A.s. papa's en mama's:
31 oktober 2003:SheDeviltje
1 november 2003: Meaghan
15 november 2003: Luckepuk
25 november 2003: Livelink
8 december 2003: Irule25 (papa)
12 december 2003: Yfke
12 december 2003: Lewis.de.boxer
12 januari 2003: 70four (papa)
27 januari 2004: Belana & Kbot2000
22 februari 2004: Catootje
24 februari 2004: Gaoxing
* *1 maart 2004: Swetsenegger & E.T.
7 april 2004: Jambo
17 april 2004: MikMau
14 mei 2004 : Noukie
25 mei 2004: Psyche2003 (papa)
28 mei 2004: poemojn
2 juli 2004: Xeliana
* vermeldingen in het rood zijn (as) officiele fokbaby's
De perssmilie: http://home.wanadoo.nl/jmwvd/Smilies/push.gif
De emo-smilie: http://home.wanadoo.nl/jmwvd/Smilies/emo-smilie
Dat uitgerekend ik nog eens een keer zo'n topic mag openen. .
[Dit bericht is gewijzigd door Karin op 29-10-2003 09:22]
Thomas zijn website: http://thomas.vanderhulst.nl
[Dit bericht is gewijzigd door Zooi op 19-10-2003 18:00]
quote:Geen Guus ?
Op zondag 19 oktober 2003 17:28 schreef Zooi het volgende:
Thomas
Hoe is het met Lies? Al een beetje bekomen van alle toestanden? Wanneer mag ze naar huis?
Enne..... kan ik Iris uithuwelijken aan Thomas? Dan is die ook onder de pannen
alhoewel 1 dochter in Tilburg bij Jorden en 1 in Zeeuws Vlaanderen is niet echt geweldig eigenlijk
quote:Met Liesbeth gaat het langzaam aan beter. Ze is nog steeds erg moe, maar dat is een kwestie van tijd. Als alles een beetje mee zit dan mag ik morgen vrouw en zoon mee naar huis nemen.
Op zondag 19 oktober 2003 17:37 schreef Karin het volgende:Hallo Thomas!
Hoe is het met Lies? Al een beetje bekomen van alle toestanden? Wanneer mag ze naar huis?
quote:Ja, mijn pa en ma zijn inderdaad voor een paar dagen terug in Nederland, wat toch wel een erg prettige gedachte is.
Op zondag 19 oktober 2003 20:50 schreef Lois het volgende:
Ow Thomas wat ben je toch mooi![]()
Ik zie dat Opa en Oma ook zeer trots zijn, jouw ouders zijn voor de gelegenheid even overgekomen Zooi?Enne..... kan ik Iris uithuwelijken aan Thomas? Dan is die ook onder de pannen
alhoewel 1 dochter in Tilburg bij Jorden en 1 in Zeeuws Vlaanderen is niet echt geweldig eigenlijk![]()
quote:Lekker Lies verwennen idd Zooi! Zou lekker zijn als ze naar huis mogen he! Ik hoop het voor jullie.
Op zondag 19 oktober 2003 22:06 schreef Zooi het volgende:[..]
Met Liesbeth gaat het langzaam aan beter. Ze is nog steeds erg moe, maar dat is een kwestie van tijd. Als alles een beetje mee zit dan mag ik morgen vrouw en zoon mee naar huis nemen.
Ze is erg nieuwsgierig naar de reacties hier, als op Thomas zijn website en ik zal ze zeker verzoeken zo snel mogelijk hier een kijkje te komen nemen en e.e.a. te schrijven.
Spindizzy gefeli met de adoptieve vooruitgang en heeel veel succes! Melonovy gefeliciteerd met de geboorte van Esmee en ik mis LOGICIAN EN JESSIE!
Lies, van harte joh! Goed gedaan
We zijn heel benieuwd naar je verhaal
quote:Ik ben gewoon vrij nuchter
Op maandag 20 oktober 2003 08:51 schreef Belana het volgende:
Oe grijs, wat klink je nuchter...
Is dat omdat het de 2e is en je weet wat er komt?
(Ik moet nog 3 maanden en vind het nu al spannend...)
Maarre, vavnaf nu idd iedere dag melden he...
Momenteel rommelt het niet meer. Best irritant, ik heb liever dat het gewoon in 1x doorzet (wie niet...).
Vandaag is K3 thuis (beetje ziek), dus is het wel handig om vandaag te bevallen, maar dan moet de kleine wel een beetje meewerken . Zul je zien dat ik nog een paar weekjes moet wachten
.
Hoe gaat het eigenlijk met Meaghan en SheDeviltje?
quote:*Meld*
Op maandag 20 oktober 2003 13:19 schreef Grijs het volgende:[..]
Ik ben gewoon vrij nuchter
. En dat het de tweede keer is, scheelt ook wel, denk ik.
Momenteel rommelt het niet meer. Best irritant, ik heb liever dat het gewoon in 1x doorzet (wie niet...).
Vandaag is K3 thuis (beetje ziek), dus is het wel handig om vandaag te bevallen, maar dan moet de kleine wel een beetje meewerken. Zul je zien dat ik nog een paar weekjes moet wachten
.
Hoe gaat het eigenlijk met Meaghan en SheDeviltje?
Jammer dat het niet doorzet Grijs, maar ja, niets zo onvoorspelbaar als een bevalling!
Misschien zit je over een paar uurtjes wel de eerste weeën weg te zuchten. Ik hoop het voor je!!
Hier rommelt er nog helemaal niks helaas(..stilte voor de storm )
Wel last van veel harde buiken, maar dat is ook niet echt iets van de laatste tijd.
Gisteren het wiegje nog opgezet(zo'n mega grote 'fruitmand' van riet) en dan slaat het ongeduld wel érg hevig toe. Ik was vergeten hoe frusti en zwaar die laatste loodjes wegen, maar inmiddels zit ik de dagen(..uren.. minuten..) letterlijk weg te kijken.
Deze week de gyn. maar even aan z'n witte jas trekken, want ik ben haast niet meer in staat om de verzorging van Jillian op me te nemen, laat staan fatsoenlijk het huishouden te doen
quote:..met mij is alles goed: vanmiddag lekker met hubbie gezwommen
Op maandag 20 oktober 2003 09:36 schreef Belana het volgende:
Maar hoe is het nou met Catootje????
Ik heb twee maanden lang m'n pil doorgeslikt, gewoon netjes op tijd.
Nu had ik afgelopen vrijdag voor het eerst weer ongesteld moeten worden, en normaal ben ik altijd keurig op tijd. Nu ben ik dus nog steeds niet ongesteld geworden, althans ik heb steeds hele kleine druppeltjes bloedverlies, wel heb ik pijnlijke borsten, en dat vage gerommel in m'n buik (nee, niet m'n darmen). Is het 'normaal' dat als je je pil doorslikt, je later ongesteld kan worden?
quote:ik word eigenlijk altijd pas 2 tot 3 dagen later ongesteld nadat ik gestopt ben met slikken. OOk al slik ik echt een hele lichte pil.
Op maandag 20 oktober 2003 17:07 schreef Juweel het volgende:
Ik weet eigenlijk niet of ik wel in goede topic zit, maar aangezien het overbevolkt is met zwangeren zal ik een gokje wagen.Ik heb twee maanden lang m'n pil doorgeslikt, gewoon netjes op tijd.
Nu had ik afgelopen vrijdag voor het eerst weer ongesteld moeten worden, en normaal ben ik altijd keurig op tijd. Nu ben ik dus nog steeds niet ongesteld geworden, althans ik heb steeds hele kleine druppeltjes bloedverlies, wel heb ik pijnlijke borsten, en dat vage gerommel in m'n buik (nee, niet m'n darmen). Is het 'normaal' dat als je je pil doorslikt, je later ongesteld kan worden?
Leuk ventje hoor die Thomas...en fijn dat Lies alweer een beetje opknapt. Hopelijk snel een berichie van haar!
Melonovy: gefeliciteerd met Esmee!! Esmeetjes zijn heeeeel lief...mijn nichtje Esmee is echt een schat van een meissie!!
Thomas, wat ben je mooi Inderdaad een mooi koppeltje, Thomas en Iris
Grijs, netjes melden nu en baby elke dag vermanend toespreken zodat ie er snel uitkomt
Catoot, goed nieuws!
Meaghan, er is een leuk topic over babykamertjes (hint)
Belana, fijn dat het nu helemaal voor elkaar is, en die chef, nou die krijg je nog weleens
quote:Snel even een foto gemaakt..
Op maandag 20 oktober 2003 18:03 schreef Rewimo het volgende:
Meaghan, er is een leuk topic over babykamertjes (hint)
Maar goed, inderdaad Catoot, de pil zolang doorslikken doe ik niet meer. Dan maar geen sex tijdens de vakantie..
Ik zat wel de hele dag te denken, zou dit nou zwangerzijn zijn?
quote:kan t niet zijn dat je je zo'n zorgen maakt dat je eventueel wel zwanger kutn zijn dat je er misselijk door wordt?
Op maandag 20 oktober 2003 22:01 schreef Juweel het volgende:
Nou, ik heb dit echt nog nooit meegemaakt. De hele dag al tegen misselijk aan, hoofdpijn, chaggie, bleegh! Voor de zekerheid maar even een zwangerschapstestje gedaan om 18:00 uur,en er is nog steeds geen tweede streepje dus dat is het niet(Kennen jullie dit ook; als ik een test heb gedaan haal ik hem uit achterdocht 's avonds voor ik ga slapen nog ff uit de prullenbak om te kijken of er stiekem niet nog een streepje bijgekomen is
![]()
Maar goed, inderdaad Catoot, de pil zolang doorslikken doe ik niet meer. Dan maar geen sex tijdens de vakantie..
Ik zat wel de hele dag te denken, zou dit nou zwangerzijn zijn?
quote:Daar dacht ik nu ook gelijk aan
Op dinsdag 21 oktober 2003 08:51 schreef akkien het volgende:[..]
kan t niet zijn dat je je zo'n zorgen maakt dat je eventueel wel zwanger kutn zijn dat je er misselijk door wordt?
Bedankt voor de reacties in ieder geval!
ps: stiekum meelurk sinds ik bevallen ben, maar darn wat een mooi knulletje die thomas (leuke naam ook )
Zooi en Lies, ik hoop dat ik nog op tijd ben om jullie te feliciteren met jullie prachtige zoon.
Gefeliciteerd allebei en geniet lekker van jullie knulletje. Hij ziet er echt prachtig uit!
*smelt*
quote:Een beetje laat maar niet minder gemeend: Van harte gefeliciteerd met de aanwinst van het gezin 'Blauwe'
Op zondag 19 oktober 2003 17:28 schreef Zooi het volgende:
Thomas zegt hallo!
Jee, Logician, wat lijk je ineens op Phileine...! ...je plaatje onder je naam...
[/off-topic]
quote:hahaha ik had hier al een tijdje niet gepost en had het dus helemaal
Op dinsdag 21 oktober 2003 14:37 schreef Sugar het volgende:
[off-topic]Jee, Logician, wat lijk je ineens op Phileine...!
...je plaatje onder je naam...
[/off-topic]
quote:En nog steeds niks van lewis? Ik begin me gewoon zorgen te maken, is ze nog ergens anders gesignaleerd?
Op dinsdag 21 oktober 2003 11:11 schreef Belana het volgende:
Zeg, niet om het een of ander, maar waar is Lewis?
Lewis, gaat alles wel goed meid?
Grijs, hoe ist met jou? Al weer tekens dat het begint???
quote:Ach, weer hetzelfde. Dan af en toe een kramp en dan weer tijden niets...
Op dinsdag 21 oktober 2003 22:05 schreef Belana het volgende:
Grijs, hoe ist met jou? Al weer tekens dat het begint???
Verder alles in orde hier, moeten volgende week weer naar VK en over 3 weken naar Gyn voor echo met 12 weken...
Spannende tijden, want vorige keer ging het fout met 12 weken precies. Aan de andere kant, vrouwlief heeft nu vééél meer "plezier" van haar zwangerschap... misselijk, bandenpijn, etc, etc... O, en vergeet vooral het moe zijn niet.
quote:doe maar voor vrijdag
Op dinsdag 21 oktober 2003 22:23 schreef Grijs het volgende:[..]
Ach, weer hetzelfde. Dan af en toe een kramp en dan weer tijden niets...
Op deze manier kan het nog wel weken duren.
quote:Of ik wacht gewoon nog een week (of twee of drie)
Op dinsdag 21 oktober 2003 22:34 schreef E.T. het volgende:[..]
doe maar voor vrijdag
anders moet ik nog een week wachten voordat ik wat weet...
quote:en CarOnline, die via via weer contact heeft met Lewis (dacht ik) is ook al een poosje niet gesignaleerd geloof ik.
Op dinsdag 21 oktober 2003 22:05 schreef Belana het volgende:[..]
En nog steeds niks van lewis? Ik begin me gewoon zorgen te maken, is ze nog ergens anders gesignaleerd?
Logician: ik vind het wel gezellig dat we tweelingzusjes zijn. Gek, net als met de naam Phileine "draag" ik dit plaatje al zo lang dat het helemaal met me vervlochten is. Maar jij bent meer uitgezoomd (en met superwoman shirt), dus toch heel anders.
Wil ook wel dat lewis zich nou eens meldt. Inderdaad zijn we ook al een paar dagen benieuwd naar CarO en hoe het met de spreidbroek van Lara is.
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 22:59 schreef phileine het volgende:Wil ook wel dat lewis zich nou eens meldt. Inderdaad zijn we ook al een paar dagen benieuwd naar CarO en hoe het met de spreidbroek van Lara is.
Hehe, net in het andere topic gepost
Mijn broer werkt samen met Lewis (toevallig he!) ik zal hem morgen eens mailen
Grijs, tja, ik heb er zelf nog geen ervaring mee, maar ik weet van lois nog dat het daar ook weken alleen maar gerommeld heeft, heel irritant. Ik hoop voor je dat je niet al te lang hoeft te wachten!
ET, het is bijna zover he, jullie weekje vakantie, lekker hoor! Geniet er maar van!
Psyche2003, klinkt alsof het nu goed gaat idd, maar toch spannend natuurlijk. Ik duim voor jullie!
Belana, ben je weer een beetje tot rust, nu je wel thuis kan blijven? Is alles al in gereedheid voor de ontvangst of ga je je nu daarop richten?
[Spam-mode]
* Bright is trots op z'n kleine Elise in 't fototopic
[/Spam-mode]
Ik heb mn broer gemaild, als ik wat weet post ik het wel
quote:Ik ben begonnen, maar ook maar weer gestopt... ik ken je verhaal natuurlijk, maar het lezen gaat even niet, zit meteen weer te huilen...komt te dichtbij denk ik...
Op woensdag 22 oktober 2003 09:16 schreef Lois het volgende:
Ik heb de (ingekorte) versie van mijn bevalling in dit topic: Bevallingsverhalen. gezet, zodat diegene die nog moeten bevallen het niet per ongeluk hier lezen maar er zelf voor kunnen kiezen of ze het willen lezen.
quote:Daarom zet ik het ook niet hier. Niet lezen meisje, doe maar volgend jaar ergens als je eigen verhaal er staat.
Op woensdag 22 oktober 2003 09:34 schreef Belana het volgende:[..]
Ik ben begonnen, maar ook maar weer gestopt... ik ken je verhaal natuurlijk, maar het lezen gaat even niet, zit meteen weer te huilen...komt te dichtbij denk ik...
Met mij gaat het goed hoor. Ik ga het vandaag rustig aan doen, want van het weekend is onze hond ziek geweest en heb verschillende ritjes naar de dierenarts gemaakt, en was goed voor de boodschappen, en gisteren stopte de auto ermee, koppelen bleef hangen. is verdorie nog geen 6 maanden oud
Maar eh door al dat gesleep en getaxi heb ik erg last van mijn heupen. Dus zit nu alles lekker bij te lezen. In huis lijkt het net alsof er een bom ontploft is dus aan schoonmaken ga ik maar niet eens beginnen
Dus ik ben alive en kicking hoor
Hoi Lewis
Ik heb net met mijn mooeder nog even wat inkopen gedaan, dekentjes, lakentjes, flanellen luiers, een kam en borsteltje.
Nou staat er op mijn lijstje van de kraamzorg dat ik medicinale badolie en babyzalf moet hebben, wat wordt daarmee bedoeld?
Intussen schiet het in huis ook aardig op, alles is zo'n beetje klaar om gestuukt te worden dus de stukadoor komt donderdagmiddag kijken naar wat er moet gebeuren. Als dat gebeurt is, joh, vloerbedekking erin en inrichten. Heerlijk! Kunnen de oma's gaan wassen,
(dat willen ze zelf hoor, ze hebben er zelfs om gevochten, nu doen ze ieder de helft...)
He CarOnline, tja broertjes mailen als ze daar zin in hebben geloof ik. Mannen he, zijn wat makkelijker en nemen de tijd. Of hij zit gewoon die hele Ebay leeg te kopen, want dat is tegenwoordig zijn hobby geloof ik. De keren dat ik weer eens moet kijken wat ie nou weer heeft gevonden voor een kopie
Die Balneum is hartstikke duur, en wordt voor kindertjes met een gevoelige huid gebruikt. Ik zou anders gewoon even afwachten, wil de kraam het hebben dan is het alsnog zo gekocht toch?
Succes!
Nou Lewis, dan hoop ik dat je hubbie lekker opschiet en dat je snel uit de troep bent! En dan weer lekker vaak gezellig hier bent, want ik mis je helemaal, hahaha.
quote:Tipje: Etos babyspul is erg lekker en een stuk goedkoper dan Zwitsal of Natusan. De badmelk en ook de haarlotion kan ik je aanbevelen. Ga trouwens uigebreid overal aan ruiken zodat je voor jezelf kunt bepalen wat jij het lekkerste geurtje vindt. Kruidvat- en DA-doekjes komen er hier bijvoorbeeld niet in, die vind ik zó vies!
Op woensdag 22 oktober 2003 14:25 schreef Belana het volgende:
Meaghan en leah, dankjulliewel!
Tja, ik weet het allemaal ook niet, ik heb zo'n heel leespakket gekregen van de kraamzorg en daar staan ook van die lijstjes in wat je allemaal moet hebben. Is op zich wel handig, want het was makkelijk afstrepen, maar hiermee wist ik niet wat ik moest hebben en of het nou ook echt nodig is. Ik ga wel ff langs de apotheek. Dat voorraadje van meaghan lijkt me wel wat![]()
Nou Lewis, dan hoop ik dat je hubbie lekker opschiet en dat je snel uit de troep bent! En dan weer lekker vaak gezellig hier bent, want ik mis je helemaal, hahaha.
Voor de billetjes een pot vaseline (haal die juist weer bij Kruidvat, want die van Etos smeert voor geen meter), en bij erg rode billetjes een tube hexamidinezalf van Natusan. De vaseline bij elke verschoonbeurt smeren, dan heb je vrijwel nooit luieruitslag.
We hebben de eerste twee nachten thuis nu achter de rug, met de derde op komst en het is zo ontzettend wennen. De eerste nacht leek Thomas het wel een leuk idee om eens te zien hoe lang hij zijn papa en mama wakker kon houden en hebben we echt bijzonder weinig geslapen, ook door de combinatie dat we gewoon nog aan alles moeten wennen en het allemaal gewoon nog onwennig is. Gisteren is na een goed gesprek met mijn zoon, een hele goede nacht geweest, met natuurlijk de gebruikelijke voedingen, maar verder alles keurig volgens schema. Alles gaat hier dus prima, Liesbeth is nog steeds absoluut niet de oude, en denkt soms dat ze de wereld wel ff aankan, maar moet dan toch weer snel teruggefloten worden. Ik denk dat ze morgen of overmogen wel fit genoeg is om even een kijkje te komen nemen.
Kortom: We stralen en glimmen de hele dag en nacht, alles is onwijs wennen en het moet allemaal gewoon wat vertrouwd raken en we moeten het 'ritme' te pakken krijgen, maar -mijn god- wat zijn we trots en verliefd op onze Thomas.
Maar eh, is hij niet wat gelig? Of lijkt dat zo? Lekker mannetje hoor, geniet er van!
Zooi die eerst Blauwe was is dat dezelfde Blauwe als die van Redmoon? Excuse me als ik wat doms zeg
quote:En terecht, tis een prachtig ventje
Op woensdag 22 oktober 2003 21:37 schreef Zooi het volgende:
maar -mijn god- wat zijn we trots en verliefd op onze Thomas.
Mijn man en ik zijn alvast wat aan het rondkijken om te beslissen uit welk land we gaan adopteren en welke vergunninghouder dat voor ons gaat regelen. Al heel lang hebben we India in ons hoofd gehad maar na wat websites van vergunninghouders afstruinen blijkt dat dat land voor ons gaat afvallen
Meiling heeft tot nader orde alle kanalen met India dichtgegooid en via Wereldkinderen komen voornamelijk ouders met al een kind uit India in aanmerking.
We hebben het ook vaak gehad over Haiti maar ook dat lijkt niet te gaan lukken. Van de week eerst maar eens proberen uit te zoeken hoe de zaken er precies voorstaan met Haiti.
[Dit bericht is gewijzigd door Spindizzy op 22-10-2003 22:29]
quote:En de traantjes zaten al zo hoog vandaag
Op woensdag 22 oktober 2003 22:28 schreef Rewimo het volgende:
Een vreemd en ook ontroerend idee, dat ergens op de wereld jullie kindje misschien al leeft... [afbeelding]
quote:Dank je.
Op woensdag 22 oktober 2003 22:07 schreef CarOnline het volgende:
Lies en Zooi, nog van harte met jullie zoon!
Erg leuke naam ook, dat hadden wij ook voor een jongetje ooit eens, toen we nog dachten dat ook wij wel jongetjes konden krijgenMaar eh, is hij niet wat gelig? Of lijkt dat zo? Lekker mannetje hoor, geniet er van!
Zooi die eerst Blauwe was is dat dezelfde Blauwe als die van Redmoon? Excuse me als ik wat doms zeg
![]()
Over Redmoon, inderdaad, dat was/ben ik. Ik ben er nog steeds een beetje mee bezig, maar dan als GM op de europese server. Zijn we elkaar ooit tegengekomen dan? .
26 januari ga ik met zwangerschapsverlof! (dat is 5 weken van te voren) En na mijn zwangerschapsverlof (eind mei) ga heb ik tot eind november ouderschapsverlof voor 50%. Nu werk ik vier dagen, dan dus twee dagen. Heb aangegeven dat dat me in principe ook wel wat lijkt als m'n ouderschapsverlof is afgelopen en dat ik dan zowieso minder wil gaan werken dan nu.. maar de exacte invulling laten we nog even open. (eerst straks maar 'ns kijken hoe die twee dagen gaan.. Misschien wil ik wel drie, of misschien wil ik wel minder Of misschien is 't op 't werk wel helemaal waardeloos als ik er maar twee dagen ben... ) Dat gaan we dus mooi in dat halfjaar bekijken en daarna zien we wel weer verder.
Voorlopig is het eerste stuk iig geregeld Weer een puntje minder op de lijst met 'dingen te regelen/doen'
(en 't geeft wel een lekker stukje rust)
Ow ja, koffer inpakken voor een zonvakantie als je zwanger bent is niet zo makkelijk als het lijkt.. 'pas ik dit nog wel?' 'kan ik nog wel op die schoenen lopen?'
Ik word gek van mezelf (maar heb wel errug veel zin in ons weekje Tenerife!)
quote:Ja, ik zag dat zijn oogjes nogal geel waren, maar wilde me er niet mee bemoeien hoor, als betweterige moeder
Op woensdag 22 oktober 2003 22:46 schreef Zooi het volgende:[..]
Dank je.
. Ja hij is inderdaad nog wat aan de gele kant, maar zijn bloed is gecontroleerd en ruim binnen de waardes die ervoor gesteld worden schijnbaar. Kwestie van lekker overdag in het zonlicht is ons verteld. Moet overigens wel zeggen dat het op de foto meer geel overkomt dan dat het is.
quote:Nee, we zijn elkaar nooit tegen gekomen, want ik speel RM sinds maart vorig jaar. Ik ben je naam regelmatig op het WorldFora tegen gekomen, in oudere topics. Ik zat toen bij een army wat later DutchArmy is geworden. Ben er terecht gekomen via Q, Havoc en Tink
Over Redmoon, inderdaad, dat was/ben ik. Ik ben er nog steeds een beetje mee bezig, maar dan als GM op de europese server. Zijn we elkaar ooit tegengekomen dan?.
quote:Mij viel 't ook op
Op woensdag 22 oktober 2003 23:08 schreef CarOnline het volgende:[..]
Ja, ik zag dat zijn oogjes nogal geel waren, maar wilde me er niet mee bemoeien hoor, als betweterige moeder
Maar het viel me gewoon op
Bright en Brightmevrouw, van harte met de geboorte van Elise. Is alles goed gegaan? sorry, een maand bijlezen is echt niet te doen.
Spindizzy: wat spannend, jullie adoptieprocedure. Mocht je ooit over China gaan nadenken en vragen hebben over hoe dingen er in werkelijkheid uitzien bijvoorbeeld, mail me dan even. Ik heb er twee jaar in een weeshuis gewerkt. Een vriendin van mij is op dit moment bezig met de adoptie van een twaalfjarige die al bij haar en haar man woont (heerlijk: wennen aan ouder-zijn, cultuurverschil te over én dan nog een puber ook) en mag morgen haar papieren bij het Chinese centrale adoptiebureau inleveren. Hoera, weer een stapje dichterbij!
quote:Ik onthou het. Dank je wel
Op donderdag 23 oktober 2003 05:34 schreef Gaoxing het volgende:Spindizzy: wat spannend, jullie adoptieprocedure. Mocht je ooit over China gaan nadenken en vragen hebben over hoe dingen er in werkelijkheid uitzien bijvoorbeeld, mail me dan even. Ik heb er twee jaar in een weeshuis gewerkt.
Belana, ik miste jullie ook hoor, ik vindt het toch wel heel erg leuk om op die manier contact te hebben met iedereen. Maar het komt snel goed, want het is bijna klaar. Eindelijk dan kan ik beginnen met de babykamer en als dan ook al die troep nog eens weg is, ik kan bijna niet wachten. We hebben al genoeg verbouwingen gehad het afgelopen half jaar. Ik had trouwens ook nog gelezen dat je baas nog steeds niets heeft laten horen van zichzelf. Wat een held op sokken. Nou ja het maakt ook allemaal niks meer uit, hij trekt toch aan het kortste end en dat zal hij vast wel weten
Zooi, je bent gewoon verplicht om ons te spammen met leuke babyfoto's, tenslotte worden wij als vrouwen/mannen erg nieuwsgierig gemaakt met een geboorte bericht, dan kun je ons ook niet onthouden aan de foto's. Dus vooral zo doorgaan Hele lieve foto trouwens van Thomas. Laat Lies nog maar even lekker opknappen alhoewel ik me ook wel kan voorstellen dat ze alles snel wil bijlezen, maar ja dan print je het toch uit voor haar. Dan heeft ze toch nog het gevoel dat ze een beetje bij is met ons geouweneel
Geniet maar lekker van jullie ventje, groetjes van Lewis.
quote:magnesium schijnt te helpen. Heeft een yogaleraar eens tegen me gezegd.
Op donderdag 23 oktober 2003 11:57 schreef Gaoxing het volgende:
Nog vergeten: heeft iemand een (homeopatisch) middeltje tegen kramp? 's Nachts valt het wel mee, maar tijdens het zwemmen en wateraerobiccen niet. Ik krijg genoeg vocht binnen, rek en strek dat het een lieve lust is, en eet regelmatig een banaan, maar sta toch de halve les aan m'n tenen (en kuiten, scheenbeen, dijen etc.) te trekken.
Effe offtopic: logician, ik ben je adres kwijt (ik heb sowieso een stomem dag vandaag) mail me effe? swart192@zonnet.nl
quote:Het schijnt ook te liggen aan een tekort aan calcium, dus misschien calcium tabletjes proberen? Vooral rond de 20 weken heeft een kindje nogal wat calcium nodig, dus het zou kunnen. Ik heb ook weleens gehoord van een magneet onder het matras leggen, maar dat klinkt wel erg zweverig. Een kussen onder het voeteneind schijnt wel wat te helpen, maar daar heb je weer niks aan als het hoofdzakelijk bij het zwemmen is
Op donderdag 23 oktober 2003 11:57 schreef Gaoxing het volgende:
Nog vergeten: heeft iemand een (homeopatisch) middeltje tegen kramp? 's Nachts valt het wel mee, maar tijdens het zwemmen en wateraerobiccen niet. Ik krijg genoeg vocht binnen, rek en strek dat het een lieve lust is, en eet regelmatig een banaan, maar sta toch de halve les aan m'n tenen (en kuiten, scheenbeen, dijen etc.) te trekken.
quote:Tja... in zo'n maand gebeurt er soms wel veel he
Op donderdag 23 oktober 2003 05:34 schreef Gaoxing het volgende:
...
Bright en Brightmevrouw, van harte met de geboorte van Elise. Is alles goed gegaan? sorry, een maand bijlezen is echt niet te doen.
...
Ook al in de andere topics gekeken? BV, fototopic, babietjes ...
quote:Zwanger... en dan gaat het mis...
Op donderdag 23 oktober 2003 14:45 schreef Belana het volgende:
Ik wil haar graag even de link mailen, weet iemand waar ie is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |