt van voetbal kunst.
quote:Vroeger was ik ook niet zo'n fan van Zidane.
Op maandag 20 oktober 2003 15:03 schreef sqlsmurft het volgende:[..]
Op de een of andere manier spreekt Zidane mij niet zo aan.
Als voetballer heeft ie van alles meer dan voldoende maar misschien is het wel die kale kruin. Ik weet het niet :n
Bergkamp heeft dan toch meer souplesse in de beentjes op de een of andere manier.
Maar als je hem vaker ziet en elke wedstrijd wel zo'n gevoel elke bal aannemen en doorspeelt, en de acties die hij maakt.
Hoe hij die ballen aanneemt en weer weggeeft. Hij kan er gerust een kop koffie bij drinken, zoals cruijf ooit zo ongeveer opmerkte
Cruyff
Van Basten
Bergkamp
Kluivert
Zidane.
quote:Het mooie van Zidane is ook dat hij met 1 beweging, of zelfs aanname, 3 spelers compleet het bos is kan sturen. Er is maar 1 man die dat kan...
Op maandag 20 oktober 2003 15:23 schreef Kapmes het volgende:
Zidane!Hoe hij die ballen aanneemt en weer weggeeft. Hij kan er gerust een kop koffie bij drinken, zoals cruijf ooit zo ongeveer opmerkte
quote:Nou, de spits van ASWH 1, Louis van Kleef, doet dat soms ook. Maar da's wel op lager niveau.
Op maandag 20 oktober 2003 15:51 schreef nikk het volgende:[..]
Het mooie van Zidane is ook dat hij met 1 beweging, of zelfs aanname, 3 spelers compleet het bos is kan sturen. Er is maar 1 man die dat kan...
Niet voor niets het slangenmens genoemd.
Verder was de Braziliaan Socrates een stijlvolle verschijning.
En Tsjeu La Ling.
En...... etc.
quote:Worden namen genoemd als Zidane, Bergkamp, Cruijf etc. en dan kom jij met Galasek? Komt er niet echt in de buurt, dacht ik.
Op maandag 20 oktober 2003 15:57 schreef nurdasbeste het volgende:
galasekslim, niet opvallend, effectief
quote:"Mooiste stijl" is toch redelijk subjectief.
Op woensdag 22 oktober 2003 08:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
Worden namen genoemd als Zidane, Bergkamp, Cruijf etc. en dan kom jij met Galasek? Komt er niet echt in de buurt, dacht ik.
Wat jij mooi vind, hoeft niet iedereen mooi te vinden. Hier worden bijna alleen maar 'mooie' technische voetballers genoemd, een buffelaar in de verdediging of op het middenveld kan ook een mooie stijl hebben, in mijn ogen dan.
quote:dat is niet redelijk subjectief, maar gewoon subjectief. Ieder heeft zo zijn eigen smaak natuurlijk. En idd, een buffelaar in de verdediging of op het middenveld kan zeker een mooie stijl hebben.
Op woensdag 22 oktober 2003 13:39 schreef zjroentje het volgende:[..]
"Mooiste stijl" is toch redelijk subjectief.
Wat jij mooi vind, hoeft niet iedereen mooi te vinden. Hier worden bijna alleen maar 'mooie' technische voetballers genoemd, een buffelaar in de verdediging of op het middenveld kan ook een mooie stijl hebben, in mijn ogen dan.
Ik bedoelde eigenlijk meer van, er worden voornamelijk hier grootheden genoemd, daarbij valt Galasek wel op. Ikzelf noemde Van Persie, ook (nog?) geen grootheid, maar wel een speler met een enorm mooie stijl van spelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |