Stuur even een goede Muze op die schrijvers af, want één van mijn favoriete series is op deze manier het kijken straks niet meer waard...
quote:Dat zou een spoiler zijn
Op vrijdag 19 december 2003 21:28 schreef BatMat het volgende:
Kijk, een Whitelighter met een verborgen agenda, dat is de inspiratie die ik miste.
Ben benieuwd hoe dat afloopt.
Weet iemand of we Leo nu vaarwel moeten zeggen als vast lid van de cast?
quote:Niet zo vaag hoor, maar dat blijkt later
Op vrijdag 19 december 2003 21:31 schreef bondgirl het volgende:
Is Leo nou dood
En Chris is slecht? (nouja dat dacht ik al toen ie die vage dingen 'je zult me wel leren vertrouwen' ging uitkramen tegen Wyatt).
Vaaaaage aflevering!
quote:spoiler:
Op vrijdag 19 december 2003 21:31 schreef mazaru het volgende:[..]
Dat zou een spoiler zijn
quote:spoiler:
Op vrijdag 19 december 2003 21:44 schreef BatMat het volgende:[..]
spoiler:
dan gerbuik je toch gewoon een spoilertag. Ik hoef niet te weten wat er met hem gebeurd, alleen maar of hij nog vast castlid blijft of niet
Allemaal vragen, dus volgende week niet vergeten te kijken
.
Ik vond het jammer dat die titans zo makkelijk verslagen werden. Allen Piper en Paige waren nodig, waarom was Phoebe dan een godin, had weinig toegevoegde waarde vond ik.
En dan wat anders, dat me vorige week ook al opviel... Die vrouw van Darryl schijnt ook te weten dat de dames heksen zijn, dat kan toch nooit de bedoeling zijn en ze reageren er allemaal redelijk laconiek op. Dat zijn we niet van ze gewend.. kortom ik vind dit raar.
quote:Zooo, dat moet je zeker doen! Heb inmiddels de afleveringen van het nieuwe seizoen gezien die in Amerika op TV zijn geweest en vooral de laatste is ECHT helemaal te gek!
Op vrijdag 19 december 2003 22:03 schreef mamamiep het volgende:
Oke, die spoilers ga ik dus niet lezen.
Maar ik vond het wel een goede aflevering. Veel open vragen: was dit Chris zijn plan (dacht ik wel toen hij het tegen Wyatt zei iig), maar dat zou betekenen dat hij niet Wyatt is. Is Leo nu echt dood? Wat gaat er gebeuren met Piper?Allemaal vragen, dus volgende week niet vergeten te kijken
.
heeft iemand het opgenomen toevallig??
quote:Nee hoor, er zit nog een aflevering achter, zoals err.. paar posts hierboven al is vermeld
Op zaterdag 20 december 2003 18:27 schreef michael1986 het volgende:
Dat klopt juist niet. Als je vorige week ook hebt gekeken weet je dat die bij deze week hoorde. Dus deze week en vorige week was de "2 hour season finale". En nu zal de stop komen.
De aflevering heet Charmed en wordt volgende week gewoon uitgezonden, dat is ook de season finale.
Die Chris is trouwens niet verkeerd...
Maar hij moet wel van Leo afblijven!
[Dit bericht is gewijzigd door michael1986 op 21-12-2003 12:41]
Ik las net op de website van Net 5 (zie link) de eerste aflevering van het nieuwe seizoen wordt! Namelijk 'Valhalley of the Dolls' deel 1.
Voor degenen die nooit de gids of iets dergelijks lezen, omdat ze niet willen weten wat in de volgende aflevering gaat gebeuren een spoilertje...
spoiler:
quote:Klinkt interessant
Op vrijdag 26 december 2003 01:47 schreef Mental_Phoenix het volgende:
http://www.sbsnet.nl/sbsnet/0,1001,2130_930-57205,00.htmlIk las net op de website van Net 5 (zie link) de eerste aflevering van het nieuwe seizoen wordt! Namelijk 'Valhalley of the Dolls' deel 1.
Voor degenen die nooit de gids of iets dergelijks lezen, omdat ze niet willen weten wat in de volgende aflevering gaat gebeuren een spoilertje...
spoiler:
Phoebe krijgt morgen een nieuwe kracht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |