quote:
Op zondag 19 oktober 2003 21:23 schreef schatje het volgende:
Je had hem al klaar staan??
quote:En idd...
Op zondag 19 oktober 2003 21:22 schreef Leila het volgende:
Als je luistert naar wat ze nu zeggen, zou je idd denken dat het team van Bjorn weer wint.
quote:gaat toch niemand weg.. eric is al weg
Op zondag 19 oktober 2003 21:23 schreef BlaatschaaP het volgende:
Als ze Robin wegstemmen elimineer ik ze persoonlijk.
dat lachje van hem.......
[Dit bericht is gewijzigd door cptmarco op 19-10-2003 21:25]
quote:Onbekend kind.
Op zondag 19 oktober 2003 21:23 schreef toska het volgende:
Welk kind, schatje?
Ik ga het kandidaten lijstje straks wel af .
quote:Bjorn-fantasie?
Op zondag 19 oktober 2003 21:25 schreef BlaatschaaP het volgende:
Kabouters die champiogns plukken?.
"Kabouters die paddestoelen plukken hihihihi"
[Dit bericht is gewijzigd door Vibromass op 19-10-2003 21:27]
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 21:27 schreef Vibromass het volgende:
[afbeelding]"Kabouters die paddestoelen plukken hihihihi"
quote:
quote:Briljant!!
quote:Idd, Franca waait ook met alle winden mee.
Op zondag 19 oktober 2003 21:26 schreef Hakkert het volgende:
franca.. VERRADER!
quote:
quote:Robin moet blijven!
Op zondag 19 oktober 2003 21:29 schreef BlaatschaaP het volgende:
Die blik.
quote:Extra stem dunkt me.
Op zondag 19 oktober 2003 21:29 schreef cptmarco het volgende:
zou er iemand weggaan of zou iemand een extra stem krijgen?? (aangezien Eric weg is)
quote:Ah, niet helemaal, ik was bij de vorige proef ook goed aan het luisteren, ik dacht er ook aan, maar toen leek het alsof je alle kanten nog op kon. Volgensmij kan je er niet altijd achterkomen, maar wel vaak.
Op zondag 19 oktober 2003 21:24 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
En als ik 't zeg word ik voor gek verklaard
.
Je bent niet gek
[Dit bericht is gewijzigd door Vibromass op 19-10-2003 21:31]
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 21:31 schreef BlaatschaaP het volgende:
Kut.Geert stemt als leider op Robin dus Robin extra stem
.
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 21:31 schreef BlaatschaaP het volgende:
Kutkamp.Robin moet winnen!
.
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 21:32 schreef BlaatschaaP het volgende:
*buuuuuuuuuuurp* Yeahhhhhhhh!
!
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 21:30 schreef elcastel het volgende:
Robin weet nog wel dat hij Ryan moet opschrijven.
En die boer die hij dolblij liet op het eind!
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 21:34 schreef Vibromass het volgende:
Need I say more![]()
quote:Haha... ja, 't viel me nog mee dat er niet 'hallo lief kaboutertje' oid stond.
Op zondag 19 oktober 2003 21:30 schreef elcastel het volgende:
Robin weet nog wel dat hij Ryan moet opschrijven.
Robin had natuurlijk ook nooit moeten zeggen dat hij zijn 'Westerse waarden' wel een beetje kwijtraakte. Nu werd zelfs Geert bang dat hij 's nachts mogelijk in zijn slaap 'gekiekt' zou worden door Robin.
quote:nou ja normaal...
Op zondag 19 oktober 2003 21:35 schreef -Mk- het volgende:
Bjorn was normaal he!
quote:Volgens Franca was het meer dan dat.
Bjorn was normaal he!
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 21:34 schreef Vibromass het volgende:
Need I say more![]()
oh my, hij leek af en toe echt wel een waanzinnige
quote:franca was gewoon geil
Op zondag 19 oktober 2003 21:37 schreef elcastel het volgende:[..]
Volgens Franca was het meer dan dat.
Hij maakt de naam Expeditie Robin(son) wel waar.
quote:en bij ons kijkers....
Op zondag 19 oktober 2003 21:37 schreef static het volgende:
Bjorn moet blijven, al is het alleen maar om irritaties en frustraties bij de anderen op te wekken.
quote:Nou geen goede strategie. Ze hebben liever een stabiel persoon binnen de groep...
Op zondag 19 oktober 2003 21:36 schreef Molletje het volgende:
Volgens mij hoort Robin's abnormale gedrag gewoon bij z'n briljante strategie
quote:Oja ik ben niet de maker
geachte (heer)(dame) ik heb een nieuw idee voor uw programma die ik al een tijdje volg. ik ben Robin Robijns en ik ben 12 jaar oud.Mijn idee voor uw programma is: precies hetzelfde wat u nu doet maar dan ook een versie met kinderen.U kunt er voor zorgen dat er iets minder gevaarlijke slangen en beesten in beeld komen als gevolg dat u geen kwade pers of regering op uw dak krijgt. En u kunt er ook voor zorgen dat het meedoen van het programma op eigen risico is. ik hoop dat u wat met mijn idee kan doen. Met vriendelijke groet Robin Robijns.
geert wil giovanni weg
giovanni is bang voor een complot en heeft bjorn en franca bij zich staan (lijkt het)
ryan heeft geert's ass gekissed om door te komen , maar wat doet hij nu? blijft ie geert "trouw" of switch hij naar giovanni & Co
Heeft bjorn nog echte vijanden? ik denk van niet behalve misschien ilona ?
jutta blijft lekker op de achtergrond hoeft zich voorlopig nog geen zorgen te maken denk ik?
veel vragen, laten we discussieren
ik denk in elk geval dat 't een beetje geert vs giovanni zal worden voorlopig, en hierdoor blijft ryan lekker out of fire (zelfde geldt voor bjorn)
[Dit bericht is gewijzigd door TheSeeker_NL op 19-10-2003 21:43]
quote:Ooeoeh! echt wel
Op zondag 19 oktober 2003 21:37 schreef Hakkert het volgende:[..]
franca was gewoon geil
quote:Ik vind Bjorn sowieso wel cool eigenlijk
Bjorn moet blijven, al is het alleen maar om irritaties en frustraties bij de anderen op te wekken.
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 21:38 schreef TheSeeker_NL het volgende:
giovanni is bang voor een complot en heeft bjorn en karen Franca bij zich staan (lijkt het)
quote:Zoals ie reageerde nadat ie die duikproef gewonnen had? Die kerel spoort echt niet. Wegwezen met die gast.....
Bjorn was normaal he!
quote:Franca bedoel je.
giovanni is bang voor een complot en heeft bjorn en karen bij zich staan (lijkt het)
quote:Ik denk dat alles na de samensmelting wordt omgegooid en dat ze dan weer opnieuw gaan/mogen complotteren en asskissen
ok laten we even kijken welke complotten we kunnen verwachten volgende weekgeert wil giovanni weg
giovanni is bang voor een complot en heeft bjorn en karen bij zich staan (lijkt het)
ryan heeft geert's ass gekissed om door te komen , maar wat doet hij nu? blijft ie geert "trouw" of switch hij naar giovanni & CoHeeft bjorn nog echte vijanden? ik denk van niet behalve misschien ilona ?
jutta blijft lekker op de achtergrond hoeft zich voorlopig nog geen zorgen te maken denk ik?
veel vragen, laten we discussieren
ik denk in elk geval dat 't een beetje geert vs giovanni zal worden voorlopig, en hierdoor blijft ryan lekker out of fire (zelfde geldt voor bjorn)
Bjorn heeft nog een kans om weg te gaan. Ok, bij Jutta en Gio ligt hij goed, maar bij het andere kamp en Judge en Ilona niet...
En ik heb voor het eerst Karen gezien
quote:Lijkt mij ook dat een geflipte Robin niet veel goeds kan doen daar
Op zondag 19 oktober 2003 21:38 schreef Qarinx het volgende:[..]
Nou geen goede strategie. Ze hebben liever een stabiel persoon binnen de groep...
quote:Absoluut
En bovendien qua taktisch spel had hij het deze aflevering niet beter kunnen doen. Al dat gezeik over principes en loyaliteiten. Pfft bewaar dat voor de real world.
quote:Je kunt goed tussen de regels door lezen.
Op zondag 19 oktober 2003 21:38 schreef cptmarco het volgende:[..]
en bij ons kijkers....
quote:Hij mag niet blij zijn? Stel je voor dat iedereen hetzelfde zou reageren zoals jij zou willen, dus bijvoorbeeld gewoon staan en lachen, nee daar heb je wat aan.
Op zondag 19 oktober 2003 21:39 schreef habermas het volgende:[..]
Zoals ie reageerde nadat ie die duikproef gewonnen had? Die kerel spoort echt niet. Wegwezen met die gast.....
Maar het is absoluut een topper om je heerlijk aan te ergeren. 10 Jutta's zou de boel maar saai maken.
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 21:40 schreef static het volgende:[..]
Je kunt goed tussen de regels door lezen.
![]()
quote:een beetje onenigheid in de kampen is wel leuk
Op zondag 19 oktober 2003 21:41 schreef Neel26 het volgende:
Bjorn is een eikel, nou ja, of in ieder geval heel apart.Maar het is absoluut een topper om je heerlijk aan te ergeren. 10 Jutta's zou de boel maar saai maken.
quote:men...gave reactie juist, goede uiting van zijn blijdschap, leuk !
Zoals ie reageerde nadat ie die duikproef gewonnen had? Die kerel spoort echt niet. Wegwezen met die gast.....
quote:Hij reageerde idd wat over de top.
.
quote:ongelijke etensvoorraad tussen beide kampen is nog veel leuker.
Op zondag 19 oktober 2003 21:42 schreef Riann het volgende:
een beetje onenigheid in de kampen is wel leuk
quote:Dat probeerde ik ook te zeggen
Op zondag 19 oktober 2003 21:42 schreef yavanna het volgende:[..]
men...gave reactie juist, goede uiting van zijn blijdschap, leuk !
quote:Blij zijn, juichen etc prima, maar hier kreeg ik toch wel heel duidelijk te zien dat het een behoorlijk simpele ziel is.
Op zondag 19 oktober 2003 21:40 schreef -Mk- het volgende:[..]
Hij mag niet blij zijn? Stel je voor dat iedereen hetzelfde zou reageren zoals jij zou willen, dus bijvoorbeeld gewoon staan en lachen, nee daar heb je wat aan.
quote:Dat ook ja
Op zondag 19 oktober 2003 21:42 schreef elcastel het volgende:[..]
ongelijke etensvoorraad tussen beide kampen is nog veel leuker.
quote:Dat is idd wel heel erg verschillend....
Op zondag 19 oktober 2003 21:42 schreef elcastel het volgende:[..]
ongelijke etensvoorraad tussen beide kampen is nog veel leuker.
Maar zoals met die visnetten ook, je zou toch denken dat Zuid toch ook wel wat had moeten vangen, als ze meer hun best zouden doen, misschien
[Dit bericht is gewijzigd door yavanna op 19-10-2003 21:46]
quote:Jij weet, ondanks dat je hem alleen van tv kent, door dat gejuich meteen hoe iemand in elkaar zit? Applaus
Op zondag 19 oktober 2003 21:43 schreef habermas het volgende:[..]
Blij zijn, juichen etc prima, maar hier kreeg ik toch wel heel duidelijk te zien dat het een behoorlijk simpele ziel is.
quote:Zo simpel lijkt hij mij niet, hij denkt behoorlijk na over de dingen aldaar.
Op zondag 19 oktober 2003 21:43 schreef habermas het volgende:[..]
Blij zijn, juichen etc prima, maar hier kreeg ik toch wel heel duidelijk te zien dat het een behoorlijk simpele ziel is.
En het is sowieso leuk om er weer een spraakmakend figuur te hebben, want de rest, vooral de vrouwen...gaat nergens meer over
quote:Tot dan
Op zondag 19 oktober 2003 21:44 schreef Hakkert het volgende:
Tot volgende week maar weer
quote:Ach, je moet er de lol van inzien.
Op zondag 19 oktober 2003 21:44 schreef pro_jeex het volgende:
Bjorn
Ik word niet goed van die bosaap.
quote:same time, same place...
Op zondag 19 oktober 2003 21:44 schreef Hakkert het volgende:
Tot volgende week maar weer
quote:Ja misschien wel, maar Geert en Giovanni gingen in eerste weken ook al niet echt lekker met elkaar om, ik denk toch dat ze elkaar er zo snel mogelijk uit willen hebben.
Op zondag 19 oktober 2003 21:39 schreef Leila het volgende:[..]
Ik denk dat alles na de samensmelting wordt omgegooid en dat ze dan weer opnieuw gaan/mogen complotteren en asskissen
Bjorn noemde Giovanni ook al eens een rivaal, maar volgensmij denkt hij ook zo over Geert. Hij zal waarschijnelijk wel het spelletje meespelen met Giovanni om zo meer vertrouwen te winnen bij Franca en Giovanni en zich veiliger te stellen
voor zo ver mijn thoughts
quote:Sneaky mannetje idd
Op zondag 19 oktober 2003 21:46 schreef BlaBlub het volgende:
O wat is Geert toch een hypocriete lullo
quote:idd ja
Op zondag 19 oktober 2003 21:46 schreef BlaBlub het volgende:
O wat is Geert toch een hypocriete lullo
dit viel me wel tegen van um
Ik denk trouwens dat als kamp zuid door die 1e meerstem een probleem heeft; het complot dat noord tegen hun gaat vormen (vermoed ik) zal er voor zorgen dat zij in de minderheid komen, en alleen maar doorgewinterde kamp noorders bij blijven. Als ik hun was zou ik proberen Ilona te bespelen en bjorn eruit te gooien. Dan is meteen de gluiperige angel uit het kamp.
quote:direct. dank je
Op zondag 19 oktober 2003 21:44 schreef -Mk- het volgende:[..]
Jij weet, ondanks dat je hem alleen van tv kent, door dat gejuich meteen hoe iemand in elkaar zit? Applaus [afbeelding]
quote:Ja van mij mag hij dr ook uit nu, zomaar
Op zondag 19 oktober 2003 21:46 schreef Riann het volgende:[..]
idd ja
dit viel me wel tegen van um
Gelukkig is Robin er nog in gebleven
Is er eigenlijk nog nieuws over Erik, hoe dat verder is gegaan, kan die alweer poepen?
quote:Hoe denk je dat Robinson zonder Bjorn is?
Op zondag 19 oktober 2003 21:47 schreef Afwezig het volgende:
Bjorn zijn gehele gedrag roept bij mij irritatie op. Ik moet echt me best doen me er niet zodanig aan te storen dat ik de TV uit gooiHij is uitgekookt, en mentaal enorm sterk. Ik ben dus bang dat hij nog wel een aantal afleveringen blijft. Als ik 1 van de eilandbewoners was .. had ik alles in het werk gesteld om die aap er uit te gooien.
Geen ruzie, geen kippen die zomaar geslacht worden, geen gejuich, geen irritaties, etc
quote:Lekker saai dus, heerlijk
Op zondag 19 oktober 2003 21:49 schreef -Mk- het volgende:[..]
Hoe denk je dat Robinson zonder Bjorn is?
Geen ruzie, geen kippen die zomaar geslacht worden, geen gejuich, geen irritaties, etc
Maarja it's a Game!
quote:Geen haar in het doucheputje.
Op zondag 19 oktober 2003 21:49 schreef -Mk- het volgende:
quote:Ja komaan het moet geen Big Brother worden he meiske
Op zondag 19 oktober 2003 21:49 schreef BlaBlub het volgende:[..]
Lekker saai dus, heerlijk
.
quote:Die hadden het visnet echt verkeerd neergezet. Namelijk totaal onder water. Je moet het zo neerzetten dat het met vloed onder water staat zodat vissen eroverheen kunnen zwemmen, maar dat het met eb een afgesloten ruimte creeert. Dan zwemmen de vissen zich erin.
Op zondag 19 oktober 2003 21:44 schreef yavanna het volgende:[..]
Dat is idd wel heel erg verschillend....
Maar zoals met die visnetten ook, je zou toch denken dat Zuid toch ook wel wat had moeten vangen, als ze meer hun best zouden doen, misschien
Leuke aflevering, ondanks dat het spel zich niet zo ontwikkelt als ik had gehoopt.
quote:Op een nieuw eiland of niet? Waarom moeten ze anders alles op het eiland vernietigen?
Op zondag 19 oktober 2003 21:50 schreef schatje het volgende:
Welk eiland krijgen ze eigenlijk met de samensmelting??
quote:een nieuw eiland.
Op zondag 19 oktober 2003 21:50 schreef schatje het volgende:
Welk eiland krijgen ze eigenlijk met de samensmelting??
quote:*Helemaal mee eens is!
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 21:48 schreef BlaBlub het volgende:[..]
Is er eigenlijk nog nieuws over Erik, hoe dat verder is gegaan, kan die alweer poepen?
lol!
quote:Oké dan
Op zondag 19 oktober 2003 21:50 schreef Qarinx het volgende:[..]
Op een nieuw eiland of niet? Waarom moeten ze anders alles op het eiland vernietigen?
quote:Het is eigenlijk te zielig ja... winnen ze eindelijk iets, mogen ze bellen
Op zondag 19 oktober 2003 21:49 schreef SoesGSX600 het volgende:
Ik had bijna de neiging om een stuk biefstuk door de TV te gooien naar kamp ZuidIk vind ze zo zielig zonder eten
En dan die Robbin die helemaal ging flippen
Maarja it's a Game!
![]()
Ja zielig
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 21:50 schreef elcastel het volgende:[..]
Geen haar in het doucheputje.
Die baard is echt idd
quote:Mja, true. Toch .. omdat hij zo lichamelijk en psychisch sterk is, en ook nog eens tactsich geef ik hem veel kans om de laatste te halen. D'r zijn andere die ik dat liever zie doen
quote:Vroeg het me ook af, aangezien ze vorig jaar jennifer met d'r kokosprop hebben moeten opereren om het probleem op te lossen.
Op zondag 19 oktober 2003 21:48 schreef BlaBlub het volgende:Is er eigenlijk nog nieuws over Erik, hoe dat verder is gegaan, kan die alweer poepen?
quote:Nou beter dan dat ik me heel de dag aan die bozo moet irriteren en ik heb nu Geert, die ook hypocriet is dus
Op zondag 19 oktober 2003 21:50 schreef -Mk- het volgende:[..]
Ja komaan het moet geen Big Brother worden he meiske
.
quote:ik denk dat z'n koppigheid en zijn snel ontvlambare woede / frustratie hem op een gegeven moment de das om zal doen...
Op zondag 19 oktober 2003 21:52 schreef Afwezig het volgende:[..]
Mja, true. Toch .. omdat hij zo lichamelijk en psychisch sterk is, en ook nog eens tactsich geef ik hem veel kans om de laatste te halen. D'r zijn andere die ik dat liever zie doen
Gewoon dat ijzersterke en tegelijk dat anti-sociale wat hij soms heeft. Bah, liever vandaag als morgen eruit
quote:Ik denk dat hij er na de samensmelting snel uitligt, sowieso 1 dikke stem van Ilona
Op zondag 19 oktober 2003 21:52 schreef Afwezig het volgende:[..]
Mja, true. Toch .. omdat hij zo lichamelijk en psychisch sterk is, en ook nog eens tactsich geef ik hem veel kans om de laatste te halen. D'r zijn andere die ik dat liever zie doen
Gewoon dat ijzersterke en tegelijk dat anti-sociale wat hij soms heeft. Bah, liever vandaag als morgen eruit
Bjorn
quote:Ik denk dat zoiets soortgelijks ook wel bij Erik heeft plaats gevonden, of anders zware medicatie ofzo..
Op zondag 19 oktober 2003 21:53 schreef mbn het volgende:[..]
Vroeg het me ook af, aangezien ze vorig jaar jennifer met d'r kokosprop hebben moeten opereren om het probleem op te lossen.
quote:Hij begint nu pas in te zien dat ie wat meer taktisch moet spelen ipv de bosaap uithangen, dus ik geef m wel n kansje eigenlijk. Zeker nu Robbin zo aan het flippen is.
Op zondag 19 oktober 2003 21:55 schreef BlaBlub het volgende:[..]
Ik denk dat hij er na de samensmelting snel uitligt, sowieso 1 dikke stem van Ilona
Hij is op sociaal gebied te zwak en ja dan red je het niet.
Bjorn
quote:ik denk niet dat ie er meteen uitligt, lees mn reactie hier ergens boven maar, of pagina terug
Op zondag 19 oktober 2003 21:55 schreef BlaBlub het volgende:[..]
Ik denk dat hij er na de samensmelting snel uitligt, sowieso 1 dikke stem van Ilona
Hij is op sociaal gebied te zwak en ja dan red je het niet.
Bjorn
Giovanni vs Geert
Bjorn vindt een vriend
Maar Bjorn weet dat het leven niet gemakkelijk is
Voor je 't weet heb je een machete in je rug
Zo, dat was weer een inspannend dagje survivalen
quote:omg
Op zondag 19 oktober 2003 21:58 schreef Vibromass het volgende:
A day in the life of Bjorn[afbeelding]
Bjorn vindt een vriend[afbeelding]
Maar Bjorn weet dat het leven niet gemakkelijk is[afbeelding]
Voor je 't weet heb je een machete in je rug[afbeelding]
quote:Ik snap dus ook niet dat ie zich zo uitslooft voor die ondankbare varkens in dat kamp van hem, ik zou die Ilona de kip met veren en al door de strot hebben gedouwd, dat valse feeksje!
Ik denk dat hij er na de samensmelting snel uitligt, sowieso 1 dikke stem van Ilona Hij is op sociaal gebied te zwak en ja dan red je het niet.
En over die proef, je kunt lullen wat je wilt maar Björn heeft body én brains!
BJÖRN
quote:Ik denk dat Robin na een goede maaltijd (bij het feest van de samensmelting dus) er wel weer een beetje boven opkomt
Op zondag 19 oktober 2003 21:57 schreef SoesGSX600 het volgende:[..]
Hij begint nu pas in te zien dat ie wat meer taktisch moet spelen ipv de bosaap uithangen, dus ik geef m wel n kansje eigenlijk. Zeker nu Robbin zo aan het flippen is.
quote:Leuk gedaan
quote:Ja maar zoals ik al zei, hij is sociaal nog zwakker als een marmot
Op zondag 19 oktober 2003 21:58 schreef Pitbulleke het volgende:[..]
Ik snap dus ook niet dat ie zich zo uitslooft voor die ondankbare varkens in dat kamp van hem, ik zou die Ilona de kip met veren en al door de strot hebben gedouwd, dat valse feeksje!
En over die proef, je kunt lullen wat je wilt maar Björn heeft body én brains!
BJÖRN
quote:Alsdus himself.
Bjorn vindt een vriendIN
Een half hallucinerende Robbin vertelt over zijn droom met kaboutertjes en *hoppa* een shot van Geert met zijn mutsje
quote:Nu je het zegt hehehe
Op zondag 19 oktober 2003 22:02 schreef Keroppi het volgende:
Ik vind dat ze ER ook altijd erg leuk monteren, met humor.
Een half hallucinerende Robbin vertelt over zijn droom met kaboutertjes en *hoppa* een shot van Geert met zijn mutsje
En dat muziekje erbij
quote:Ghehe ja die kip
Nicely done ook!
quote:Ja goede muziek
Op zondag 19 oktober 2003 22:03 schreef SoesGSX600 het volgende:[..]
Nu je het zegt hehehe
![]()
![]()
En dat muziekje erbij
En mooie beelden van beestjes
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 22:02 schreef Keroppi het volgende:
Ik vind dat ze ER ook altijd erg leuk monteren, met humor.
quote:
quote:Hmmm wil ik op de late avond nog een hele discussie aangaan..? Eigenlijk niet maar toch moet me van 't hart: vanwaar de conclusie dat Björn sociaal zwak is? Oké er zit een cultuur- en taalkloofje tussen hem en met name den Ollanders maar het eerste wat ie zei toen ie de proef had gewonnen was "ik hoop dat het hele kamp hiervan mag profiteren" en vanaf de eerste aflevering verrast hij de dames al met attenties als een bloemetje. Oké of een dooie kip
Ja maar zoals ik al zei, hij is sociaal nog zwakker als een marmot Das jammer voor 'm, maar een echt robinson weet juist sociaal ook met mensen om te gaan
quote:Ga eens naar het Björn topic.In een geplaatst interview blikt hij zelf terug op Expeditie Robinson.
Op zondag 19 oktober 2003 22:10 schreef Pitbulleke het volgende:[..]
Hmmm wil ik op de late avond nog een hele discussie aangaan..? Eigenlijk niet maar toch moet me van 't hart: vanwaar de conclusie dat Björn sociaal zwak is? Oké er zit een cultuur- en taalkloofje tussen hem en met name den Ollanders maar het eerste wat ie zei toen ie de proef had gewonnen was "ik hoop dat het hele kamp hiervan mag profiteren" en vanaf de eerste aflevering verrast hij de dames al met attenties als een bloemetje. Oké of een dooie kip
Maar kijk ik dan eens naar pak 'm beet een Judge... of een Geert.. of een Ilona: nou lekker sociaal sterk zijn die hoor.
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 22:10 schreef Pitbulleke het volgende:[..]
Hmmm wil ik op de late avond nog een hele discussie aangaan..? Eigenlijk niet maar toch moet me van 't hart: vanwaar de conclusie dat Björn sociaal zwak is? Oké er zit een cultuur- en taalkloofje tussen hem en met name den Ollanders maar het eerste wat ie zei toen ie de proef had gewonnen was "ik hoop dat het hele kamp hiervan mag profiteren" en vanaf de eerste aflevering verrast hij de dames al met attenties als een bloemetje. Oké of een dooie kip
Maar kijk ik dan eens naar pak 'm beet een Judge... of een Geert.. of een Ilona: nou lekker sociaal sterk zijn die hoor.
quote:Op de ER-pagina of op FOK? Ik heb laatst een gelezen waarin ie opmerkt dat hij een beetje als caveman wordt gepresenteerd enzo..?
Ga eens naar het Björn topic.In een geplaatst interview blikt hij zelf terug op Expeditie Robinson.
quote:[ER2003] Björn
Op zondag 19 oktober 2003 22:15 schreef Pitbulleke het volgende:[..]
Op de ER-pagina of op FOK? Ik heb laatst een gelezen waarin ie opmerkt dat hij een beetje als caveman wordt gepresenteerd enzo..?
Goeie zelfkennis. Björn durft eerlijk naar zichzelf te kijken en ik denk dat slechts weinig van de andere robinsons dat durven. Maar.. weinig vrienden en kennissen maakt je niet persé sociaal zwak. Het kan ook betekenen dat je selectief bent en liever met minder mensen diep gaat dan elk weekend met je twintig "vrienden" heerlijk oppervlakkig sociaal zit te zijn in de kroeg.
Björn is ook veel te eerlijk, in dat interview topic kwam ik dat ook weer tegen. Dat ie die magnesiumsticks wilde verstoppen maar omdat het vrouwen bleken te zijn deed ie het niet. In plaats van dat ie zijn snuit hield, ging ie dat ook nog tegen ze zeggen. Daar begon het gedonder al en had ie moeten leren: eerlijk zijn wordt niet beloond
[Dit bericht is gewijzigd door Pitbulleke op 19-10-2003 22:39]
quote:Dat is inderdaad zijn manke, hij is altijd zo eerlijk.
Op zondag 19 oktober 2003 22:28 schreef Pitbulleke het volgende:
...
Daar begon het gedonder al en had ie moeten leren: eerlijk zijn wordt niet beloond
En Geert...die mogen ze afvoeren met die onnozele puntmuts van 'm. Wat vind ik dat een enorme kwijl zeg met z'n achterbakse kop.
Ik zat ook te hopen dat Björn die proef zou winnen. Tja, ik kan er niets aan doen, ik keek er zelf ook raar van op.
quote:Voor de onenigheden wel
Op zondag 19 oktober 2003 22:29 schreef -Mk- het volgende:
Bjorn is oke
Een paar quotes :
Björn als Giovanni en Franca komen eten en slapen : Jij geniet mee vanavond, alle twee.
Franca tegen Björn : Nu voel ik me gewoon weer heel erg goed bij je.
Björn : Als ik echt mezelf blijf lig ik er bij de eerste samensmelting (stemming) uit.
Franca over Björn : Hij blijft zichzelf. Daar moet je een beetje doorheen kijken. Voor de rest valt hij eigenlijk best wel mee.
Ook dat met die andere man (die rechter) lijkt me wat onverantwoord, het zal allemaal wel goedgekomen zijn maar niet ingrijpen terwijl het met sommigen niet goed of iig tamelijk vreemd lijkt te gaan begrijp ik niet (vorig jaar was er ook een jongen die op gegeven moment zo mager en verzwakt was).
De mensen op dat ene eiland krijgen gewoon allerlei belangrijke vitamines, mineralen en spoorelementen niet binnen (alleen rijst?), en dat al zo'n 3 weken, plus de verzengende hitte, en de fysieke inspanning die ze moeten leveren, er is gewoon niets op dat eiland waarom er dan voor kiezen en risico's nemen met mensen?
Voor het overige vind ik Geert erg onprettig.
Eric had zijn grens bereikt, eigen keuze, maar toch....wat wattig.
Björn, tsja, kracht gecombineerd met boerenslimheid, een blijvertje.
De dames doen hun ding maar vliegen vooralsnog niet hoog. Judge is 'along for the ride', Gio zet z'n hakken in het zand, Ryan kijkt de kat uit de boom, maar zit daar met enig ongemak, z'n ballen zitten in de weg.
En dan de aimabele Robin, hihihihi, wat mij betreft heeft de beste man nu al gewonnen, qua persoonlijkheid, vindingrijkheid en tactisch spel. Geef die man wat voedsel plz.................
quote:Wattig? 3 weken niet normaal schijten? Een prop in je darmen is niet echt prettig...
Op maandag 20 oktober 2003 00:55 schreef Grobbenkuiken het volgende:
Eric had zijn grens bereikt, eigen keuze, maar toch....wat wattig.
Kijken of jij na drie weken nog rechtop loopt...
quote:W'rom eigenlijk? Ik bedoel Ryan zit er ook nog in..
Op maandag 20 oktober 2003 01:41 schreef SEMTEX het volgende:
Geweldige uitzending weer, al mis ik wat clashes tussen sommige mensen, die het soms wel spannender maken.
Jammer overigens dat Robin niet is weggestemd.
quote:Is toch juist leuk, zo'n psychopaat in het programma?
Jammer overigens dat Robin niet is weggestemd.
quote:
En dan de aimabele Robin, hihihihi, wat mij betreft heeft de beste man nu al gewonnen, qua persoonlijkheid, vindingrijkheid en tactisch spel.
quote:Geert's rattengedrag tov Robin kan hem nog wel eens op gaan breken denk ik. Dankzij Robin is hij leider en heeft hij immuniteit en ipv dankbaarheid te tonen geeft hij hem de eerst volgende keer een stem.
Op maandag 20 oktober 2003 00:55 schreef Grobbenkuiken het volgende:
Geert heeft zich behoorlijk in de kaarten laten kijken. Aan de ene kant begrijpelijk, meneer speelt het spel om te winnen, aan de andere kant dom, hij jaagt deelnemers nodeloos in het harnas (tegen hem).
Alleen is Robin bij mij van de nummer 1 positie gekelderd. .
Daarintegen staat Björn wéér op 1 bij mij, die is ook niet helemaal tof in z'n bol maar oké. .
Over Geert ben ik niet te spreken, walgelijk ventje gaat over lijken. Hopelijk breekt dat hem nog eens op en wordt hij er spoedig uitgestemd. .
Grappig dat van de twee mannen Robin de enigste geweest is die daadwerkelijk op Ryan gestemd heeft.
Geert is gewoon dé Willem van Big Brother 1, een echte matenaaier. .
Franca had d'r stem teruggevonden ik denk dat we die nog na de samensmelting vaak zullen horen, samen met Jutta maakt ze kans om ver te komen. Dat zie ik die Ilona en Karin heeft die al iets gezegd? echt niet doen.
Dus:
1) Björn
2) Jutta
.................. verdere lijstje ben ik me nog over aan het nadenken. .
[Dit bericht is gewijzigd door berney op 20-10-2003 09:30]
quote:Niet mee eens. Die puzzel was haaste haaste haaste tegen je tegenstander...Degene die 'm per ongeluk als eerste in elkaar krijgt wint. Je zag ze allebei gewoon als een wildeman prutsen. Bij beiden kwam geen enkel denkwerk aan te pas.
Op maandag 20 oktober 2003 08:58 schreef Enotris het volgende:[..]
Geert's rattengedrag tov Robin kan hem nog wel eens op gaan breken denk ik. Dankzij Robin is hij leider en heeft hij immuniteit en ipv dankbaarheid te tonen geeft hij hem de eerst volgende keer een stem.
Geert lijkt niet goed om te kunnen gaan met mensen die anders reageren dan hij, in zijn (redelijk beperkte) denkvermogen, verwacht.
Dat hij die puzzel niet kon oplossen duidt ook al niet op het hebben van veel brains.
Ik vind Geert zelfs met zijn complotjes nog sympathiek overkomen. Hij zegt het gewoon eerlijk en ziet het duidelijk als een spel. Bjorn liegt. Ik heb Geert nog geen onwaarheden zien vertellen. Als mijn mede-coalitiegenoot ineens ging flippen had ik ook wellicht op hem gestemd. Psychopaat in het team is ook niet alles.
Ik denk wel dat Ryan direkt contact met Judge en Gio zoekt en Geert meteen laat vallen hehe.
oja en Robin is geweldig
quote:Inderdaad, het leek wel alsof hij een hypo had.
Op maandag 20 oktober 2003 00:41 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Het gedoe van Robin kwam op mij eng en echt over (zo'n blik in je ogen kun je niet veinzen imo), ik begrijp niet dat op zo'n moment er niet iemand bijgehaald wordt om bv even naar zijn bloedsuikerspiegel te kijken.
quote:Ik heb regelmatig een hypo maar nog nooit kaboutertjes gezien hoor
Op maandag 20 oktober 2003 10:26 schreef Coelho het volgende:[..]
Inderdaad, het leek wel alsof hij een hypo had.
quote:mee eens
Op maandag 20 oktober 2003 09:08 schreef Vamos het volgende:[..]
Niet mee eens. Die puzzel was haaste haaste haaste tegen je tegenstander...Degene die 'm per ongeluk als eerste in elkaar krijgt wint. Je zag ze allebei gewoon als een wildeman prutsen. Bij beiden kwam geen enkel denkwerk aan te pas.
Ik vind Geert zelfs met zijn complotjes nog sympathiek overkomen. Hij zegt het gewoon eerlijk en ziet het duidelijk als een spel. Bjorn liegt. Ik heb Geert nog geen onwaarheden zien vertellen. Als mijn mede-coalitiegenoot ineens ging flippen had ik ook wellicht op hem gestemd. Psychopaat in het team is ook niet alles.
en karen, dat was ook de eerste keer dat die wat zei
en ilona, moet gewoon dr stomme bek houden met dr vieze pukkel, zij heeft tenminste eten, en dan gaat ze nog zeuren over principes
en over vorige week, ik vond het vreemd dat de mannen op eva stemden, en niet op jugde, terwijl ze vanwege jugde juist de proef hadden verloren
en björn is gewoon een vieze leugenaar, die zichzelf constant tegen spreekt, als hij 'alleen' voor de camera iets zegt dan vertelt hij dat wil winnen en bladiebla, en als hij in 'de groep' iets zegt, begint ie te lullen over dat het een spel is...
quote:omdat de mannen samen sterk stonden, ze konden met z'n 3e iedereen eruit stemmen, en volgensmij vertrouwden bjorn en giovanni de vrouwen minder goed dan judge, en daarom hebben ze dat complot met hem gedaan.
Op maandag 20 oktober 2003 11:16 schreef amaranta het volgende:[..]
en over vorige week, ik vond het vreemd dat de mannen op eva stemden, en niet op jugde, terwijl ze vanwege jugde juist de proef hadden verloren
quote:Hij voegde met z'n lachbuien en hallucinaties niet echt iets toe. Als-ie nou nog ging clashen met iemand, maar nee: hij trekt zich juist terug. geen hol aan dus...
Op maandag 20 oktober 2003 01:49 schreef APK het volgende:[..]
Is toch juist leuk, zo'n psychopaat in het programma?
quote:Dat gaat wel gebeuren na de samensmelting.Dan gaan er groepjes en comploten ontstaan en vervolgens wrijving.
Geweldige uitzending weer, al mis ik wat clashes tussen sommige mensen, die het soms wel spannender maken.
quote:zeker, na de samensmelting wordt het allemaal complotten smeden en hopelijk ook wat "backstabbing" dat zou het nog mooier maken
Op maandag 20 oktober 2003 12:50 schreef schatje het volgende:[..]
Dat gaat wel gebeuren na de samensmelting.Dat gaan er groepjes en comploten ontstaan en vervolgens wrijving.
quote:Vorig jaar een Nolleke die verhaal ging halen bij Derek en Olivier die wat kwaads over haar gezegd zouden hebben.Dit had iemand van haar kamp opgevangen toen die peroon te gast was op het andere eiland.
Op maandag 20 oktober 2003 12:52 schreef TheSeeker_NL het volgende:[..]
zeker, na de samensmelting wordt het allemaal complotten smeden en hopelijk ook wat "backstabbing" dat zou het nog mooier maken
Ik weet alleen niet meer wat de reden was van die gastbezoeken .
Misschien een flashback topic ofzo .
quote:ja ik herinder me dat scenario ook nog, het was zo dat 1 iemand van het ene eiland naar het andere eiland werd gehaald voor 1 dag, kon gewonnen worden met een proef dacht ik.
Op maandag 20 oktober 2003 13:09 schreef schatje het volgende:[..]
Vorig jaar een Nolleke die verhaal ging halen bij Derek en Olivier die wat kwaads over haar gezegd zouden hebben.Dit had iemand van haar kamp opgevangen toen die peroon te gast was op het andere eiland.
Ik weet alleen niet meer wat de reden was van die gastbezoeken
.
Misschien een flashback topic ofzo
.
In elk geval, de vrouwen (en onze psycho) op kamp zuid weten van de plannen van geert en ryan, misschien leuk als dit doorlekt naar kamp noord. Mocht dit het geval zijn geef ik Geert weinig kans, misschien dat hij maar eens moet praten met ilona
het word in elk geval erg leuk nog 6 dagen wachten
quote:ja klopt, als enige echte vijand heeft hij nu nog Ilona denk ik, verder natuurlijk giovanni en geert maar die zijn te druk met elkaar bezig dat hij niet echt gevaar loopt. Tenzij hij natuurlijk iets heel doms doet waardoor het hele kamp weer pissed op hem zal worden
Op maandag 20 oktober 2003 15:08 schreef schatje het volgende:
Bjorn heeft er wel goed aangedaan door Giovani en Franca uit te nodigen voor dat etentje.Strategisch gezien een slimme zet.Hij heeft dat wel nodig na de samensmelting.
spannend
quote:Geert is gewoon een sukkel, en een matennaaier.Een beetje Robin gaan nomineren.De brutaliteit zeg
Op maandag 20 oktober 2003 16:21 schreef yootje het volgende:
Iedereen zit wel te janken dat Geert zo stom doet, maar mensen, het is een spel, complotten horen erbij, iedereen wil winnen. Dan kan je wel als een zacht ei iedereen het beste gunnen en geen complotten smeden, maar dat slaat nergens op.
En volgens mij weet ie ook nog geen eens wat survival inhoudt.
quote:Idd, ik vind dat hij 't prima doet. Complotten horene r toch n beetje bij wil je het einde ook bereiken...
Iedereen zit wel te janken dat Geert zo stom doet, maar mensen, het is een spel, complotten horen erbij, iedereen wil winnen. Dan kan je wel als een zacht ei iedereen het beste gunnen en geen complotten smeden, maar dat slaat nergens op.
quote:lijkt me een beetje lastig als survival expert zijnde van beroep
Op maandag 20 oktober 2003 16:27 schreef schatje het volgende:[..]
En volgens mij weet ie ook nog geen eens wat survival inhoudt.
quote:Daarom zeg ik het juist lieverd.
Op maandag 20 oktober 2003 16:28 schreef TheSeeker_NL het volgende:[..]
lijkt me een beetje lastig als survival expert zijnde van beroep
quote:oei erin getrapt
Op maandag 20 oktober 2003 16:29 schreef schatje het volgende:[..]
Daarom zeg ik het juist lieverd.
quote:ik vind wel dat hij niet zo goed is in de complotten. Hij zakt telkens door de mand. Daarnaast heeft hij zijn beste medestander (die psycholoog) tegen de haren ingestreken.
Op maandag 20 oktober 2003 16:27 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Idd, ik vind dat hij 't prima doet. Complotten horene r toch n beetje bij wil je het einde ook bereiken...
Hij heeft zeker een aantal survivalskills, maar hij mist er ook een paar.
quote:Ik weet niet of Robin weet dat Geert op hem gestemd heeft...
Op maandag 20 oktober 2003 16:44 schreef mbn het volgende:[..]
ik vind wel dat hij niet zo goed is in de complotten. Hij zakt telkens door de mand. Daarnaast heeft hij zijn beste medestander (die psycholoog) tegen de haren ingestreken.
Hij heeft zeker een aantal survivalskills, maar hij mist er ook een paar.
Bjorn is vervelend, maar wel een groot lachspektakel. Ryan houd zich effe lekker gedeisd,
Geert is toch wel een beetje een backstabber,
Judge moet nu echt ophoepelen, wat een nietsnut en een watje bovendien.
Giovanni is OK, maar misschien iets te aggressief bezig.
Ilona lijkt me een zeikerd, klaagt veel maar neemt zelf geen initiatief.
Jutta, Eva, Franca en Karen vallen mij totaal niet op. Op zich wel slim
quote:Logisch, die zit er al niet meer
Op maandag 20 oktober 2003 16:59 schreef Bonobo11 het volgende:
Jutta, Eva, Franca en Karen vallen mij totaal niet op. Op zich wel slim
quote:Franca had gister inderdaad eindelijk wat te melden, misschien moeten we Björn daar maar dankbaar voor zijn, die gaf haar extra gelegenheid.
Op maandag 20 oktober 2003 17:07 schreef SEMTEX het volgende:
Zo iemand vond ik Eva dus ook en eigenlijk was Franca ook zo iemand voor mij, tot deze uitzending dan.
quote:Ik zag haar gister ook voor het eerst.
Karen vind ik eigenlijk wel de meest onopvallende. Deze week zag ik haar gezicht voorbij komen en ik dacht: 'Verdomd! Wie is dat dan?'
en die bleek dus al tijden in het mannenkamp te zitten.
Ze heeft zichzelf dus echt totaal niet laten zien. Lekker makkelijk, want zo irriteer je niemand en dus zullen ze je niet wegstemmen.
Zo iemand vond ik Eva dus ook en eigenlijk was Franca ook zo iemand voor mij, tot deze uitzending dan.
http://globetrotter.crosswinds.net/index.htm?S&game/sExpRob.htm
Robinson ekspedisjonen 2003 Finland:
Marit drikker kokosmelk:
[Dit bericht is gewijzigd door -Mk- op 20-10-2003 17:34]
quote:En?
Op maandag 20 oktober 2003 17:19 schreef -Mk- het volgende:
Marit drikker kokosmelk:
Mis ik iets
quote:Waar dan?
Op maandag 20 oktober 2003 18:19 schreef TheSeeker_NL het volgende:
ja, tieten
quote:Ja, ik zag haar rennen geloof ik.
Karen vind ik eigenlijk wel de meest onopvallende. Deze week zag ik haar gezicht voorbij komen en ik dacht: 'Verdomd! Wie is dat dan?'
en die bleek dus al tijden in het mannenkamp te zitten.
quote:Jaaaaaa
Op zondag 19 oktober 2003 21:38 schreef -Mk- het volgende:
Dit berichtje op m'n forum:
[..]Oja ik ben niet de maker
ER werd op V8 herhaald. De eerste uitzendig van ER 2003 werd dus daar herhaald. Maar toen veranderde V8 in Veronica, die andere programma's programmeerden. Vandaar. Het komt wel vaker voor dat programma's op een ander net dan het oorspronkelijke worden herhaald.
quote:inderdaad, en dat maakt het spel zo leuk....
Iedereen zit wel te janken dat Geert zo stom doet, maar mensen, het is een spel, complotten horen erbij, iedereen wil winnen.
Als ik op het eiland zou zitten, zou ik precies hetzelfde doen....
quote:En nu? Geen herhalingen meer? Heb het namelijk ook gemist zondag.
Op maandag 20 oktober 2003 19:09 schreef Arinna het volgende:
Ik wilde nog antwoord geven op een vraag die mij gesteld werd in het inmiddels gesloten uitzendtijden topic:ER werd op V8 herhaald. De eerste uitzendig van ER 2003 werd dus daar herhaald. Maar toen veranderde V8 in Veronica, die andere programma's programmeerden. Vandaar. Het komt wel vaker voor dat programma's op een ander net dan het oorspronkelijke worden herhaald.
quote:Het gaat er niet om dat hij complotten smeedt. Hij gaat z'n gang maar, want iedereen heeft zijn of haar tactieken. Maar ik vind het gewoon een vervelend betweterig mannetje en een kwijlebabbel.
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 13:02 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]Leuk dat haar
.
quote:Vind jij het geen lekker ding??
Op dinsdag 21 oktober 2003 13:29 schreef pro_jeex het volgende:[..]
quote:Ja en wat grappig: zo zie je ineens hoe kaal hij al begint te worden
Op dinsdag 21 oktober 2003 13:02 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]Leuk dat haar
.
quote:En hij kan er geen haren bij anabloleren trainen.
Op dinsdag 21 oktober 2003 16:54 schreef SEMTEX het volgende:
Ja en wat grappig: zo zie je ineens hoe kaal hij al begint te worden
quote:Hier ?
Op dinsdag 21 oktober 2003 21:13 schreef TheSeeker_NL het volgende:
Hier verder
quote:Maak eerst deze ff vol.
Op dinsdag 21 oktober 2003 21:13 schreef TheSeeker_NL het volgende:
Expeditie Robinson deel 21 (De Samensmelting)Hier verder
quote:Welnee, deze is zo volgeluld, nog even wachten.
Op dinsdag 21 oktober 2003 21:14 schreef TheSeeker_NL het volgende:
ajoh static, deze is toch (bijna) vol, en in dat topic kunnen we iig over de samensmelting praten, vind dat je beetje flauw doet
quote:Of je maakt t.z.t. een verse.
Op dinsdag 21 oktober 2003 21:16 schreef TheSeeker_NL het volgende:
ja gaat ie dan weer open?
quote:Wat er dan gaat gebeuren is dat de twee topics parallel gaan lopen. Chaos en paniek alom dan.
Op dinsdag 21 oktober 2003 21:14 schreef TheSeeker_NL het volgende:
ajoh static, deze is toch (bijna) vol, en in dat topic kunnen we iig over de samensmelting praten, vind dat je beetje flauw doet
Buiten dat deze is zo vol, als dat zo is wil ik met alle plezier die van jouw weer opengooien.
quote:Sure.
Op dinsdag 21 oktober 2003 21:16 schreef TheSeeker_NL het volgende:
ja gaat ie dan weer open?
quote:heb je wellicht gelijk ik, ik ben ongeduldig, maar mijn bedoeling was eigelijk dat je deze opslot zou gooien en die andere open zou laten
Op dinsdag 21 oktober 2003 21:18 schreef static het volgende:[..]
Wat er dan gaat gebeuren is dat de twee topics parallel gaan lopen. Chaos en paniek alom dan.
Buiten dat deze is zo vol, als dat zo is wil ik met alle plezier die van jouw weer opengooien.
maar ok laten we weer ontopic verdergaan, zonde om zo'n topic op deze manier vol te lullen
quote:goed plan, zal ik eventjes doen, zodra ie dan open gaat zal ik de mensen die nog bij de samensmelting zitten met plaatje en naam erbij doen
Op dinsdag 21 oktober 2003 21:19 schreef elcastel het volgende:
Geeft je natuurlijk wel even de tijd om een mooier topic aan te maken, met plaatjes van de resterende bewoners enzo.
quote:Top.
Op dinsdag 21 oktober 2003 21:22 schreef TheSeeker_NL het volgende:
goed plan, zal ik eventjes doen, zodra ie dan open gaat zal ik de mensen die nog bij de samensmelting zitten met plaatje en naam erbij doen
*bump*
zal Robin volgende aflevering wat normaler worden, of is zijn geest nu zodanig beschadigt dat zelfs een goede maaltijd hem niet meer kan redden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |