quote:Ze gingen toch terug in de tijd, en toen konden ze Cole toch vanquishen?
Op zondag 19 oktober 2003 20:55 schreef SlimShady het volgende:
Wat is er eigenlijk met Cole gebeurd. Ik kan me het niet meer herinneren.
Ik weet alleen nog dat ie in de kelder was met 'Phoebe'.
quote:Beter. Piper met een zo'n dikke pens vond ik niks
Op vrijdag 24 oktober 2003 22:06 schreef SlimShady het volgende:
Die 'Piper' is echt knap, alleen jammer van die gele tanden.
Dat viel mij op, maar misschien komt dat door mijn tv
Anyways, grappig vond ik dat de mensen die 'Leo' nodig hadden hem opbelden
Die vind ik echt goed.
Alleen had ik niet verwacht dat die baby nu al geboren werd
En dat opbellen was inderdaad erg lachen.
Dat kind was trouwens wel groot voor een pasgeborene ze hadden beter een kleinere kunnen nemen.
En weten jullie of er dvd's van Charmed te koop zijn?
quote:Volgens mij niet.
Op zaterdag 25 oktober 2003 12:21 schreef Ingrid19 het volgende:
En weten jullie of er dvd's van Charmed te koop zijn?
Erg verassend ook, die nieuwe vrouw van hun vader, dat ze slecht was, had ik niet verwacht.....
quote:Ik in het begin niet maar later kreeg ik zo'n idee dat ze bij the bad guys hoorde...
Op zaterdag 25 oktober 2003 17:54 schreef Koningin het volgende:
Super aflevering gisteravond!!![]()
Erg verassend ook, die nieuwe vrouw van hun vader, dat ze slecht was, had ik niet verwacht.....
"t is alleen vervelend wanneerhet een vervolgaflevering is dus ik zit altijd te hopen dat ze gewoon één aflevering duren.
quote:Hij blijft nog wel een tijdje, tot aan aflevering 5 van seizoen 6 sowieso
Op maandag 3 november 2003 12:14 schreef heksehiel het volgende:
Ohohohohh...... wat is die nieuwe baas van Phoebe lekker!!!! Ik werd op slag verliefd!! Ik hoop toch zo dat dat een blijvertje is he??? Damn kan niet wachten tot aankomende vrijdag!!
quote:Die was inderdaad erg lekker
Op maandag 3 november 2003 12:14 schreef heksehiel het volgende:
Ohohohohh...... wat is die nieuwe baas van Phoebe lekker!!!! Ik werd op slag verliefd!! Ik hoop toch zo dat dat een blijvertje is he??? Damn kan niet wachten tot aankomende vrijdag!!
Welke aflevering was het afgelopen vrijdag?
Heb hem namelijk gemist
quote:De aflevering heette als ik het me goed herinner: Lucky Charmed
Op zondag 9 november 2003 23:22 schreef Pikakonijn het volgende:
Vraagje:Welke aflevering was het afgelopen vrijdag?
Heb hem namelijk gemist
quote:Als je even op www.tvtome.com kijkt en zoekt op charmed, dan krijg je de episode list wel...
Op zondag 9 november 2003 23:22 schreef Pikakonijn het volgende:
Vraagje:Welke aflevering was het afgelopen vrijdag?
Heb hem namelijk gemist
Waar ging hij over? Zou ik hem via kazaa kunnen vinden?
quote:Dit geldt nog steeds
Op maandag 10 november 2003 12:50 schreef Larry101 het volgende:[..]
Als je even op www.tvtome.com kijkt en zoekt op charmed, dan krijg je de episode list wel...
Ik weet inmiddels wel waar het verhaal over gaat maar ik wil hem toch nog graag bekijken.
quote:Via de gebruikelijke programma's is het zeker wel te vinden. Als je eenmaal de titel en het nummer van de aflevering weet, is het een fluitje van een cent de aflevering te vinden.
Op zaterdag 22 november 2003 09:11 schreef ALICENOR het volgende:
Ik heb de aflevering van de 21 gemist kan je die nog ergens terugZIEN want op tvtome kan je hem toch niet bekijken?Ik weet inmiddels wel waar het verhaal over gaat maar ik wil hem toch nog graag bekijken.
quote:How Soon Is Now? van Love Spit Love.
Op zaterdag 22 november 2003 11:20 schreef Martijn_77 het volgende:
Weet iemand hoe het nummer heet wat je hoort aan het begin van Charmed?
quote:Nee
Op zondag 30 november 2003 15:12 schreef Larry101 het volgende:
Ben ik de enige die vrijdag gekeken heeft?
Ik vond sommige dingen wel een beetje stom, zoals dat hints spelen. Hallo, pak gewoon pen en papier en schrijf het op! Maar dat is natuurlijk minder 'grappig'
quote:Nee hoor
Op zondag 30 november 2003 15:12 schreef Larry101 het volgende:
Ben ik de enige die vrijdag gekeken heeft?
quote:Tsja, het oog wil ook wat he
Op zondag 30 november 2003 15:16 schreef bondgirl het volgende:Ik vond sommige dingen wel een beetje stom, zoals dat hints spelen. Hallo, pak gewoon pen en papier en schrijf het op! Maar dat is natuurlijk minder 'grappig'
Vond hem gisteren hartstikke leuk .
quote:Kan zijn dat ik wat vergeet, maar dat mag de rest aanvullen:
Op zaterdag 13 december 2003 18:34 schreef Koningin het volgende:
SHIT! Alweer gemist![]()
![]()
Wat is er gebeurd??
spoiler:
Ik hoop dat ik niets gemist heb, want het is wel erg lang geworden . Ach, zo weet je tenminste goed wat er gebeurd is. Mocht er iemand nog wijzigingen of aanvullingen hebben op mijn samenvatting, dan kan dat hieronder
.
quote:
Op zaterdag 13 december 2003 20:52 schreef mamamiep het volgende:[..]
Kan zijn dat ik wat vergeet, maar dat mag de rest aanvullen:
Spoiler
Ik hoop dat ik niets gemist heb, want het is wel erg lang geworden
. Ach, zo weet je tenminste goed wat er gebeurd is. Mocht er iemand nog wijzigingen of aanvullingen hebben op mijn samenvatting, dan kan dat hieronder
.
Even een hypothese, zou die jongen die uit de toekomst komt en Chris heet, niet stiekum Wyatt kunnen zijn? Lijkt me wel voor de hand liggen en grappig!!
quote:Dat leek me ook, dan zal hij zijn naam gewoon veranderd hebben. Want het was 20 jaar verder en hij zag er ook uit als 20.
Op vrijdag 19 december 2003 10:41 schreef Larry101 het volgende:
Vanavond maar eens fijn weer verder kijken...Even een hypothese, zou die jongen die uit de toekomst komt en Chris heet, niet stiekum Wyatt kunnen zijn? Lijkt me wel voor de hand liggen en grappig!!
quote:Hij kan toch ook gewoon een andere naam hebben gegeven... Gewoon om niet te laten blijken wie hij is..?
Op vrijdag 19 december 2003 11:03 schreef mamamiep het volgende:[..]
Dat leek me ook, dan zal hij zijn naam gewoon veranderd hebben. Want het was 20 jaar verder en hij zag er ook uit als 20.
quote:Dat bedoel ik
Op vrijdag 19 december 2003 11:19 schreef Larry101 het volgende:[..]
Hij kan toch ook gewoon een andere naam hebben gegeven... Gewoon om niet te laten blijken wie hij is..?
quote:we zullen het vanavond wel zien hè...
Op vrijdag 19 december 2003 11:25 schreef mamamiep het volgende:[..]
Dat bedoel ik
.
Hij zal zijn naam voor hun veranderd hebben om gewoon niet te laten zien wie hij is.
Stuur even een goede Muze op die schrijvers af, want één van mijn favoriete series is op deze manier het kijken straks niet meer waard...
quote:Dat zou een spoiler zijn
Op vrijdag 19 december 2003 21:28 schreef BatMat het volgende:
Kijk, een Whitelighter met een verborgen agenda, dat is de inspiratie die ik miste.
Ben benieuwd hoe dat afloopt.
Weet iemand of we Leo nu vaarwel moeten zeggen als vast lid van de cast?
quote:Niet zo vaag hoor, maar dat blijkt later
Op vrijdag 19 december 2003 21:31 schreef bondgirl het volgende:
Is Leo nou dood
En Chris is slecht? (nouja dat dacht ik al toen ie die vage dingen 'je zult me wel leren vertrouwen' ging uitkramen tegen Wyatt).
Vaaaaage aflevering!
quote:spoiler:
Op vrijdag 19 december 2003 21:31 schreef mazaru het volgende:[..]
Dat zou een spoiler zijn
quote:spoiler:
Op vrijdag 19 december 2003 21:44 schreef BatMat het volgende:[..]
spoiler:
dan gerbuik je toch gewoon een spoilertag. Ik hoef niet te weten wat er met hem gebeurd, alleen maar of hij nog vast castlid blijft of niet
Allemaal vragen, dus volgende week niet vergeten te kijken .
Ik vond het jammer dat die titans zo makkelijk verslagen werden. Allen Piper en Paige waren nodig, waarom was Phoebe dan een godin, had weinig toegevoegde waarde vond ik.
En dan wat anders, dat me vorige week ook al opviel... Die vrouw van Darryl schijnt ook te weten dat de dames heksen zijn, dat kan toch nooit de bedoeling zijn en ze reageren er allemaal redelijk laconiek op. Dat zijn we niet van ze gewend.. kortom ik vind dit raar.
quote:Zooo, dat moet je zeker doen! Heb inmiddels de afleveringen van het nieuwe seizoen gezien die in Amerika op TV zijn geweest en vooral de laatste is ECHT helemaal te gek!
Op vrijdag 19 december 2003 22:03 schreef mamamiep het volgende:
Oke, die spoilers ga ik dus niet lezen.
Maar ik vond het wel een goede aflevering. Veel open vragen: was dit Chris zijn plan (dacht ik wel toen hij het tegen Wyatt zei iig), maar dat zou betekenen dat hij niet Wyatt is. Is Leo nu echt dood? Wat gaat er gebeuren met Piper?Allemaal vragen, dus volgende week niet vergeten te kijken
.
heeft iemand het opgenomen toevallig??
quote:Nee hoor, er zit nog een aflevering achter, zoals err.. paar posts hierboven al is vermeld
Op zaterdag 20 december 2003 18:27 schreef michael1986 het volgende:
Dat klopt juist niet. Als je vorige week ook hebt gekeken weet je dat die bij deze week hoorde. Dus deze week en vorige week was de "2 hour season finale". En nu zal de stop komen.
De aflevering heet Charmed en wordt volgende week gewoon uitgezonden, dat is ook de season finale.
Die Chris is trouwens niet verkeerd... Maar hij moet wel van Leo afblijven!
[Dit bericht is gewijzigd door michael1986 op 21-12-2003 12:41]
Ik las net op de website van Net 5 (zie link) de eerste aflevering van het nieuwe seizoen wordt! Namelijk 'Valhalley of the Dolls' deel 1.
Voor degenen die nooit de gids of iets dergelijks lezen, omdat ze niet willen weten wat in de volgende aflevering gaat gebeuren een spoilertje...
spoiler:
quote:Klinkt interessant
Op vrijdag 26 december 2003 01:47 schreef Mental_Phoenix het volgende:
http://www.sbsnet.nl/sbsnet/0,1001,2130_930-57205,00.htmlIk las net op de website van Net 5 (zie link) de eerste aflevering van het nieuwe seizoen wordt! Namelijk 'Valhalley of the Dolls' deel 1.
Voor degenen die nooit de gids of iets dergelijks lezen, omdat ze niet willen weten wat in de volgende aflevering gaat gebeuren een spoilertje...
spoiler:
Phoebe krijgt morgen een nieuwe kracht
quote:Nee, ze slaan geen aflevering over... volgens www.tvtome.com althans
Op vrijdag 26 december 2003 11:34 schreef Kuukske het volgende:
Ze slaan een aflevering over danvaag gedoe bij Net 5
Na de aflevering van vorige week "Oh My Goddess (2)", komt "Valhalley of the Dolls (1)".
Dit is de eerste aflevering van seizoen 6.
quote:Dit lijkt er wel op gezien de aflevering van vanavond. Je kunt gewoon duidelijk merken dat er wat mist.
Op vrijdag 26 december 2003 11:34 schreef Kuukske het volgende:
Ze slaan een aflevering over danvaag gedoe bij Net 5
quote:Neehoor, klopte gewoon.
Op vrijdag 26 december 2003 21:53 schreef skaschep het volgende:[..]
Dit lijkt er wel op gezien de aflevering van vanavond. Je kunt gewoon duidelijk merken dat er wat mist.
quote:Dit is het nieuwe seizoen.
Op vrijdag 26 december 2003 22:12 schreef mamamiep het volgende:
Wanneer wordt het nieuwe seizoen uitgezonden? Ik wil het verder zien
.
quote:wat afschuwlijk he, zat me er hele aflevering aan te ergeren
Op vrijdag 26 december 2003 22:00 schreef dewd het volgende:
Dat korte haarwaarom doe jejezelf zoiets aan...
quote:Klopt, dit was de 1e aflevering van het nieuwe seizoen, maar volgende week komt het niet meer. Dan komt er een film op vrijdag
Op vrijdag 26 december 2003 22:13 schreef FierceDeityLink het volgende:[..]
Dit is het nieuwe seizoen.
Vond de aflevering wel leuk! Ben nog steeds erg benieuwd wat het verhaal van Chris is.. .(maar dat zal wel de bedoeling zijn...)
quote:Die week daarop komt het ook niet. Volgens de Veronica-gids...
Op vrijdag 26 december 2003 22:18 schreef mamamiep het volgende:[..]
Klopt, dit was de 1e aflevering van het nieuwe seizoen, maar volgende week komt het niet meer. Dan komt er een film op vrijdag
.
quote:Ja, ik had iets gehoord van februari/maart. Het nieuwe seizoen moet eerst in de VS gedraaid worden
Op vrijdag 2 januari 2004 20:00 schreef mliez het volgende:
Komt Charmed nou nog terug of hoe zit dat
quote:Daar kom ik dus nu net pas achter.
Op vrijdag 26 december 2003 22:18 schreef mamamiep het volgende:[..]
Klopt, dit was de 1e aflevering van het nieuwe seizoen, maar volgende week komt het niet meer. Dan komt er een film op vrijdag
.
Wat zijn dat voor kaffers daar bij Net5?
WAAROM zenden ze niet 1 seizoen in 1 TV-seizoen uit?
WAAROM stoppen ze te pas en te onpas?
Gelukkig had ik vandaag net een leuke DVD gekocht, maar da's een ander topic
En nu? Ik nog eenkeer kijken in de gids. En nog een keer. En in de gids van volgende week want de SBS-bastards zetten het vast zonder vooraankondiging op V8/VOO/SBS6/whatever ipv Net-5.
Hufters. Ik ga nou zeker deel 2 van Valhalley of the Dolls downloaden, en misschien alles uit dat seizoen wel .
quote:
Vriendelijk bedankt voor je mail. Wij hebben de eerste aflevering (een
two-parter) van seizoen 6 uitgezonden. De programma-directie heeft
besloten om pas in het najaar verder te gaan met seizoen 6.Helaas moeten we nog even wachten.
Met vriendelijke groet,
Marloes Smit
Communicatieafdeling SBS Broadcasting B.V.
[Dit bericht is gewijzigd door janimie op 06-01-2004 21:27]
Bovendien stom dat ze wel de eerste aflevering van het seizoen uitzenden, hadden ze daar ook eigenlijk mee moeten wachten.
Doe het dan goed...
Nog iemand zin om de studio te bestormen en de boel over te nemen daar?
quote:Of je leert met Mirc of Bittorrent omgaan, en je haalt ze van onze Amerikaanse vrienden binnen.
Op woensdag 7 januari 2004 20:35 schreef Wombcat het volgende:
Zoals ik in een ander topic al zei: wat een stelletje achterlijke konijnen daar.Nog iemand zin om de studio te bestormen en de boel over te nemen daar?
Ik gebruik zowel KazaaLight als iMeshLight en ben sinds enige tijd alle afleveringen van Charmed aan het binnenhalen. Werkt perfect Alle afleveringen zijn te vinden soms duurt 't even maar boeie. Oh ja check hier voor een volledige Episode List je vind hier ook de datums van uitzending in the US of A
quote:Hmmm... Dat betekent tenminste wél dat ze één seizoen ook daadwerkelijk in één TV-seizoen stoppen.
Op dinsdag 6 januari 2004 21:21 schreef janimie het volgende:
Iemand heeft een mail naar Net 5 gestuurd en dit was het antwoord
[..]
![]()
pas in het naaajaaaar van dit jaar dus
Ik kijk op dit moment regelmatig Charmed en voor de vakantie waren de drie zusjes (Prue, Phoebe en die ander) nog vrolijk bij elkaar. Kijk ik 2 weken later weer (Charmed komt op elke doordeweekse dag), is Prue kwijt en hebben we Page (die ik overigens ongelooflijk suffig vind, maar goed). Kan iemand mij vertellen wat er met Prue is gebeurd (ja, ze is dood, maar verder?) en waar Page vandaan komt? Dat was toch iets van een vierde net ontdekt zusje ofzo?
(ja, ik weet het, ik loop achter)
quote:Het is Paige btw en Prue is dood... Paige is de nieuwe (half) zus die de charmed ones weer compleet maakt...
Op zondag 11 januari 2004 18:47 schreef ChrisJX het volgende:
Wie wil me bijpraten?Ik kijk op dit moment regelmatig Charmed en voor de vakantie waren de drie zusjes (Prue, Phoebe en die ander) nog vrolijk bij elkaar. Kijk ik 2 weken later weer (Charmed komt op elke doordeweekse dag), is Prue kwijt en hebben we Page (die ik overigens ongelooflijk suffig vind, maar goed). Kan iemand mij vertellen wat er met Prue is gebeurd (ja, ze is dood, maar verder?) en waar Page vandaan komt? Dat was toch iets van een vierde net ontdekt zusje ofzo?
(ja, ik weet het, ik loop achter)
Maar idd effe www.tvtome.com lezen, daar staat een goede episode guide.
Prue deed iets waardoor ze dood ging en Leo of een andere Wachter kon haar niet redden?
quote:Check hier voor een heel uitgebreid verhaal.
Op zondag 11 januari 2004 22:51 schreef ChrisJX het volgende:
Ik heb em gelezen, maar het is wel erg kort hoor.Prue deed iets waardoor ze dood ging en Leo of een andere Wachter kon haar niet redden?
Sowieso een goeie: http://tvcentral.thewebsitez.com/charmed.htm
Valhalley of the Dolls part 1&2 dusquote:Op dinsdag 24 februari 2004 07:35 schreef Filala het volgende:
Vanaf volgende week vrijdag (5 maart) weer nieuwe afleveringen van Charmed op Net 5!!!!![]()
Ze beginnen gelijk met een dubbele aflevering!
Maar ze hadden juist geschreven op hun site dat ze pas weer in het najaar verder gingen. Waar haal je deze informatie vandaan?quote:Op dinsdag 24 februari 2004 07:35 schreef Filala het volgende:
Vanaf volgende week vrijdag (5 maart) weer nieuwe afleveringen van Charmed op Net 5!!!!![]()
Zie: http://www.sbsnet.nl/sbsnet/0,1001,2090,00.htmlquote:Op dinsdag 24 februari 2004 08:46 schreef bibi het volgende:
[..]
Maar ze hadden juist geschreven op hun site dat ze pas weer in het najaar verder gingen. Waar haal je deze informatie vandaan?
Ik zou er wel heel erg blij mee zijn
quote:Op dinsdag 24 februari 2004 08:22 schreef MaXiMizE het volgende:
[..]
Valhalley of the Dolls part 1&2 dus
hahahaahahahahahaaaaaaaaaaaaaaa hoe bedoel je, valse hoopquote:Op donderdag 26 februari 2004 09:22 schreef WheeleE het volgende:
* WheeleE noteert in agenda: 5 Maart, dubbele aflevering van Charmed.*
Valt nog best mee, zo'n winterstop. Ze leren het wel daar bij Net5.
Als ze nu maar niet zo gaan klooien als met Buffy the Vampireslayer en angel.
Yes!quote:Op dinsdag 24 februari 2004 07:35 schreef Filala het volgende:
Het was al een seizoen op vrijdag te zien, ik vond het toen al de perfecte weekendinluiding!quote:Op donderdag 26 februari 2004 16:19 schreef Koningin het volgende:
[..]
Yes!Eindelijk weer Charmed op de TV. Vrijdagavond is wel een beetje vreemd, maar daar wennen we wel aan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, het einde. Heel ontroerend.
There are so many things I want to say to you but time's caught me up and now I'll never say them - except that I've loved you from the moment I saw you and every moment since.
Het einde van de 2e aflevering was heel mooi en aangrijpend, dus ja.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 06:54 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik vond beide afleveringen nogal... cheap eigenlijk. En heb daarom het einde van 2 gemist. Is dat echt heel erg?
Je moet de gedachte erachter bekijken. Dat het zich toevallig op dat eiland afspeelde, daar kan ik ook niet aan doen, maar het ging om Piper. En het einde was heel ontroerend jaquote:Op zaterdag 6 maart 2004 06:54 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik vond beide afleveringen nogal... cheap eigenlijk. En heb daarom het einde van 2 gemist. Is dat echt heel erg?
De hele serie is nogal... cheap. Maar wel super vermakelijk en gewoon fun!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 06:54 schreef BlaatschaaP het volgende:
Elke vrijdag om 20:30 op Net 5quote:Op zondag 7 maart 2004 21:04 schreef Wombcat het volgende:
Is 't weer? Wanneer?
Toch 'ns beter de gids in de gaten houden...
Hij is geen homo voor zover ik weet, ik weet wel dat ie nog een tijdje verkering heeft gehad met Alyssa Milano.... (zijn mede-speelster dus) En dat doet ie toch niet verkeerd..quote:Op vrijdag 5 maart 2004 21:14 schreef duuuuus het volgende:
Fuck tis een herhaling van een paar weken geleden...hoop dat de 2e wel een nieuwe is. Denk het wel..
Weet iemand of die nieuwe lichtgids homo is in real life??
hope so...
Ik vind dattie een beetje van die trekjes heeft. Jullie ook??
Afgelopen vrijdag waren de eerste 2 afleveringen omdat het een dubbelaflevering was. Alleen hebben ze de eerste van die 2 ook vorig jaar aan het eind van seizoen 5 laten zienquote:Op donderdag 11 maart 2004 00:08 schreef Dizer het volgende:
Uuh wat heb ik gemist van seizoen 6?
Ik heb gehoord van iemand dat vorige week al begonnen was...Klopt dat?
Ik heb alles gezien tot en met de laatste aflevering van seizoen 5. Oh My Goddess 1 + 2
Of is a.s. vrijdag [12 mrt] de eerste aflevering van seizoen 6?
Nou, Piper is weer zichzelf enzo. Ze wil dat Leo voorlopig haar alleen laat zodat ze alles kan verwerken wat er is gebeurd. Daar komt 't zo'n beetje op neerquote:Op donderdag 11 maart 2004 12:28 schreef Hilary het volgende:
kan iemand mij vertellen wat er aan het einde van Valkyrie Vixens pt.2 (Valhally of the Dolls voor degene die die afleveringsnamen aanhouden) is gebeurd het einde stond nl. niet op de video
21 things van A. Morrisettequote:Op donderdag 4 maart 2004 19:19 schreef BlaatschaaP het volgende:
Weet iemand hoe het muziekje heet onder de reclame?.
Maar ooit zal hij weer voor goed weggaan. Hij mag op aarde blijven om uit te zoeken wat er aan de hand is. En Piper wil niet nu al weer hoop krijgen dat ie misschien kan blijven, terwijl dat niet het geval is. Dan doet het afscheid natuurlijk alleen maar meer pijn. Ze wil zich gewoon voorbereiden op een leven zonder Leo.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:49 schreef SlimShady het volgende:
Nee, wat ik weet is:
Piper wil een leven. Ze weet nu dat Leo niet 24/7 voor haar klaar kan staan.
Dus heeft ze hem liever weg dan dat ie af en toe langskomt.
Maar ik snap niet waarom dat zo'n probleem is.
Zij houdt van hem. Dan is het toch fijn dat ze hem af en toe ziet :S
Graag dit even toelichten en/of verbeteren.
Dat erna verwijderen vind ik dan weer zondequote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:22 schreef Dizer het volgende:
Ach jah.. heb altijd iets van KaZ..
Doe dat alleen als ik een aflevering heb gemist en vergeten ben op te nemen, en na het d*en en kijken verwijder ik het gelijk...![]()
Kijk voor zo'n situatie hebben ze nu een timer uitgevonden waarmee je je video zodanig kan programmeren dat ie iedere week op hetzelfde tijdstip op dezelfde dag opneemt! hoef je hem welgeteld 1 hele keer te programmeren! wooohooooooooooo! vette shit!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:17 schreef Dizer het volgende:
Ik heb het gemist
Video vergeten klaar te zetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat is inderdaad erg jammer. Ik vind op dit moment Buffy leuker, maar daar gaat dit topic niet overquote:Op zaterdag 10 april 2004 17:18 schreef Koningin het volgende:
Was inderdaad wel een goede aflevering gister, alleen het einde was wat snel vond ik. Hoe is Leo uiteindelijk terug gekomen en dat met dat varken was ook snel opgelost.
De laatste tijd vind ik de afleveringen niet meer zo spectaculair: alles wordt zo snel afgehandeld, weinig actie.
Zo had ik het nog niet bekeken, zou best eens kunnen......quote:Op woensdag 14 april 2004 22:48 schreef SlimShady het volgende:
Ja. Weet je wat ik al van het begin dacht: Dat dat Wyatt was/is. Teruggekomen om zijn eigen hachie te redden.
Zou ongelooflijk egoïstisch zijn.
Ik zou niet kunnen bedenken wie hij wel zou kunnen zijn.
het spijt me.. maar ik find Chris helemaal niet goed passen in de serie.. vind hem beetje geluipertje... tis lang niet Leo..quote:Op zondag 18 april 2004 23:31 schreef Dicky_Curtisss het volgende:
Chris is echt een leuk personage, hij is zo lekker vaag maar ook duister op bepaalde momenten, ik heb al de komende afleveringen gezien dus ik weet wel wie hij is en wat hij komt doen en ik vind het echt leuk bedacht (ik was echt geschokked toen ik zag hoe het in elkaar zat...). Ik zal 't niet gaan verklappen...
Ik ook! Maar wat ik nou niet snap is waarom de relatie tussen Piper en Leo nou verbroken moest worden. Ze zien elkaar nu ook elke dag! En bovendien vond en vind ik hun gewoon bij elkaar horen...quote:Op zondag 18 april 2004 23:31 schreef Dicky_Curtisss het volgende:
Ik ben wel erg blij dat Leo niet de serie is uitgegaan nadat hij een elder is geworden, gelukkig blijft hij nog zo'n beetje standaard in elke aflevering....
Dat vind ik nou ook. Ik vind het ontzettend jammer!! Maar goed, het zorgt weer voor een beetje extra spanning natuurlijk......quote:Op maandag 19 april 2004 22:22 schreef Mental_Phoenix het volgende:
[..]
Ik ook! Maar wat ik nou niet snap is waarom de relatie tussen Piper en Leo nou verbroken moest worden. Ze zien elkaar nu ook elke dag! En bovendien vond en vind ik hun gewoon bij elkaar horen...
Je kunt altijd blijven hopenquote:Op dinsdag 20 april 2004 10:29 schreef Larry101 het volgende:
Misschien komen ze wel weer bij elkaar terug!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:03 schreef janimie het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:55 schreef SlimShady het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends don't let friends remain beardless...
gelijk heb jequote:Op vrijdag 30 april 2004 22:21 schreef Dizer het volgende:
Is naar mijn idee niet duidelijk geworden dat Wayett zijn moeder en tantes heeft vermoord.
Was het niet zo dat werd gezegd dat zij zichzelf hadden gevanqushed(sp?)..
Ik denk dat Chris of Wayett zijn jongere broertje is of zijn neefje is.
Paige kan het ook, alleen had ze de 'feeling' er nog niet goed voor of zo. Was een paar weken terug.quote:Op zondag 2 mei 2004 15:11 schreef Chello200 het volgende:
Ach ja nu weten we iig waarom Chris niet kon helen. 1/2 whitelighters kunnen niet veel behalve btje rond orben.
quote:Op maandag 3 mei 2004 11:04 schreef Koningin het volgende:
Kan niet wachten tot vrijdag!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat Chris toch degeljk familie moet zijn!! Waarom was hij anders zo belangerijk voor Wyatt in de toekomst?? Maar nu snap ik ook waarom baby Wyatt zijn shield gebruikt tegenover Chris als ze alleen zijn, omdat Wayett voelt dat Chris hem iets kan aandoen als ie evil gaat worden of zo.
Cool
Friends don't let friends remain beardless...
quote:jammer...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bron: http://charmed.tv-series.(...)D=12&ArticleID=50262quote:After much deliberation, release dates of Charmed DVDs have been tentatively stated
The following are the current projected dates for season releases on DVD in the US:
Season 1: February 2005.
Season 2: May 2005.
Season 3: August 2005.
Season 4: November 2005.
Season 5: beginning of 2006.
Damn, wat lang nogquote:Op woensdag 5 mei 2004 12:40 schreef Sjaakman het volgende:
[..]
Bron: http://charmed.tv-series.(...)D=12&ArticleID=50262![]()
![]()
Eindelijk!!quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:40 schreef Sjaakman het volgende:
[..]
Bron: http://charmed.tv-series.(...)D=12&ArticleID=50262![]()
![]()
Ja, inderdaad. Begon hem net wat aardiger te vinden nu wel al wat meer van hem weten.....quote:Op dinsdag 4 mei 2004 16:29 schreef polly_rulez het volgende:
jammer...
3 jaar!quote:Op woensdag 5 mei 2004 22:01 schreef polly_rulez het volgende:
Yes! eindelijk charmed op dvd! hoewel het voor ons hollanders nog wel 2 a 3 jaar wachten is waarschijnlijk...
Niet zo zeuren, als je er niet naar kijkt, wat doe je dan hier.. wij vinden de serie wel leuk en willen graag dat het nog even doorgaat...quote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:57 schreef wolfrolf het volgende:
Ik las vandaag ergens dat Charmed nog zeker 2 seizoenen krijgt. Joepie. Nu weet ik gelijk waarom de in mijn mening betere serie Angel gecancelled isAl dat geld moet naar charmed toe voor het ongetwijfelde woekersalaris van mevrouw Milano.
Foeiquote:Op donderdag 6 mei 2004 13:56 schreef Larry101 het volgende:
Ik heb ondertussen ook de volgende aflevering gezien en die vond ik ook zeker de moeite waard!
Ik hoor vrijdag wel wat de rest ervan vond!
Tsja, als je op vrijdag vaak niet thuis bent ga je andere oplossingen zoeken...quote:Op donderdag 6 mei 2004 15:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Foei
ik denk het niet.. het ligt zo verschrikkelijk voor de hand om eerlijk te zijn..quote:Op donderdag 6 mei 2004 09:26 schreef Dizer het volgende:
Larry, ik geloof ook dat Chris de kleine broer is van Wyatt. Waarom was ie anders dan zo belangerijk voor hem?
Tsja, het ligt idd voor de hand, maar ja... ik zou het wel een beetje een teleurstelling vinden als het niet zo is moet ik eerlijk zeggen...quote:Op donderdag 6 mei 2004 19:24 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
ik denk het niet.. het ligt zo verschrikkelijk voor de hand om eerlijk te zijn..
ik denk (hoop) dat het wat ingewikkelder is..
Phoebequote:Op zondag 9 mei 2004 19:33 schreef Wombcat het volgende:
Weinig eigenlijk. In een notedop:
Piper en (god, hou heet die derde ook alweer)
quote:Wrong relative?
Apparently Patty, Paige's mother, was supposed to appear in this episode as the hippie-chickish Halliwell, but Finola Hughes dropped out. This would make much more sense then showing Grams (who gave birth to Patty in 1950, according to Pardon My Past) as a 30 year old hippie in 1967. However, they decided to go with using Grams as the hippie in 1967 instead.
en toen die weer goed was vertrouwde hij hem welquote:Op vrijdag 14 mei 2004 22:27 schreef janimie het volgende:
leuke aflevering maar wat zijn die mensen naief, dat ze nog steeds niet door hebben dat Chris zo evil is als het maar zijn kan, volgens wyatt dan. hij liet het zelfs zien op het eind door in dat schild heen te springen
kijk maar naar de spoilersquote:Op zondag 16 mei 2004 11:32 schreef Larry101 het volgende:
Het was wel interessant dat chris tegen Piper zei dat ze de liefde NOOIT mocht opgeven... Is dat een hint?
Haha, ik had toen ook zo van, HEEEE!!! De spoilers kloppen dan welquote:Op zondag 16 mei 2004 12:01 schreef pennyroyaltea het volgende:
[..]
kijk maar naar de spoilers
Net5 i altijd goed bezig geweestquote:Op maandag 17 mei 2004 22:47 schreef Ericjuh het volgende:
dus zo slecht doet net 5 het nog niet
De 3 meiden gaan nu in ieder geval bezig met Seizoen 7. Of er ook een achtste seizoen komt is nog afwachten... dat ligt er namelijk aan of Seizoen 7 net zo'n enorm succes wordt als Seizoen 6. Alyssa Milano heeft in ieder geval het gevoel dat er nog veel meer in haar karakter zit (ze wil bv nu wel weer eens een 'vaste' relatie hebben).quote:Op maandag 17 mei 2004 20:16 schreef Ericjuh het volgende:
ik dacht trouwens dat er nog een seizoen was van charmed..
net 5 absoluutquote:Op dinsdag 18 mei 2004 09:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Net5 i altijd goed bezig geweest
Veronica is de gene dat KUT is
Maar om even met de deur te vallen, Charmed characters hebben hun contract verlengd met twee seizoenen
Jaa jason was lief! vond het wel een leuke aflevering en ook goed dat jason het nu eindelijk weet!!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 14:04 schreef Koningin het volgende:
Leuke aflevering gister....
Jason![]()
1 seizoen is al af en draait in Amerika, 1 seizoen zijn ze nu aan het maken. Andere zeizoenen is nog niet bekend, alleen is Alyssa Milano daar heel positief over.quote:Op maandag 24 mei 2004 01:55 schreef pennyroyaltea het volgende:
[..]
net 5 absoluut
veronica absoluut![]()
verlengd!!! yesssssssss
Komt eraan, nu nog niet. Geloof in 2005 of 2006 of zo...quote:Op woensdag 26 mei 2004 01:56 schreef Untitled het volgende:
Weet iemand misschien of de tv-serie *Charmed* in Nederland te koop is op video of dvd?
In Amerika zijn ze wel te koop.
Voordat ik ze misschien via internet ga bestellen (als ik er in NL niet aan kan komen), vraag ik me af of dat ze hier ergens in Nederland te koop zijn (geimporteerd eventueel?) of komen.
Dan pas?quote:Op woensdag 26 mei 2004 09:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Komt eraan, nu nog niet. Geloof in 2005 of 2006 of zo...
Niet vergeten hè!!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 10:23 schreef Koningin het volgende:
Vanavond weer!! Moet het gaan opnemen, ben niet thuis!
Mij ook en dat vond ik wel irritant.quote:Op zondag 30 mei 2004 14:05 schreef MisszJ het volgende:
Erg leuke aflevering! ..Al deed 't mij ook een beetje aan Harry Potter denken..
Wat ik wel weer vreemd vind, is dat die school nu opeens op komt dagen, terwijl er nooit iets over is gezegd. Zouden de charmed ones daar zelf ook op gezeten hebben? Is nooit vermeld. En als ze er niet op gezeten hebben, waarom niet? Je zou toch denken dat juist de meest machtige heksen daar ook geweest zijn.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:05 schreef SlimShady het volgende:
Ik had wel verwacht dat er een alternatief komt voor de dagelijkse kleuterschool:
magic school
Dat hebben ze gedaan om te laten zien dat er een aparte magische wereld bestaat naast de normale wereld.
Toch wel raar: niemand op de wereld weet dat er heksen en demons bestaan terwijl ze daar gewoon rond (kunnen) lopen (zoals Cole)
Begin van de serie: 3 jonge vrouwen (zussen) komen er achter dat ze magische krachten hebben...dus nee ze hebben niet op die school gezeten en er waarschijnlijk nog nooit iets van gehoordquote:Op zondag 30 mei 2004 14:25 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wat ik wel weer vreemd vind, is dat die school nu opeens op komt dagen, terwijl er nooit iets over is gezegd. Zouden de charmed ones daar zelf ook op gezeten hebben? Is nooit vermeld. En als ze er niet op gezeten hebben, waarom niet? Je zou toch denken dat juist de meest machtige heksen daar ook geweest zijn.
En idd, dat al die heksen en demonen gewoon rond kunnen lopen is vreemd (vond ik in Buffy de laatste jaren ook al steeds bizarrer worden).
de schrijvers zijn de 3 actrices zelf toch? of nie?quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:04 schreef CJ het volgende:
Ik heb gisteren een marathon Charmed gehouden. Alle afleveringen van Seizoen 6 gedownload en achter elkaar bekeken. Echt geweldig! De hele storyline zit zo goed in elkaar. Petje af voor de schrijvers.
En wat is hier de bedoeling van?quote:Op maandag 7 juni 2004 09:41 schreef jandeman het volgende:
http://www.growyourownshit.com/users/skoenk
Tis een aantal schrijvers samen met Alyssa Milano en Holy Marie Combs. Ze produceren ook nog die twee.quote:Op maandag 7 juni 2004 12:29 schreef 4nima het volgende:
[..]
de schrijvers zijn de 3 actrices zelf toch? of nie?
WTFquote:Op maandag 7 juni 2004 09:41 schreef jandeman het volgende:
http://www.growyourownshit.com/users/skoenk
Ik vond het ook een leuke aflevering! Ik vind de verhaallijn zo leuk nuquote:Op maandag 7 juni 2004 09:18 schreef Larry101 het volgende:
Heeft iemand anders de aflevering van afgelopen vrijdag nog gezien?
Ik vond em wel geinig en vond Phoebe er als geest leuk uitzien!
Mee eens...quote:Op maandag 7 juni 2004 17:22 schreef SlimShady het volgende:
Ban die spammer!
Oke dan snap ik het welquote:Op maandag 7 juni 2004 18:03 schreef Larry101 het volgende:
[..]
Mee eens...
En ik had het bij Phoebe als geest niet alleen over d'r haar..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |