In 1986 was ie op z'n top op het WK. De held van België werd ie.quote:Op zondag 10 oktober 2004 17:50 schreef Bayer het volgende:
[..]
Te stom om voor de duivel te dansen maar wat een wereldkeeper.
Leeuwenhart.
Dat 'gevalletje' Schumacher-Battiston vind ik eerlijk gezegd beter bij Jean Marie passen dan bij Schumacher. Heb jij dat ook?quote:Op zondag 10 oktober 2004 17:58 schreef tong80 het volgende:
In 1986 was ie op z'n top op het WK. De held van België werd ie.
Leuk vrouwtje is hetquote:Op zondag 10 oktober 2004 17:51 schreef rubbereend het volgende:
tanja is bang voor inkijk tijdens t fietsen
Nee daar kan ik me niet in vinden. Sorry.quote:Op zondag 10 oktober 2004 18:01 schreef Bayer het volgende:
[..]
Dat 'gevalletje' Schumacher-Battiston vind ik eerlijk gezegd beter bij Jean Marie passen dan bij Schumacher. Heb jij dat ook?
Bijzonder sportmomentquote:Op zondag 17 oktober 2004 17:41 schreef tong80 het volgende:
Gadverdamm. Hij scheet in z'n broek en liep door.
Dat welquote:Op zondag 17 oktober 2004 17:52 schreef JaWi het volgende:
[..]
Bijzonder sportmoment.
Cool. Hij streed vorig jaar als debutant (met een wildcard) tot de laatste speelronde voor het Nederlands kampioenschap met Loek van Wely.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 17:14 schreef Bjoro het volgende:
Daniel Stellwagen is 17 jaar en Nederlands jongste grootmeester ooit. Zondag is hij te gast in Holland Sport.
misschien kan freek de Jonge nog 1x voordoen hoe je de sfeer er lekker inkrijgtquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 17:19 schreef rubbereend het volgende:
leuke onderwerpen weer, k hoop niet dat ze de stadionspeaker hebben die bij PSV Ronald Koeman riep ipv Ronald Waterreus
Jawel.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 17:19 schreef rubbereend het volgende:
leuke onderwerpen weer, k hoop niet dat ze de stadionspeaker hebben die bij PSV Ronald Koeman riep ipv Ronald Waterreus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |