quote:Je hebt 550 pixels de ruimte he?
Op woensdag 22 oktober 2003 13:42 schreef Yeahinho het volgende:[..]
Zoiets bedoel je?
quote:Ik kan mij iets herinneren tijdens de 1ste wedstrijd over een portret van een huisdier
Op woensdag 22 oktober 2003 13:39 schreef k_man het volgende:[..]
wil je ontkennen dat bij vorige wedstrijden de regels strikter wereden toegepast dan?
quote:Met de juiste instellingen denk ik dat je er akelig dichtbij kan komen en het is gewoon een kleurcorrectie, zoals gezegd, die chemisch ook tot stand kan komen en je foto's worden vrijwel altijd aangepast tijdens het afdrukken.
[..]Een foto als die van Short_stop kun je volgens mij niet maken zonder bewerkingen. Zo ziet het er in het echt gewoon niet uit. Duidelijk onnatuurlijk dus.
Zullen we deze discussie maar sluiten? Voordat dit de hele wedstrijd verziekt, terwijl het eigenlijk al een vrij loze discussie is geworden?
Vriendjes?
.
quote:da's geen excuus....ik doe, ondanks dat ik niet echt tevreden ben met m'n foto, ook gewoon mee
Op woensdag 22 oktober 2003 14:27 schreef hooiberg het volgende:
Ik doe deze keer maar weer es niet mee. Ik kan netzo goed wel niet meedoen, want mijn slappehap industrie foto's maken toch geen kans
kom maar op met die foto!
quote:"It's better do doe mee than not to do mee" zei een slimme meneer eens
Ik doe deze keer maar weer es niet mee. Ik kan netzo goed wel niet meedoen, want mijn slappehap industrie foto's maken toch geen kans
quote:Heb je mijn foto's gezien
quote:Hmm... Allereerst moet je me maar es even vertellen hoe ik die horizon ook alweer rechtzet. Ik heb het ooit ergens gelezen, maar gebruik het eigenlijk nooit, en daardoor weet ik dus niet meer hoe ik het moet doen
Op woensdag 22 oktober 2003 14:15 schreef Abbadon het volgende:[..]
zoiets ja....persoonlijk zou ik er dan nog wat meer lucht aan laten
eventueel kun je het ook zwart-wit maken, en het contrast iets verhogen
of er zelfs een subtiel kleurfiltertje overheen gooien..
ik weet niet hoe groot de originele jpeg is, maar er is absoluut genoeg mee te doen...
Ik heb wel een ideetje hoe ik er wellicht nog iéts van kan maken. Meedoen om de prijzen zal ik heus niet met deze
-foto's, maar ik wil toch meedoen voor het idee en wellicht heb ik de volgende wedstrijd wat betere pics ![]()
quote:I know!
Op woensdag 22 oktober 2003 14:18 schreef portier het volgende:[..]
Je hebt 550 pixels de ruimte he?
Ik hoor het graag!
quote:Er wordt een stemtopic geopend en daarin kan iedereen zijn top 3 aangeven. Dus 3 punten, 2 punten en 1 punt. Degene met de meeste punten wint. Kijk anders even in het stemtopic van de vorige keer
Op woensdag 22 oktober 2003 14:34 schreef Yeahinho het volgende:
Oja, nog een vraagje: hoe gaat de puntentelling precies?? Komt er een poll waar iedereen zijn/haar nummer 1 moet kiezen, of moet je je top 3/5 naar portier mailen, dus zo een standje bijhoudt, enz...?Ik hoor het graag!
quote:Herhaling van vraag
Op dinsdag 21 oktober 2003 19:29 schreef RoelerMF het volgende:
Moet het mechanische industrie zijn of mag je er ook een totaal andere insteek aan geven, pak hem beet, pretparkindustrie of entertainmentindustrie ofzo?
Kleine aanvulling daarop indien antwoord ja is. Zou je dat mogen vormgeven middels een willekeurige foto van een theater of pretpark bijvoorbeeld? ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door RoelerMF op 22-10-2003 14:45]
quote:Gecheckt en het is me helemaal duidelijk. Bedankt!
Op woensdag 22 oktober 2003 14:36 schreef portier het volgende:[..]
Er wordt een stemtopic geopend en daarin kan iedereen zijn top 3 aangeven. Dus 3 punten, 2 punten en 1 punt. Degene met de meeste punten wint. Kijk anders even in het stemtopic van de vorige keer
.
Fotowedstrijd September - Stemtopic
Is het trouwens 'verplicht' om een foto van zo'n 550 pixels breed te plaatsen? Ik ben nu zo aan het croppen e.d. dat ik het resultaat eindelijk een beetje redelijk vind, maar nu is het dus een plaatje van 320x420 geworden... Als ik opnieuw begin, ben ik bang dat het resultaat me niet zo goed bevalt, dus ik zou het eigenlijk graag bij deze laten als dat toegestaan is...
quote:Sorry, ik had hem even gemist.
Op woensdag 22 oktober 2003 14:43 schreef RoelerMF het volgende:[..]
Herhaling van vraag
Kleine aanvulling daarop indien antwoord ja is. Zou je dat mogen vormgeven middels een willekeurige foto van een theater of pretpark bijvoorbeeld?
quote:Maar natuurlijk!
Op woensdag 22 oktober 2003 14:44 schreef Yeahinho het volgende:[..]
Gecheckt en het is me helemaal duidelijk. Bedankt!
Is het trouwens 'verplicht' om een foto van zo'n 550 pixels breed te plaatsen? Ik ben nu zo aan het croppen e.d. dat ik het resultaat eindelijk een beetje redelijk vind, maar nu is het dus een plaatje van 320x420 geworden... Als ik opnieuw begin, ben ik bang dat het resultaat me niet zo goed bevalt, dus ik zou het eigenlijk graag bij deze laten als dat toegestaan is...
quote:No problem, dat vermoeden had ik al daarom maar herhaald
Op woensdag 22 oktober 2003 14:57 schreef portier het volgende:
Sorry, ik had hem even gemist.
Er moet uit je foto wel duidelijk blijken dat het om [desbetreffende] industrie gaat. Dus een random foto van iets maken gaat niet echt op. Daarom lijkt mij dat ook een stuk moeilijker dan een foto van een industrieterein oid.
quote:Mooi!
Op woensdag 22 oktober 2003 14:57 schreef portier het volgende:[..]
Maar natuurlijk!
.
Maximaal 550, dus 550 of minder. Welke foto wil je nu precies plaatsen? *het een beetje kwijt is*
(en ik wacht nog even stiekem op een reactie van Abbadon
)
quote:Doe er wat creatiefs mee en ik ben benieuwd naar de uitkomst. Als het klinkt zoals het wordt is het prima
Op woensdag 22 oktober 2003 15:02 schreef RoelerMF het volgende:[..]
No problem, dat vermoeden had ik al daarom maar herhaald
Ik zat eigenlijk te denken aan iets van een bouwput in een pretpark. Volgens mij is dat aardig in de goede richting?
ik gebruik paint shop pro, waarin de handige optie 'rotate' zit....had die van jou geloof ik 2 graden naar links gedraaid....neem aan dat er ook iets dergelijks in fotosoep zit, maar daar ben ik niet zo bekend mee
nadeel van roteren is natuurlijk wel dat het hele plaatje draait, en dat dat in je uiteindelijke crop wat kan schelen
succes ermee....en zo slecht is je foto niet hoor....en sowieso, oefening baart kunst
M'n laatste poging :

vliegtuigindustrie mocht toch wel?
quote:ik vind hem mooi
Op woensdag 22 oktober 2003 20:55 schreef Yeahinho het volgende:
Ik zal er ongetwijfeld geen enkel punt mee halen, maar toch wordt dit (hoogstwaarschijnlijk) mijn inzending voor de fotowedstrijd!

Over de foto's is trouwens een sharpen filtertje gehaald en bij twee foto's is er ook iets met auto colors gedaan, volgens mij was dit geen probleem toch? Anders maak ik ze even opnieuw van het origineel ![]()
Iemand van coordinatie die kan zeggen of het binnen de wedstrijdgrenzen valt?
Setje maalstenen van de molen in Wageningen. Verscheen eerder in fun met fisheye
quote:prima foto hoor....niks mis mee!
Ik zal er ongetwijfeld geen enkel punt mee halen, maar toch wordt dit (hoogstwaarschijnlijk) mijn inzending voor de fotowedstrijd!
maar waarom is ie zo klein?
quote:Ik zie het probleem ook niet zo
quote:'k zou het maar doen Ziet er goed uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |