Poemojn en Xeliana van harte gefeliciteerd, ga lekker genieten voordat je het weet is het weer voorbij. (vind ik achteraf)
Meaghan het is toch echt 1 november geweest hoor! Ik las dat je een bugaboo hebt aangeschaft. Is dat nog goed gegaan met die menesen waarvan ik je het emailadres heb gegeven? Scheelde het veel centjes?
Livelink ik duim hard dat alles tot 18 november blijft zitten waar die zit (spreekt tegen vliezen) nog maar twee weken maar voor jouw duren ze vast veel langer nu. Sterkte meid!
quote:Ach, 3 november is ook een mooie datum: 03-11-03
Op zondag 2 november 2003 16:47 schreef danosa het volgende:
Meaghan het is toch echt 1 november geweest hoor! Ik las dat je een bugaboo hebt aangeschaft. Is dat nog goed gegaan met die menesen waarvan ik je het emailadres heb gegeven? Scheelde het veel centjes?
Enne, is helemaal gelukt hoor met die mensen.
De wagen scheelde ons € 136. We kregen ook korting op de voetenzak en nog wat spulletjes en in totaal scheelde het toch € 186. Mooi meegenomen dacht ik zo
quote:11-11-2011 is ook wel leuk.. succes alvast
Op zondag 2 november 2003 17:14 schreef Meaghan het volgende:
Ach, 3 november is ook een mooie datum: 03-11-03
Je moet je kindje toch eens wat harder aanspreken hoor
Ik hoop voor je dat het nu snel gaat beginnen. Het is gewoon helemaal tijd weer voor een nieuw gezicht hier op FOK
En waarom niet zie ik jullie denken? nou lees hieronder (is lang verhaal wat ik net gemaild heb naar dinnetje en ik copy/paste het gewoon ff hoor)
Zondagmiddags met hub op de huisartsenpost geweest omdat hij het weer zo benauwd had (hub heeft combi van longemfyseem en astmatische bronchitus).
Die medicijnen die hub moest hebben kon ik dus niet halen aangezien ik geen vervoer had... dus dacht ik: morgen moet ik naar de vlos toe, daar tegenover zit onze eigen apo.. dan haal ik daar die medicijnen wel even langs...
Forgit it.... We lagen goed en wel een half uur op bed en ik dacht dat die er in bleef? hij kreeg het steeds en steeds benauwder? Stomtoevallig had ik Wen (=vriendin) een half uur daarvoor op MSN moeten beloven om haar hulp in te roepen indien nodig... en ik had hulp nodig op dat moment? Dus ik Wen de nest uit gebeld, wen met vlechtjes in staart zonder make up de auto in gestierd en vanacht om half 3 zaten we samen bij de nachtapo.... (tis zo´n schat die wen! Alleen moet ze wat minder hard over die drempels scheuren!
)
Maar goed, de medicijnen waren er... Hub gelijk ff flink wat pillen laten slikken en het leek te werken....
Inderdaad... leek... want goed een half uur later zie ik um zo onder mijn vingers weg glijden? hij kreeg steeds minder lucht en werd steeds benauwder? Ik weer die HuisArtsenPost gebeld en wonder boven wonder kon er nu wel een arts aan huis langskomen, goed 5 minuten later was de arts er... die kijkt Hub aan... en pakt haar mobieltje en belt een ambulance? Nog geen half uur later zaten we al in het ziekenhuis? Om een kort verhaal lang te maken, hij heeft het dus weer flink te pakken met zijn longemfyseem en zit nu aan een stootkuur prednison(en nog iets met een moeilijk woord) via het infuus, krijgt 5x per dag medicijnen via beneveling en hangt met draadjes zuurstof in zijn neus...
en ik zit weer alleen thuis... Ze geven hem nu aan medicijnen binnen 5 dagen wat een normaal mens binnen 2 weken binnen krijgt omdat ik dus in principe elk moment kan gaan bevallen. Het feit dat ik dus nu thuis zit en hij daar ligt zit hem helemaal niet lekker (daarom mocht ik dus ook niet bellen van hem vanacht?) en daarom heb ik um moeten beloven dat ik leon (=mijn broertje) laat logeren hier. Die komt dus straks hier naar toe. Mochten bij mij nu de weeën komen en ik daadwerkelijk aan de bevalling ga dan wordt het dus toch weer het diakonessenziekenhuis ipv het kinderziekenhuis aangezien Hub daar dus ligt... Kheb al geregeld dat hij in dat geval met een rolstoel naar de vloskamer wordt gebracht. Hopenlijk mag hij voor het weekend weer naar huis toe... Maar goed, ik ben dus nu al wakker sinds 11 uur zondagochtend... kheb nog geen oog dicht gedaan. Straks tussen 12 en 2 uur komt Albert Heijn mijn boodschappen brengen dus ik hou het wakker zijn nog wel even vol tot dat Appie geweest is en dan duik ik daarna mijn bedje wel weer in....
So far huize luck... waar schijnbaar echt niets normaal kan gaan de laatste weken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |